Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Locale

Tarife mai mici la parcarea Aeroportului Internațional „Traian Vuia“ din Timișoara

Publicat

pe

Pentru a veni în sprijinul pasagerilor, Aeroportul Internațional Timișoara – „Traian Vuia” va practica tarife de parcare mult mai prietenoase, începând cu data de 1 februarie 2022.

Accesul în aeroport nu doar că va fi rapid și facil, ca și până acum, ci devine și mai convenabil. La fel și staționarea mașinilor.

Drumul de acces spre aeroport, modenizat recent, spațiul de parcare aflat în bune condiții și noile prețuri, sunt cu siguranță în beneficiul celor care aleg să vină cu mașina la aeroport.

„Este o măsură care sperăm că o să-i bucure pe pasageri. Ne-am gândit la reducerea de preț ca la o facilitate acordată celor care în continuare aleg calea aerului pentru deplasările lor, în această perioadă, încă dificilă, de pandemie.” este mesajul directorului general al AIT-TV, Daniel Stamatovici.

Este pentru prima dată în ultimii ani când tarifele de parcare au fost micșorate.

Parcările P1, P2 si P3 având o capacitate de 684 de locuri disponibile. Parcarea P1, aflată în imediata vecinătate a aerogării, este destinată în primul rând autoturismelor care staţionează pe termen scurt, cu access imediat către check-inn și porțile de îmbarcare. Parcarile P2 și P3, sunt destinate administraţiei și pasagerilor care staţionează pe termen mai lung, tarifele pentru acestea fiind și mai convenabile.

Parcarea nu necesită rezervare prealabilă, iar costul aferent staționării poate fi achitat la cele două automate, unul indoor și celălalt outdoor.

Abonamentele pot fi contractate de la biroul Taxare Parcare, situat în incinta Terminalului A al aerogării, de Luni până Vineri, între orele 7:00 – 15:00,  precum și prin intermediul adresei de e-mail: taxare.parcare@aerotim.ro

   Tarife pentru parcarea autovehiculelor în perimetrul aeroportuar în vigoare din 01.02.2022

INTERVAL DE TIMP TARIF ÎN P1, P2 (RON)
Primele 10 minute 2
În intervalul 10 min – 3h(tarif / 30 minute) 2,5
1 oră 5
1 h  și 30 min 7,5
2 ore 10
2 ore  și 30 min 12,5
3 ore 15
În intervalul 3 h – 6 h(tarif / 30 minute) 2
3 ore  și 30 min 17
4 ore 19
4 ore  și 30 min 21
5 ore 23
5 ore  și 30 min 25
6 ore 27
 În intervalul 6 h – 12 h TARIF: 30 lei
6 ore și 30 min 30
7 ore 30
7 ore și 30 min 30
8 ore 30
8 ore și 30 min 30
9 ore 30
9 ore și 30 min 30
10 ore 30
10 ore și 30 min 30
11 ore 30
11 ore și 30 min 30
12 ore 30
 In intervalul 12 h – 24 h  TARIF: 50 lei
12 ore și 30 min 50
13 ore 50
14 ore 50
24 ore 50
 În intervalul 24 h – 48 h  TARIF: 70 lei
24 ore și 30 min 70
25 ore 70
26 ore 70
36 ore 70
48 ore 70
În intervalul 48 h – 168h                                   TARIF: 90 lei
49 ore 90
50 ore 90
100 ore 90
168 ore 90
  

După primele 7 zile (peste 168 ore) tarif 10 lei / zi

10 lei / zi

 

ABONAMENTE:

 

INTERVAL DE TIMP TARIF (TVA inclus)
  P1 P2
1 lună 150 120
3 luni 400 300
6 luni 700 500
12 luni 1200 800

Locale

Serviciu Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor, la Peciu Nou

Publicat

pe

Începând de miercuri, 15 ianuarie 2025, Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Peciu Nou își va începe efectiv activitatea.

Astfel, cetățenii care au domiciliul pe raza de competență a comunei Peciu Nou (Peciu Nou, Diniaș și Sânmartinu Sârbesc) se vor adresa Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Peciu Nou începând cu data mai sus menționată.

Serviciul Evidența Persoanei Timișoara deservește în continuare următoarele comune arondate:

1. Com. Becicherecu Mic

2. Com. Bogda

3. Com. Bucovăț

4. Com. Cenei

5. Com. Fibiș

6. Com. Ghiroda

7. Com. Giarmata

8. Com. Giulvăz

9. Com. Mașloc

10. Com. Orțișoara

11. Com. Parța

12. Com. Pișchia

13. Com. Remetea Mare

14. Com. Sânandrei

15. Com. Sânmihaiu Român

16. Com. Șag

Citeste mai mult

Locale

Barometrul Calitatea Vieții în Timișoara. Cum puteți să vă exprimați părerea

Publicat

pe

„Barometrul Calitatea Vieții în Timișoara”, realizat de Primăria Municipiului Timișoara, în parteneriat cu Universitatea de Vest din Timișoara este încă disponibil pentru completare on-line. Sondajul sociologic reflectă calitatea vieții în Timișoara și acoperă toate ariile vieții în oraș iar completarea lui nu durează mai mult de 10 minute.

Ancheta sociologică este concepută de Facultatea de Sociologie și Psihologie din cadrul Universității de Vest din Timișoara și măsoară gradul de mulțumire față de întreținerea clădirilor istorice, a pistelor de biciclete, starea drumurilor, a iluminatului public sau transportului în comun.

Cel mai recent raport, referitor la datele Barometrului Calității Vieții în Timișoara 2023, a arătat că aproape 70% dintre timișoreni cred că Timișoara se îndreaptă într-o direcție bună, în creștere față de anul 2022 (65,7%) și cea mai ridicată din 2016, când a fost realizat primul raport. Barometrul Calității Vieții are ca scop furnizarea de date empirice relevante pentru administrația publică locală și toți ceilalți actori instituționali implicați în viața orașului privind situația și dinamica socială din comunitatea locală, în scopul orientării politicilor publice și proiectelor strategice locale, în context regional și național.

Barometrul este realizat conform normelor metodologice din domeniu și asigură anonimizarea datelor persoanelor care oferă răspunsuri. Instrumentul de cercetare utilizat în cadrul „Barometrului Calitatea Vieții în Timișoara” este dezvoltat de un grup de cercetători în sociologie, psihologie, științe economice, geografie socială și științe ale comunicării de la Universitatea de Vest din Timișoara.

Sondajul se poate completa până în data 20 ianuarie 2025, la adresa online: https://e-uvt.questionpro.com/a/TakeSurvey.

Citeste mai mult

Locale

NEMULȚUMIRE. Primăria Timișoara trece serviciile de salubrizare la Societatea Drumuri Municipale

Publicat

pe

Municipalitatea intenționează să preia în regie proprie serviciile de salubrizare stradală. În ultima perioadă calitatea serviciilor de curățenie stradală a fost nesatisfăcătoare, reclamații privind coșuri de gunoi adesea pline, praf pe străzi și trotuare murdare fiind înregistrate în platforma dedicată și la managerii de cartier.

“Chiar dacă în ultimii ani am văzut o îmbunătățirea a curățeniei din Timișoara, recunosc că sunt nemulțumit de cât de curat este orașul. Am decis să propun Consiliului Local să preluăm serviciul de salubrizare înapoi la municipalitate tocmai pentru a avea un mai mare control asupra modului în care se face curățenie în oraș. Pentru banii pe care îi plătim anual din bugetul local, din taxele și impozitele timișorenilor, Timișoara trebuie să arate mai bine”, a declarat primarul Dominic Fritz.

Ca urmare a feedback-ului negativ al timișorenilor la adresa actualului operator și a unei evaluări detaliate a serviciilor prestate de acesta, Primăria Timișoara a luat constant măsuri, respectiv nu a recepționat toată suprafața planificată pentru curățenie. În aceste condiții, municipalitatea inițiază primul pas pentru asigurarea serviciilor de salubrizare prin intermediul Societății Drumuri Municipale (SDM). Două proiecte de hotărâre vor fi supuse votului în următoarea ședință a Consiliului Local: unul privind studiul de oportunitate și unul privind mandatarea AGA SDM pentru a iniția demersuri pentru noile servicii.

Odată aprobate proiectele de hotărâre, municipalitatea poate parcurge următoarele etape, astfel încât schimbarea operatorului să nu afecteze continuitatea serviciilor după mijlocul lunii martie, când expiră contractul cu societatea Brantner Servicii Ecologice. Ofertele depuse în cadrul procedurii de achiziție publică a municipalității pentru servicii de salubrizare, inclusiv de către Brantner, au fost inadmisibile.

Timișoara nu este singurul municipiu care a decis preluarea serviciilor de salubrizare în regie proprie: recent, Primăria Reșița a anunțat același demers începând cu luna martie a acestui an.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite