Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Viitorul Apple iPhone 12 Pro/Max posibil cu ecran de 120 Hz și baterie de 4.400mAh

Publicat

pe

Conform zvonurilor actuale, Apple lucrează la un nou tip de ecran ProMotion care poate fi actualizat cu o rată de 120 Hz, ecran ce va fi pe modelele iPhone 12 Pro. Se vorbește, de asemenea, despre senzori îmbunătățiți pentru identificarea feței, scanere LiDAR și zoom 3x pe noile smartphone-uri ale companiei americane. După ce recent Apple a lansat cel mai ieftin smartphone al său de până în prezent, un iPhone SE 2020, fabrica de zvonuri se concentrează pe lansarea viitoarei serii iPhone 12.

Conform lui Max Weinbach de la XDA-Developers, citat de site-ul german WinFuture, noul model Apple iPhone 12 Pro ar putea avea un ecran OLED cu o rată de actualizare de 120 Hz. Este pentru prima dată când un smartphone Apple va fi dotat cu un astfel de ecran. Sigur că momentan știrea este la nivel de zvon, dar nici nu o putem ignora.

Pentru modele mai mari și mai performante din seria iPhone 12, Apple va folosi, a mai folosit și până acum, ecrane OLED produse de Samsung Display. Samsung are capacitatea de a realiza un astfel de ecran, ultima sa serie S20, cuprinde modelul Galaxy S20 Ultra care are un ecran cu rata de actualizare de 120 Hz.

Smartphone-urile iPhone 12 Pro de 6,1 și Pro Max 6,7 inch se pare că se vor baza pe designul actual al tabletei iPad Pro și în ceea ce privește funcționalitatea. De asemenea, Max Weinbach se așteaptă ca o baterie mare de 4.400 mAh să compenseze consumul mare de energie al noului display ProMotion în combinație cu un modul preconizat 5G. Mai mult, o schimbare dinamică între rata de actualizare de 60 Hz și 120 Hz ar trebui să asigure că durata de viață a bateriei Apple iPhone 12 Pro / Max nu diferă de cea a actualului iPhone 11 Pro și, ideal, poate fi extinsă.

Posibile noi opțiuni ale departamentului foto vor fi disponibile. De exemplu, iPhone 12 Pro ar putea moșteni scanerul LiDAR pentru informații de profunzime de la iPad Pro 2020 și, astfel, să consolideze focalizarea automată, fotografiile portret și aplicațiile AR. În același timp, se menționează îmbunătățirea funcției Smart HDR și un triplu zoom optic (3x) pentru sistemul de camere de pe spatele noului iPhone 12 Pro. Conform informațiilor, notch-ul din față va fi mai compact și va conține senzori îmbunătățiți pentru identificarea feței, pentru a facilita recunoașterea facială și pentru a crea mai mult spațiu pe ecran.

Ca de obicei, prognozele de acest fel ar trebui privite cu scepticism, dar nici nu trebuie excluse, mai ales că vin din surse foarte credibile. În orice caz Apple trebuie să se alinieze la tendința actuală când Samsung, OnePlus sau Huawei aduc pe piață astfel de ecrane și dotări. Speculațiile rămân cel puțin până când Apple va confirma sau eventual infirma aceste lucruri.

Gigantul american va lansa seria Apple iPhone 12 în toamna acestui an. Conform informațiilor de până acum seria Apple iPhone 2020 va fi formată din iPhone 12, iPhone 12 Pro și 12 Pro Max și, probabil, cel puțin ultimul model va avea și o variantă 5G.

Sursa foto: via winfuture.de

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite