Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Locale

Magazinul Kaufland din Timișoara, amendat de Protecția Consumatorului. Compania a anunțat că a remediat neregulile

Publicat

pe

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Timiş a aplicat magazinului Kaufland din oraşul Timişoara amenzi contravenţionale în valoare de 60.000 de lei, după mai multe nereguli constatate în cadrul unui control efectuat vineri, printre care prezentarea în revista Kaufland a unor oferte de reduceri de Black Friday ale căror produse se comercializau în magazin la acelaşi preţ ca şi cel de dinainte de perioada de campanie, potrivit unui comunicat remis sâmbătă de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC).

Astfel, CJPC Timiş a controlat vineri ofertele speciale de produse alimentare şi nealimentare de la magazinul Kaufland Timişoara, promovate în revista proprie, precum şi zona de alimentaţie publică, iar în urma verificărilor, comisarii au constatat că 18 din cele 28 de produse alimentare şi nealimentare prezentate în revista Kaufland ca fiind oferte de Black Friday se comercializau în realitate în magazinul din Timişoara la acelaşi preţ ca şi cel valabil înaintea perioadei de campanie, se menţionează în comunicatul ANPC.

Totodată, în timpul controlului reprezentanţii CJPC au constatat mai multe nereguli la toneta de alimentaţie publică plasată în parcarea magazinului, în vecinătatea întrării în unitate: utilizarea unui cuptor necurăţat şi neigienizat de mult timp, cu resturi alimentare arse şi cu depuneri în strat gros de grăsime arsă; utilizarea unor grătare electrice necurăţate, neigienizate; prezenţa unor ventilatoare, în spaţiul de frig, necurăţate şi neigienizate.

De asemenea, în două vitrine de frig şi una caldă din magazin, în care erau depozitate diferite sortimente de mezeluri, brânzeturi, respectiv preparate calde, aceste produse nu erau depozitate la temperatura declarată de producător prin eticheta produsului.

Compania Kaufland a remediat imediat toate neconformităţile identificate de autorităţi la magazinul din Timişoara şi a stabilit măsuri care să prevină apariţia lor în viitor, se menţionează într-un comunicat remis sâmbătă de societatea comercială.

„Toate aspectele identificate de autorităţi au fost soluţionate în cel mai scurt timp. Am acţionat prompt în vederea remedierii imediate şi pentru a stabili măsuri care să prevină apariţia unor astfel de neconformităţi pe viitor. Activitatea magazinului nu a fost întreruptă şi în acest moment funcţionăm conform programului. Ne pare rău pentru ce s-a întâmplat în magazinul din Timişoara şi apreciem eforturile susţinute din partea autorităţilor din ultima perioadă. Vom colabora mereu cu acestea pentru a oferi clienţilor cele mai bune produse şi servicii”, se precizează în comunicatul remis de Kaufland.

Locale

Serviciu Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, la Peciu Nou

Publicat

pe

Începând de miercuri, 15 ianuarie 2025, Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Peciu Nou își va începe efectiv activitatea.

Astfel, cetățenii care au domiciliul pe raza de competență a comunei Peciu Nou (Peciu Nou, Diniaș și Sânmartinu Sârbesc) se vor adresa Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Peciu Nou începând cu data mai sus menționată.

Serviciul Evidența Persoanei Timișoara deservește în continuare următoarele comune arondate:

1. Com. Becicherecu Mic

2. Com. Bogda

3. Com. Bucovăț

4. Com. Cenei

5. Com. Fibiș

6. Com. Ghiroda

7. Com. Giarmata

8. Com. Giulvăz

9. Com. Mașloc

10. Com. Orțișoara

11. Com. Parța

12. Com. Pișchia

13. Com. Remetea Mare

14. Com. Sânandrei

15. Com. Sânmihaiu Român

16. Com. Șag

Citeste mai mult

Locale

Barometrul Calitatea Vieții în Timișoara. Cum puteți să vă exprimați părerea

Publicat

pe

„Barometrul Calitatea Vieții în Timișoara”, realizat de Primăria Municipiului Timișoara, în parteneriat cu Universitatea de Vest din Timișoara este încă disponibil pentru completare on-line. Sondajul sociologic reflectă calitatea vieții în Timișoara și acoperă toate ariile vieții în oraș iar completarea lui nu durează mai mult de 10 minute.

Ancheta sociologică este concepută de Facultatea de Sociologie și Psihologie din cadrul Universității de Vest din Timișoara și măsoară gradul de mulțumire față de întreținerea clădirilor istorice, a pistelor de biciclete, starea drumurilor, a iluminatului public sau transportului în comun.

Cel mai recent raport, referitor la datele Barometrului Calității Vieții în Timișoara 2023, a arătat că aproape 70% dintre timișoreni cred că Timișoara se îndreaptă într-o direcție bună, în creștere față de anul 2022 (65,7%) și cea mai ridicată din 2016, când a fost realizat primul raport. Barometrul Calității Vieții are ca scop furnizarea de date empirice relevante pentru administrația publică locală și toți ceilalți actori instituționali implicați în viața orașului privind situația și dinamica socială din comunitatea locală, în scopul orientării politicilor publice și proiectelor strategice locale, în context regional și național.

Barometrul este realizat conform normelor metodologice din domeniu și asigură anonimizarea datelor persoanelor care oferă răspunsuri. Instrumentul de cercetare utilizat în cadrul „Barometrului Calitatea Vieții în Timișoara” este dezvoltat de un grup de cercetători în sociologie, psihologie, științe economice, geografie socială și științe ale comunicării de la Universitatea de Vest din Timișoara.

Sondajul se poate completa până în data 20 ianuarie 2025, la adresa online: https://e-uvt.questionpro.com/a/TakeSurvey.

Citeste mai mult

Locale

NEMULȚUMIRE. Primăria Timișoara trece serviciile de salubrizare la Societatea Drumuri Municipale

Publicat

pe

Municipalitatea intenționează să preia în regie proprie serviciile de salubrizare stradală. În ultima perioadă calitatea serviciilor de curățenie stradală a fost nesatisfăcătoare, reclamații privind coșuri de gunoi adesea pline, praf pe străzi și trotuare murdare fiind înregistrate în platforma dedicată și la managerii de cartier.

“Chiar dacă în ultimii ani am văzut o îmbunătățirea a curățeniei din Timișoara, recunosc că sunt nemulțumit de cât de curat este orașul. Am decis să propun Consiliului Local să preluăm serviciul de salubrizare înapoi la municipalitate tocmai pentru a avea un mai mare control asupra modului în care se face curățenie în oraș. Pentru banii pe care îi plătim anual din bugetul local, din taxele și impozitele timișorenilor, Timișoara trebuie să arate mai bine”, a declarat primarul Dominic Fritz.

Ca urmare a feedback-ului negativ al timișorenilor la adresa actualului operator și a unei evaluări detaliate a serviciilor prestate de acesta, Primăria Timișoara a luat constant măsuri, respectiv nu a recepționat toată suprafața planificată pentru curățenie. În aceste condiții, municipalitatea inițiază primul pas pentru asigurarea serviciilor de salubrizare prin intermediul Societății Drumuri Municipale (SDM). Două proiecte de hotărâre vor fi supuse votului în următoarea ședință a Consiliului Local: unul privind studiul de oportunitate și unul privind mandatarea AGA SDM pentru a iniția demersuri pentru noile servicii.

Odată aprobate proiectele de hotărâre, municipalitatea poate parcurge următoarele etape, astfel încât schimbarea operatorului să nu afecteze continuitatea serviciilor după mijlocul lunii martie, când expiră contractul cu societatea Brantner Servicii Ecologice. Ofertele depuse în cadrul procedurii de achiziție publică a municipalității pentru servicii de salubrizare, inclusiv de către Brantner, au fost inadmisibile.

Timișoara nu este singurul municipiu care a decis preluarea serviciilor de salubrizare în regie proprie: recent, Primăria Reșița a anunțat același demers începând cu luna martie a acestui an.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite