Ne găsiți și pe:

Business

Ședința bizz.club Timișoara. 5 întrebări utile în procesul de vânzare cu Diana Năstăsescu

Publicat

pe

Marți, 23 martie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Diana Năstăsescu, Antreprenor la TD FACECONSULT SRL, ne-a vorbit despre „5 întrebări utile în procesul de vânzare”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Mara Iepure, de la SELLification. Ea a făcut o altfel de prezentare de firmă, povestindu-ne călătoria SELLification din ultimul an.

Înainte de pandemie principala activitate consta în certificări (și traininguri) offline pentru oameni de vânzări, dar instituirea stării de urgență chiar înaintea unei certificări SELLification i-au obligat să facă ceva diferit – după o adaptare forțată în ultimul moment, au reușit să realizeze certificarea în mediul online.

Observând criza din domeniul educației au început să realizeze webinarii gratuite și să creeze materiale pentru profesori și educatori, care să-i ajute la început în adaptarea educației pentru mediul online, iar apoi în trecerea la următorul nivel prin diverse unelte și activități experiențiale.

În felul acesta, s-a deschis un nou domeniu de activitate pentru SELLification, care a reușit:

– să formeze o comunitate cu peste 27.000 de cadre didactice pentru care organizează cursuri săptămânal;

– să susțină peste 40 de cursuri cu un total de peste 42.000 de participanți.

– să scrie cartea „Captivează-ți elevii în online mai ceva ca în clasă”

– să creeze instrumentul de organizare săptămânală pentru cadre didactice „Agenda Educatorului SELLification”.

Toate acestea pentru nevoile profesorilor și educatorilor care-și doresc să crească continuu și să ducă educația din România la următorul nivel.

Elementele cheie care au putut face posibilă această creștere accelerată au fost adaptarea continuă, automatizarea proceselor și personalizarea serviciilor.

La momentul de training am avut-o ca invitat special pe Diana Năstăsescu, Antreprenor la TD FACECONSULT SRL. Ea ne-a vorbit despre cele „5 întrebări utile în procesul de vânzare”.

La început ne-a ce prezentat ce înseamnă proiectul HR Design, domeniile de expertiză și experiența de peste 20 de ani în managementul companiilor multinaționale, precum și competențele variate (training, consultanță HR, dezvoltare programe de învățare și promovare în carieră, coaching individual și de echipă).

Apoi ne-a prezentat cele 5 întrebări atât de utile în procesul de vânzare, chiar și în stabilirea avatarului de client și nevoilor lui.

Cele 3 domenii în care sunt grupate întrebările sunt: (A) Oportunitate, (B) Obiectiv, (C) Orientare, iar întrebările sunt următoarele:

(A) 1. De ce achiziționezi acest produs acum?

(B) 2. Când vorbim despre achiziția acestui produs/serviciu, ce este important pentru tine? Ce altceva este important?

(B) 3. Care sunt îngrijorările tale în legătură cu acest produs?

(C) 4. De ce sunt aceste lucruri importante pentru tine?

(C) 5. Cum știi că ai achiziționat produsul/serviciul pentru tine?

Cu alte cuvinte, răspunzând la aceste întrebări vei descoperi cu mai multă ușurință criteriile de cumpărare ale clientului tăi, ceea ce oferă foarte multă claritate în crearea și îmbunătățirea produselor / serviciilor tale.

Mai mult decât atât, Diana ne-a prezentat tehnica de comunicare a propunerii 3-2-1, prin intermediul căreia vei face propuneri de vânzare mult mai puternice:

3 Evită – Începe cu 3 lucruri pe care e important să le evite prin folosirea produsului / serviciului tău;

2 Beneficiază – Prezintă 2 beneficii pe care le obțin din alegerea variantei pe care urmează să o sugerezi;

1 Evită – Întoarce-te la 1 lucru pe care e important să îl evite.

La final, participanții au putut adresa întrebări Dianei în legătură cu această prezentare, care a produs multe „aha”-uri și s-a finalizat cu multe aplauze virtuale.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Afaceri de succes in Timisoara

bizz.club timișoara. Productivity Killers cu Răzvan Ziemba

Publicat

pe

Marți, 17 Mai, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia am avut o lansare de carte, iar Răzvan Ziemba, Antreprenor & Consultant de Business, ne-a vorbit despre „Productivity Killers”.

Această ocazie a fost una specială, deoarece am lansate cartea „Povești Nemuritoare de Business Networking”, un proiect bizz.club național la care au contribuit și colegi din Timișoara.

Aurel Rusu ne-a povestit parcursul acestui proiect și cum a strâns toate materialele ca și coordonator împreună cu Laszlo Fodor și Călin Iepure.

Apoi i-am felicitat pe toți cei care au scris în carte: Loredana Trocan, Paul Cozariuc, Aurel Rusu și Călin Iepure, și nu în ultimul rând, pe Răzvan Ziemba, mentorul nostru pe Productivitate prin Leadership.

La momentul educațional, Răzvan Ziemba ne-a vorbit despre 10 „Productivity Killers” și cum poți să-i combați.

De asemenea, ne-a prezentat și matricea productivității urgent / important și ce să facem cu fiecare task care se așează în fiecare cadran:

Important & Urgent – De făcut

Important & Nu-i urgent – Programează

Neimportant & Urgent – Deleagă

Neimportant & Nu-i urgent – Șterge

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Business

Start-up RACE la bizz.club Timișoara

Publicat

pe

Marți, 19 aprilie, am avut o sesiune specială la bizz.club Timișoara, deoarece am jucat împreună StartUp Race, jocul creat de Cristian Onețiu, Antreprenor, Investitor, Autor și Business Mentor.

Startup Race este primul joc de antreprenoriat din România care îmbină amuzamentul cu educația Antreprenoriala!

Prin Startup Race, fiecare persoană la început de business sau care își dorește să construiască o afacere pe care să o ducă spre succes sau care deja deține o afacere, își poate testa abilitățile și competențele de antreprenor în:

– Luarea de decizii

– Gândire strategică

– Procese operaționale

– Business development

– Analiză financiară

Toate detaliile jocului le găsești aici: https://onetiu.com/startup-race.

Ca proprietar și CEO de companie, în Startup Race vei avea ocazia să administrezi cu adevărat o companie, de la identificarea de clienți până la managementul angajaților și plata taxelor, într-o simulare extrem de exactă și realistă a proceselor care au loc într-o companie.

Noutatea în Startup Race este că intri strong într-o cursă spre profit, învățând totodată ce înseamnă echilibrul dintre viața de business și viața personală, într-un efort susținut de a aduna cât mai multe puncte de Business dar și de Happiness.

Scopul este de a găsi balanța potrivită, echilibrul perfect dintre o afacere de succes și o viață personală împlinită, prin acumularea de Victory points, punctele care îți vor aduce câștigarea jocului.

Iată câteva reacții din partea celor care au jucat StartUp Race astăzi la bizz.club Timișoara:

„Este un joc interesant, pare mai greu decât realitatea. Te ajută să fii mai atent la unele aspecte ale afacerii: cheltuieli, productivitatea angajaților și cash.” (Oana)

„În calitate de freelancer procesul este nou pentru mine. Mă ajuta să îmi adresez întrebările corecte cu privire la ce presupune dezvoltarea business-ului meu.” (John)

„Este o lecție de management pe toate sectoarele din firma.” (Teo)

„Jocul oferă o structură care sunt convins ca după ce o înțelegi poate ajuta mult în afacere.” (Viktor)

„E fix ca în viață. Abia ai deschis firma și ANAF-ul e la ușa!” (Emese)

Dacă vrei să îți testezi abilitățile și competențele antreprenoriale comandă-ți și tu StartUp Race pe care îl poți juca cu angajații / partenerii tăi: https://onetiu.com/startup-race

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Secretul succesului

bizz.club Timișoara. Invitat special: Călin Traian Pascu, CEO Foto Noble Madrid

Publicat

pe

Marți, 12 aprilie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara cu „casa plină”, în cadrul căreia l-am avut ca invitat special pe Călin Traian Pascu, CEO Foto Noble Madrid, „Visător la 24 de ani, Antreprenor în Madrid acum”.

La momentul de Spotlight, Călin Iepure ne-a prezentat evenimentul anului, bizz.camp 2022, iar în curând vom anunța în întreaga comunitate cum te poți înscrie și tu.

La momentul de educație, Călin Pascu ne-a împărtășit din experiența lui și cum a ajuns un antreprenor de succes în Madrid, conducând un business în domeniul fotografiei.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul timisoara.bizz.club la ședința de săptămâna viitoare!

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite