Ne găsiți și pe:

Business

Cea mai înaltă clădire rezidențială din vestul țării, finalizată la Timișoara

Publicat

pe

Dezvoltatorul arădean Wallberg,a finalizat primul turn rezidenţial de 15 etaje cu 134 de apartamente din cadrul ansamblul XCity Towers, dezvoltat în zona de nord a Timişoarei, după o investiţie de 12 milioane de euro, a anunţat compania.

Wallberg a finalizat primele 134 de apartamente din proiectul XCity Towers, primul cartier de turnuri rezidenţiale din Timişoara. Mixul de apartamente cuprinde 30 de unităţi de tip studio, 74 de apartamente cu 2 camere şi 30 de apartamente cu 3 camere. Procesul de inspecţie, verificare şi predare-primie a început în decembrie 2020, urmând a fi finalizat în următoarele săptămâni.
Potrivit dezvoltatorului, până la finalul lunii martie vor fi predate toate apartamentele viitorilor rezidenţi. Tower One are un regim de înălţime de 15 etaje şi este, în acest moment, cea mai înaltă clădire rezidenţială dată în folosinţă în regiunea de vest a ţării.
Odată cu darea în folosinţă a clădirii, Wallberg livrează o suprafaţă de 600 mp de spaţii comerciale, suprafaţă contractată în cea mai mare măsură. De asemenea, au fost finalizate 165 de locuri de parcare, dintre care 61 în subteran destinate rezidenţilor şi vizitatorilor. Parcul care deserveşte ansamblul va avea o suprafaţă de 5.000 mp, iar amenajările vor începe în această primăvară.
“Întregul proiect este gândit pentru a îmbunătăţi viaţa locatarilor, atât prin tehnologiile folosite în apartamente, cât şi prin conceptul de locuire propus. Toate apartamentele din XCity Towers sunt dotate cu un sistem inteligent si echipate cu tablete Zipatile 2, sistem premiat la CES 2017. Tower One a primit certificarea de clasă energetică A. Eficienţă energetică ridicată asigură cheltuieli de întreţinere scăzute pentru rezidenţi”, susţine directorul general adjunct al grupului Wallberg, Alina Ciocoiu.
Alte 148 de unităţi sunt în construcţie în Tower Two, clădire cu un regim de înălţime de 16 etaje, parte din ansamblul rezidenţia XCity Towers, care va cuprinde şi o suprafaţă de birouri de 700 mp. Wallberg intenţionează să finalizeze al doilea turn din proiect în cursul anului viitor. Lucrările la partea de structură au ajuns la etajul 5 şi au demarat şi lucrările de zidărie.
“Numărul apartamentelor pe care le construim la Timişoara urcă astfel la peste 280 de unităţi, la care se adaugă cele peste 300 de locuri de parcare, dar şi o suprafaţă generoasă destinată spaţiilor comerciale şi o componentă office. Ritmul contractărilor se menţine susţinut în continuare, în Tower Two, de exemplu, au fost rezervate peste 50% din unităţi”, a completat Ciocoiu.
Wallberg este un dezvoltator cu o activitate de peste 18 ani pe piaţa din România, cu proiecte în Arad, Cluj, Braşov şi Timişoara. În ultimii ani, dezvoltatorul a devenit recunoscut la nivel naţional pentru proiectul precum Arad Plaza, situat în centrul Aradului şi finalizat în 2018, dar şi pentru ansamblul Sunnyville din Braşov şi XCity Towers din Timişoara.
Potrivit companiei valoarea întregului proiect XCity Towers va ajunge la 65 de milioane de euro, valoare ce nu include costul terenului. Dezvoltatorul a construit peste 170.000 de mp şi a investit peste 100 de milioane de euro în domeniul impobiliar.

Business

bizz.club Timișoara. „Cum mă pregătesc pentru accesarea de fonduri nerambursabile?” cu Giana Bălan

Publicat

pe

Marți, 7 februarie 2023, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia Giana Bălan, Consultant, Trainer și Mentor pentru consultanți, ne-a vorbit despre „Cum mă pregătesc pentru accesarea de fonduri nerambursabile?”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

Apoi Giana ne-a vorbit despre fonduri nerambursabile și cum să ne maximizăm șansele să le obținem, împărtășindu-ne câteva sfaturi privind subiectele:

  1. Top 3 provocări în accesarea de fonduri nerambursabile;
  2. Ce nu ni se spune despre fonduri nerambursabile;
  3. Vorba dulce mult aduce – despre comunicarea eficientă și interpretabilitatea textelor scrise;
  4. Imaginea nu mai contează – despre brandul afacerii, profitabilitate, despre grilele de punctaj;
  5. Banii aduc fericirea, doar în anumite condiții – despre efort și satisfacții, perioadă de sustenabilitate și monitorizări.

De asemenea, a subliniat faptul că garantarea aprobării 100% a proiectului nu este niciodată sigură, trebuie făcut fiecare pas cu profesionalism în cel mai mic detaliu.

Sursele oficiale de informații sunt:

https://oportunitati-ue.cov.ro/

www.afir.ro

www.ampeste.ro

https://proiecte.pnrr.gov.ro/#/home

www.adrvest.ro

La final, Giana a răspuns la întrebările adresate de cei prezenți privind acest subiect.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință! De ce să faci asta?

Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

Bizz.club Timișoara. „Scad vânzările, cresc salariile. Ce facem?”

Publicat

pe

Vineri, 3 februarie 2023, am avut o nouă sesiune de mentoring bizz.club, împreună cu mentorul nostru pe Managementul Echipelor, Ovidiu Toader, care a ne-a vorbit despre provocarea „Scad vânzările, cresc salariile. Ce facem?”.

În introducere, Ovidiu a ridicat problema inflației și a creșterii salariului minim pe economie. Dacă anul trecut în ianuarie făceai vânzări de 1 milion de lei, anul acesta datorită inflației trebuie să faci cu cel puțin 15% mai mult ca să rămâi la aceeași valoare. Iar în ceea ce privește creșterea salariului minim, practic antreprenorii sunt nevoiți să crească salariile la cei mai neperformanți oameni, și în consecință, și la cei performanți deoarece nici ei nu pot fi trecuți cu vederea.

Apoi ne-a oferit câteva soluții în privința acestor provocări. Una dintre ele ar fi să profităm de ocazia în care angajații cer mărire de salariu. Este semn că ei vor performanță, ar trebui să ne bucurăm și să fructificăm discuția spre: cum putem crește performanța echipei ca să facem mai mulți bani și să vă pot crește salariul?

O altă modalitate complementară cu cea de mai sus, este legată de principiul Pareto 80-20. Cu toții știm că 20% din efort ne aduc 80% din rezultate, însă ce uităm este că și 80% din efort ne aduc restul de 20% din rezultate. O greșeală pe care nu trebuie s-o mai facem este să îmbunătățim acele lucruri și procese de lucru care ne aduc doar 20% din rezultate, ci să ne concentrăm pe acele 20% din lucruri care ne aduc 80% din rezultate și să căutăm să facem cât mai multe din acelea, iar creșterea va fi cu adevărat vizibilă.

Așadar, atunci când membrii echipei vin la tine pentru creștere, (atenție!) bucurați-vă, deoarece ei sunt deja motivați, și profitați de oportunitatea de a prelua acele 20% proiecte care aduc 80% din rezultate și vă veți bucura de performanță în echipele voastre.

La final, a urmat o sesiune generoasă de întrebări la care Ovidiu ne-a oferit răspunsuri și soluții clare și practice, pe care le putem aplica imediat astfel încât performanța echipelor noastre să crească, mai ales în aceste vremuri de criză.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință din zona ta! De ce să faci asta?
Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

bizz.club Timișoara. Cum să proiectezi un traseu perfect pentru clienții tăi, cu Anca Jurj

Publicat

pe

Marți, 31 ianuarie 2023, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia Anca Jurj, Trainer și proprietar de franciză bizz.club Sibiu, ne-a vorbit despre „Cum să proiectezi un traseu perfect pentru clienții tăi”.

Această întâlnire a fost una deosebită deoarece am avut bucuria să-i avem alături de noi pe proprietarii de francize bizz.club din Sibiu și Baia Mare. Ședința a fost moderată de Mihaela Dărăban – co-proprietar de franciză bizz.club Baia Mare.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Călin Herta, avocat și co-proprietar al francizei bizz.club Baia Mare. El ne-a vorbit despre câteva principii ale lui în business, despre cum funcționează atunci când vine vorba de etica de business în meseria de avocat, și totodată, ne-a povestit care a fost parcursul lui antreprenorial, prezentându-ne și câteva dintre proiectele minunate din care face parte.

La momentul de educație, Anca Jurj, Trainer și proprietar de franciză bizz.club Sibiu, ne-a vorbit despre „Cum să proiectezi un traseu perfect pentru clienții tăi”.

Datorită prezentării ei am înțeles clar ce înseamnă Pâlnia Vânzărilor și momentele călătoriei clientului prin Pâlnia de Vânzări.

De asemenea, am aflat cât de important este să facem follow-up atunci când vine vorba de vânzări și cum să ne îmbunătățim procesul de vânzare ținând cont de emoțiile pe care le simte clientul în fiecare moment în care interacționează cu tine și cu brandul tău.

La final, colegii și-au asumat unele lucruri pe care le vor aplica în business-ul lor după această prezentare minunată.

Te așteptăm săptămâna viitoare pentru a putea discuta împreună despre Fonduri Europene.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință! De ce să faci asta?
✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite