Marți, 14 iulie, la ședința online comună bizz.club Timișoara-Cluj am avut 24 de participanți și am vorbit despre BRAND!
La începutul ședinței, toți participanții au răspuns la întrebarea „Ce inițiative ai luat cu privire la BRAND-ul tău în actualul context economic?”, după care a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).
La prezentarea Spotlight l-am avut ca invitat pe Avocat Szasz Andrei-Robert, specializat în drept penal al afacerilor, drept comercial și dreptul muncii. Acest domeniu, pe cât este de vast, pe atât este de necesar pentru afacerile noastre. Robert a subliniat importanța contactării unui avocat la început de drum. Acest fapt îl ajută pe antreprenor să-și facă temele din timp și să se ferească de diferite probleme legale. Sfatul final pe care ni l-a lăsat Robert este „fiți vigilenți, preventivi și cât mai în lumină”. Mai multe detalii aici: http://www.avsar.ro/
Apoi a urmat momentul de Training susținut de Bianca Grip de la GripAds Agency: https://www.facebook.com/gripadsmarketing/. Ea ne-a vorbit despre „Puterea BRAND-ului în actualul context economic”.
În deschidere Bianca a subliniat importanța brand-ului prin două idei:
1. Brandul este cel care face diferența în momentul de față între voi și competiția voastră
2. Brandurile mari sunt cele care vor rămâne
Așadar, de ce este important să ne creștem brand-ul? Pentru că este cel mai puternic factor de diferențiere. Marketingul nu este o cheltuială, ci o investiție care să aducă venituri. Dacă departamentul de marketing își face treaba bine și crește brand-ul firmei, rezultatele nu vor întârzia să apară.
Cât despre creșterea brand-ului, Bianca ne-a oferit câteva sfaturi foarte valoroase:
1. Nu urmăriți doar creșterea brand-ului firmei, ci creșteți și ca brand personal
2. Analizați-vă punctele forte în actualul context economic și faceți-le vizibile
3. Eficientizați-vă costurile
4. Externalizarea / Outsourcing-ul departamentului de marketing
5. Implicați-vă în activități sociale / crearea de comunitate.
În încheiere, la întrebarea „Care ar fi secretele celor mai puternice branduri?”, Bianca a răspuns fără ezitare „ECHIPA – oameni de calitate și performanți”.
La final, Călin Iepure ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Recomandă un membru bizz.club la unul dintre clienții/prietenii/cunoștințele tale.
Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?
✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).
Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝