Peste 100 de milioane de oameni la nivel global dețin acum un Apple Watch. Cifra de 100 de milioane de utilizatori a fost atinsă în luna decembrie 2020. Acum sigur a fost deja depășită. Datele au fost publicate de Neil Cybart de la Above Avalon. Above Avalon este o companie care se concentrează pe analiza Apple din perspectiva Wall Street și Silicon Valley. A fost fondată de Neil Cybart.
Apple și-a lansat ceasul inteligent în aprilie 2015. De atunci, datele analizate de Neil Cybart sugerează că traiectoria de creștere a bazei de utilizatori a fost constantă, cu o mare creștere în 2020. Cei peste 30 de milioane de oameni noi care au început să poarte un Apple Watch în 2020 aproape depășind rata de adoptare a utilizatorilor în perioada 2015-2017.
Neil Cybart a privit, de asemenea, Apple Watch ca un procent din baza de utilizatori iPhone, pe care l-a considerat un proxy bun pentru dimensiunea potențială de piață pentru Apple Watch. Trebuie avut în vedere că este necesar un „iPhone” pentru a utiliza ceasul Apple. Pe baza datelor sale, via Universmartphone, Cybart consideră că aproximativ 10% dintre utilizatorii iPhone din întreaga lume purtau un Apple Watch până la sfârșitul anului 2020.
Întrucât SUA a fost și este o cetate Apple Watch de ani de zile, adoptarea în Statele Unite a smartwatch-urilor Apple a fost mai mare în comparație cu cifrele globale. La sfârșitul anului 2020, aproximativ 35% dintre utilizatorii iPhone din SUA purtau un Apple Watch. Aceasta este o rată de adopție șocant de puternică, care ar trebui să servească drept apel de trezire pentru concurenții Apple interesați de spațiul purtabil. Samsung este cel care vine puternic din urmă, are mute smartwatch-uri excelente și a lansat în toamnă un foarte bun Samsung Galaxy Watch 3. Trebuie luat în considerare și baza foarte mare de utilizatori de smartphone-uri Samsung Galaxy.
În ansamblu, Neil Cybart consideră că cifrele arată că ceasurile inteligente Apple Watch este a patra forță Apple după iPhone, iPad și Mac, iar la traiectoria actuală a vânzărilor va depăși utilizatorii de Apple MacBook în 2022. Privind în perspectivă, Cybart consideră că „nimic nu oprește adoptarea la scară mult mai mare în timp” și prezice că 35% dintre utilizatorii de iPhone din întreaga lume vor purta într-o zi un Apple Watch.
Fondatorul Above Avalon sugerează că Apple Watch ar putea progresa și mai mult dacă Apple l-ar deschide utilizatorilor care nu sunt iPhone. Neil Cybart sugerează că funcțiile viitoare ale smartwatch-urilor ar putea include: autentificarea extinsă a identității utilizează dincolo de Mac-uri și, cel mai recent, iPhone-uri; progrese în monitorizarea sănătății; și ca o locație ideală pe corp pentru a descărca resursele legate de tehnologii bazate pe față, cum ar fi ochelarii inteligenți.
Apple nu a dezvăluit niciodată cifrele oficiale de vânzări pentru Apple Watch și, în schimb, încorporează dispozitivul în categoria Wearables, Home și Accessories (cunoscută anterior ca categoria „Altele”), care include și HomePod mini și toate modelele AirPods , inclusiv Max AirPods.
Cu toate acestea, pe baza ultimului raport al câștigului Apple, categoria a adus venituri record în primul trimestru fiscal din 2021 (al patrulea trimestru calendaristic), atingând 13 miliarde de dolari. Este o creștere față de 10 miliarde de dolari în trimestrul trecut, reflectând o creștere în procente de 30%.
Sursa foto: Apple