Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Viitoare produse Apple: Apple Glasses cu noul rOS și noul iPad SE

Publicat

pe

Apple este una dintre cele mai inovatoare companii de tehnologie din lume. Compania americană aduce permanent pe piață produse de excepție din domeniul dispozitivelor purtabile (wearables). Dar ce planifică Apple pentru următorii doi ani? Din nou, cunoscutul și în același timp foarte bine informat analist Apple, Ming-Chi Kuo vine cu previziuni îndrăznește. Vom primi în următorii ani de la Apple primii ochelari VR Apple Glasses și un nou iPad.

Este cunoscut faptul că departamentul de dezvoltare al Apple își intensifică eforturile în domeniile AR (realitate augmentată) și VR (realitate virtuală). În contrast celălalt gigant din domeniu – Samsung, tocmai a renunțat la serviciile și aplicațiile VR pentru Samsung Gear VR. Compania Apple și-a consolidat expertiza în ultimele luni prin preluarea de startup-uri.

Apple a achiziționat compania de realitate virtuală NextVR, semnalând că vrea investească în tehnologii care ar putea fi utilizate într-un dispozitiv AR sau VR. Analistul Ming-Chi Kuo se așteaptă ca primele produse Apple din acest domeniu „Apple Glasses – Ochelarii Apple” să se lanseze după 2022.

Conform informațiilor provenite de la WinFuture, în prezent se presupun următoarele caracteristici la Apple Glasses. Ochelarii Apple ar trebui să urmeze conceptul Oculus Quest al Facebook, dar pe un design mult mai subțire. Designul va fi configurat cu „țesături și materiale ușoare” pentru a permite o uzură în timp cât mai lung. Conform informațiilor Ochelarii Apple ar trebui să funcționeze pe propriul sistem de operare Apple pentru ochelari: rOS, prescurtarea de la Reality OS. Apple ia în considerare mai multe opțiuni: panouri tactile, control vocal și gesturi din cap sunt testate în prezent ca metode de lucru la Apple Glasses.

În timp ce Apple Glasses este deja în lucru în laboratoarele Apple, Ming-Chi Kuo scrie și despre noi modele și inovații în materie de iPads. În consecință, se așteaptă ca Apple să introducă un nou model iPad în a doua jumătate a anului 2020 și în prima jumătate a anului 2021. „Cele două noi modele de iPad vor urma strategia de produs a iPhone SE. Punctele de vânzare sunt prețul accesibil și introducerea de cipuri mai rapide„, a spus analistul TF Securities Ming-Chi Kuo. Kuo, sugerează că va exista un nou iPad de 10,8 inch (probabil pentru a înlocui iPad Air) și un nou iPad mini, care ar avea între 8,5 și 9 inch.

Sursa foto: via 9to5mac.com

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite