Ne găsiți și pe:

Afaceri de succes in Timisoara

Ședinta bizzclub Timișoara. Leadership Antreprenorial în Criză

Publicat

pe

 
Marți, 15 septembrie, a avut loc o nouă ședință HIBRID Timișoara-Cluj în care am vorbit despre LEADERSHIP!
La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea oferă clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

👨💼 La momentul de Training l-am avut ca invitat special pe Sorin Popa, Președinte John Maxwell Team Romania. Tema pe care a abordat-o a fost „Leadership-ul Antreprenorial în Criză”.

În deschidere, Sorin ne-a povestit cum o călătorie de 3 săptămâni în SUA s-a transformat în 4 luni datorită carantinei. În această perioadă a observat două lucru interesant: o mare nevoie de lideri și liderii adevărați au început să iasă la iveală.

Apoi a accentuat diferența dintre un manageri și un lider. Managerul lucrează pe bază de tipare și în funcție de experiențele avute în trecut. Liderul se bazează pe acțiune, apoi adaptare și îmbunătățire continuă.

Câteva trăsăturile esențiale ale unui lider pe care le-a subliniat Sorin sunt:

1. Viziunea – unde vreau să ajung, cum vreau să arate viitorul, păstrarea viziunii înaintea oamenilor

2. Exemplul personal – un lider acționează, fără acțiune nu există îmbunătățire

3. Conectarea cu cei din jur – unitatea ne ajută să trecem mai ușor prin crize

🤝 La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Cunoaște cel puțin trei persoane noi până la următoarea ședință bizz.club.

🎯 Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Afaceri de succes in Timisoara

bizz.club Timișoara. Cum să dai Culoare Vieții de Antreprenor cu Adriana Dobriceanu

Publicat

pe

Marți, 18 Ianuarie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia Adriana Dobriceanu, CEO Rofix Color Design, ne-a vorbit despre „Cum să dai Culoare Vieții de Antreprenor”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight împreună cu Nicolas Valentin Neculai, de la Continental Berries SRL.

El ne-a povestit despre noile investiții pe care le face pentru creșterea zonei în care se află și ne-a arătat cum construiește un parc unic în România pentru a dezvolta un ecosistem de care să se bucure românii. Parcul se va numi BerryLand unde membrii bizz.club sunt invitați în momentul în care va fi deschis.

Nicolas ne-a mai arătat cum a crescut business-ul și cum după ce a venit din Spania a reușit să aducă valoare zonei din care face parte.

 La momentul de training, Adriana Dobriceanu, CEO Rofix Color Design, ne-a vorbit despre „Cum să dai Culoare Vieții de Antreprenor”.

Într-un interviu moderat de Călin Iepure, Adriana ne-a vorbit despre cum a ajuns să fie un antreprenor de succes, de la o tânără ambițioasă care își punea foarte multe ținte și își dorea să schimbe lumea.

Ea a creat o echipă puternică și a ajuns la o cifră de afaceri impresionantă, aici în Timișoara.

Adriana ne-a povestit și despre cum poți să-ți alegi partenerii de afaceri potriviți, și totodată ne-a spus că urmează să lanseze la nivel național și să reprezinte Benjamin Mur, unul dintre cei mai puternici producători de culori din Statele Unite ale Americii.

 La momentul „Cartea Săptămânii”, Laszlo Fodor ne-a vorbit despre cartea „Lifespan” (David Sinclair), o carte care îți arată cum poți să trăiești mai mult și cum să-ți prelungești viața, apoi a făcut o frumoasă paralelă despre ce înseamnă creșterea antreprenorială și a companiei tale, având grijă de respectarea principiilor din această carte.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

bizz.club Timișoara. Secretele unei afaceri de succes de la A la Z cu Adrian Erimescu

Publicat

pe

Marți, 22 iunie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Adrian Ermiescu, Co-Fondator at Growceanu Angel Investment, ex-CEO imobiliare.ro, ne-a vorbit despre „Secretele unei afaceri de succes de la A la Z”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Călin Iepure, CEO bizz.club România. Astăzi, Călin ne-a oferit un ghid complet al aplicației bizz.club și cum putem beneficia la maxim de această unealtă. In platforma bizz.club, membrii își pot crea o pagină de prezentare despre ei și compania pe care o reprezintă, pot cere și oferi referințe, pot beneficia de oferte și lista oferte disponibile tuturor membrilor bizz.club, și multe altele – toate acestea construite pe baza celor 3 piloni bizz.club: Educație, Networking și Sprijin reciproc.‍

La momentul de training, invitatul nostru Adrian Erimescu, Co-Fondator at Growceanu Angel Investment, ex-CEO imobiliare.ro, ne-a vorbit despre „Secretele unei afaceri de succes de la A la Z” într-un interviu moderat de Călin Iepure.

Adrian ne-a povestit cum a început proiectul imobiliare.ro și cum l-a dus la succes. Alături cu câțiva prieteni au început să construiască progresiv digitalizarea domeniului imobiliar.

Prima finanțare primită a fost în 2005 când erau 7 persoane în echipă și a marcat momentul de maturizare, responsabilizare și centrare pe acest business. Deși momentul de pătrundere în piață a fost mai devreme decât a fost ea pregătită iar experiența era minimă, au avut drive-ul care i-a ajutat să reziste în primii ani dificili.

În tot acest timp s-a construit o cultură organizațională bazată pe obiective tot mai mari care i-au ajutat să crească foarte mult după anii de început.

Următoarea finanțare primită a fost în 2016 când a început procesul de exit finalizat la finalul anului 2020. La întrebarea „Ce te-a ajutat să ajungi de la participantul unei idei la exit-ul unei companii mari?” Adrian a răspuns: „Drive-ul. Determinarea. Ce simți când dai de greu? Greul te motivează sau te demotivează? Eu sunt orientat pe obiective și după ce realizez unul, îl caut pe următorul.”

Acum ca și Co-Fondator al grupului Growceanu Angel Investment, facilitează accesul între startup-uri și investitori. Principalele criterii de alegere sunt: determinarea antreprenorilor, claritatea problemei pe care vrea s-o rezolve acel startup și soluția pe care o oferă.

La final, Adrian a subliniat care sunt cele mai frecvente greșeli întâlnite la antreprenori sunt: de foarte multe ori cred că au nevoie de bani dar nu au nevoie, sunt foarte îndrăgostiți de soluția lor dar nu le e clară problema pe care o rezolvă și sunt foarte atașați de business-ul lor.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Restaurante Timișoara

Anunț finalizare implementare proiect „Granturi pentru capital de lucru acordate beneficiarilor” – SC JACK AMG SRL

Publicat

pe

SC JACK AMG SRL, cu sediul în localitatea Recas, Str. Rasaritului, nr. 6, camera 1, judeţul Timis, cod postal 307340, România, anunță finalizarea proiectului ”m2”, nr. Contract finantare M2-110, înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor”, din cadrul schemei de ajutor de stat instituită prin ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19.

Implementarea proiectului s-a derulat începând cu data semnării contractului de finanțare cu Agenția pentru IMM, Atragere de Investiții și Promovarea Exportului TIMIȘOARA M2-86/08.12.2020 până la data 16.06.2021.

Obiectivul general al proiectului vizează o creştere constantă a cifrei de afaceri şi veniturilor companiei, care să o propulseze printre cele mai competitive firme din sectorul său de activitate.

Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele: menținerea sau după caz, suplimentarea numărului de salariați înscrişi în cererea de finanţare, pe o perioadă de cel puţin 6 luni de la data acordării ajutorului de stat.

Valoarea totală a proiectului este de 544.982,70 lei din care:
Valoarea totală a grantului nerambursabil: 473.898,00 lei

Valoarea cofinanțării: 71.084,70 lei.

PROIECT COFINANȚAT DIN FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL COMPETITIVITATE 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19, precum şi ale Hotărârii Guvernului nr. 44/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, cu modificările și completările ulterioare

Restaurant Jack, www.restaurantjack.ro, 0721 531 546, Remetea Mare, Romania

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite