Ne găsiți și pe:

Administrație

OPORTUNITATE. IPJ Timiș are 14 posturi vacante de ajutor de șef de post

Publicat

pe

Inspectoratul de Poliţie Judeţean Timiş organizează concurs pentru ocuparea a 14 posturi vacante de ajutor șef de post, specialitatea ordine publică, prin încadrare directă din sursă externă a persoanelor cu studii corespunzătoare cerinţelor postului şi care îndeplinesc condiţiile legale, după cum urmează:

  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Bogda, poziția 1194;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Ghiroda, poziția 1220;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Mașloc, poziția 1225;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Pișchia, poziția 1233;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Becicherecu Mic, poziția 1282;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Giulvăz, poziția 1322;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Criciova, poziția 1383;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Găvojdia, poziția 1386;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Mănăștiur, poziția 1494;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Tomești, poziția 1504;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Saravale, poziția 1530;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Saravale, poziția 1531;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Lenauheim, poziția 1581;
  • ajutor șef post la  Postul de Poliție Tormac, poziția 1587;

Important de precizat este că cei care doresc să se înscrie la concurs trebuie să aibă studii corespunzătoare cerinţelor postului, respectiv studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat.

Înscrierea se realizează, în perioada 13 septembrie – 24 septembrie 2021 (inclusiv în zilele nelucrătoare, pe data de 24 septembrie 2021 doar până la orele 16:00), online la adresa de e-mail sursaexterna@tm.politiaromana.ro .

Cererile de înscriere însoțite de documentația solicitată transmise după data de 24 septembrie 2021, orele 16:00, nu vor fi luate în considerare.

Alte informații privitoare la condițiile de participare și documentele necesare pentru înscriere la concurs găsiți în cadrul anunțului postat pe site-ul unității:

https://tm.politiaromana.ro/ro/cariera/posturi-scoase-la-concurs/anunt-pentru-ocuparea-a-14-posturi-vacante-de-ajutor-sef-de-post-din-cadrul-inspectoratului-de-politie-judetean-timis-specialitatea-ordine-publica-prin-incadrare-directa-din-sursa-externa-a-persoanelor-cu-studii-corespunzatoare-cerintelor-postului-si-care-indeplinesc-conditiile-legale

Administrație

Primăria Timișoara a identificat 11 hectare de terenuri ocupate ilegal. Cum vrea primarul să facă ordine

Publicat

pe

Primăria Timișoara începe o amplă acțiune de recuperare a patrimoniului orașului pe malul Begăi, respectiv a peste 11 hectare de terenuri ocupate ilegal.

Primarul Dominic Fritz a anunțat că, începând de miercuri, Primăria Municipiului Timișoara a demarat o amplă acțiune de verificare a modului în care este ocupat domeniul public și privat al municipiului Timișoara, mai ales pe malurile Begăi.

Mai exact, sunt vizate terenuri care aparțin municipiului, dar care în ultimele decenii au fost ocupate și folosite de persoane juridice fără un titlu de drept (contract de concesiune, de ocupare a domeniului public etc.). Pe multe dintre aceste terenuri au apărut construcții (restaurante, săli de petrecere, terase etc.) pentru care se va verifica existența autorizației de construire și documentele legale (avize/acorduri) în baza cărora funcționează.

Deși sunt deja dosare pe rol la unele dintre cazuri, cum este la Ștrandul Termal sau la Clubul Heaven, există încă multe situații nesesizate până acum.

Primarul Fritz: „Știu că această acțiune îmi va pune o grămadă de mafioți în cap“

„În ultimele luni am făcut o analiză preliminară, plecând de la rapoartele Curții de Conturi și am constatat că situația e extrem de gravă. În zona centrală a orașului, pe faleza Begăi și în jurul stadionului, peste 11 hectare – adică, suprafața a 15 stadioane de fotbal sunt proprietatea primăriei pe care funcționează diverse activități private. Foarte multe funcționează fără a avea niciun document și fără să plătească niciun leu bugetului local. Prin asta s-au pierdut zeci de milioane de lei în ultimii ani. Eu nu o să întorc capul să mă uit în altă parte, cum au făcut-o alții. Știu că această acțiune îmi va pune o grămadă de mafioți în cap. Știu că deranjez un cuib de viespi care până acum a avut protecție. Mă aștept la procese, la denigrări și campanii de manipulare prin ricoșeu. Vom aduce milioane de lei în bugetul local și vom valorifica malul Begăi în beneficiul tuturor timișorenilor”, a spus primarul Dominic Fritz.

Câteva dintre situațiile descoperite în verificarea preliminară: terase care fie nu au plătit taxa de ocupare a domeniului public din anul 2013, fie au plătit o singură lună pe an (luna august); localuri care funcționează fără acord de funcționare, autorizație ISU și au fost ridicate fără autorizație de construire; terase fără autorizație de construire, dar care au primit acord de funcționare;  restaurante și săli de nuntă construite pe terenul primăriei, fără autorizație de construire; baze sportive și localuri care ocupă terenul primăriei fără a avea vreun contract de concesiune.

Verificarea va fi realizată de o comisie mixtă, cu funcționari din toate departamentele relevante ale primăriei: juridic, patrimoniu, comerț, urbanism-disciplina în construcții, poliția locală, direcția economică.

Citeste mai mult

Administrație

Se închide temporar traficul rutier pe Calea Moșniței și DC 149 (Drumul Boilor)

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara anunță închiderea traficului rutier pe drumul de legătură dintre Calea Moșniței și DC 149 (Drumul Boilor), începând cu data de 17 mai 2022, de la ora 10.00.

Circulația va fi închisă pentru o perioadă de aproximativ 3 săptămâni, în vederea executării celor 3 (trei) podețe prevăzute în proiect, respectiv pentru executarea lucrărilor la infrastructura și suprastructura carosabilului.

„Ne cerem scuze pentru disconfortul creat conducătorilor auto și recomandăm pe cât posibil evitarea zonei de lucrări“, precizează reprezentanții Primăriei Timișoara.

Citeste mai mult

Administrație

Atestatele pentru administratorii de bloc se eliberează cu programare

Publicat

pe

Compartimentul Asociații de Proprietari al Primăriei Timișoara va elibera atestatele pentru administratorii de blocuri la sediul din str. Piatra Craiului, Nr. 3 (fosta clădire Colterm), etaj I, începând cu data de 10 mai 2022, după următorul orar:

Luni                            8.30-10.30

Marți                          8.30-10.30       14-16

Miercuri                     8.30-10.30

Joi                               8.30-10.30       14-16

Vineri                         8.30-10.30

Pentru ridicarea atestatului în alt interval orar decât cel menționat anterior, este necesară o programare telefonică prealabilă la Compartimentul Asociații de Proprietari.

Ridicarea atestatului se face personal, pe baza documentului de identitate. Persoanele care au depus la dosar doar adeverința de absolvire a cursului de calificare ca administrator condominii conform Legii 196/2018, vor depune, la ridicarea atestatului, copia certificatului de calificare.

Detalii suplimentare:

Compartiment Asociații de Proprietari, tel.0256-408376

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite