Ne găsiți și pe:

Actualitate

Timişorenii pot afla la telefon ce impozit au de plătit

Publicat

pe

Pa pagina Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara, www.dfmt.ro, se anunţă că sumele de plată privind impozitele şi taxele locale (cladiri, terenuri, auto) pentru persoane fizice se pot afla, telefonic, accesând sistemul vocal al Primăriei Municipiului Timişoara. Cei care doresc să afla, telefonic, ce impozit au de plătit trebuie să sune la numerele de telefon 0256/308930 până la 0256/308939, apoi vor introduce cu ajutorul tastaturii telefonului CNP-ului persoanei respective şi parola de acces (dacă persoana respectivă este înregistrată în sistemul de consultare şi plată on-line a impozitelor şi taxelor locale). Numerele de telefon sunt cu tarif normal şi sunt apelabile din orice reţea. Cei care apelează aceste numere pit afla suma totală de plată şi sumele defalcate pe componente (clădiri, terenuri, auto). Aceleaşi informaţii se pot afla şi online, după ce doritorii vor obţine, personal, o parolă de la Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara (Bd. Mihai Eminescu nr. 2B).

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Din țară

Modificări la documentația pentru eliberarea cazierului judiciar, în cazul persoanelor juridice

Publicat

pe

În vederea aplicării unitare a prevederilor Legii nr.267/2021, pentru completarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.41/2016, privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, au fost modificate condițiile de eliberare a certificatului de cazier judiciar pentru persoane juridice.

În acest context, modificarea semnificativă intervine în cazul eliberării certificatului de cazier judiciar pentru persoane juridice de tip societate comercială, dovada calității de reprezentant legal realizându-se prin CERTIFICATUL DE ÎNREGISTRARE, în original.

De asemenea, în cazul persoanei juridice de tip ONG-uri (asociații, fundații, cluburi sportive, etc.) dovada calității de reprezentant legal se realizează prin intermediul actului de constituire/înființare și certificatului de înregistrare fiscală, în original.

Menționăm faptul că, în ambele situații amintite mai sus, este necesară completarea anexei nr.38 din H.G. nr.345/2010, de către solicitant (reprezentant legal/împuternicit), disponibilă pe pagina de internet indicată mai jos.

Mai multe informații despre locațiile din județ, programul cu publicul și orice alte date utile despre procedura eliberării certificatului de cazier judiciar și a certificatului de integritate comportamentală, se găsesc la adresa  https://tm.politiaromana.ro/utile/documente-eliberări-acte/cazier judiciar.

Citeste mai mult

Administrație

Primăria Timișoara face un prim pas pentru finalizarea rețelei de apă-canal din zona Plopi Sud

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara face demersurile necesare pentru finalizarea obiectivului de investiții „Extindere rețea apă-canal – zona Plopi Sud, str. II-V”. Acest obiectiv a fost demarat în 2008. Deși a fost realizat un procent de 90% din lucrările contractate, acestea au rămas neîncheiate.

Pentru restul lucrărilor a fost lansată licitația prin procedură simplificată pentru achiziționarea serviciilor de expertiză tehnică a construcției. Firma care va realiza aceste servicii va analiza și stabili starea tehnică și funcțională a rețelei. În urma analizei, expertul va propune soluții de remediere, modificare și îmbunătățire a rețelelor executate. Va urma apoi achiziționarea lucrărilor de execuție pentru a închide acest obiectiv.

Până la termenul limită de depunere a ofertelor, care a fost marți, 28 iunie, la ora 15:00, la licitație s-a prezentat o firmă. Urmează evaluarea ofertei și desemnarea câștigătorului.

Conform caietului de sarcini publicat pe site-ul de achiziții publice, expertiza va avea în vedere următoarele:

  • Verificarea stării tehnice a conductelor;
  • Verificarea adâncimii de pozare;
  • Verificări privind starea tehnică a îmbinărilor conductelor;
  • Verificarea privind starea tehnică a căminelor de vane;
  • Verificări privind starea tehnică a căminelor de vizitare;
  • Verificarea privind starea tehnică a hidranților de incendiu;
  • Măsurători/verificări care să permită evaluarea corectă a bunei funcționări a rețelelor executate;
  • Diagnoză imagistică a conductelor de canalizare folosind tehnica de inspecție CCTV (closed circuit television);
  • Constatarea calității materialelor puse în operă pentru realizarea rețelelor de apă și canalizare;
  • Lucrări necesare pentru readucerea la parametrii optimi, lucrări ce vor constitui caietul de sarcini pentru proiectare și execuție a lucrărilor nefinalizate ce fac obiectul expertizei.
  • Expertiza tehnică va cuprinde, dacă este cazul, o prioritizare a lucrărilor de reparații, funcție de urgența executării acestora și posibilitațile tehnologice.
  • Concluzii, recomandări privind exploatarea în siguranță a rețelelor executate.

Valoarea estimată a contractului este de 150.000,00 lei (fără TVA) și întreaga documentație trebuie realizată în 60 de zile.

Citeste mai mult

Social

Primăria Timișoara va distribui pachetele cu produse alimentare din fonduri europene

Publicat

pe

Începând din  30 iunie 2022,  se distribuie pachetele cu produse alimentare către persoanele înscrise pe listele suplimentare  în cadrul POAD 2021-2022, în conformitate cu programul derulat în baza H.G. nr.84/2020 pentru stabilirea unor măsuri necesare în vederea implementării Programului Operațional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate.

Primăria Municipiului Timişoara prin Direcţia de Asistenţă Socială distribuie pe listele suplimentare pachetele cu produse alimentare provenite  din stocurile de intervenţie comunitară, către beneficiarii finali în perioada 30 iunie – 14 iulie 2022, de luni până vineri intre orele 8,00 – 16,00.

Distribuirea pachetelor cu produse alimentare se va face în limita stocului disponibil din locația situată pe str.Lorena nr.35.Toți beneficiarii care ridică produse alimentare trebuie să prezinte actul de identitate în original.

Beneficiarii cu handicap grav şi accentuat trebuie sa aibă original şi copie după certificatul de încadrare în grad de handicap şi după actul de identitate.(Certificatul de handicap trebuie să fie în termen de valabilitate).

Pot beneficia de pachetele cu produse alimentare următoarele categorii:

persoanele/familiile aflate temporar în situaţii critice de viaţă, respectiv victime ale calamităţilor, persoane dependente, definite conform prezentei ordonanţe de urgenţă, şi în alte situaţii asemănătoare stabilite prin anchetele sociale şi care se află în situaţii deosebite de vulnerabilitate, precum şi persoanele care locuiesc în aşezările informale.

Pachetul cu produse alimentare  conține următoarele:

Produs Cantitate Greutate (Kg sau litri)
Faină albă de grâu 5 buc. 5,00
Mălai 4 buc 4,00
Paste făinoase 2 buc 0,80
Ulei 4 buc 4,00
Zahăr 2 buc 2,00
Orez 4 buc 4,00
Conservă carne de vită 5 buc 1,5
Conservă carne de porc 3 buc 0,90
Conservă pateu de ficat de porc 5 buc 1,00
Compot de fructe 2 buc 1,44
Gem de fructe 1 buc 0,36
Gem de fructe dietetic 1 buc 0,36

Persoanele care fac parte din mai multe dintre categoriile prevăzute la alin. (2) beneficiază de ajutoare alimentare o singură dată în cadrul programului anual şi pentru o singură categorie de persoane defavorizate căreia îi aparţin la data distribuirii ajutoarelor.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite