Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Administrație

CONCURS. Patru posturi libere la Primăria Timișoara

Publicat

pe

Primăria Timișoara lansează primele concursuri, după ce Tribunalul Timiș a respins cererea de suspendare a organigramei actuale

Primăria Municipiului Timișoara dorește să-și mărească echipa de manageri de cartier și de scriere proiecte pentru a accesa fonduri nerambursabil și asistenți medicali. Ambele demersuri au ca scop final creșterea calității vieții în rândul cetățenilor.

Municipalitatea a lansat un concurs pentru 3 posturi de manageri de cartier și 1 post pentru elaborare documentații proiecte.

Managerii de cartier vor face parte din Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartier. Pentru aceste posturi sunt necesare studii superioare cu diplomă de licență sau echivalentă, engleză nivel avansat și MS Office nivel mediu.

Cele 3 posturi diferă din punct de vedere al vechimii în specialitatea studiilor:

1) Inspector – minimum 1 an vechime

2) Inspector – minimum 4 ani vechime

3) Inspector – minimum 7 ani vechime

La Serviciul Documentații Proiecte, candidații au nevoie de experiență în elaborarea și analiza documentațiilor pentru proiecte cu fonduri nerambursabile. Se cer studii superioare cu diplomă de licență sau echivalentă, engleză nivel avansat și MS Office nivel mediu, precum și vechime de 4 ani în specialitatea studiilor.

Dosarul de concurs se depune la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, bd. C.D.Loga nr.1, parter, camera 7 până la data de 3.02.2023. Mai multe detalii găsiți aici: https://www.primariatm.ro/2023/01/19/anunt-concurs-3/

De asemenea, în cadrul Direcției Asistență Medicală în Unitățile de Învățământ, candidații care doresc să aplice trebuie să prezinte o Diplomă de școală postliceală sanitară sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, precum și certificatul de membru al OAMGMAMR, copie a asigurării de malpraxis în termen de valabilitate și adeverință de înscriere la concurs eliberate de OAMGMAMR.

Pentru primul post este cerută o vechime de minimum 6 luni în specialitatea studiilor, iar pentru al doilea post este cerută o vechime de minimum 5 ani.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la 01.02.2023. Dosarele se depun fizic la Primăria Municipiului Timișoara, bulevardul C.D. Loga, nr. 1. Mai multe detalii găsiți aici: https://www.primariatm.ro/2023/01/17/anunt-concurs-2/

Administrație

EXPROPRIERI la Timișoara. 2,2 hectare de teren necesare pentru construirea podului Solventul

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara începe exproprierea terenurilor necesare pentru construirea podului Solventul – primul pod construit în Timișoara după mai bine de 30 de ani.

Investiție strategică a Primăriei Timișoara, pentru că alături de pasajul Solventul și de drumul peste platforma industrială reprezintă cheia pentru traficul din oraș, podul necesită despăgubirea a nouă proprietari de terenuri intravilane din zonă.

Viceprimarul Ruben Lațcău, specialiști din Primărie și reprezentanții firmei responsabile cu exproprierea s-au întâlnit cu proprietarii  pentru a discuta despre procedură și pentru a stabili detaliile.

„O investiție majoră precum podul Solventul vine și cu supărări, nimeni nu vrea să plece de unde și-a construit casa, dar oamenii au înțeles importanța lucrărilor și vom discuta zilnic cu ei, dacă va fi nevoie, pe durata exproprierii. Suma pe care o va primi fiecare proprietar va fi stabilită de un expert independent. Primăria nu poate interveni asupra cuantumului despăgubirii în niciun fel, primăria doar achită sumele de la bugetul local. Expertul se va raporta la grilele notariale, la care poate adăuga un anumit prejudiciu, potrivit legii. Dacă vor exista nemulțumiri, proprietarii pot merge în instanță, dar procesele nu vor bloca investiția pentru că legea este clară: se expropriază pe sumele stabilite și încep lucrările”, a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.

Exproprierea terenurilor necesare pentru realizarea podului Solventul este realizată în baza legii 255/2010. Suprafața totală care va fi expropriată este de peste 2,2 hectare, cea mai mare parte aflându-se în proprietatea CEREALCOM SA.

În paralel, Primăria Municipiului Timișoara avansează cu documentațiile necesare, după ce Agenția de Mediu a anunțat că terenul de pe fosta platformă industrială Solventul este contaminat. Municipalitatea a găsit soluții tehnice pentru a nu exista suprapuneri cu zona contaminată și, în prezent, este așteptat avizul de mediu, după care urmează eliberarea autorizației de construire.

Primul pod construit peste Bega după mai bine de 30 de ani are un cost estimat de aproximativ 220 de milioane de lei și este proiect prioritar al Primăriei pentru atragerea de fonduri europene.

Citeste mai mult

Administrație

OPORTUNITATE. Primăria Timișoara are 9 locuri de muncă disponibile

Publicat

pe

Nouă posturi sunt disponibile pentru profesioniști care doresc să lucreze la Primăria Municipiului Timișoara.

La concurs se pot înscrie atât pentru persoane cu experiență în domeniu, cât și tineri aflați la început de drum.

Cerințele minime pentru toate posturile includ finalizarea studiilor superioare cu diplomă de licență, cunoștințe MS Office și cel puțin o limbă străină.

Toate detaliile privind înscrierea la concurs sunt disponibile aici: https://www.primariatm.ro/primaria/resurse-umane

Posturile sunt full-time (8h/zi), pe perioadă nedeterminată.

Perioada de depunere a dosarelor este 28 august – 16 septembrie 2024. Dosarele pot fi depuse fizic la sediul Primăriei Timișoara, prin curier sau la adresa primariatm@primariatm.ro

Citeste mai mult

Administrație

Atac cibernetic de tip ransomware asupra serverelor Primăriei Timișoara. Compromiterea sistemului a fost oprită la timp

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara, Direcția Fiscală a Municipiului (DFMT) și Poliția Locală Timișoara au fost ținta unui atac cibernetic de tip ransomware asupra serverelor pe care rulează mai multe sisteme informatice.

Incidentul a avut loc în noaptea de vineri spre sâmbătă și a fost detectat de sistemul digital de securitate. Specialiștii primăriei au declanșat o serie de contra-măsuri radicale, cu ajutorul firmelor de specialitate contractate de municipalitate, astfel că a fost oprită compromiterea întregului sistem. Nu există indicii că atacatorii au extras date cu caracter personal din sistemele afectate.

Primăria Timișoara a raportat incidentul imediat autorităților. Atacul se află sub investigația experților în securitate cibernetică din cadrul Directoratului Național de Securitate Cibernetică.

Scopul atacului a fost criptarea și blocarea sistemului informatic al primăriei. Este o formă de criminalitate (ransomware – software de răscumpărare) unde atacatorii cer apoi sume imense pentru deblocarea sistemelor. Primăria Timișoara, care, de altfel, a avut soluții tehnice împotriva unor astfel de atacuri și reacție imediată, categoric nu răspunde la astfel de forme de șantaj.

Măsurile de resetare a sistemului au fost aplicate de specialiștii municipalității pe tot parcursul week-end-ului, iar primăria colaborează cu autoritățile responsabile din domeniul securității cibernetice pentru revenirea la o completă funcționalitate a sistemelor.

Toate serviciile online ale Primăriei funcționează normal, de la Portalul Unic, la certificatele de urbanism, programările online la Evidența Populației, sesizări și bugetare participativă. Pentru reluarea serviciilor interne, măsurile sunt încă în derulare în colaborare cu DNSC.

Pentru Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara este temporar suspendată încasarea taxelor și impozitelor locale online sau cu cardul la ghișeu. Plata se va putea face în numerar, la ghișeele DFMT și la camera 12 a Primăriei, începând cu orele prânzului. La Poliția Locală, sesizările online sunt suspendate temporar, fiind preluate în continuare telefonic, la dispecerat.

Investigația este în derulare, astfel că mai multe detalii vor fi comunicate la finalizarea acesteia.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite