Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Peste 350 de elevi din Timișoara vor beneficia de programe de pregătire profesională

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara sprijină unitățile de învățământ în atragerea și derularea proiectelor cu finanțare europeană, prin acordarea sumelor care le revin acestora ca și contribuție proprie. Participarea a 5 școli va fi acoperită din bugetul local. Școlile respective sunt agajate în parteneriate în două proiecte importante pentru pregătirea profesională a elevilor, orientată spre piața muncii.

Unul dintre proiecte prin care municipalitatea se implică în dezvoltarea învățământului liceal, profesional și dual este TOP – „Training opportunity for profession”,depus de Inspectoratul Școlar Județean în cadrul Programului Operational Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 6 Educație și competențe. Valoarea totală a proiectului, care vizează creșterea participării la programe de învățare la locul de muncă, este de 1.962.325,47 lei și se desfășoară pe perioada 2022-2023. Primăria va susține participarea a 3 școli,  partenere în cadrul proiectului.

Echipele de proiect își propun dezvoltarea și consolidarea unei rețele de minim 33 de parteneriate/convenții între cele trei unități școlare partenere și partenerii de practică. Cei 185 de elevi, grupul țință al proiectului, vor fi instruiți prin programe de învățare la locul de muncă și care să-i pregătească pentru piața muncii; vor fi implicați împreună cu îndrumătorii din echipele de proiect în crearea unei firme (dezvoltarea a 10 firme de exercițiu), organizarea a trei târguri și trei concursuri de meserii.

Liceul Tehnologic Transporturi Auto are un buget de 353.858,67 lei, cu contribuție proprie de 7.077,55 lei, care va fi suportată de bugetul local. Bugetul proiectului prevede organizarea de activități și achiziții de echipamente necesare desfășurării acestora. Elevii vor beneficia de stagii de pregătire practică în domeniul mecanic auto, tinichigiu-vopsitor auto, mecanic auto, activități inovative de tip firmă de exercițiu și concurs de meserii. Vor avea la dispoziție și echipamente noi: o multifunctională, un laptop și tester diagnoză auto.

Colegiul Economic „Francesco Saverio Nitti” are un buget de 302.797,49 lei și o contribuție proprie de 6.056,22 lei. Activități: stagii de pregătire în comerț, turism și alimentație, activități inovative de tip firmă de exercițiu și concurs de meserii. Achiziții: mașină de gătit, masă rece cu două uși, feliator mezeluri, mașină de gătit electrică, suport înalt deschis, mixer multifuncțional, blender, vitrină frigorifică dublă și altele.

Colegiului Tehnic „Emanuil Ungureanu” are un buget de 413.276,83 lei, din care contribuţia proprie este de 8.266,65 lei. Activități: identificarea, selectarea și implicarea grupului țintă în activitățile proiectului; dezvoltarea și implementarea unui sistem complex de parteneriate, implementarea programului de învățare la locul de muncă pentru elevi; achiziții: trusă învățare circuite digitale, tablou electric cu module de comandă pentru acționări.

Un alt proiect depus de Inspectoratul Școlar Județean Timiș, tot pentru pregătirea meseriașilor este: Internship pentru o carieră profesională de succes, în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 6 Educație și competențe. Obiectivele sunt similare primului proiect, iar beneficiari vor fi 183 de elevi. Valoarea totală este de  2.165.171,35 lei.

Proiectul se desfășoară pe perioada 2022-2023 și sunt partenere și două licee din Timișoara. Liceul Tehnologic  „Azur” are un buget de 241.008,73 lei, din care contribuția proprie este de 4.820,17 lei și va fi suportată de bugetul local. Activități: stagii de pregătire practică- calificare operator fabricarea și prelucrarea polimerilor, resurse naturale și protecția mediului, tehnician ecolog și protecția calității mediului, achiziții: echipamente și materiale.

Liceul Tehnologic Energetic „Regele Ferdinand I” are un buget de 800.370,52 lei și o contribuție proprie de 16.007,41 lei, alocată de la bugetul local. Activități: stagii de pregătire practică învățământ dual- electrician aparate și echipamente electrice, electromecanic utilaje și instalații industriale, operator mașini cu comandă numerică, domeniul servicii/calificarea tehnician în activități economice, activități inovative de tip firmă de exercițiu și concurs de meserii, achiziții:strung educațional și soft contabilitate pentru elevii de la domeniul economic.

Suma totală a contribuției de la bugetul local pentru cele 5 școli implicate în cele două proiecte: 278.416,56 lei

De asemenea, primăria suportă și costul cazării și cantinei pentru elevii din clasele profesionale/duale din 10 școli timișorene, finanțarea fiind de 600.000 de lei pe an de la bugetul local.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite