Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Inelul actriței Jennifer Lopez, scos la licitație la București

Publicat

pe

Celebra vedetă de la Hollywood Jennifer Lopez și faimoasa actriță din „Wonder Woman”, Gal Gadot, în rolurile principale în cadrul Licitației de Crăciun – Bijuterii și Artă Decorativă de joi, 17 decembrie, la Casa de Licitații A10 by Artmark.

Două bijuterii spectaculoase, între cele 300 de piese de colecție din cadrul licitației, au fost purtate de renumitele actrițe de peste ocean la evenimente marcante. Jennifer Lopez a ales să poarte în 2017 un impozant inel realizat de brandul exclusivist Pheres la NBC Universal Upfront – eveniment care promovează producțiile de top TV ale fiecărui sezon și unde actrița și-a prezentat două serii de succes – „Shades of Blue” și „World of Dance”. La trei ani distanță, spectaculoasa bijuterie purtată de Jennifer Lopez la New York este scoasă la licitație în București pentru prețul de pornire de 25.000 de euro. Inelul în formă de floare este realizat din aur alb și galben și este presărat cu 250 de diamante briliant.

O impresionantă apariție în licitația din 17 decembrie este și bijuteria purtată de Gal Gadot, interpreta personajului „Wonder Woman” în celebra peliculă omonimă, la decernarea premiilor MTV Movie&TV Awards din 2019. Gal Gadot a optat pentru un colier, realizat de brandul Pheres, alcătuit din diamante negre beads, care în licitație este însoțit și de pandantiv-cruce din aur roz și diamante incrustate. Prețul de pornire al spectaculosului set este de 9.000 de euro.

Totodată, cea mai valoroasă piesă din Licitația de Crăciun – Bijuterii și Artă Decorativă este un impresionant inel din aur alb decorat cu două diamante triunghiulare și un impozant diamant central. Bijuteria are un preț de pornire, în licitația din 17 decembrie, de 50.000 de euro.

Bijuteriile spectaculoase purtate de staruri de la Hollywood sau realizate de renumiți creatori în ateliere celebre sunt aduse pentru prima dată în România, în cadrul Licitației de Crăciun – Bijuterii și Artă Decorativă și pot fi admirate la Palatul Cesianu-Racoviță, în regim gratuit, iar pe 17 decembrie licitate pe platforma Artmark Live prin intermediul unui cont activ, realizat cu cel putin 24 de ore înaintea evenimentului. Iubitoarele accesoriilor de lux pot alege dintr-o gamă largă de bijuterii – cu prețuri pe măsura unui cadou de Crăciun, plecând de la prețuri de pornire de 100 de euro și care ajung până la 50.000 de euro – inele din aur, cu diamante și safire rare, seturi de cercei și coliere din perle, lanțuri cu pandantive, multe purtând numele unor branduri renumite precum: Tiffany, Fabergé, Cartier, Mauboussin, etc.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite