Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Din țară

A fost lansat cel mai rapid serviciu de internet prin fibră optică

Publicat

pe

Grupul Digi a lansat zilele trecute, în premieră în România, Fiberlink 10 G, cel mai rapid serviciu de internet prin fibră optică, care va fi disponibil până la sfârşitul anului în tot Bucureştiul, informează compania printr-un comunicat de presă.

„Prin introducerea acestui serviciu inovator pe piaţă, compania devine primul operator din România care oferă un produs care atinge 10 Gbps şi marchează, în acest fel, evoluţia către o nouă etapă de dezvoltare. Serviciul de internet de mare viteză Fiberlink 10 Gbps va fi pus la dispoziţia clienţilor companiei în trei etape. Astfel, în prima etapă, vor beneficia de avantajele acestui produs clienţii care locuiesc în zone din sectorul 1 din Bucureşti (disponibile pe site), urmând ca în luna decembrie serviciul să fie oferit la nivelul întregii capitale. Din 2022, abonamentul Fiberlink 10 G va putea fi contractat în toate reşedinţele de judeţ, începând cu: Braşov, Cluj, Constanţa, Craiova, Iaşi, Oradea, Timişoara”, se arată în comunicat.

Preţul lunar al unui abonament Fiberlink 10 G este 50 lei (TVA inclus), iar pentru serviciul Fiberlink 2.5 G este 45 lei (TVA inclus). Clienţii existenţi, care sunt incluşi în prima etapă, pot lansa pre-comenzi sau pot solicita upgrade la pachetul existent.

„România este inclusă, începând de astăzi, în categoria statelor în care funcţionează noua generaţie a serviciilor digitale, datorită tehnologiei internetului prin fibră optică Fiberlink 10 G. Este o iniţiativă curajoasă a companiei noastre, prin care dorim să îmbunătăţim semnificativ experienţa clienţilor şi, sperăm noi, să facilităm accesul la internetul viitorului. Performanţa acestui serviciu este de 10 ori mai bună decât tehnologia 1 Gbps, pachet lansat de DIGI în urmă cu opt ani. Pentru acest progres le mulţumesc tuturor colegilor noştri care au demonstrat o implicare constantă, astfel încât DIGI să fie primul operator din România care pune la dispoziţia clienţilor săi cele mai bune servicii de comunicaţii, la cele mai ofertante şi accesibile preţuri de pe piaţă”, a declarat Valentin Popoviciu, vicepreşedintele DIGI | RCS & RDS.

Cu Fiberlink 10 G, clienţii pot experimenta în timp real avantajele internetului viitorului – viteză amplificată pentru mai multe dispozitive conectate simultan la reţeaua wireless, îmbunătăţirea experienţei lucrului de la distanţă şi a cursurilor online, conexiune superioară pentru pasionaţii de gaming şi acces instant la un conţinut video de foarte mare calitate.

Digi este operatorul de servicii de telecomunicaţii cu cea mai extinsă şi mai modernă reţea de fibră optică din ţară, acoperind, la finalul anului trecut, 7,7 milioane de locuinţe, 84% din totalul de gospodarii.

Compania este liderul pieţei pe segmentul serviciilor de internet fix, cu 59% cotă de piaţă, la 31 decembrie 2020, conform Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM).

Din țară

ATENȚIE! Escrocherie prin WhatsApp. Recomandările polițiștilor

Publicat

pe

O nouă metodă de înșelătorie este activă, prin WhatsApp, transmit reprezentații Inspectoratului Județean de Poliție Timiș, care recomandă vigilență maximă din partea utilizatorilor aplicației.

„Această metodă de înşelătorie implică persoane cu intenţii rău voitoare care vă contactează, pretinzând că sunt prieteni, membri ai familiei sau chiar reprezentanţi ai unor instituţii. Ele vor solicita un cod de verificare pe care l-aţi primit prin SMS, invocând diverse motive (precum o «eroare tehnică» sau «necesitatea urgentă de ajutor»). După ce le furnizaţi codul, aceştia pot prelua controlul asupra contului dumneavoastră de WhatsApp şi îl pot utiliza pentru a înşela alte persoane sau pentru alte scopuri”, a precizat IPJ Timiş, luni, într-un comunicat de presă.

IPJ Timiş a transmis unele recomandări:

„- Fiţi precauţi la mesajele primite de la numere necunoscute sau chiar de la contacte salvate. În această schemă, infractorii se prezintă ca fiind persoane cunoscute sau oficiali şi vă cer să trimiteţi un cod de verificare pe care l-aţi primit prin SMS.

– ⁠Nu divulgaţi niciodată coduri de verificare WhatsApp. Acestea sunt folosite pentru a securiza contul dvs., iar furnizarea lor poate permite infractorilor să preia controlul contului.

– ⁠Verificaţi întotdeauna identitatea persoanei care vă contactează. Dacă primiţi cereri neobişnuite sau urgente, apelaţi direct persoana respectivă pentru a confirma autenticitatea mesajului.

– ⁠Activaţi autentificarea în doi paşi pe WhatsApp. Aceasta adaugă un nivel suplimentar de securitate şi previne accesul neautorizat la contul dvs., chiar dacă cineva obţine codul de verificare.

– ⁠Nu daţi curs cererilor financiare sau promisiunilor suspecte. Escrocii pot încerca să vă convingă să faceţi plăţi rapide sau să trimiteţi bani sub pretexte false.

– ⁠Educaţi-vă familia şi prietenii. Informaţi-i despre această metodă de fraudă pentru a preveni alte incidente”.

Citeste mai mult

Din țară

SOLDĂRI DE IARNĂ. Recomandări de la Protecția Consumatorului pentru cumpărături

Publicat

pe

Directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Paul Anghel, recomandă cumpărătorilor să fie foarte atenţi la preţuri în perioada reducerilor de iarnă şi să se informeze cât mai complet asupra produselor pe care intenţionează să le achiziţioneze și asupra seriozității comercianților care propun produsele dorite spre vânzare.

„În perioada reducerilor de iarnă este recomandat să verificaţi preţurile prin consultarea site-urilor care afişează preţuri comparative pentru acelaşi produs, practică ce a dus la îmbunătăţirea constantă a modalităţilor de prezentare a preţurilor şi reducerilor de către magazinele online”, a scris Paul Anghel, pe Facebook.

Consumatorii mai sunt sfătuiți să verifice stocul existent, dacă prețul afișat conține sau nu TVA sau dacă include și costul de livrare.

„Dacă aveţi nelămuriri, contactaţi comerciantul prin telefon pentru a cere informaţii suplimentare asupra produsului, serviciilor post-vânzare sau a condiţiilor de livrare. Modul în care comerciantul răspunde la aceste întrebări vă poate oferi indicii asupra seriozităţii lui”, a explicat reprezentantul ANPC.

Potrivit acestuia, comerciantul este obligat să informeze corect şi complet consumatorii, oferind, printre altele, informaţii despre datele de identificare ale firmei, caracteristicile produsului, preţul cu toate taxele incluse, cheltuieli de livrare şi modalităţi de plată, perioada de valabilitate a ofertei sau a preţului.

Anghel recomandă, de asemenea, consumatorilor să citească recenziile privind produsele vândute online, care pot oferi indicii despre calitatea acestora sau despre seriozitatea comerciantului.

Citeste mai mult

Din țară

Când nu se fac nunți în anul 2025

Publicat

pe

Biserica Ortodoxă a rânduit ca în posturi, în ajunul și în zilele praznicelor împărătești, precum și în perioada dintre Crăciun și Bobotează, să nu se facă nunți.

Vă punem la dispoziție lista zilelor în care nu se fac nunți în anul 2025, conform calendarului editat de Arhiepiscopia Bucureștilor și Patriarhia Română.

În toate zilele de post şi în posturile de peste an: în toate miercurile şi vinerile;

de luni, după Lăsatul secului de carne pentru Postul Sf. Paşti, până la Duminica Sfântului Apostol Toma inclusiv (vineri, 24 februarie – duminică, 27 aprilie);

în Postul Sfinţilor Apostoli Petru şi Pavel (duminică, 16 iunie – marți, 18 iunie);

în Postul Adormirii Maicii Domnului (vineri, 1 august – joi, 14 august);

la Tăierea Capului Sfântului Ioan Botezătorul (vineri, 29 august);

în Postul Naşterii Domnului (sâmbătă, 15 noiembrie – miercuri, 24 decembrie);

în perioada cuprinsă între Praznicul Nașterii Domnului și Bobotează (joi, 25 decembrie – marți, 6 ianuarie);

În ajunul şi în zilele Praznicelor împărăteşti (1-2 februarie; 28-29 mai; 7-9 iunie; 15 august, 13-14 septembrie).

Sursa: basilica.ro

Sursa foto: Restaurant Colosseum Ballroom Timișoara

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite