Ne găsiți și pe:

Locale

Pizza gratis pentru personalul medical de la Spitalul „Victor Babeș“ Timisoara

Publicat

pe

Personalul restaurantului Jack din Remetea Mare prepară, în fiecare joi, timp de patru săptămâni, câte 40 de pizza pentru personalul medical de la Spitalul „Victor Babeș“ Timișoara.

„Susținem așa cum putem personalul medical de la Spitalul Victor Babeș Timisoara și le mulțumim pentru efortul uriaș pe care îl fac in aceasta perioada. În fiecare joi timp de 4 săptămâni vom livra câte 40 de pizza la acest spital“, au anunțat reprezentanții restaurantului pe Facebook.

În această periodă de grea încercare, mai multe companii și mulți oameni de afaceri au anunțat campanii de donații atât pentru spitale cât și pentru prevenția și tratarea celor care suferă.

OMV Petrom susţine intervenţia Crucii Roşii Române în pandemia COVID-19 cu o donaţie de 1 milion de euro. Fondurile vor fi folosite pentru achiziţia de echipamente de testare.
Banca Transilvania ofera 300.000 euro pentru achiziția de aparate de ventilație și echipamente de protecție ce vor ajunge la spitalele din prima linie.
Mastercard sprijina achiziționarea de echipamente speciale pentru prevenție și tratare, prin donația a 100.000 de euro.
Avon Romania donează 1,7 tone de produse de igienă (săpunuri lichide și geluri de duș cu formulă identică) pentru centrele de carantină din București. Compania contribuie și cu o donație în bani pentru achiziția testelor de confirmare a virusului COVID-19, care vor merge către Spitalul Clinic de Boli Infecțioase Sf Parascheva Iași.
Asociaţia ”Dăruieşte viaţă”, care construieşte primul spital din donaţii în Bucureşti, a anunţat că oferă toate donaţiile pe care le strânge începând din 11 martie pentru combaterea epidemiei de coronavirus. 
One United Properties donează 100.000 de euro – 22 ventilatoare și 1.500 teste rapide CO-VID pentru spitalele din București. 
Lanţul de farmacii Catena a donat 100.000 de euro către fondul de urgenţă pentru susţinerea sistemului medical românesc, înfiinţat la iniţiativa Organizaţiei Salvaţi Copiii România.
Electrica Furnizare contribue cu aproximativ 433.000 lei pentru achiziția de măști sanitare de unică folosință.
PROFI donează 1 000 000 RON pentru dotarea secțiilor ATI.
Asociația Română a Producătorilor Internaționali de Medicamente (ARPIM) donează suma de 100.000 RON pentru achiziția de materiale dezinfectante, sanitare și de igienă. 
Cadrele didactice de la un liceu din Iaşi au fabricat până acum 1.000 de măşti de protecţie. Înainte să fie distribuite spitalelor din Iaşi, măştile de protecţie sunt sterilizate. Costul de fabricaţie al unei astfel de măşti e 50 de bani şi e acoperit din bugetul local.
Compania Cotnari a donat 50.000 de lei Spitalului de Boli Infecţioase din Iaşi pentru achiziţionarea de echipamente de protecţie.
Comunitatea Declic a anunţat că donează suma de 38.175 de euro (184.729 lei) pentru cumpărarea de echipamente de protecţie pentru personalul medical, aparate de ventilaţie şi măşti de oxigen, în contextul pandemiei de coronavirus.
Andra va face o donație de 20.000 euro, sumă ce va ajunge la Institutul Național de Boli Infecțioase Prof. ”Matei Balș” din București.
Fundația CON-A a anunțat că va cumpăra o linie de analize pentru virusul SARS-CoV-2 și să o doneze Spitalului Județean Sibiu.
Grupul TeraPlast donează 85.000 de lei spitalelor din Bistrița și Băicoi.
Simona Halep donează bani pentru cumpărarea de echipamente medicale destinate combaterii coronaviruslui.

Compania Continental Sibiu donează 20.000 de euro care vor fi folosiți pentru achiziționarea a 4 containere de triaj epidemiologic, necesare Spitalului Județean Sibiu în lupta cu COVID-19.

Romgaz: 1.250.000 lei ce va permite distribuirea în intreaga țară a unui număr de 1.000.000 de măşti de protecție.
Transavia anunță că va achiziționa în regim de urgență aparatura necesară pentru testele de coronavirus și alte echipamente auxiliare pentru a ajuta Spitalul Județean Alba.
Compania SmartBill a donat încă 35 de mii de euro, iar compania IT Perspective a sponsorizat achiziția de consumabile și echipament medical în valoare de 132.923lei.
Mrini Eye Hospital pune la dispoziţia Spitalului de Boli Infecţioase Constanţa o clinică mobilă. Aceasta va fi plasată în curtea Spitalului de Boli Infecţioase, pentru a ajuta la trierea pacienţilor şi depistarea rapidă a persoanelor infectate.
Aegon România achiziționează două izolete pentru Inspectoratul pentru Situații de Urgență Cluj.
Grupul Agricola anunță că plafonează prețurile produselor și că s-a oferit să finanțeze achiziția de materiale specifice de protecție și realizarea unui laborator performant de analize pentru Spitalul Județean din Bacău.”
via Dana Alexe-Coteț .

Locale

Cele 7 vaporașe, în revizie tehnică. Din martie, se va relua transportul public și de agrement

Publicat

pe

Transportul public și de agrement de pe Canalul Bega își reia activitatea începând cu data de 6 martie 2021.

Cele 7 vaporașe au andocat pe platforma special amenajată în depoul Dâmbovița în luna decembrie a anului trecut, intrând în revizie tehnică.

Vaporașele destinate transportului public și de agrement vor fi scoase la apă în data de 27 februarie, urmând să fie supuse testelor de rutină până în 6 martie, dată la care va fi reluat transportul public și de agrement pe Bega.

„Cu mai multe detalii despre traseu, stații și graficul de circulație vom reveni săptămâna viitoare, urmând ca aceste informații să fie afișate în stațiile de pe Canalul Bega și pe site-ul oficial al STPT (www.stpt.ro – secțiunea orare)“, anunță reprezentanții Primăriei Timișoara.

De asemenea, tot din 6 martie vor fi disponibile pentru publicul călător și cele peste 400 de biciclete și 96 de trotinete, ca alternative la transportul public.

Bicicletele vor putea fi ridicate din cele 25 de rastele amplasate în stațiile mijloacelor de transport în comun și din alte 9 rastele amplasate pe malul Canalului Bega.

Trotinetele vor putea fi ridicate din cele 13 stații special amenajate în Timișoara.

Citeste mai mult

Locale

ACTUALIZARE. ISU transmite că în blocul de pe Calea Șagului nu au mai fost detectate substanțe toxice

Publicat

pe

Cei 70 de locatari evacuaţi dintr-un bloc de locuinţe de pe Calea Șagului, marți seara, unde s-a făcut dezinsecţie s-au putut întoarce în apartamente, după ce nu au mai fost detectate substanţe toxice.

Echipajul CBRN a reluat, miercuri dimineaţa, operaţiunile de detecţie şi monitorizare şi a constatat că nu mai sunt substanţe toxice în aer, după ce în urmă cu o zi s-a făcut dezinsecţie într-o cofetărie aflată la parterul blocului, astfel că locatarii au putut reveni în locuințe începând cu ora 7.00.

„În jurul orei 06:00, au fost reluate operaţiunile de detecţie monitorizare CBRN la imobilul din Calea Şagului, atât în scara blocului cât şi în spaţiul comercial, nemaifiind detectate substanţe toxice în aer. Astfel, începând cu ora 07:00, locatarii se pot întoarce în siguranţă în locuinţe, cu recomandarea de a ventila spaţiile”, a transmis ISU Timiş.

Știrea inițială: Bloc de pe Calea Șagului, evacuat din cauza unui miros înțepător

Marţi seară, un apel la numărul de urgenţă 112, anunţa că în scara unui bloc de pe Calea Şagului din Timişoara se simte miros înţepător care pătrunde şi în apartamente.

La faţa locului s-au deplasat de urgenţă o autospecială de primă intervenţie, o autospecială de stingere, un echipaj SMURD, două autospeciale de transport personal şi victime multiple (ATPVM), un echipaj CBRN şi un motoventilator.

Persoanele care locuiesc în acea scară a imobilului, 58 de adulți și 12 minori, au fost evacuate.

Ministrul Sănătăţii, Vlad Voiculescu, a cerut ca Serviciul de Control în Sănătate Publică din cadrul Direcţiei de Sănătate Publică (DSP) Timiş să facă o anchetă în acest caz.

sursa foto: www.stiripesurse.ro

Citeste mai mult

Locale

Primăria Timișoara preia cereri pentru atestarea administratorilor de bloc

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara, prin Compartimentul Asociații de Proprietari, anunță preluarea de cereri în vederea atestării persoanelor fizice ca administratori de condominii, în baza Legii nr. 196/2018.

Pot fi atestate ca administrator de condominii persoanele fizice cu domiciliul/reședința pe raza municipiului Timișoara, care vor depune următoarele documente, în vederea obținerii  certificatului de atestare:

  1. a) cerere tip – Cerere atestare
  2. c) copia documentului de identitate;
  3. d) certificatul de cazier judiciar;
  4. e) certificat de cazier fiscal eliberat de ANAF
  5. h) copia certificatului de calificare profesională pentru ocupația de administrator de condominii conform Legii 196/2018;

Cererile, însoțite de documente, se depun, fie la sediul Primariei Municipiului Timișoara, Bd.C.D.Loga nr.1,  Camera 12 (luni – vineri, interval orar 8-20), fie prin poștă sau online pe platforma guvernamentală https://edirect.e-guvernare.ro

Atestatul pentru dobândirea calității de administrator condominii va fi emis persoanelor fizice, în urma unei hotărâri a Consiliului Local Timişoara.

Certificatul de atestare va menţiona datele de identitate ale titularului (nume, prenume si codul numeric personal), autoritatea emitentă. Certificatul de atestare este valabil 4 ani, de la data emiterii și este valabil pe întreg teritoriul României.

Administratorii neastestați în baza Legii 196/2018 au obligația de a solicita atestarea. Menținerea în funcție a unui administrator neastestat, sau angajarea de către președintele asociației de proprietari a unui administrator neatestat, atrage după sine aplicarea sancțiunii contravenționale prevăzute de Legea nr. 196/2018.

În vederea îndeplinirii obiectului principal de activitate, persoanele juridice specializate, care au ca obiect de activitate administrarea condominiilor, au obligația obținerii atestatului în condițiile legii 196/2018, pentru toți angajații acestora care presteaza activitatea de administrare a condominiilor.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite