Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Internațional

Ceasul inteligent OnePlus Nord Watch lansat. Bateria durează zece zile

Publicat

pe

OnePlus a lansat de câteva zile smartwatch-ul OnePlus Nord Watch. Lansarea oficială a avut loc în India, dar nu știm dacă va fi disponibil la nivel global. Este primul smartwatch purtabil marca Nord de la compania din China. Noul ceas inteligent va fi disponibil în opțiunile de culoare Midnight Black și Deep Blue.

Ceasul are un ecran AMOLED de 1,78 inch, o rezoluție de 368×448 pixeli, o rată de reîmprospătare de 60 Hz și luminozitate maximă de până la 500 de nits. Potrivit site-ului Livemint, noul ceas oferă suport pentru 105 moduri de sport, împreună cu funcții de monitorizare a stresului, a ritmului cardiac și a nivelului sanguin. Echipamentul purtabil oferă, de asemenea, urmărirea ciclului menstrual și sfaturi de sănătate. OnePlus pretinde că ceasul oferă 10 zile de viață a bateriei cu până la 30 de zile de timp de așteptare.

OnePlus Nord este echipat cu un buton de pornire situat pe partea dreaptă a ceasului inteligent. Ceasul este alimentat de un procesor SF32LB555V4O6 și rulează pe sistemul de operare RTOS. Corpul ceasului OnePlus Nord este din aliaj de zinc și plastic, în timp ce cureaua este din silicon. Este, de asemenea, clasificat IP68 pentru protecție completă împotriva prafului și a apei.

Ceasul OnePlus Nord are un suport GPS încorporat. În acest fel poziționarea se face doar de pe smartphone și doar prin Bluetooth 5.2. Ceasul vine cu un accelerometru cu 3 axe și acceptă monitorizarea ritmului cardiac și a stresului, împreună cu SpO2 și urmărirea somnului. OnePlus spune că există peste 100 de fețe de ceas, dar puteți accesa doar cinci modele direct de pe dispozitiv. În rest, trebuie să utilizați aplicația însoțitoare de pe smartphone.

Ceasul OnePlus Nord dispune de conectivitate Bluetooth 5.2 și este compatibil cu telefoanele inteligente Android și modelele de iPhone care rulează pe Android 6 și, respectiv, iOS 11 și versiuni ulterioare. Vine echipat cu un motor cu vibrații neliniar și are o baterie de 230 mAh, livrat cu un cablu de încărcare magnetic. OnePlus spune că ceasul are până la 10 zile de viață a bateriei cu utilizare obișnuită și până la 30 de zile de timp de așteptare.

Ceasul OnePlus Nord este disponibil la un preț promoțional de lansare de 4.999 INR (aproximativ 60 USD / 62 de euro) în Midnight Black. Prețul obișnuit este de 6.999 INR (aproximativ 85 USD / 88 euro). O versiune Deep Blue este, de asemenea, pe drum, dar nu știm o dată de disponibilitate pentru aceasta. Având un preț atât de mic, este doar ceva mai scump ca brățara de fitness Samsung Galaxy Fit 2, și cât de prost a fost primit OnePlus Watch, este puțin probabil ca disponibilitatea lui Nord Watch să se extindă la nivel global.

Internațional

Samsung T5 EVO Portable lansat, un SSD cu o capacitate de 8 TB

Publicat

pe

Compania Samsung a lansat zilele trecute un SSD portabil, cu design compact și robust, cu o capacitate de până la 8 TB. Samsung T5 EVO Portable, potrivit caracteristicilor, ar trebui să fie mai robust decât multe dintre celelalte modele ale companiei. Samsung T5 Evo este disponibil în trei capacități de stocare de până la 8 TB, toate la prețuri relativ atractive.

Samsung T5 EVO Portable este un SSD, ce servește ca o alternativă mai ieftină și mai robustă la modelele precedente de SSD-uri Samsung. Potrivit Notebookcheck, T5 Evo măsoară 95 x 40 x 17 mm și cântărește 102 grame, în principal datorită carcasei metalice. Potrivit Samsung, SSD-ul are corp metalic și o suprafață cauciucată care îi permite să aibă un grad de robustețe. Samsung spune că ar trebui să funcționeze și după ce cade de la doi metri. Există, de asemenea, un inel dreptunghiular de culoare gri titan plasat deasupra, care este perfect pentru persoanele care doresc să-l cupleze la curea, la rucsac sau la bagaj.

În plus, Samsung susține că tehnologia sa Dynamic Thermal Guard va împiedica simultan supraîncălzirea SSD-ului și accelerarea termică chiar și în condiții de încărcare continuă. De asemenea, Samsung a păstrat designul SSD-ului destul de simplu, cu un LED mic poziționat lângă portul USB Type-C și o marcă relativ discretă imprimată pe ambele părți.

Samsung T5 EVO Portable este compatibil cu sistemele Windows, începând cu din Windows 7, macOS, smartphone-uri/tablete, console de jocuri și dispozitivele Android 5.1 sau mai noi. Noul SSD (Solid-State Drive) include, de asemenea, software-ul Samsung Magician, care oferă un set cuprinzător de funcții de gestionare a unității, inclusiv verificarea stării unității în timp real, caracteristica de verificare a autentificării autentice, benchmark de performanță și actualizări de firmware.

Potrivit companiei Samsung, SSD-ul portabil T5 Evo acceptă USB 3.2 Gen1 cu până la 5 Gbps. În acest fel permite rate de transfer de până la 460 MB pe secundă la citire și scriere. Dacă se dorește, datele pot fi stocate și criptate hardware folosind AES cu 256 de biți. Clienții care au nevoie de rate de transfer mai mari pot folosi Samsung Portable SSD T9 Shield, lansat cu doar câteva săptămâni în urmă.

În timp ce portul USB al SSD-ului poate fi modern, vitezele sale de citire și scriere de 460 MB/s sunt mult mai lente decât SSD-urile M.2 PCIe convenționale. Ca rezultat, cea mai mare capacitate T5 EVO ar putea dura aproximativ cinci ore pentru a transfera până la 8 TB de date. T5 EVO este deja disponibil și costă, începând de la 189,99 USD pentru un model de 2 TB. Alternativ, Samsung vinde și modele de 4 TB și 8 TB pentru 349,99 USD, respectiv 649,99 USD.

Foto: Samsung Global Newsroom

Citeste mai mult

Internațional

WhatsApp ia în considerare să introducă publicitate în aplicație în viitor

Publicat

pe

Aplicația de mesagerie WhatsApp este cea mai folosită din lume, indiferent că utilizatorii au telefoane Samsung, Apple, Xiaomi, Motorola, Sony, Oppo sau alte modele. Un lucru foarte apreciat la WhatsApp este lipsa reclamelor în aplicație. Se pare că acest lucru se va schimba în viitorul nu foarte îndepărtat.

Implementarea reclamelor pe platforma sa este ceva la care WhatsApp se gândește de mai mult timp și, tot mai mult în ultima vreme. Potrivt SamLover, încă din 2018, a fost luat în considerare conceptul de includere a reclamelor de către aplicația de mesagerie. Totuși, implementarea a fost amânată din cauza îngrijorărilor legate de confidențialitatea utilizatorilor și a posibilelor răspunsuri la reclamele în aplicație.

Se pare că WhatsApp vrea să includă în cele din urmă reclame pe platforma sa, iar aceste reclame pot apărea în alte zone ale programului, în ciuda acestor întârzieri. Potrivit sursei citate mai sus, CEO-ul WhatsApp, Will Cathcart, a declarat într-un interviu pentru o publicație din Brazilia că, deși compania nu intenționează să introducă reclame în chat-ul dvs. principal, le poate afișa în altă parte, cum ar fi canalele WhatsApp recent introduse.

Deși WhatsApp a luat în considerare adăugarea de publicitate cu câțiva ani înainte, compania nu a implementat niciodată această caracteristică. Cathcart a menționat-o ca o posibilitate, dar nimic nu s-a materializat până acum. Recent un reprezentant Meta (Facebook), compania care deține WhatsApp, a declarat că nu testează în prezent reclame de stare în nicio țară. Cu toate acestea, pe de altă parte, nu au fost făcute comentarii pentru evoluțiile viitoare.

De asemenea, este important de menționat că Meta nu a dezvăluit încă niciun plan sau dată precisă pentru introducerea reclamelor WhatsApp. În prezent, Meta încă mai câștigă bani din reclamele pe Facebook și din afacerile WhatsApp.

WhatsApp a perceput inițial utilizatorilor o taxă anuală de abonament de 1 dolar. Abia din 2016 WhatsApp a încetat să mai perceapă taxa, aplicația fiind gratuită. WhatsApp, deținută de Mark Zuckerberg, este evaluată în prezent (2023) la aproximativ 98,57 miliarde de dolari.

Cu toate acestea, este inevitabil ca publicitatea să apară în viitor pe WhatsApp, chiar dacă, din fericire, ar trebui să apară doar în zonele de suport ale aplicației. Cu peste 2 miliarde de utilizatori în întreaga lume, dintre care peste 500 de milioane doar în India, Meta a dezmințit o poveste similară în septembrie care sugera că afacerea plănuia să insereze reclame. Dar informațiile că Meta are în vedere reclame pe WhatsApp sunt tot mai multe, în timp ce rețeaua socială „căută o creștere a veniturilor”.

Foto: Google.com

Citeste mai mult

Internațional

Apple a lansat noi laptopuri MacBook Pro și un iMac cu procesoare M3

Publicat

pe

Zilele trecute Apple a organizat un eveniment „Scary Fast” la care a anunțat noi procesoare, laptopuri și monitoare. Noile cipuri Apple M3 se concentrează pe performanța GPU-ului și eficiența energetică, făcându-le atractive pentru creatorii și jucătorii profesioniști. Aceste noi cipuri sunt și la bordul laptopurilor MacBook Pro și a monitorului Apple iMac de 24 inch, lansate cu această ocazie.

MacBook Pro cu M3 oferă un șasiu modern, luminozitate îmbunătățită a afișajului și o opțiune complet nouă de culoare Space Black. Noile procesoare Apple M3 introduc Dynamic Caching, urmărirea razelor accelerată de hardware și umbrirea mesh pentru o performanță grafică mai bună, în timp ce CPU și Neural Engine primesc, de asemenea, upgrade-uri semnificative, potrivit XDA-Developers.

Apple a dezvăluite oficial procesoarele M3, M3 Pro și M3 Max, dar lipsește M3 Ultra. Toate noile se concentrează în mare măsură pe performanța GPU-ului și eficiența energetică. Clienții pot pune mâna pe ele prin intermediul noilor laptopuri Apple MacBook Pro și a monitorului Apple iMac, care au fost anunțate la evenimentul „Scary fast”.

Apple MacBook Pro a fost lansat doar două opțiuni de dimensiune: cu diagonala de 14 inch (35,56 centimetri) și 16 inch (40,64 cm). Modelul MacBook Pro de 13 inch cu Touch Bar a fost în sfârșit retras, împreună cu designul său învechit. Așadar, cei care optează pentru cipul de bază M3 vor putea acum să utilizeze șasiul modern, care include o varietate mai largă de porturi, afișaj superior, cameră web mai clară, încărcare MagSafe 3 și alte upgrade-uri interne – în comparație cu varianta clasică.

Cu toate acestea, a doua actualizare din 2023 a laptopului MacBook Pro nu se învârte strict în jurul cipului M3. Noutățile includ, de asemenea, o creștere a luminozității ecranului cu 20%, o creștere de la 500 la 600 de niți. Pe de altă parte, utilizatorii primesc aproape același set de specificații tehnice cum au modele precedente. Interesant, totuși, există o opțiune exclusivă de culoare pentru cei care optează pentru un MacBook Pro cu cip M3 Pro sau M3 Max: Space Black.

Cei interesați de MacBook Pro pot precomanda noile laptopuri pe site-ul Apple, livrarea urmând să înceapă din 7 noiembrie. Modelul de bază Apple MacBoock Pro cu cip M3 costă 1.599 de dolari, în timp ce variantele cu procesoare M3 Pro și M3 Max încep de la 1.999 USD, respectiv 2.999 USD.

Trecând la computerul all-in-one al companiei, Apple iMac cu diagonala de 24 inch (60,96 centimetri) și acesta are un procesor Apple M3. Odată cu upgrade-ul cipului, utilizatorii pot utiliza conectivitate mai rapidă, datorită suportului Wi-Fi 6E și Bluetooth 5.3. În afară de asta, noul monitor Apple iMac este aproape identic cu predecesorul, oferind șapte opțiuni de culoare și două configurații de porturi diferite. Acest monitor va concura pe piață cu Samsung Smart Monitor M8, lansat în acest an, chiar dacă monitorul Samsung are o diagonală mai mare.

În timp ce zvonurile au indicat un USB-C Magic, Apple a mers în continuare portul Lightning deocamdată. Deci, cei care folosesc Magic Keyboard, Magic Mouse sau Magic Trackpad vor trebui să se bazeze în continuare pe conectorul proprietar al companiei pentru a le încărca. Noul monitor poate fi precomandat pe site-ul Apple la un preț începând de la 1.299 USD, cu disponibilitate generală programată pentru 7 noiembrie.

foto: via xda-developers.com

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite