Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Actualitate

Oportunitate. Cheltuielile la bloc plătite prin Pay Point

Publicat

pe

Locatarii de la bloc au posibilitatea să achite întreţinerea prin intermediul platformei de administrare imobile de locuinţe BlocManagerNET, promovată de PayPoint, se arată într-un comunicat de presă al operatorului de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail.

Intrarea PayPoint pe un nou segment important de plăţi, cum sunt cele pentru cheltuielile de întreţinere, este posibilă ca urmare a semnării unui parteneriat cu XiSoft, dezvoltatorul platformei de administrare imobile de locuinţe BlocManagerNET.
 
Noul serviciu se adresează clienţilor companiei XiSoft, asociaţii de proprietari şi firme de administrare imobile care folosesc platforma BlocManagerNET pentru a administra imobilele în care locuiesc.

Practic, locatarul unui bloc unde este utilizat sistemul de administrare imobile BlocManagerNET şi unde s-a optat pentru plata prin PayPoint, poate merge într-unul din magazinele partenere cu notificarea de plată ce conţine cod de bare sau cu un cod unic pentru plata prin PayPoint alocat fiecărui apartament în parte. Vânzătorul scanează codul de bare sau introduce manual codul unic, încasează banii în numerar şi îi înmânează clientului chitanţa emisă de terminal cu toate detaliile tranzacţiei (data, suma, furnizorul etc).

Consumatorii nu plătesc niciun comision suplimentar, iar accesul la sistemul PayPoint nu este condiţionat de cumpărături în magazin.
 
Potrivit sursei citate, în afară de plata întreţinerii, prin intermediul terminalelor PayPoint mai pot fi plătite şi alte facturi de utilităţi (gaze, apă, electricitate etc), contravaloarea rovinietei, servicii de securitate, bilete de avion, facturile emise de operatorii de telefonie, internet şi cablu sau rate, se poate realiza încărcarea electronică a cartelelor telefonice şi se pot efectua transferuri de bani interne şi internaţionale în magazinele PayPoint selectate.

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare.

În prezent, compania are încheiate contracte cu 162 de clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor, al serviciilor financiare, şi nu numai.

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Din țară

A început Programul Noua Casă 2025. Ce proprietăți imobiliare pot fi cumpărate

Publicat

pe

Ministerul de Finanţe a aprobat plafonul de garantare în valoare de 500 de milioane de lei pentru Noua Casă 2025, programul devenind astfel operațional.

Conform Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru ­Întreprinderile Mici şi Mijlocii (FNGCIMM), creditele garantate de stat prin Noua Casă vor fi acordate de 13 bănci cărora Fondul le-a alocat plafoane de garantare.

Prin program, persoanele fizice pot achiziționa următoarele tipuri de proprietăți imobiliare: locuințe noi pentru care documentele de recepție s-au semnat cu cel mult 5 ani înainte de data solicitării creditului garantat; locuinţe consolidate seismic în ultimii 5 ani; locuințe care au mai mult de 5 ani de la data recepției sau a consolidării seismice.

Pentru credite este necesar un avans de minimum 5% din preţul de achiziţie pentru toate categoriile de locuinţe – vechi, noi sau consolidate -, cumpărate cu maximum 70.000 de euro, respectiv de minimum 15% din preţul de achiziţie al locuinţelor noi, cumpărate cu sume între 70.001 şi 140.000 de euro.

Pentru creditele sub 70.000 de euro, procentul maxim de garantare este de 50%, iar pentru creditele între 70.001 și 140.000 de euro, procentul maxim de garantare este de 60%.

Programul permite şi achizițio­narea unor proprietăți cu valori ce depăşesc 70.000, respectiv 140.000 de euro, cu condiția achitării diferenței din surse proprii.

Dobânda este variabilă, calculată în funcție de Indicele de referință pentru creditele acordate consumatorilor (IRCC), la care se adaugă o marjă fixă de circa 2%, potrivit ghidului Noua Casă 2025, de pe site-ul www.fngcimm.ro.

Programul Noua Casă rămâne un produs de creditare avantajos, atât prin avansul minim solicitat de doar 5%, cât şi prin comisionul de administrare de 0,15% pe an, calculat la soldul garanţiei. Programul continuă să beneficieze de condiţii preferenţiale, cu 30% mai reduse decât nivelul pieţei, în ceea ce priveşte nivelul onorariilor notariale pentru autentificarea contractelor de vânzare-cumpărare şi a oricăror altor acte care se încheie, cu anumite excepţii.

Cele 13 bănci care participă la program sunt: Alpha Bank, BCR, BRD-GSG, CEC Bank, Banca Tran­silvania, ING Bank, Raiffei­sen Bank, Libra Internet Bank, EXIM Banca Românească, Unicredit Bank, Garanti Bank, Vista Bank şi Techventures Bank. Astfel, românii care doresc să-şi achiziţioneze o locuinţă pot apela la una dintre aceste bănci pentru întocmirea dosarului de credit şi înaintarea acestuia către FNGCIMM, în vederea obţinerii garanţiei de stat.

De la lansarea programului Prima Casă, în 2009, până la finele anului 2024, FNGCIMM a acordat 334.048 de garanţii, în valoare totală de 31,6 miliarde de lei, ce au susţinut credite totale de peste 64 de miliarde de lei.

Citeste mai mult

Administrație

Direcția de Evidență a Persoanelor din Timișoara și-a modificat programul pentru perioada 1- 4 mai

Publicat

pe

În zilele libere din perioada 1 – 4 mai 2025, la Direcția de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara va funcționa Biroul înregistrări decese, conform următorului program de lucru cu publicul:

  • Joi, 1 mai: închis
  • Vineri, 2 mai: 9:00 – 12:00
  • Sâmbătă, 3 mai: 9:00 – 12:00
  • Duminică, 4 mai: închis

Pentru înregistrarea unui deces, documentele necesare pot fi depuse la orice primărie, care va transmite dosarul electronic ofițerului de stare civilă competent să înregistreze decesul.

După înregistrarea decesului, certificatul de deces va fi înmânat de către ofițerul de stare civilă de la primăria la care au fost depuse documentele.

Citeste mai mult

Locale

O nouă operațiune de dezinsecție terestră, la Timișoara. Recomandări pentru populație

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara continuă campania de dezinsecție pentru combaterea țânțarilor, căpușelor și a larvelor acestora.

O nouă operațiune terestră este programată la acest final de săptămână, 26 – 27 aprilie, în intervalul orar 21.00 – 06.00.

Pe parcursul lunii viitoare, operațiunile se vor desfășura în perioada 5 – 30 mai.

Pe durata activităților, municipalitatea recomandă cetățenilor, în special copiilor, persoanelor vârstnice, cardiace, astmatice sau alergice la diverși compuși chimici să nu stea în apropierea utilajelor ce pulverizează soluțiile, pentru a preveni eventualele incidente.

De asemenea, proprietarii locuințelor cu ferestre situate la o distanță de maxim 20 de metri față de aliniamentul stradal sunt rugați să țină ferestrele închise între orele 21.00 – 06.00.

În plus, recomandăm apicultorilor să ia toate măsurile necesare pentru protejarea albinelor, inclusiv mutarea stupilor în afara zonei de stropire, pe parcursul perioadei menționate.

Substanțele folosite, Cymina și VECTOBAC WG, fac parte din Grupa III de toxicitate (pesticide non-agricole), Tip 18 (insecticide, acaricide şi produse pentru combaterea artropodelor). Acestea sunt avizate Comisia Naţională pentru Produse Biocide din cadrul Ministerului Sănătăţii și sigure pentru utilizare în mediul urban. Personalul implicat în efectuarea lucrărilor este calificat şi autorizat în conformitate cu legislaţia în vigoare, fiind dotat cu echipament de protecţie corespunzător.

În caz de vremea rea, campania de dezinsecție împotriva țânțarilor și căpușelor va fi reprogramată.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite