Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Din țară

Ședința bizz.club Timișoara – Cluj. Puterea BRAND-ului în actualul context economic

Publicat

pe

 Marți, 14 iulie, la ședința online comună bizz.club Timișoara-Cluj am avut 24 de participanți și am vorbit despre BRAND!

 La începutul ședinței, toți participanții au răspuns la întrebarea „Ce inițiative ai luat cu privire la BRAND-ul tău în actualul context economic?”, după care a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

 La prezentarea Spotlight l-am avut ca invitat pe Avocat Szasz Andrei-Robert, specializat în drept penal al afacerilor, drept comercial și dreptul muncii. Acest domeniu, pe cât este de vast, pe atât este de necesar pentru afacerile noastre. Robert a subliniat importanța contactării unui avocat la început de drum. Acest fapt îl ajută pe antreprenor să-și facă temele din timp și să se ferească de diferite probleme legale. Sfatul final pe care ni l-a lăsat Robert este „fiți vigilenți, preventivi și cât mai în lumină”. Mai multe detalii aici: http://www.avsar.ro/

‍ Apoi a urmat momentul de Training susținut de Bianca Grip de la GripAds Agency: https://www.facebook.com/gripadsmarketing/. Ea ne-a vorbit despre „Puterea BRAND-ului în actualul context economic”.

În deschidere Bianca a subliniat importanța brand-ului prin două idei:

1. Brandul este cel care face diferența în momentul de față între voi și competiția voastră

2. Brandurile mari sunt cele care vor rămâne

Așadar, de ce este important să ne creștem brand-ul? Pentru că este cel mai puternic factor de diferențiere. Marketingul nu este o cheltuială, ci o investiție care să aducă venituri. Dacă departamentul de marketing își face treaba bine și crește brand-ul firmei, rezultatele nu vor întârzia să apară.

Cât despre creșterea brand-ului, Bianca ne-a oferit câteva sfaturi foarte valoroase:

1. Nu urmăriți doar creșterea brand-ului firmei, ci creșteți și ca brand personal

2. Analizați-vă punctele forte în actualul context economic și faceți-le vizibile

3. Eficientizați-vă costurile

4. Externalizarea / Outsourcing-ul departamentului de marketing

5. Implicați-vă în activități sociale / crearea de comunitate.

În încheiere, la întrebarea „Care ar fi secretele celor mai puternice branduri?”, Bianca a răspuns fără ezitare „ECHIPA – oameni de calitate și performanți”.

La final, Călin Iepure ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Recomandă un membru bizz.club la unul dintre clienții/prietenii/cunoștințele tale.

 Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Din țară

ORA DE IARNĂ. În noaptea de 25 spre 26 octombrie, ceasurile vor fi date înapoi cu o oră

Publicat

pe

România va trece la ora de iarnă, revenind la timpul legal standard (Eastern European Time EET, UTC+2).

Astfel, în noaptea de sâmbătă spre duminică, 25/26 octombrie, ceasurile vor fi date înapoi cu o oră, iar ora 4:00 va deveni ora 3:00, ceea ce înseamnă că vom avea o oră în plus de somn.

În Uniunea Europeană, practica schimbării orei este reglementată de o directivă din 2001. Conform acesteia, toate statele membre trec la ora de vară în ultima duminică din martie și revin la ora standard („ora de iarnă”) în ultima duminică din octombrie. În 2018, după o consultare publică cu aproape 4 milioane de participanți, Comisia Europeană a propus renunțarea la schimbarea orei.

În 2019, Parlamentul European a sprijinit reforma, care a fost însă dată uitării din cauza opoziției câtorva state, dar și ca urmare a pandemiei de coronavirus, care a schimbat agenda europeană.

Conform medicilor, tranziția poate produce perturbări de bioritm organismului, schimbarea orei fiind resimţită mai ales de persoanele mai fragile, precum copiii şi bătrânii.

Pot apărea tulburări ale somnului, poftei de mâncare, capacității de muncă, concentrării şi stărilor de dispoziţie.

Citeste mai mult

Din țară

Compania aeriană Turkish Airlines va opera curse către Istambul de la Timișoara

Publicat

pe

Compania aeriană Turkish Airlines a pus în vânzare primele bilete de avion pe ruta Timișoara – Istanbul.

Anunţul a fost făcut marţi seara de preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, Alfred Simonis, pe o rețea de socializare.

Acesta a mai precizat că Turkish Airlines va opera cinci curse pe săptămână, iar durata unui zbor între Aeroportul Internațional „Traian Vuia“ Timișoara şi cel din Istanbul este de o oră şi 40 de minute.

Conform celor precizate  de Alfred Simonis, Aeroportul Internațional Istanbul oferă legături rapide către 300 de destinații.

Din aprilie 2026, Compania aeriană Turkish Airlines va opera cinci curse pe săptămână conectând întreg vestul României cu unul dintre cele mai mari hub-uri aeriene internaționale.

Citeste mai mult

Din țară

ATENȚIE! Email fals în numele ANAF!

Publicat

pe

ANAF atenționează asupra unei noi campanii de emailuri false, transmise în numele instituției, de la adresa ion@impal.ro, prin care contribuabilii sunt anunțați de „o posibilă neregularitate identificată în declarațiile fiscale depuse”, iar pentru „remedierea situației” trebuie urmați anumiți pași.

Reiterăm următoarele:

nu deschideți aceste emailuri și

nu accesați documentele anexate sau linkurile din conținut;

nu transmiteți date personale sau bani către conturile menționate!

Serviciul Spațiul Privat Virtual, pus la dispoziția contribuabililor, gratuit, a fost creat și dezvoltat pentru o comunicare securizată cu instituția.

De asemenea, contribuabilii pot obține informații fiscale cu caracter general la CALL CENTER ANAF 0314039160.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite