Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Din țară

Ședința bizz.club Timișoara – Cluj. Puterea BRAND-ului în actualul context economic

Publicat

pe

 Marți, 14 iulie, la ședința online comună bizz.club Timișoara-Cluj am avut 24 de participanți și am vorbit despre BRAND!

 La începutul ședinței, toți participanții au răspuns la întrebarea „Ce inițiative ai luat cu privire la BRAND-ul tău în actualul context economic?”, după care a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

 La prezentarea Spotlight l-am avut ca invitat pe Avocat Szasz Andrei-Robert, specializat în drept penal al afacerilor, drept comercial și dreptul muncii. Acest domeniu, pe cât este de vast, pe atât este de necesar pentru afacerile noastre. Robert a subliniat importanța contactării unui avocat la început de drum. Acest fapt îl ajută pe antreprenor să-și facă temele din timp și să se ferească de diferite probleme legale. Sfatul final pe care ni l-a lăsat Robert este „fiți vigilenți, preventivi și cât mai în lumină”. Mai multe detalii aici: http://www.avsar.ro/

‍ Apoi a urmat momentul de Training susținut de Bianca Grip de la GripAds Agency: https://www.facebook.com/gripadsmarketing/. Ea ne-a vorbit despre „Puterea BRAND-ului în actualul context economic”.

În deschidere Bianca a subliniat importanța brand-ului prin două idei:

1. Brandul este cel care face diferența în momentul de față între voi și competiția voastră

2. Brandurile mari sunt cele care vor rămâne

Așadar, de ce este important să ne creștem brand-ul? Pentru că este cel mai puternic factor de diferențiere. Marketingul nu este o cheltuială, ci o investiție care să aducă venituri. Dacă departamentul de marketing își face treaba bine și crește brand-ul firmei, rezultatele nu vor întârzia să apară.

Cât despre creșterea brand-ului, Bianca ne-a oferit câteva sfaturi foarte valoroase:

1. Nu urmăriți doar creșterea brand-ului firmei, ci creșteți și ca brand personal

2. Analizați-vă punctele forte în actualul context economic și faceți-le vizibile

3. Eficientizați-vă costurile

4. Externalizarea / Outsourcing-ul departamentului de marketing

5. Implicați-vă în activități sociale / crearea de comunitate.

În încheiere, la întrebarea „Care ar fi secretele celor mai puternice branduri?”, Bianca a răspuns fără ezitare „ECHIPA – oameni de calitate și performanți”.

La final, Călin Iepure ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Recomandă un membru bizz.club la unul dintre clienții/prietenii/cunoștințele tale.

 Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Din țară

Rovinieta pentru autoturisme, mai scumpă de la 1 septembrie 2025

Publicat

pe

CNAIR informează utilizatorii rețelei de drumuri naționale, drumuri expres și autostrăzi că începând de luni, 1 septembrie 2025, prețul rovinietei se modifică pentru autoturisme, potrivit legii 141/2025.

 Astfel, tarifele pentru autoturisme ale rovinietei se vor modifica, după cum urmează:

– rovinieta de o zi: de la 2,5 euro la 3,5 euro;

– rovinieta de 10 zile: de la 3,3 euro la 6 euro;

– rovinieta de 30 zile: de la 5,3 euro la 9,5 euro;

– rovinieta de 60 zile: de la 8,4 euro la 15 euro;

– rovinieta de 12 luni: de la 28 de euro la 50 euro.

De asemenea, se schimbă  și cuantumul amenzii pentru lipsa rovinietei pentru autoturisme, după cum urmează: de la 250 la 500 lei (valoarea minimă) și de la 500 la 1.000 lei (valoarea maximă).

În ceea ce privește tarifele achitate înainte de data de 1 septembrie 2025, acestea rămân valabile pentru întreaga perioadă de valabilitate pentru care au fost emise.

CNAIR le reamintește conducătorilor auto că atât rovinieta, cât și peajul (tariful de trecere pentru utilizarea podurilor dintre Fetești și Cernavodă) pot fi achitate astfel:

pe portalul CNAIR www.erovinieta.ro și prin intermediul aplicației eTarife (destinată telefoanelor mobile);

prin SMS, la numerele 7500 (rovinieta) si 7577 (peaj)

la punctele de lucru ale CNAIR – detalii – https://www.cnadnr.ro/sites/default/files/pagini-statice/ROVINIETA-CNAIR.pdf

la punctele de lucru ale partenerilor autorizați de către CNAIR – detalii – https://www.cnadnr.ro/ro/puncte-de-distributie

prin intermediul portalului www.ghiseul.ro  plata putând fi efectuată exclusiv cu cardul bancar

Citeste mai mult

Din țară

De la Timișoara la Zrenjanin cu bicicleta. Trecerea graniței se va putea face pe baza cărții de identitate

Publicat

pe

În weekendul 30–31 august, frontiera româno-sârbă va fi deschisă pentru bicicliști între orele 08:00 și 20:00, oferind timișenilor șansa de a redescoperi țara vecină într-un mod activ și prietenos cu natura.

Traseul pe două roți pornește de la Timișoara și continuă până la Zrenjanin, pe cei aproximativ 70 de kilometri de pistă amenajată pe coronamentul digului Canalului Bega.

Trecerea graniței se va face simplu, pe baza cărții de identitate.

Copiii sub 14 ani pot participa la excursie, cu condiția să fie însoțiți de părinți și să dețină un pașaport valabil.

Pentru cei care aleg să își prelungească șederea, orașul Zrenjanin pune la dispoziție multiple opțiuni de cazare și restaurante, detalii fiind disponibile pe site-ul oficial www.visitzrenjanin.com.

Inițiativa este parte a unui proiect transfrontalier derulat de Consiliul Județean Timiș, în parteneriat cu Administrația Bazinală de Apă Banat și Primăria Zrenjanin.

Evenimentul reconfirmă deschiderea Canalului Bega ca punte de legătură între comunități și încurajează un stil de viață activ, prietenos cu mediul.

Citeste mai mult

Din țară

Pregătiri pentru relansarea Programului Rabla

Publicat

pe

Programul Rabla din acest an va avea o alocare pentru persoanele fizice de 200 de milioane de lei şi va funcţiona pe baza unui ghid actualizat, care prevede valori mai reduse ale voucherelor.

Ghidul de finanțare va fi postat în consultare publică până la finalul săptămânii, urmând ca relansarea programului să aibă loc în septembrie, a anunţat Ministerul Mediului.

Bugetul pentru Rabla este mult mai mic față de anii anteriori când fondurile disponibile pentru persoane fizice și juridice erau de peste un miliard de lei (1,3 miliarde de lei în 2024, din care Rabla Clasic 300 de milioane și Rabla Plus un miliard, și 1,34 miliarde de lei în 2023, din care Rabla Clasic 560 de milioane și Rabla Plus 780 de milioane).

Datele ministerului relevă faptul că România şi-a îndeplinit ţinta din PNRR privind casarea a 250.000 de autoturisme poluante, iar în cei 20 de ani de implementare, Rabla a scos din circulaţie peste un milion de maşini vechi.

Programul încurajează persoanele fizice să-și caseze autovehiculele uzate și să achiziționeze altele noi, mai puțin poluante și mai eficiente energetic.

Ministerul Mediului a mai precizat că, în perioada următoare, va prezenta lista actualizată a programelor finanțate de Administraţia Fondului pentru Mediu, precum şi calendarul relansării acestora, în funcţie de deciziile guvernamentale şi de fondurile europene şi naţionale disponibile.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite