Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Administrație

CARANTINĂ în Timișoara. Ce restricții se aplică în oraș și comunele limitrofe

Publicat

pe

Timișoara este, astfel, primul mare oraș al țării care intră în carantină în 2021.

Conform deciziei luate în CJSUT, începând cu data de 8 martie 2021 ora 00:00, în perimetrul vizat, este strict interzisă intrarea/ieşirea în/din zona carantinată prin alte zone şi căi de acces decât cele deschise circulaţiei publice de pe drumurile naţionale, judeţene, comunale şi forestiere.

Circulaţia şi staţionarea persoanelor în spaţiile publice, din interiorul zonei carantinate, sunt interzise, cu excepţia motivelor bine justificate, pe baza declaraţiei pe propria răspundere, legitimaţiei de serviciu sau a adeverinţei eliberate de angajator.

Declaraţia pe propria răspundere trebuie să cuprindă numele şi prenumele, data naşterii, adresa locuinţei/ gospodăriei/locului activităţii profesionale, motivul deplasării, data completării şi semnătura, precum și intervalul orar necesar desfășurării activității;

Totodată, în interiorul localităţilor, se interzice circulaţia persoanelor în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparţin aceleiaşi familii, precum şi formarea unor asemenea grupuri.

În perioada următoare, se va limita programul de lucru cu publicul al operatorilor economici din domeniul comercializării de bunuri alimentare şi nealimentare până la ora 20:00, cu excepţia farmaciilor şi a staţiilor de distribuţie carburant care pot avea program non-stop.

Se va limita numărul de persoane în incinta magazinelor/ supermagazinelor/ hipermagazinelor la maximum 30% din capacitate, cu respectarea normelor de distanţare fizică.

În cazul centrelor comerciale și a parcurilor se limitează accesul persoanelor astfel încât să se asigure 8 mp/persoană, cu respectarea normelor de distanţare.

Redăm integral textul hotărârii privind instituirea măsurii de carantinare zonală a Municipiului Timișoara

COMITETUL JUDEȚEAN PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ TIMIȘ

HOTĂRÂRE privind instituirea măsurii de carantinare zonală pentru MUNICIPIUL TIMIȘOARA, COMUNA MOȘNIȚA NOUĂ, COMUNA GHIRODA, COMUNA GIROC ȘI COMUNA DUMBRĂVIȚA, JUDEȚUL TIMIȘ

Potrivit prevederilor: – Legii nr. 136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în situaţii de risc epidemiologic şi biologic; – Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19; – O.U.G. nr. 21/2004 privind  Sistemul Naţional de Management al Situaţiilor de Urgenţă, aprobată cu modificări şi completări prin legea nr. 15/2005 şi ordonanţa de urgenţă nr. 1/2014 privind unele măsuri în domeniul managementului situaţiilor de urgenţă; – H.G. nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc; – H.G. nr. 35/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 12 februarie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19; – art. 11 din H.G. nr. 1491/2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatorica, atribuțiile, funcționarea si dotarea comitetelor si centrelor operative pentru situații de urgenta, cu modificările si completările ulterioare.

Ținând cont de propunerea Direcției de Sănătate Publică Timiș cu nr. 6110/05.03.2021  și avizul nr. 520/05.03.2021 al Institutului Național de Sănătate Publică – Centrul Național de Supraveghere și Combatere al Bolilor;

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Timiș, întrunit în ședință extraordinară:

HOTĂRĂȘTE

Articolul 1 (1) Se  va solicita  Centrului Național de Coordonare și Conducere a Intervenției emiterea Ordinului Șefului Departamentului pentru Situații de Urgență privind instituirea măsurii de carantină zonală pentru  MUNICIPIUL TIMIȘOARA, COMUNA MOȘNIȚA NOUĂ, COMUNA GHIRODA, COMUNA GIROC ȘI COMUNA DUMBRĂVIȚA, JUDEȚUL TIMIȘ, pe o perioadă de 14 zile , începând cu data de 08 martie 2021 ora 00:00.

(2) Perimetrul vizat de măsura prevăzută la alin. (1) este delimitat de următoarele coordonate geografice:

45°49’22.5″N 21°09’20.9″E; 45°41’14.8″N 21°08’28.8″E; 45°40’57.8″N 21°19’07.5″E;

45°42’50.9″N 21°23’19.6″E; 45°45’52.8″N 21°20’28.1″E; 45°49’29.9″N 21°19’49.6″E

Articolul 2

Este strict interzisă intrarea/ieşirea în/din zona carantinată prin alte zone şi căi de acces decât cele deschise circulaţiei publice de pe drumurile naţionale, judeţene, comunale şi forestiere.

Articolul 3

Circulaţia şi staţionarea în spaţiile publice, din interiorul zonei carantinate, a persoanelor sunt interzise, cu excepţia motivelor bine justificate, pe baza declaraţiei pe propria răspundere, legitimaţiei de serviciu sau a adeverinţei eliberate de angajator.

Articolul 4

Se instituie următoarele măsuri obligatorii pentru toate persoanele care se află permanent sau tranzitează zona menţionată la art. 1:

1. identificarea tuturor persoanelor cu domiciliul, reşedinţa ori adresa declarată în zona menţionată la art. 1 alin. (2) şi introducerea acestora în bazele de date dedicate;

2. limitarea la maximum a deplasării persoanelor şi monitorizarea permanentă a respectării acestei măsuri. Ieşirea persoanelor din locuinţă este permisă doar pe bază de declaraţie pe propria răspundere, legitimaţie de serviciu sau adeverinţă eliberată de angajator, după caz;

3. în intervalul orar 6,00-22,00, în interiorul zonei menţionate la art. 1 alin. (2), se interzice circulaţia tuturor persoanelor în afara locuinţei/gospodăriei, cu următoarele excepţii:

a)deplasarea în interes profesional, inclusiv între locuinţă, gospodărie şi locul/locurile de desfăşurare a activităţii profesionale şi înapoi;

b)deplasarea pentru asigurarea de bunuri care acoperă necesităţile de bază ale persoanelor şi animalelor de companie/domestice, precum şi bunuri necesare desfăşurării activităţii profesionale, pentru persoanele cu vârsta de peste 65 de ani în intervalul 10,00-13,00, iar pentru persoanele cu vârsta mai mică de 65 de ani în intervalele orare 6,00-10,00, respectiv 13,00-20,00;

c)deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă;

d)deplasările scurte în apropierea locuinței/gospodăriei legate de activitatea fizică individuală a persoanelor (cu excluderea oricăror activități sportive de echipă), precum şi pentru nevoile animalelor de companie/domestice;

e)deplasarea în scopul donării de sânge la centrele de transfuzie sanguină;

f)deplasarea în scop umanitar sau de voluntariat;

g)deplasarea pentru realizarea de activităţi agricole;

h)deplasarea producătorilor agricoli pentru comercializarea de produse agroalimentare;

i)îngrijirea sau administrarea unei proprietăţi din altă localitate, eliberarea de documente necesare pentru obţinerea unor drepturi

j) deplasare în vederea susținerea examenelor pentru obținerea permisului de conducere cu prezentarea rezultatului negativ al testului pentru SARS CoV2, efectuat cu maxim 48 de ore înaintea examenului, sau a certificatului de vaccinare inclusiv a rapelului;

k)participarea la programe sau proceduri în centrele de tratament;

l)pentru achiziţia, service-ul, efectuarea ITP sau alte operaţiuni de întreţinere a vehiculelor, activităţi care nu pot fi efectuate în localitatea de domiciliu, cu prezentarea unui document justificativ;

m)alte motive justificative precum: îngrijirea/însoţirea copiilor/membrilor de familie, îngrijirea unei/unui rude/afin sau persoane aflate în întreţinere, asistenţa persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilităţi ori deces al unui membru de familie;

4. în intervalul orar 22,00-6,00, circulaţia persoanelor în afara locuinţei/gospodăriei este permisă numai pentru motivele prevăzute la pct. 3 lit. a), c), d);

5. în/din zona menţionată la art. 1 alin. (2) este permisă intrarea/ieşirea pentru:

a)transportul de marfă, indiferent de natura acestuia, al materiilor prime şi resurselor necesare desfăşurării activităţilor economice în localitatea carantinată, precum şi aprovizionarea populaţiei;

b)persoanele care nu locuiesc în zona carantinată, dar care desfăşoară în zona carantinată activităţi economice sau în domeniul apărării, ordinii publice, securităţii naţionale, sanitar, veterinar, situaţiilor de urgenţă, administraţiei publice, asistenţei şi protecţiei sociale, judiciare, serviciilor de utilitate publică, comerţ şi alimentaţiei publice, comunicaţiilor şi transporturilor;

c)persoanele care locuiesc în zona carantinată şi desfăşoară activitatea profesională în afara zonei carantinate;

d)persoanele care realizează activităţi agricole sau pentru comercializarea de produse agroalimentare;

e)deplasarea din alte motive justificate, precum îngrijirea/însoţirea copiilor/membrilor de familie, îngrijirea unei/unui rude/afin sau a unei persoane aflate în întreţinere, asistenţa persoanelor vârstnice, bolnave sau cu dizabilităţi, decesul unui membru de familie;

f)deplasarea pentru asistenţă medicală care nu poate fi amânată şi nici realizată de la distanţă;

g)urgenţe medicale;

6. pentru verificarea motivului deplasării în interes profesional, persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităţilor abilitate, legitimaţia de serviciu, adeverinţa eliberată de angajator, cu precizarea programului de lucru sau o declaraţie pe propria răspundere cu precizarea intervalului orar necesar desfășurării activității;

7. pentru verificarea motivului deplasării în interes personal, persoanele sunt obligate să prezinte, la cererea personalului autorităţilor abilitate, o declaraţie pe propria răspundere, completată în prealabil;

8. declaraţia pe propria răspundere trebuie să cuprindă numele şi prenumele, data naşterii, adresa locuinţei/ gospodăriei/locului activităţii profesionale, motivul deplasării, data completării şi semnătura, precum și intervalul orar necesar desfășurării activității;

9. în interiorul localităţilor se interzic circulaţia persoanelor în grupuri pietonale mai mari de 6 persoane care nu aparţin aceleiaşi familii, precum şi formarea unor asemenea grupuri;

10. se permite tranzitarea zonei carantinate de către persoanele care nu au domiciliul pe raza acestora, fiind interzisă oprirea în localităţi;

11. prin grija administraţiei publice locale şi a Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Timiș se vor stabili căile de circulaţie care tranzitează zonele respective şi aducerea la cunoştinţa populaţiei prin intermediul mass-mediei a acestei măsuri;

12. se permite oficierea slujbelor religioase cu participarea credincioșilor doar în exteriorul clădirilor, cu excepția celor la care participă doar personalul bisericesc. Pentru evenimentele organizate în exterior se va respecta norma de 4 mp/persoană, cu respectarea regulilor de protecţie sanitară, stabilite prin ordinul comun al ministrului sănătăţii şi al ministrului afacerilor interne, emis în temeiul art. 45 şi al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare;

13. se permite oficierea slujbelor de înmormântare, doar în exteriorul clădirilor, cu participarea a maximum 20 de persoane;

14. se permite oficierea stărilor civile cu prezenţa a maximum 20 de persoane în exteriorul clădirilor şi, respectiv, 8 persoane în interiorul clădirii, cu respectarea regulilor de protecţie sanitară, stabilite prin ordinul comun al ministrului sănătăţii şi al ministrului afacerilor interne, emis în temeiul art. 45 şi al art. 71 alin. (2) din Legea nr. 55/2020, cu modificările şi completările ulterioare.

15. se instituie obligativitatea purtării măştii de protecţie, astfel încât să acopere nasul şi gura, pentru toate persoanele care au împlinit 5 ani, prezente în spaţii publice închise şi deschise;

16. controlul măsurilor privind limitarea deplasării persoanelor în/din zona carantinată şi asigurarea ordinii publice se vor realiza de către Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Timiș și/sau Inspectoratul de Poliţie al Judeţului Timiș, după caz;

Articolul 5

(1) În zona prevăzută la art. 1 alin. (2) se interzic următoarele activităţi.

1. organizarea de evenimente private (nunţi, botezuri, mese festive etc.) în spaţii închise şi deschise;

2. organizarea de evenimente şi/sau activităţi private pentru copii în spaţii închise, cum ar fi evenimente aniversare, locuri de joacă;

3. activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfăşoară activităţi de preparare, comercializare şi consum al produselor alimentare şi/sau băuturilor alcoolice şi nealcoolice, de tipul restaurantelor şi cafenelelor, inclusiv al teraselor, în interiorul şi exteriorul clădirilor;

4. activitatea cu publicul a operatorilor economici licenţiaţi în domeniul jocurilor de noroc;

5. organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice organizate în baza Legii nr. 60/1991 privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice, republicată;

6. organizarea şi desfăşurarea activităţilor de tipul spectacolelor şi/sau concertelor;

7. activităţi culturale, ştiinţifice, artistice sau de divertisment în spaţii închise sau deschise;

8. toate activităţile şi competiţiile sportive, individuale sau colective, care se desfăşoară în spatii închise sau deschise, inclusiv săli de fitness, cu excepţia evenimentelor profesioniste organizate de federaţiile de profil;

9. organizarea pieţelor pentru produse nealimentare, a târgurilor, oboarelor, iarmaroacelor şi pieţelor de vechituri.

(2) Prin excepție de la prevederile aliniatului (1) este permisă activitatea de comercializare a florilor/aranjamentelor florale în data de 08 martie 2021.

Articolul 6

(1)Se limitează programul de lucru cu publicul al operatorilor economici din domeniul comercializării de bunuri alimentare şi nealimentare până la ora 20,00, cu excepţia farmaciilor şi a staţiilor de distribuţie carburant care pot avea program nonstop.

(2)Se limitează numărul de persoane în incinta magazinelor/supermagazinelor/hipermagazinelor la maximum 30% din capacitate, cu respectarea normelor de distanţare fizică.

(3) În cazul centrelor comerciale/parcurilor comerciale se limitează accesul persoanelor astfel încât să se asigure 8 mp/persoană, cu respectarea normelor de distanţare.

Articolul 7

Operatorii economici care desfăşoară activităţi de transport persoane şi care tranzitează zona carantinată vor putea efectua opriri în staţiile proprii pentru urcarea sau coborârea călătorilor. Operatorii vor lua măsurile necesare pentru limitarea accesului în mijloacele de transport astfel încât să fie respectate măsurile de distanţare fizică.

Articolul 8

Începând cu data de 13.03.2021, ora 05:00, în zilele de sâmbătă și duminică, centrele comerciale își vor suspenda temporar activitatea pe perioada aplicării măsurii carantinei zonale, cu excepția operatorilor economici care comercializează produse alimentare, farmaciilor, curățătoriilor, magazinelor care comercializează hrană pentru animalele de companie. Vor putea comercializa în zilele de sâmbătă și duminică produse alimentare, băuturi alcoolice și nealcoolice, în sistem de livrare la domiciliu, operatorii economici din centrele comerciale (zona de fast food). Își suspendă temporar activitatea, în zilele de sâmbătă și duminică pe perioada aplicării măsurii carantinei inclusiv operatorii economici din centrele comerciale care au acces din exterior (parcare) în magazinele comerciale.

Articolul 9

Începând cu data instituirii măsurii carantinei zonale agenții/operatorii economici în domeniul comercializării produselor nealimentare își vor suspenda temporar activitatea pe perioada aplicării măsurii în zilele de sâmbătă și duminică, cu excepția operatorilor economici care comercializează produse alimentare, farmaciilor, curățătoriilor, magazinelor care comercializează hrană pentru animalele de companie.

Articolul 10

Măsurile stabilite potrivit prevederilor prezentei hotărâri vor fi comunicate autorităţilor publice locale şi vor fi aduse la cunoştinţa populaţiei, prin utilizarea sistemului RO-ALERT, precum și prin alte mijloace.

Articolul 11

Având în vedere includerea în perimetrul vizat de prezenta hotărâre a comunelor Moșnița Nouă și Dumbrăvița, se propune modificarea Ordinelor șefului Departamentului pentru Situații de Urgență numerele 6558/03.03.2021 și 6551/02.03.2021:

Articolul 12

Comandantul acțiunii se numește Inspectorul Șef al Inspectoratului de Jandarmi Județean Timiș – col. Slev Nicolae.

Președintele Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Timiș

PREFECT

ZOLTAN NEMETH

Administrație

Consultare publică la Chișoda: Oportunitatea de a contribui la viitorul comunității tale

Publicat

pe

Locuitorii Chișodei, sunt invitați de primarul Dan Vîrtosu să participați la o sesiune de informare și consultare publică, care va avea loc pe 19 noiembrie, ora 18:00, în Parcul Central din localitate. Această întâlnire reprezintă un prilej unic de a discuta despre proiectele și inițiativele care vor modela viitorul comunității.

De ce este important să participi?

Consultările publice sunt esențiale pentru crearea unei comunități bine informate și implicate. Prin participarea activă la aceste evenimente, locuitorii pot

exprima opinii și sugestii despre proiectele aflate în dezbatere.

De asemenea, poți contribui la luarea deciziilor care vor avea un impact direct asupra calității vieții din Chișoda.

Cetățenii din Chişoda au ocazia să dea ajute autoritățile locale, oferind un feedback valoros și constructiv.

Primarul Dan Vîrtosu subliniază importanța implicării cetățenilor: „Prin implicarea și participarea voastră activă, putem asigura că fiecare voce este auzită și că deciziile luate reflectă dorințele și nevoile întregii comunități.”

Subiecte de interes în cadrul întâlnirii

În cadrul sesiunii, vor fi abordate teme importante precum:

  1. Modernizarea infrastructurii locale – planuri pentru drumuri, utilități și spații publice.
  2. Proiecte de mediu și dezvoltare durabilă – inițiative menite să protejeze natura și să crească atractivitatea zonei.
  3. Evenimente și activități comunitare – propuneri pentru promovarea unui stil de viață activ și conectat.

Cum poți contribui?

Indiferent de vârstă sau experiență, fiecare locuitor al Chișodei are dreptul să-și exprime opiniile. Participând la această consultare publică, vei putea:

Formula sugestii pentru îmbunătățirea proiectelor propuse, pune întrebări autorităților locale, deveni o voce activă în dezvoltarea comunității.

Unul dintre pilonii unei administrații de succes este transparența decizională, iar astfel de întâlniri oferă cadrul perfect pentru a asigura acest lucru. Consultarea publică nu este doar un proces formal, ci o dovadă a angajamentului autorităților locale de a colabora cu cetățenii în luarea deciziilor importante.

Participarea ta la această întâlnire poate face diferența. Proiectele de mâine se bazează pe ideile și sugestiile de azi. Nu rata șansa de a contribui activ la dezvoltarea comunității.

Citeste mai mult

Administrație

Dominic Fritz va fi investit, pentru a doua oară, în funcția de primar al Timișoarei

Publicat

pe

Primarul municipiului Timişoara, Dominic Fritz, va fi investit în funcție și va depune jurământul pentru cel de-al doilea mandat, marţi, 12 noiembrie, după care, conform legii, se va convoca şedinţa de Consiliu Local pentru alegerea unui viceprimar de la USR.

Cel de-al doilea post de viceprimar rămâne vacant până după alegerile din decembrie.

„În Timişoara, prefectul a convocat şedinţa de învestire a consiliului local pentru marţi, 12 noiembrie, la ora 17. Atunci voi depune jurământul în faţa comunităţii şi imediat după voi convoca şi eu o şedinţă extraordinară a CL, probabil pentru ziua de vineri săptămâna viitoare. Voi propune şi eu alegerea unui viceprimar. După discuţiile cu celelalte partide din CL am decis să supun la vot deocamdată un singur viceprimar. Cred că toată lumea vede că USR, partidul cel mai puternic, cu Alianţa Timişoara Unită în CL, va avea un viceprimar. Iar pentru că situaţia politică este mult în mişcare momentan, vom finaliza negocierile şi alegerea celui de-al doilea viceprimar după alegerile din decembrie”, a declarat vineri, Dominic Fritz.

Dominic Fritz a avut o primă discuţie cu Alfred Simonis, preşedintele PSD Timiş, pentru a forma o majoritate în Consiliul Local Timişoara, însă în urma discuţiei nu s-a ajuns la un consens.

Vineri, la Consiliul Judeţean Timiş, în prima şedinţă convocată din actualul mandat au fost aleşi cei doi vicepreşedinţi: Alexandru Iovescu (PSD) şi Alin Popoviciu (PNL).

Citeste mai mult

Administrație

Primăria Timișoara scoate la licitație pentru închiriere șapte spații comerciale

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara anunță scoaterea la licitație pentru închirierea a șapte spații comerciale aflate în cartierele istorice Cetate și Fabric, pentru o perioadă de 5 ani, cu posibilitate de prelungire pentru încă 5 ani.

Procedura va avea loc în data de 28 noiembrie 2024, ora 10:00, în sala de licitații a Primăriei Timișoara, C.D. Loga, nr. 1, iar documentele de licitație pot fi depuse până la finalul zilei precedente.

Invităm să participe orice agent economic (persoană juridică, persoană fizică autorizată, asociație familială sau întreprindere individuală) interesat să desfășoare activități comerciale în zona centrală. Licitația va fi cu strigare, iar câștigătorul este cel care anunță verbal oferta cu cel mai bun preț. Licitația se desfășoară transparent, iar anunțul și documentele de licitație pot fi consultate online.

Documentele aferente licitației se pot obține până la data de 17 noiembrie, doar fizic, de la biroul 230, etajul 3, după achitarea taxei de înscriere de 50 de lei. Programul de eliberare este:

–  Luni – joi, orele 9:00-10:00 și 13:00-16:00

–  Vineri, orele 9:00-10:00

Pentru programarea unei vizite la spațiile respective, sunați la 0256.969, tastele 1-8-2. Persoana de contact pentru detalii suplimentare este Daniela Bogyis. Dacă aveți nevoie de clarificări referitoare la desfășurarea licitației, le puteți solicita prin email la daniela.bogyis@primariatm.ro până la data de 18 noiembrie.

Spațiile disponibile, cu prețurile de pornire a licitației, sunt următoarele:

–   str. Alba Iulia nr. 2, parter, în suprafață de 89 mp – 13,3 euro/mp/lună

–   str. Alba Iulia nr. 2, parter, în suprafață de 38,74 mp – 13,3 euro/mp/lună

–   Piața Victoriei nr. 1/B, SAD 6, parter, în suprafață de 128,76 mp – 13,30 euro/mp/lună

–   str. Augustin Pacha nr. 1, SAD 6, parter, în suprafață de 145,1 mp – 9,63 euro/mp/lună

–   str. Emanuel Ungureanu nr. 5, SAD 1, parter și subsol, în suprafață de 226,33 mp – 9,2 euro/mp/lună

–   str. Dacilor nr. 13, SAD 1, parter în suprafață de 92,41 mp – 10,64 euro/mp/lună

–   str. Ștefan cel Mare nr. 33, parter, în suprafață de 21 mp – 9 euro/mp/lună

În aceste locații pot fi desfășurate diverse activități comerciale sau de servicii, cu excepția celor de tip vânzare de produse second-hand, jocuri de noroc, amanet și schimb valutar. În plus, pentru cele cinci spații din cartierul Cetate este exclusă funcțiunea de farmacie, iar pentru spațiile de pe str. Alba Iulia nr. 2 nu se permite funcțiunea de bar/restaurant.

Ofertele trebuie să includă o garanție de participare, echivalentă cu două luni de chirie.

Valoarea de piață a spațiilor a fost evaluată de firma specializată APPRAISAL & VALUATION S.A., contractată de administrația locală.

În cazul în care licitația pentru un spațiu nu primește cel puțin două oferte calificate, Primăria Timișoara va relua procedura, conform legii.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite