Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

bizz.club Timișoara. Recrutare și inducție: Do’s and Don’ts – Lucia Cărămidariu

Publicat

pe

Marți, 9 martie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Lucia Cărămidariu, Managing partner, Step Up, a abordat tema „Recrutare și inducție: Do’s and Don’ts”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Emilia Szuszmann, de la Impact Investing Solutions. Ea ne-a prezentat programul „Profitable Business With Impact” organizat de Ben Banerjee și Svetlana Baner, proiect ce susține cei 17 SDG (ținte de dezvoltare sustenabilă) votate de statele membre ale Națiunilor Unite în 2015 pentru 2030.

Acest program de finanțare susține business-urile care nu numai că protejează mediul, dar sunt construite, în afară de a aduce profit, în mod special pentru a ajuta mediul. În data de 18 martie va avea loc un Webinar GRATUIT pentru cei care sunt interesați de a obține finanțări pentru afaceri de acest gen. Mai multe detalii aici: https://camomile.ch/page/view-event-profile?id=24.

La momentul de training am avut-o ca invitat special pe Lucia Cărămidariu, Managing partner, Step Up. Ea ne-a vorbit despre „Recrutare și inducție: Do’s and Don’ts”.

Lucia a început într-o notă veselă cu niște meme-uri despre recrutare, subliniind dificultatea procesului de recrutare și nevoia ridicată de resurse umane.

Apoi ne-a oferit câteva sfaturi punctuale pentru o recrutare de succes:

– Stabilește profilul ideal, apoi care sunt cerințele obligatorii;

– Dacă piața nu oferă candidații perfecți, adaptează-te;

– Stabilește dacă poți recruta la potențial și nu la experiență;

– Fă internship-uri, „academii de instruire”;

– Stabilește ce pachet de beneficii atrăgătoare pot oferi ca firmă mică și mijlocie;

– Oferă bonus de recomandare pentru angajații firmei (sunt cei mai buni ambasadori) și poate fi o variantă ieftină;

– Fă un set de întrebări pentru fiecare poziție și treci cu candidații prin toate întrebările;

– Pregătește și unul-două jocuri de rol pe care le poți face în cadrul unei discuții (pot fi relevante).

Pe lângă acestea, este important ca firma să „vândă” poziția în firmă, să o facă interesantă și atractivă, atât printr-o remunerare corespunzătoare, cât și prin crearea unui mediu organizațional plăcut și cu potențial de creștere.

La final, participanții au putut adresa întrebări, iar întâlnirea s-a finalizat după o discuție bogată de idei practice pentru un management eficient al resurselor umane.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite