Ne găsiți și pe:

Din țară

Ședința bizz.club Timișoara – Cluj. Puterea BRAND-ului în actualul context economic

Publicat

pe

 Marți, 14 iulie, la ședința online comună bizz.club Timișoara-Cluj am avut 24 de participanți și am vorbit despre BRAND!

 La începutul ședinței, toți participanții au răspuns la întrebarea „Ce inițiative ai luat cu privire la BRAND-ul tău în actualul context economic?”, după care a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

 La prezentarea Spotlight l-am avut ca invitat pe Avocat Szasz Andrei-Robert, specializat în drept penal al afacerilor, drept comercial și dreptul muncii. Acest domeniu, pe cât este de vast, pe atât este de necesar pentru afacerile noastre. Robert a subliniat importanța contactării unui avocat la început de drum. Acest fapt îl ajută pe antreprenor să-și facă temele din timp și să se ferească de diferite probleme legale. Sfatul final pe care ni l-a lăsat Robert este „fiți vigilenți, preventivi și cât mai în lumină”. Mai multe detalii aici: http://www.avsar.ro/

‍ Apoi a urmat momentul de Training susținut de Bianca Grip de la GripAds Agency: https://www.facebook.com/gripadsmarketing/. Ea ne-a vorbit despre „Puterea BRAND-ului în actualul context economic”.

În deschidere Bianca a subliniat importanța brand-ului prin două idei:

1. Brandul este cel care face diferența în momentul de față între voi și competiția voastră

2. Brandurile mari sunt cele care vor rămâne

Așadar, de ce este important să ne creștem brand-ul? Pentru că este cel mai puternic factor de diferențiere. Marketingul nu este o cheltuială, ci o investiție care să aducă venituri. Dacă departamentul de marketing își face treaba bine și crește brand-ul firmei, rezultatele nu vor întârzia să apară.

Cât despre creșterea brand-ului, Bianca ne-a oferit câteva sfaturi foarte valoroase:

1. Nu urmăriți doar creșterea brand-ului firmei, ci creșteți și ca brand personal

2. Analizați-vă punctele forte în actualul context economic și faceți-le vizibile

3. Eficientizați-vă costurile

4. Externalizarea / Outsourcing-ul departamentului de marketing

5. Implicați-vă în activități sociale / crearea de comunitate.

În încheiere, la întrebarea „Care ar fi secretele celor mai puternice branduri?”, Bianca a răspuns fără ezitare „ECHIPA – oameni de calitate și performanți”.

La final, Călin Iepure ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Recomandă un membru bizz.club la unul dintre clienții/prietenii/cunoștințele tale.

 Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiază și tu din plin de această comunitate! Creșterea afacerii tale te poate surprinde, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Din țară

Filmul de promovare a județului Timiș, realizat de Charlie Ottley, va fi difuzat la BBC

Publicat

pe

Satele, meșteșugurile și diversitate culturală sunt punctele forte ale filmului de prezentare a judeţului Timiş, din punct de vedere turistic, cultural şi gastronomic, realizat de cunoscutul producător Charlie Ottley.

Filmul va fi difuzat de postul de televiziune BBC.

Producţia a costat 25.000 de lei, iar difuzarea pe postul de televiziune BBC implică suma de 10.000 de euro.

Clipul promovează turismul, cultura şi gastronomia din Timişoara şi din întreg judeţul într-un video de 8 minute şi într-un altul rezumat, de 1 minut. Acesta este realizat în contextul programului Timişoara Capitală Europeană a Culturii 2023.

Prezentarea filmului este făcută atât în limba română, cât şi în engleză, iar clipul de 1 minut va fi difuzat timp de 6 săptămâni pe postul de televiziune BBC din Marea Britanie, alături de alte materiale video realizate în mai multe zone reprezentative ale României.

„Am semnat un contract de promovare cu BBC, pentru 6 săptămâni de difuzare a clipului de 1 minut. Contractul, în valoare de 10.000 de euro, se va încheia în data de 15 ianuarie 2023. Acesta nu este singurul astfel de contract de promovare, vor urma şi altele. Va fi cea mai mare campanie de promovare a României în Occident”, a declarat Alexandru Proteasa, vicepreşedinte al CJ Timiş, luni, într-o conferinţă de presă.

Întrebat ce lipseşte în Timişoara, Charlie Ottley a precizat că lipsesc luminile din parcuri.

„Am fost cu adevărat surprins. Am venit aici pentru că ştiu Timişoara, e un oraş foarte frumos şi iubesc faptul că a trecut prin transformări fabuloase, prin redarea multor spaţîi oamenilor cu zone pietonale, cu opera şi teatre minunate, cu multe restaurante frumoase şi aşa mai departe. Dar judeţul Timiş a fost pentru mine o experienţă nouă. Am condus prin diferite zone de câmpie în care nu m-am oprit să explorez şi făcând aceste filme parcă am deschis ochii. Sunt atâtea sate frumoase aici, meşteşugurile, diversitatea culturală din Timiş este uimitoare. Şi iubesc faptul că toată lumea se înţelege cu toată lumea. În alte zone din România mai sunt confruntări ale culturilor, dar aici avem unguri, germani, români, romi, şi chiar pare să existe o coeziune socială şi diversitate culturală pe care o găseşti în sate, dar şi aici la oraş. De asemenea, am văzut că sunt dealuri şi chiar munţi mai mici, şi eu credeam că este doar câmpie. Am descoperit cascade, păduri, lacuri şi urşi în judeţ, dar şi multe meşteşuguri, cum am mai spus. De exemplu, turismul viticol, poate fi mai dezvoltat mai mult decât este deja în prezent. Poate cineva îmi va spune că există deja, dar eu cred că un drum, al vinului pentru ciclişti, şi autobuze care să ducă turiştii pe la podgorii, atunci când ajung în oraş ar fi o perspectiva interesantă pentru viitor”, a precizat Ottley.

Realizatorul filmului de promovare al judeţului Timiş a rămas, totuşi, cu un gust amar, când a văzut izvoare de apă termală închise.

„Am observat cu tristeţe că am trecut pe lângă izvoare cu apă termală care sunt închise. Nu ştiu dacă aţi fost la Budapesta să vedeţi ce au făcut acolo cu apele termale, dar cred că oportunităţile pentru un turism al sănătăţîi aici în Timiş ar fi mari dacă aceste izvoare de apă termală vor fi deschise şi amenajate. Aveţi ape geotermale multe aici în Timiş şi oamenii ar putea veni de peste tot din Europa să se trateze sau să meargă la un spa. Această este doar un alt avantaj al judeţului Timiş şi sper că acest domeniu să se dezvolte în viitor. A fost minunat să vedem şi mănăstirile de aici”, a mai adăugat Ottley.

În timpul filmărilor, Ottley a fost tâlhărit într-un parc de doi băieţi şi o fată, cu vârste cuprinse între 10 şi 14 ani, fiindu-i furate o dronă şi alte echipamente de filmare

Drona a fost recuperată, iar jurnalistul a anunţat că doreşte să le ofere o şansă la viaţă copiilor care i-au furat echipamentele de filmare dintr-un parc din Timişoara şi că îi va invita să asiste la filmările documentarului Flavours of Romania pentru a-i inspira în acest fel.

Citeste mai mult

Din țară

Programul Rabla pentru electrocasnice, o nouă sesiune

Publicat

pe

Noua sesiune a Programului naţional de înlocuire a echipamentelor electrice şi electronice uzate cu unele mai performante energetic va avea startul luni, 21 noiembrie 2022, ora 10:00, odată cu deschiderea perioadei de cinci zile rezervată înscrierii celor interesați.

Vor urma trei etape, pe categorii de electrocasnice, în care participanții înscriși vor alege voucherele pentru aparatele pe care vor să le înlocuiască.

Bugetul total alocat pentru cea de-a doua ediţie din 2022 a programului „Rabla pentru electrocasnice” este de 50 de milioane de lei, potrivit Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM), instituția care administrează proiectul.

„Reamintim tuturor celor interesaţi să participe în program, în oricare dintre etape, că este necesar să îşi creeze un cont de utilizator. Este foarte important acest pas, deoarece prin intermediul acestui cont veţi putea selecta electrocasnicele dorite în fiecare dintre cele trei etape. În cazul în care aveţi deja un cont de utilizator, creat în ediţiile anterioare ale programului, nu trebuie să vă creaţi alt cont, ci doar să vă autentificaţi utilizând adresa de e-mail şi parola setată de dumneavoastră”, a declarat preşedintele AFM, Laurenţiu-Adrian Neculaescu.

După înscriere, prin crearea pe www.afm.ro a conturilor de utilizator, demarează etapele de selectare, tot în aplicaţia informatică, a voucherelor corespunzătoare electrocasnicelor dorite.

Mai exact, programul are următorul calendar: înscrierea în aplicaţie (21-25 noiembrie); etapa I – selecţia voucherelor pentru maşini de spălat rufe/vase şi frigidere/congelatoare (5-9 decembrie sau până la epuizarea bugetului de 25 de milioane de lei); etapa a II-a – selecţia voucherelor pentru laptopuri şi tablete (12-16 decembrie sau până la epuizarea bugetului de 10 milioane de lei); etapa a III-a – selecţia voucherelor pentru aparate de aer condiţionat, uscătoare de rufe şi aspiratoare (19-23 decembrie sau până la epuizarea bugetului de 15 milioane de lei).

Voucherele au valori de 400 de lei pentru maşini de spălat rufe, inclusiv cu uscător, cu cel puţin noua clasă energetică C, pentru maşini de spălat vase cu cel puţin D, pentru aparate de aer condiţionat, inclusiv portabile, cu eficienţă la răcire cel puţin A++, pentru frigidere, combine, lăzi frigorifice, congelatoare cu cel puţin noua clasă E, pentru uscătoare de rufe cu eficienţă cel puţin A++; de 200 de lei pentru aspiratoare cu un consum mai mic de 43 kWh/an; de 500 de lei pentru laptopuri; de 300 de lei pentru tablete.

Voucherul, care nu poate fi utilizat decât de persoana căreia i-a fost emis, este valabil șapte zile de la data validării de către AFM, termen în care trebuie utilizat la un comerciant, iar formalităţile de achiziţionare a echipamentelor trebuie realizate tot în maximum șapte zile.

Citeste mai mult

Din țară

Primul tronson din linia ferată Caransebeș-Timișoara-Arad, modernizat cu bani din PNRR

Publicat

pe

Contractul pentru realizarea primului tronson din linia ferată Caransebeş-Timişoara-Arad, Lotul 3, Timişoara Est- Ronat Triaj, segment în valoare de 1.440.433.361,03 lei fără TVA, bani ce provin din PNRR, a fost semnat, zilele trecute, la Timișoara.

Asocierea Webuild SPA-Participazioni Italia SPA-Salcef SPA va realiza lucrarea în 42 de luni, din care primele 6 luni sunt pentru proiectare, iar următoarele 36 de luni pentru execuţie. Lungimea traseului este de 13,86 km. Vor fi 2 staţii tehnice şi 4 halte de călători.

„Vorbim de un proiect finanţat prin PNRR, de Lotul 3 Caransebeş-Arad, vorbim de un proiect de aproximativ 1,44 miliarde lei fără TVA, vorbim de un proiect care presupune 6 luni proiectare, 36 luni execuţie. Este un proiect care va impacta asupra oraşului nostru. Este un proiect cu 4 pasaje peste calea ferată, are lucrări şi de alte tipuri, în afară de cele legate de modernizarea căii ferate, şi care după cele 42 de luni, sunt convins că va duce la sporirea calităţii vieţii nu doar în Timişoara, ci şi a călătorilor pe acest tronson. Cred că acesta e cel mai mare proiect semnat vreodată în oraşul nostru. Valoarea este de aproximativ 300 de milioane de euro fără TVA şi face parte din această secţiune Caransebeş-Arad. Nu vă spun decât acelaşi lucru, că presiunea va fi una uriaşă, atât mai mare va fi dacă rămân în funcţia asta de ministru al Transporturilor, pentru că e vorba de oraşul meu. Am această bucurie că, odată semnat, nu mai poate să îl oprească nimeni. Am convingerea că va fi realizat în termenii contractului”, a declarat Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, prezent la eveniment.

În proiect este prevăzut şi un sens giratoriu suspendat, la intersecţia de la strada Baader din Timişoara. De asemenea, sunt prevăzute şi alte pasaje peste calea ferată, între care unul pe strada Gheorghe Adam.

Proiectul de reabilitare a magistralei de cale ferată cuprinde şi modernizarea a 20 de gări şi halte de pe traseu aflate în judeţul Timiş. Este vorba despre staţiile: Timişoara Est, Timişoara Nord, Ronat Triaj, Sanandrei, Băile Calacea, Orţişoara, Sacu, Jena, Chizatau, Tapia, Jabar, Sustra, Izvin, Ghiroda, Gavojdia, Lugoj, Belint, Topolovat, Recaş, Remetea Mare.

Tronsonul de cale ferată Caransebeş-Lugoj-Timişoara-Arad are o lungime de 162 de kilometri şi este împărţit în 4 loturi:

Lotul 1: Caransebeş – Lugoj (39,56km) – câştigător licitaţie: Asocierea WEBUILD SPA – SALCEF SPA – 1,3 miliarde lei (fără TVA)

Lotul 2: Lugoj – Timişoara Est (53,91km) – câştigător licitaţie: FCC CONSTRUCCION SĂ – 1,9 miliarde lei (fără TVA)

Lotul 3: Timişoara Est – Ronat Triaj (13,86km) – câştigător licitaţie: Asocierea WEBUILD SPA – Partecipazioni Italia SPA – SALCEF SPA – 1,4 miliarde lei (fără TVA)

Lotul 4: Ronat Triaj – Arad (54,86 km) – câştigător licitaţie: Asocierea WEBUILD SPA – Partecipazioni Italia SPA – SALCEF SPA – 2,1 miliarde lei (fără TVA)

Costul total al întregului tronson este de aproximativ 8 miliarde lei cu TVA.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite