Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Ședința bizz.club Timișoara. 5 întrebări utile în procesul de vânzare cu Diana Năstăsescu

Publicat

pe

Marți, 23 martie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Diana Năstăsescu, Antreprenor la TD FACECONSULT SRL, ne-a vorbit despre „5 întrebări utile în procesul de vânzare”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Mara Iepure, de la SELLification. Ea a făcut o altfel de prezentare de firmă, povestindu-ne călătoria SELLification din ultimul an.

Înainte de pandemie principala activitate consta în certificări (și traininguri) offline pentru oameni de vânzări, dar instituirea stării de urgență chiar înaintea unei certificări SELLification i-au obligat să facă ceva diferit – după o adaptare forțată în ultimul moment, au reușit să realizeze certificarea în mediul online.

Observând criza din domeniul educației au început să realizeze webinarii gratuite și să creeze materiale pentru profesori și educatori, care să-i ajute la început în adaptarea educației pentru mediul online, iar apoi în trecerea la următorul nivel prin diverse unelte și activități experiențiale.

În felul acesta, s-a deschis un nou domeniu de activitate pentru SELLification, care a reușit:

– să formeze o comunitate cu peste 27.000 de cadre didactice pentru care organizează cursuri săptămânal;

– să susțină peste 40 de cursuri cu un total de peste 42.000 de participanți.

– să scrie cartea „Captivează-ți elevii în online mai ceva ca în clasă”

– să creeze instrumentul de organizare săptămânală pentru cadre didactice „Agenda Educatorului SELLification”.

Toate acestea pentru nevoile profesorilor și educatorilor care-și doresc să crească continuu și să ducă educația din România la următorul nivel.

Elementele cheie care au putut face posibilă această creștere accelerată au fost adaptarea continuă, automatizarea proceselor și personalizarea serviciilor.

La momentul de training am avut-o ca invitat special pe Diana Năstăsescu, Antreprenor la TD FACECONSULT SRL. Ea ne-a vorbit despre cele „5 întrebări utile în procesul de vânzare”.

La început ne-a ce prezentat ce înseamnă proiectul HR Design, domeniile de expertiză și experiența de peste 20 de ani în managementul companiilor multinaționale, precum și competențele variate (training, consultanță HR, dezvoltare programe de învățare și promovare în carieră, coaching individual și de echipă).

Apoi ne-a prezentat cele 5 întrebări atât de utile în procesul de vânzare, chiar și în stabilirea avatarului de client și nevoilor lui.

Cele 3 domenii în care sunt grupate întrebările sunt: (A) Oportunitate, (B) Obiectiv, (C) Orientare, iar întrebările sunt următoarele:

(A) 1. De ce achiziționezi acest produs acum?

(B) 2. Când vorbim despre achiziția acestui produs/serviciu, ce este important pentru tine? Ce altceva este important?

(B) 3. Care sunt îngrijorările tale în legătură cu acest produs?

(C) 4. De ce sunt aceste lucruri importante pentru tine?

(C) 5. Cum știi că ai achiziționat produsul/serviciul pentru tine?

Cu alte cuvinte, răspunzând la aceste întrebări vei descoperi cu mai multă ușurință criteriile de cumpărare ale clientului tăi, ceea ce oferă foarte multă claritate în crearea și îmbunătățirea produselor / serviciilor tale.

Mai mult decât atât, Diana ne-a prezentat tehnica de comunicare a propunerii 3-2-1, prin intermediul căreia vei face propuneri de vânzare mult mai puternice:

3 Evită – Începe cu 3 lucruri pe care e important să le evite prin folosirea produsului / serviciului tău;

2 Beneficiază – Prezintă 2 beneficii pe care le obțin din alegerea variantei pe care urmează să o sugerezi;

1 Evită – Întoarce-te la 1 lucru pe care e important să îl evite.

La final, participanții au putut adresa întrebări Dianei în legătură cu această prezentare, care a produs multe „aha”-uri și s-a finalizat cu multe aplauze virtuale.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite