Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Din țară

Șoferii care și-au avariat mașinile într-un accident pot primi un autovehicul, gratuit, pe durata reparațiilor

Publicat

pe

Din decembrie 2016, în urma modificărilor aduse Legii RCA, șoferii păgubiți în accidente rutiere beneficiază gratuit de mașină de înlocuire pe durata reparațiilor.

Pentru a facilita procesul prin care șoferii își pot exercita acest drept, Autonom le oferă o mașină similară cu cea avariată, fără restricții în ceea ce privește numărul de kilometri pe teritoriul României, fără taxe și costuri de depozit, valoarea închirierii fiind decontată direct cu asiguratorul șoferului vinovat de producerea accidentului.

Cum poți beneficia de autovehicul de înlocuire?

Toate persoanele păgubite într-un accident auto pot beneficia de acest serviciu oferit de Autonom, cel mai important jucător independent de pe piețele de leasing operațional și rent-a-car din România.

În cazul unui accident, șoferul trebuie să urmeze câțiva pași simpli pentru a intra în posesia unui vehicul de schimb:

–    Să deschidă dosar de daună la asiguratorul vinovatului;

–    Să obțină nota de constatare în baza căreia va merge în service pentru obținerea devizului de reparație.

Pe baza notei de constatare se calculează numărul de zile de care va beneficia pentru mașina de înlocuire. Pentru patru ore de manoperă se va acorda o zi de închiriere pentru o mașină dintr-o clasă similară cu autoturismul avariat.

În cele din urmă, șoferul va lua legătura cu compania de închirieri auto pentru a prelua autovehiculul de înlocuire în momentul în care mașina întră în service.

Mai multe detalii despre modul în care șoferii pot beneficia gratuit de mașină de înlocuire de la Autonom pot fi găsite pe website-ul www.autoinlocuire.ro

Dacă sunteți din Satu Mare și aveți nevoie de auto de înlocuire puteți trimite o solicitare către Autonom la adresa: satumare@autonom.ro, puteți suna direct la: +(4)0751 188 983 sau ne puteți vizita la sediul nostru din: Bulevardul Lucian Blaga nr. 105.

De asemenea, compania pune la dispoziție o linie telefonică deschisă 24/7 de asistență rutieră șoferilor prin care pot beneficia de consiliere, servicii de tractare și platformă sau mașină de înlocuire.

Contact: 021 9111 pentru a beneficia de toate serviciile de mai sus sau adresa de e-mail: autoinlocuire@autonom.ro

Despre Autonom

Autonom este un furnizor integrat de soluții de mobilitate și pune la dispoziția clienților lor servicii variate de transport și închirieri auto prin intermediul celei mai extinse rețele de mobilitate din Romania, prezentă și în Ungaria și Serbia, prin peste 40 de agenții în mai mult de 30 de orașe.

De-a lungul anilor, pe măsură ce nevoile clienților au evoluat, și serviciile grupului Autonom s-au diversificat. În prezent, Autonom furnizează următoarele servicii: închirieri auto, leasing operațional, închirieri echipamente, transferuri cu șofer, asistență rutieră, managementul flotei și vânzări de mașini rulate.

Din țară

ATENȚIE! Escrocherie prin WhatsApp. Recomandările polițiștilor

Publicat

pe

O nouă metodă de înșelătorie este activă, prin WhatsApp, transmit reprezentații Inspectoratului Județean de Poliție Timiș, care recomandă vigilență maximă din partea utilizatorilor aplicației.

„Această metodă de înşelătorie implică persoane cu intenţii rău voitoare care vă contactează, pretinzând că sunt prieteni, membri ai familiei sau chiar reprezentanţi ai unor instituţii. Ele vor solicita un cod de verificare pe care l-aţi primit prin SMS, invocând diverse motive (precum o «eroare tehnică» sau «necesitatea urgentă de ajutor»). După ce le furnizaţi codul, aceştia pot prelua controlul asupra contului dumneavoastră de WhatsApp şi îl pot utiliza pentru a înşela alte persoane sau pentru alte scopuri”, a precizat IPJ Timiş, luni, într-un comunicat de presă.

IPJ Timiş a transmis unele recomandări:

„- Fiţi precauţi la mesajele primite de la numere necunoscute sau chiar de la contacte salvate. În această schemă, infractorii se prezintă ca fiind persoane cunoscute sau oficiali şi vă cer să trimiteţi un cod de verificare pe care l-aţi primit prin SMS.

– ⁠Nu divulgaţi niciodată coduri de verificare WhatsApp. Acestea sunt folosite pentru a securiza contul dvs., iar furnizarea lor poate permite infractorilor să preia controlul contului.

– ⁠Verificaţi întotdeauna identitatea persoanei care vă contactează. Dacă primiţi cereri neobişnuite sau urgente, apelaţi direct persoana respectivă pentru a confirma autenticitatea mesajului.

– ⁠Activaţi autentificarea în doi paşi pe WhatsApp. Aceasta adaugă un nivel suplimentar de securitate şi previne accesul neautorizat la contul dvs., chiar dacă cineva obţine codul de verificare.

– ⁠Nu daţi curs cererilor financiare sau promisiunilor suspecte. Escrocii pot încerca să vă convingă să faceţi plăţi rapide sau să trimiteţi bani sub pretexte false.

– ⁠Educaţi-vă familia şi prietenii. Informaţi-i despre această metodă de fraudă pentru a preveni alte incidente”.

Citeste mai mult

Din țară

SOLDĂRI DE IARNĂ. Recomandări de la Protecția Consumatorului pentru cumpărături

Publicat

pe

Directorul general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului (ANPC), Paul Anghel, recomandă cumpărătorilor să fie foarte atenţi la preţuri în perioada reducerilor de iarnă şi să se informeze cât mai complet asupra produselor pe care intenţionează să le achiziţioneze și asupra seriozității comercianților care propun produsele dorite spre vânzare.

„În perioada reducerilor de iarnă este recomandat să verificaţi preţurile prin consultarea site-urilor care afişează preţuri comparative pentru acelaşi produs, practică ce a dus la îmbunătăţirea constantă a modalităţilor de prezentare a preţurilor şi reducerilor de către magazinele online”, a scris Paul Anghel, pe Facebook.

Consumatorii mai sunt sfătuiți să verifice stocul existent, dacă prețul afișat conține sau nu TVA sau dacă include și costul de livrare.

„Dacă aveţi nelămuriri, contactaţi comerciantul prin telefon pentru a cere informaţii suplimentare asupra produsului, serviciilor post-vânzare sau a condiţiilor de livrare. Modul în care comerciantul răspunde la aceste întrebări vă poate oferi indicii asupra seriozităţii lui”, a explicat reprezentantul ANPC.

Potrivit acestuia, comerciantul este obligat să informeze corect şi complet consumatorii, oferind, printre altele, informaţii despre datele de identificare ale firmei, caracteristicile produsului, preţul cu toate taxele incluse, cheltuieli de livrare şi modalităţi de plată, perioada de valabilitate a ofertei sau a preţului.

Anghel recomandă, de asemenea, consumatorilor să citească recenziile privind produsele vândute online, care pot oferi indicii despre calitatea acestora sau despre seriozitatea comerciantului.

Citeste mai mult

Din țară

Când nu se fac nunți în anul 2025

Publicat

pe

Biserica Ortodoxă a rânduit ca în posturi, în ajunul și în zilele praznicelor împărătești, precum și în perioada dintre Crăciun și Bobotează, să nu se facă nunți.

Vă punem la dispoziție lista zilelor în care nu se fac nunți în anul 2025, conform calendarului editat de Arhiepiscopia Bucureștilor și Patriarhia Română.

În toate zilele de post şi în posturile de peste an: în toate miercurile şi vinerile;

de luni, după Lăsatul secului de carne pentru Postul Sf. Paşti, până la Duminica Sfântului Apostol Toma inclusiv (vineri, 24 februarie – duminică, 27 aprilie);

în Postul Sfinţilor Apostoli Petru şi Pavel (duminică, 16 iunie – marți, 18 iunie);

în Postul Adormirii Maicii Domnului (vineri, 1 august – joi, 14 august);

la Tăierea Capului Sfântului Ioan Botezătorul (vineri, 29 august);

în Postul Naşterii Domnului (sâmbătă, 15 noiembrie – miercuri, 24 decembrie);

în perioada cuprinsă între Praznicul Nașterii Domnului și Bobotează (joi, 25 decembrie – marți, 6 ianuarie);

În ajunul şi în zilele Praznicelor împărăteşti (1-2 februarie; 28-29 mai; 7-9 iunie; 15 august, 13-14 septembrie).

Sursa: basilica.ro

Sursa foto: Restaurant Colosseum Ballroom Timișoara

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite