Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Actualitate

Se face curățenie în trenurile CFR

Publicat

pe

 

CFR Călători informează că în luna aprilie 2016 – luna curățeniei – a fost demarată campania Trenuri curate – călătorii minunate, ce se desfășoară la nivel național, în trenuri și alte locații feroviare.

 

 

Campania constă în diferite acțiuni de curățenie și igienizare, se bazează pe eforturile comune ale feroviarilor, pasionaților de călătorii cu trenul și pasagerilor, și are scopul de a oferi publicului un climat plăcut de călătorie.

 

„Merităm cu toții trenuri curate și călătorii de calitate. Dorinţa de schimbare nu stă într-un salariat, se regăsește în fiecare dintre noi şi porneşte de la valori individuale şi mentalităţi. Sperăm că eforturile tuturor celor implicați vor fi apreciate şi respectate de către noi toți. Un tren curat înseamnă o călătorie civilizată. Numai împreună vom reuși!”, a declarat directorul general al CFR Călători, Iosif Szentes.

 

În ceea ce privește activitatea CFR Călători, campania Trenuri curate – călătorii minunate înseamnă salubrizare/reparații la:

 

Vagoane (salubrizare radicală, curățare tapiţerie, cabine toalete, spălare-reparare perdele etc.);

 

Subansamble ale vagonului (demontarea şi vopsirea coşurilor de gunoi etc);

 

Zona salonului și a compartimentelor (repararea melaminei deteriorate, a mecanismelor de acţionare a ferestrelor, închizătorilor şi opritorilor, verificarea uşilor, a mecanismelor acestora, efectuarea reglajului necesar);

 

Peroane urcare şi culoar lateral (verificarea și repararea sistemelor de rulare a uşilor laterale şi frontale, a mecanismelor de închidere-deschidere a uşilor de acces în vagon și a uşilor frontale acționate prin panoul electric;

 

Exteriorul cutiei vagonului (spălarea tablelor de indicaţie şi, unde este cazul, revopsirea acestora şi refacerea inscripţiilor);

 

Instalaţii electrice (verificarea și repararea funcţionării instalaţiilor de climatizare și ventilaţie, a instalaţiilor de iluminat și a dispozitivelor de afișaj);

 

Subansamble cu implicare în siguranţa circulaţiei (verificarea subansamblelor boghiului, a timoneriei de frână, ungerea articulaţiilor, verificarea aparatelor de tracţiune şi legare, de ciocnire).

 

 

Pe toată durata campaniei, mesajele vor fi transmise în trenuri și gări. În plus, prin acțiuni de voluntariat, CFR încearcă să implice în mod direct cetățenii, din partea cărora așteaptă răspuns și propuneri concrete pentru îmbunătățirea condițiilor de călătorie la adresa de mail: comunicare.calatori@cfrcalatori.ro .

 

Administrație

Șapte spații comerciale în cartierele Cetate și Fabric, de închiriat. Regulamentul, la aprobat

Publicat

pe

Șapte spații comerciale aflate în cartierele istorice Cetate și Fabric urmează să fie scoase la licitație pentru închiriere de către Primăria Timișoara, pentru o perioadă de 5 ani.

Proiectul de hotărâre a fost publicat pe site-ul Municipiului Timișoara și va fi supus votului Consiliului Local. Odată aprobat, data licitației va fi anunțată în timp util pentru a oferi ofertanților o perioadă de minim 20 de zile pentru depunere. Licitația cu strigare va fi deschisă, iar oferta câștigătoare va fi cea cu cel mai bun preț.

„Timișoara nu poate avea cartiere istorice vibrante fără antreprenori și firme care muncesc zilnic să ofere servicii sau produse de calitate. În acest moment avem mai multe spații pe care vrem să le valorificăm și căutăm operatori serioși, să vină, să liciteze și să dea acestor imobile un nou suflu. Ne vom asigura de o procedură transparentă și corectă”, anunță primarul Dominic Fritz.

Invităm să participe orice persoană juridică (persoane fizice autorizate, asociații familiale sau întreprinderi individuale) interesată să desfășoare activități comerciale în zona centrală.

Spațiile disponibile, cu prețurile de pornire a licitației, sunt următoarele:

  •   str. Alba Iulia nr. 2, parter, în suprafață de 89 mp – 13,3 euro/mp/lună
  •   str. Alba Iulia nr. 2, parter, în suprafață de 38,74 mp – 13,3 euro/mp/lună
  •   Piața Victoriei nr. 1/B, SAD 6, parter, în suprafață de 128,76 mp – 13,30 euro/mp/lună
  •  str. Augustin Pacha nr. 1, SAD 6, parter, în suprafață de 145,1 mp – 9,63 euro/mp/lună
  •   str. Emanuel Ungureanu nr. 5, SAD 1, parter și subsol, în suprafață de 226,33 mp – 9,2 euro/mp/lună
  •   str. Dacilor nr. 13, SAD 1, parter în suprafață de 92,41 mp – 10,64 euro/mp/lună
  •   str. Ștefan cel Mare nr. 33, parter, în suprafață de 21 mp – 9 euro/mp/lună

În aceste locații vor putea fi desfășurate diverse activități comerciale sau de servicii, cu excepția celor de tip vânzare de produse second-hand, jocuri de noroc, amanet și schimb valutar. În plus, pentru cele cinci spații din cartierul Cetate este exclusă funcțiunea de farmacie, iar pentru spațiile de pe str. Alba Iulia nr. 2 nu se permite funcțiunea de bar/restaurant.

Ofertele trebuie să includă și o garanție de participare, echivalentă cu două luni de chirie. Valoarea de piață a spațiilor a fost evaluată de o firmă specializată, contractată de administrația locală, APPRAISAL & VALUATION S.A.

În cazul în care licitația pentru un spațiu nu primește cel puțin două oferte calificate, Primăria Timișoara va relua procedura, conform legii.

Citeste mai mult

Locale

Căldură în apartamentele din Timișoara. Sfaturi pentru beneficiari

Publicat

pe

Primăria Timișoara și Colterm au dat luni startul noului sezon de încălzire.

Stocurile de 75.000 de tone de cărbune și 68.500 Mw gaz acoperă aproximativ 2 luni.

„Preocuparea noastră e ca întregul necesar pentru sezonul rece să fie acoperit, astfel că aprovizionarea continuă“, anunță reprezentanții Primăriei Timișoara.

Câteva sfaturi pentru beneficiari:

Verificați cu administratorul blocului: Asigurați-vă că robinetul din subsol este deschis.

Stabilizarea sistemului: Este posibil să dureze câteva ore până când agentul termic ajunge uniform în toate zonele orașului.

Raportați problemele la numerele 0256.494.133 și 0752.309.800, pe e-mail la relatii@colterm.ro sau printr-un mesaj privat pe Facebook Colterm, menționând adresa completă, numărul de telefon și o scurtă descriere a problemei.

Citeste mai mult

Administrație

Recensământul populației canine, la Timișoara. Primăria caută voluntari

Publicat

pe

Administrația locală caută voluntari pentru recensământul populației canine pe care Primăria Timișoara îl realizează împreună cu asociațiile Micaela și Banat IT.

Prin acest demers se dorește prevenirea suprapopulării și abandonului câinilor, încurajând sterilizarea, microciparea și înscrierea în Registrul de Evidență a Câinilor cu Stăpân (RECS).

Dacă locuiți în zonele Blașcovici Ronaț, Lipovei, Soarelui, Girocului, Ghiroda Nouă, Ciarda Roșie sau Kuncz vă veți întâlni în curând cu voluntarii Primăria Timișoara, care vor aduna date despre câinii cu stăpân, inclusiv informații despre sterilizare și microcipare.

Programul de colectare a datelor:

  • Luni – Vineri: 17:00 – 20:00
  • Sâmbătă: 10:00 – 13:00 și 17:00 – 20:00

Persoanele care doresc să devină voluntari se pot înscrie acum, ac ceând acest link: https://docs.google.com/…/1FAIpQLSfuQVK45YR…/viewform…

Primăria Timișoara are un program de sterilizare gratuită a câinilor pentru proprietarii cu venituri sub salariul mediu brut. Pentru informații suplimentare vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa alexandra.pintea@primariatm.ro.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite