Ne găsiți și pe:

Business

Ședință bizz.club Timișoara. Finanțări pentru Întreprinderi – Cătălin Bălășescu

Publicat

pe

Marți, 17 noiembrie 2020, a avut loc o nouă ședință hibrid bizz.club Timișoara!

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind unul dintre pilonii de bază bizz.club).

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight, care astăzi, a fost puțin diferit dar cu totul special. Invitatul și intervievatul nostru, Nicolas de la Continental Berries, ne-a împărtășit povestea emoționantă a vieții lui și drumul pe care l-a parcurs de la un copil orfan la un antreprenor de succes!

La finalul interviului, Călin l-a întrebat „Dacă te-ai putea întoarce în timp la Nicolas de la vârsta de 14 ani, ce i-ai spune?”, iar Nicolas a răspuns „Să facă ceea ce visează pentru că dacă visezi frumos, trăiești frumos.”

Îți mulțumim pentru lecțiile de viață pe care ni le-ai împărtășit și apreciem faptul că te-ai deschis și te-ai făcut vulnerabil povestindu-ne viața ta, care deși a fost extrem de provocatoare, nu te-a împiedicat să-ți împlinești visurile.

Acest interviu va apărea în curând în programul „De Vorbă cu Antreprenorii”!

La momentul de Training l-am avut ca invitat pe Cătălin Bălășescu, Consultant Fonduri Europene și Trainer Project Management An & An Company, iar tema pe care a abordat-o a fost „Finanțări pentru Întreprinderi”.

Mai întâi, Cătălin ne-a oferit câteva definiții cu privire la noțiunile de bază folosite în domeniul finanțelor și proiectelor de finanțare pentru întreprinderi, iar apoi ne-a introdus în procesul și criteriile de selecție a proiectelor:

– Conformitate și eligibilitate administrativă (eligibilitatea solicitantului, cheltuielilor și a activităților);

– Evaluare tehnic și financiară;

– Criterii de departajare (a proiectelor evaluate din punct de vedere tehnic și financiar).

Apoi ne-a sfătuit să avem grijă la sursele de informare cu privire la programele de finanțare, și anume ca acestea să fie de pe site-urile oficiale:

– Ministerul Fondurilor Europene: www.fonduri-ue.ro;

– Agenția pentru Dezvoltare Regională Vest: www.adrvest.ro;

– Ministerul Economiei: imm.gov.ro;

www.fonduri-structurale.ro;

www.startupcafe.ro;

ec.europa.eu pentru programe de finanțare direct de Uniunea Europeană.

Iar pentru a ne feri de țepe, Cătălin a subliniat câteva lucruri la care trebuie să fim atenți:

– Să verificăm firma de consultanță (organizația) care ne contactează;

– Să verificăm consultantul (persoana);

– Să citim Ghidul solicitantului și documentele anexă (criterii de eligibilitate, evaluare și selecție-departajare);

– Să fim atenți la termenele limită de depunere a proiectelor.

Spre final, ne-a prezentat câteva proiecte de finanțare curente și viitoare: digitalizarea IMM-urilor, parteneriate cu ITT pentru investiții de transfer tehnologic, dezvoltarea unui model conceptual inovativ, și altele.

🎯 Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Secretul succesului

Feng Shui și relația de cuplu. Păstrați tot ce ține de carieră în afara dormitorului

Publicat

pe

Ești și tu într-o relație și ai impresia că nu mai comunici cu partenerul tău? Vorbești cu el despre serviciu, cheltuieli sau alte lucruri de genul acesta, despre copii, dar nu mai vorbiți cu adevărat unul cu celălalt despre voi, despre relația voastră și simți că lipsește conectarea. Să vedem ce putem face pentru a experimenta din nou iubire, pasiune si comunicare cu partenerul. Iubirea nu este doar despre a găsi un partener.

Provocările, interesele comune, comunicarea și apropierea fizică de calitate sunt necesare pentru ca o relație să funcționeze. Comunicarea poate fi catalizatorul pentru multe provocări în relație și poate duce la o relație nefericită, la divorț, o viață nefericită.

Înainte să te gândești că ai ales persoana nepotrivită sau să crezi că destinul tău este să trăiești o viață nefericită caută să vezi dacă nu găsești răspuns în probleme legate de Feng Shui-ul casei tale.

Pentru început, verifică ce ai în dormitor. Dormitorul este zona numărul unu în care te poți relaxa după o zi nebună și desigur, este locul special în care tu și partenerul tău să petreceți timp de calitate împreună. Dar de prea multe ori ne înghesuim dormitoarele pline de lucruri de care s-ar putea să nu avem nevoie sau chiar să nu le dorim. Grămezi de haine, teancuri de cărți și tehnologie în exces fac un spațiu care numai relaxant nu este. Ai poze cu voi doi fericiți sau tot felul de poze de familie, cu copiii, care distrag conversația de la voi doi? Comunicarea poate fi nu doar despre facturi, ci și despre ce vă aduce vouă bucurie, activități care vă plac amândurora.

Energia Feng Shui a dormitorului tău este esențială atunci când vine vorba de relații intime.

Transformă-ți dormitorul într-un loc de hrănire a senzualității și a frumuseții tămăduitoare, un loc care are energie echilibrată pentru două persoane, nu doar una. Asigură-te că vă place cu adevărat modul în care arată și se simte dormitorul. Îndepărtează tot ce are energie veche, stagnantă, obiecte ascuțite, calculator, televizor, telefon și alte „distrageri”, orice lucru rupt sau care are nevoie de reparații.

Asigură-te că patul tău are energie echilibrată pe ambele părți, ceea ce înseamnă că este ușor de abordat din ambele părți. Creați o energie puternică și împământată în jurul patului, care se face de obicei cu noptiere – sau ceva similar – pe ambele părți, precum și două lămpi. De asemenea, este foarte recomandat să aveți patul sprijinit de un perete solid.

Așternuturile de calitate, proaspăt spălate vă vor face să vă simțiți luxos. Încorporează puterea aromoterapiei, este o modalitate în plus de a crea un mediu primitor pentru romantism în viața ta. Folosește un spray de lenjerie (lavanda este perfectă pentru relaxare), folosește uleiuri esențiale care induc romantismul ca Ylang Ylang, Salvie, Jasmine, Sandalwood, Rose, Geranium în difuzorul de uleiuri esențiale sau bucură-te de ele într-un masaj sau sprayul de așternut. Adaugă lumânări roz – rozul este culoarea iubirii și a compasiunii, deci este o alegere perfectă pentru dormitor.

Energia Yin îi ajută pe oameni să se relaxeze. De aceea, dormitorul ar trebui să folosească lumini mai slabe, muzică ușoară sau culori care să inducă relaxare. Stresul scade romantismul. Un dormitor cu mai multă energie Yin vă poate ajuta pe amândoi să vă relaxați, ceea ce creează deschidere pentru conectare intimă.

Păstrați tot ce ține de carieră în afara dormitorului, dacă este posibil. Consideră-ți patul ca pe un spațiu sacru numai pentru somn și dragoste. Dacă trebuie să împarți dormitorul cu un spațiu de birou, poți încerca să desparți secțiunile cu un perete despărțitor mobil sau o perdea. Atunci când mintea ta este fixată de muncă, este mai puțin probabil să îi oferi partenerului tău orice fel de atenție.

Fă-ți un obicei din hrănirea energiei din dormitorul tău și vei primi înapoi energie hrănitoare și profund vindecătoare, îți promit.

Dacă ai avut în vedere toate lucrurile acestea și simți că totuși comunicarea nu e bună sau că a scăzut considerabil în ultima perioadă, verifică energiile anuale, se poate ca dormitorul să fie afectat de una din stelele care aduc certuri sau dizarmonii. În 2021 sectoare problematice sunt Sud-Vest, Nord-Vest, Nord și Est.

Steaua 3 localizată în Sud-Vest este cunoscută ca fiind o stea negativă care aduce certuri și neînțelegeri, face ca emoțiile să fie controlate mai greu, să fiți mai agitați, dar aduce de asemenea și curaj pentru a vă aventura în noi experiențe. Trebuie acordată atenție deosebită relațiilor familiale. Sectorul SV afectează mama familiei, scăzându-i energia, iar energia mamei este necesară pentru a face o familie fericită și a o ține unită.

Dacă dormitorul tău este localizat în sectorul Nord-Vest e foarte probabil să simți influența Stelei 7 care poate aduce neînțelegeri. Ca remediu practică conștiența în momentul prezent și atenție la cuvintele folosite. O altă soluție este să fii proactiv în ceea ce constă comportamentul, pentru că modul în care reacționăm la probleme depinde de noi. Acordă-ți timp să analizezi tiparele tale comportamentale și introdu în rutina ta obiceiuri pozitive care să îmbunătățească nu doar relația ta, dar și viața ta.

Steaua 2 din sectorul Nord este o stea a bolii care este amplificată dacă este localizată în dormitor. Ca remediu sunt recomandate obiecte masive din metal, deși cel mai bine este să fie păstrată liniștea sau evitată zona.

Steaua 4 de Lemn din sectorul Est aduce viață socială activă, dar poate aduce și relații extraconjugale.

Atragi ceea ce ești, așa că fii conștient de calitatea energiei tale personale în orice moment. A fi și a exprima dragostea înseamnă a te simți total iubibil (ceea ce ești!) și a nu căuta dragostea din nevoie, frică sau nesiguranță. Feng Shui vă poate ajuta să creați un spațiu care să vă sprijine și să vă consolideze energia, permițându-vă astfel să vă simțiți în siguranță în voi înșivă, fericiți și iubitori.

Chiar dacă urmezi toate aceste sfaturi și ai primit ajutor de la un expert Feng Shui, tu trebuie să lucrezi constant la îmbunătățirea relației actuale. Adică, trebuie să fii atent la nevoile partenerului tău, asigurându-te în același timp că petreceți timp de calitate împreună. Tu ești cel care poate face diferența, în ciuda tuturor obstacolelor care vin la tine.

Articol de Claudia Irhasiu și Radu Irhasiu, specialiști Feng Shui

Citeste mai mult

Business

Când vor începe nunțile anului 2021. Organizatorii de evenimente au soluții

Publicat

pe

Șapte din zece nunți planificate în 2020 au fost anulate sau amânate. Cei mai mulți tineri își doresc în continuare să își organizeze evenimentele în 2021 sau în 2022. În acest context, Asociația Furnizorilor din Industria Nunților propune testarea tuturor invitaților înainte de a întră în restaurante.

Sunt trei scenarii propuse Guvernului pentru organizarea evenimentelor, verde, galben și roșu, în funcție de situația epidemiologică.

Alin Caraman, președinte AFIN: „Dacă vorbim de scenariul roșu, cum e acum, propunerea noastră e că nunțile să poată avea loc după 15 mai, în situațiile în care toți participanții sunt într-una din cele trei categorii: sunt vaccinați, au trecut prin Covid sau sunt dispuși să facă teste“.

Organizatorii de evenimente propun că numărul de invitați să fie stabilit în funcție de spațiul pus la dispoziție.

Adina Dănescu, patron de săli de evenimente: „Avem în jur de 100 de nunți, spre deosebire de 2019, când aveam 200. Ar începe pe 15 mai. Distanță o putem rezolva, să păstrăm 2 metri între mese, ringurile vor rămâne mult mai largi. N-o să mai putem face cu același număr. Cu siguranță vor fi mai mici evenimentele. De obicei mai creșteam prețurile, în funcție de economie, dar a rămas totul la fel și am făcut și reduceri, de la 10 la 20%“.

Patronii de restaurante din Timișoara au făcut, încă de anul trecut, modificări la spațiile de evenimente astfel încât evenimentele în familie să se poată desfășura în cele mai bune condiții cu respectarea măsurilor sanitare.

„La Colosseum Timișoara avem un spațiu mai mult decât generos pentru a organiza evenimente cu păstrarea distanțării. Anul trecut am amenjat o grădină de vară, tot pentru evenimente, astfel încât dispunem de cele mai bine condiții pentru nunți și botezuri în siguranță. Nimeni nu dorește să riște și să aibă pe conștiință oameni bolnavi, însă trebuie să ținem cont de faptul că sunt evenimente din viața oamenilor, evenimente prețioase care nu pot fi amânate la nesfârșit. Nu putem să le luăm oamenilor bucuria unei nunți, unui botez…Cred că la acest lucru ar trebui să se gândească, în primul rând, factorii de decizie“, au explicat reprezentanții Colosseum Timișoara.

Premierul Florin Cîțu a spus că se discută despre o revenire la normalitate pentru evenimentele de familie, precum nunțile și botezurile, după 1 iunie.

70 la sută din cuplurile care au vrut să se căsătorească în ultimul an și-au amânat nunțile.

Ceilalți au făcut ceremonii restrânse, acasă, cu familia. Industria nunților a funcționat în ultimele 12 luni la 5% din capacitate.

Foto: Restaurant Colosseum Timișoara

Citeste mai mult

Business

bizz.club Timișoara. Provocări și SOLUȚII în promovarea afacerii tale cu Mihaela Sichim

Publicat

pe

Marți, 6 aprilie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Mihaela Sichim, Director executiv, ATU Advertising, ne-a vorbit despre „Provocări și SOLUȚII în promovarea afacerii tale”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

La începutul momentului de training, Mihaela a cules provocările participanților în ceea ce privește promovarea afacerilor lor, iar apoi le-am grupat pe toate în 4 mari direcții: clienți, obiective, canale, mesaje:

1. Cine este profilul pieței mele țintă? / Cine sunt clienții mei sau ce tip de clienți îmi doresc?

2. Care sunt obiectivele mele? / Unde vreau să ajung? / Ce doresc să promovez?

3. Care sunt canalele de promovare potrivite? / Cum ajung la clienții mei?

4. Cum comunic cu clienții mei? / Cum îmi construiesc mesajele?

În ceea ce privește clienții este esențială analiza profilului socio-demografic al acestora și a comportamentului de consum pentru a putea fi stabilit profilul pieței țintă și pentru a putea pune bazele unei promovări eficiente a unei afaceri.

Pentru stabilirea obiectivelor este necesară fixarea lor într-un mod realist, pe cât de posibil măsurabile și definite într-un interval de timp, setate cât mai clar ce produse se doresc a fi promovat.

În alegerea canalelor de promovare potrivite pentru a ajunge la clienții potriviți, este importantă segmentarea pieței țintă în funcție de obiective, analiza canalelor și instrumentelor de promovare în funcție de unde sunt clienții noștri, angajarea/contractarea unui specialist/consultant și prioritizarea implementării în funcție de buget.

Cât despre felul cum comunic cu clienții mei și felul în care-mi construiesc mesajele, trebuie să le oferim cât mai multe informații despre noi, informații care să fie corecte și să reflecte realitatea, ideal ar fi sub forma unei „povești” de brand. Povestea noastră și modul cum o comunicăm poate face diferența în a avea o promovare reușită sau nu.

La final, Mihaela ne-a lăsat replica lui Gheorghe Dinică, dar reinterpretată: „Mâna muncitoare care nu spune o poveste nu e observată. Fii profesionist, se poate!”

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite