Un număr de 57 de mașini abandonate pe domeniul public în cazul cărora nu au fost identificați proprietarii vor fi scoase la licitație, într-o procedură organizată de Serviciul Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara – TIMPARK.
Ședința de licitație se va ține la punctul de lucru al Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara – TIMPARK, situat în Municipiul Timișoara, Calea Șagului, nr. 147/E, jud. Timiș, în data de 27 august 2024, ora 9.00.
Pot participa la procedura de licitație publică cu strigare persoanele fizice și juridice (legal constituite) române și străine în calitate de ofertanți – potențiali cumpărători ai bunurilor ce fac obiectul licitației.
Pentru participarea la licitație, ofertanții vor depune la adresa menționată mai sus sau la adresa de e-mail juridic@timpark.ro, obligatoriu cu minimum 24 de ore înaintea datei și orei de desfășurare a ședinței de licitație:
– cererea de înscriere/participare;
– dovada plății taxei de participare sau a constituirii garanției (scrisoare de garanție) de licitație în valoare de 10% din prețul de pornire al licitației pentru fiecare autovehicul licitat**;
– copie, conformă cu originalul, de pe actul de identitate – pentru persoanele fizice române;
– copie, conformă cu originalul, de pe actul de identitate/pașaport – pentru persoanele fizice străine;
– împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant (dacă este cazul), obligatorie în cazul ofertanților persoane juridice;
– copie, conformă cu originalul, de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de Oficiul Registrul Comerțului – pentru perosanele juridice române;
– actul de înmatriculare al societății, tradus în limba română – pentru persoanele juridice străine.
*poate fi descărcată în prealabil de pe site-ul www.timpark.ro, secțiunea Informații/Licitații.
**Plata taxei de participare, în valoare de 10% din prețul de pornire al licitației pentru fiecare autovehicul licitat, se va efectua în contul Primăriei Muinicipiului Timișoara nr. RO12TREZ6215006XXX000334, deschis la Trezoreria Operativă Timișoara, beneficiar Municipiul Timișoara, CIF 14756536, iar dovada acesteia se va face cu copia OP-ului ștampilat de banca plătitoare.
Data limită de depunere a acestor documente este 26.08.2024, ora 9.00.
Examinarea/inspectarea bunurilor (autovehiculelor) supuse licitației va fi posibilă în perioada 19 august 2024 – 26 august 2024, de luni până vineri, în intervalul orar 9.00 – 15.00, la punctul de lucru al Serviciului din Municipiul Timișoara, Calea Șagului, nr. 147/E, jud. Timiș, doar în prezența reprezentantului Serviciului Public de Interes Local pentru Administrarea Parcărilor Publice din Municipiul Timișoara – TIMPARK, în baza semnării de către ofertanți a Declarației privind exercitarea dreptului de a examina bunurile și de luare la cunoștință a prevederilor Procedurii privind valorificarea vehiculelor fără stăpân/abandonate pe terenuri aparţinând domeniului public sau privat al statului ori al unităţii administrativ-teritoriale Municipiul Timișoara (document ce poate fi descărcat în prealabil de pe site-ul www.timpark.ro, secțiunea Informații/Licitații).
LISTA MAȘINILOR CARE VOR PUTEA FI LICITATE AICI