Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Locale

Programul „Rabla local“, condiționat. Primiți 3.000 lei prima de casare, dar, obligatoriu trebuie să cumpărați un autoturism Euro 5

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara a fost validată de Administrația Fondului pentru Mediu, în cadrul Programului privind casarea autovehiculelor uzate. În acest moment, este în curs de semnare contractul de delegare între Municipiul Timișoara și Administrația Fondului pentru Mediu (AFM). Prin contract, AFM va aloca suma de 11.280.000 lei, pentru casarea, radierea din circulație și radierea din evidențele fiscale a 4.700 de autovehicule uzate.

Beneficiarii finanțării vor fi monitorizați pentru o perioadă de 3 ani, în care nu vor avea voie să își achiziționeze autovehicule sub Euro 5. În caz contrar, vor fi obligați să restituite stimulentul acordat.

Primăria Municipiului Timișoara a pregătit o secțiune specială cu informații pe site-ul Municipalității, care poate fi accesată pe:  https://www.primariatm.ro/programul-rabla-2023/.

Stimulentul acordat beneficiarului pentru casarea și radierea unui autovehicul uzat este de 3.000 de lei, din care 600 de lei sunt din fonduri proprii ale Primăriei și 2.400 de lei din finanțarea alocată din Fondul pentru mediu.

În paralel cu semnarea contractului de delegare, specialiștii din cadrul Primăriei Timișoara pregătesc Procedura și Regulamentul intern de derulare a programului, care vor fi supuse aprobării Consiliului Local.

După semnarea contractului de delegare, AFM va publica pe pagina sa de internet anunţul de deschidere a sesiunii de înscriere pentru solicitanţii de finanţare, respectiv proprietarii  de autovehicule uzate. Din acel moment, persoanele fizice care doresc să solicite stimulentul de casare se vor putea înscrie în aplicația AFM, accesând linkul: https://www.afm.ro/casare_auto_uzate.php.

După finalizarea perioadei de înscriere a persoanelor fizice, AFM va comunica Municipiului Timișoara lista cu persoane fizice care s-au înscris în program, în limita bugetului prevăzut în contractul de delegare. Primăria, pe baza situației primite, va transmite notificări tuturor persoanelor înscrise în program. Prin această notificare, solicitanții stimulentului pentru casare vor primi modelul cererii privind acordarea stimulentului precum și documentele necesare a fi anexate acesteia în vederea verificării îndeplinirii condițiilor de eligibilitate.

Cererea de acordare a stimulentului de casare, însoțită de documentele justificative obligatorii care atestă îndeplinirea condițiilor de eligibilitate prevăzute, vor fi depuse online utilizând userul și parola alocate prin accesarea site-ului Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara (DFMT): www.dfmt.ro – secțiunea depunere declarații online, opțiunea Rabla Local PAS 1.

Pentru solicitanții care îndeplinesc condițiile de eligibilitate, se vor încheia contracte de finanțare între beneficiarul programului ”Rabla local” și Municipiul Timișoara. Doar după încheierea contractului se poate trece la etapele următoare: radierea și scoaterea mijlocului de transport uzat din evidența fiscală a Poliției, apoi transmiterea către DFMT a documentelor doveditoare. După finalizarea acestor etape, DFMT virează stimulentul de casare în contul bancar indicat de către beneficiarul finanțării.

Locale

Colosseum Timișoara Ballroom anunță o seară spectaculoasă de Revelion 2025

Publicat

pe

Timișoara, România – Colosseum Timișoara Ballroom se pregătește să întâmpine Anul Nou cu un eveniment de neuitat pe 31 decembrie 2024.

Invitații vor avea ocazia să se bucure de o seară magică, alături de cunoscuta interpretă Rodica Canțîr și energicul DJ Sorin.

Evenimentul va începe la ora 19:30, cu primirea invitaților, urmată de un aperitiv festiv la 21:00.

Concertul live cu Rodica Canțîr va începe la 21:30, iar atmosfera va fi întreținută de DJ Sorin de la 22:30 până la miezul nopții, când va avea loc un toast de Anul Nou, însoțit de un impresionant foc de artificii.

Meniul va include o varietate de delicii, de la platouri cu aperitive, sărmăluțe bănățene, până la friptură delicioasă și un tort festiv.

De asemenea, invitații se vor putea delecta cu băuturi nelimitate pe parcursul serii.

Locurile sunt limitate, iar organizatorii recomandă rezervările cât mai curând posibil. Pentru detalii și bilete, cei interesați pot suna la 0742.274.120.

Colosseum Timișoara Ballroom promite o seară plină de surprize, muzică bună și distracție garantată.

Nu ratați cel mai spectaculos eveniment al anului!

Pentru detalii și meniul complet accesați link-ul de mai jos:

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1106257258173940&id=100063690294292&rdid=SSjKO3nOTPAdqeRE

Citeste mai mult

Locale

Horia Brenciu va cânta la deschiderea Târgului de Crăciun de la Timișoara

Publicat

pe

Târgul de Crăciun din Timișoara șe va deschide în 30 noiembrie și va fi organizat în trei piețe din centrul orașului: Piața Victoriei, Piața Libertății și Piața Sfântul Gheorghe.
Târgul va fi organizat în perioada 30 noiembrie 2024 – 5 ianuarie 2025.

La evenimentul de deschidere a târgului, de la ora 18.00, va cânta Horia Brenciu &HB Orchestra dar și Sancro Machado.

Odată cu deschiderea târgului, se vor aprinde în oraș și luminițele festive.

Peste 90 de căsuțe vor putea fi vizitate în centrul orașului, unde se pot găsi de la preparate tradiționale făcute în casă (brânzeturi, mezeluri, plăcinte, clătite sau alte mâncăruri) până la cadouri, decorațiuni, haine sau diverse obiecte lucrate manual.

Casa de Cultură a Municipiului Timișoara a anunțat că în fiecare seară, pe parcursul târgului, va avea loc un program artistic.

Foto: Facebook/Târgul de Crăciun Timișoara

Citeste mai mult

Locale

Poliția Piețelor, în acțiune. 20 de comercianți, amendați

Publicat

pe

Politiștii locali din cadrul Compartimentului Poliția Piețelor  au desfășurat, zilele trecute, o amplă acțiune în piețele agro-alimentare Piața de Gros și Volantă din zona Stadionului Dan Păltinișanu, cu scopul verificării documentelor care atestă calitatea de producător, dar și pentru a stabili dacă este efectuată verificarea metrologică a mijloacelor de cântărire, dacă sunt afișate documentele, dacă sunt completate carnetele de comercializare, dacă sunt efectuate analizele fito-sanitare prevăzute de legislația în vigoare, dacă este respectată sectorizarea în piețe, dacă sunt afișate etichetele  tipizate marcate corespunzător, dacă se menține curățenia în perimetrul locurilor de vânzare.

În cadrul acțiunii au fost verificați un număr de 53 de comercianți, fiind aplicate și 20 de sancțiuni în valoare de 21.600 lei, conform HCL 271/2023 și Legii 145/2014, pentru neafișarea documentelor de identificare, necompletarea zilnică a carnetelor, lipsa etichetelor de produs, lipsa verificării cântarelor, lipsa analizelor fito-sanitare, dar și pentru nerespectarea sectorizării în piață, fiind comercializate, în locurile destinate legumelor și fructelor, produse preambalate, precum mâncare de animale, sucuri, conserve, pământ de grădină, cărbuni etc.

Acțiunile continuă și în perioada următoare.

foto: Poliția Locală Timișoara

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite