Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

bizz.club Timișoara. Cum închizi persuasiv o vânzare importantă pentru tine cu Raluca Bugariu

Publicat

pe

Marți, 29 iunie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Raluca Bugariu, Coach, Consultant, Trainer, Facilitator și Fondator Bucuria Dulapurilor Ordonate, ne-a vorbit despre „Cum să închizi persuasiv o vânzare importantă pentru tine”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Vlad Ianos, Manager Espy’s Advertising 360 Foto Tour. Conform unor studii oamenii rețin mult mai bine informația dacă este însoțită de un element vizual. Așadar, dacă ai nevoie pentru a-ți prezenta mai ușor produsele / serviciile tale clienților tăi prin intermediul unui un tur virtual sau unor fotografii profesionale în locație, de produs sau 360 grade, intră aici: https://360fototour.ro/.

La momentul de training, invitatul nostru Raluca Bugariu, Coach, Consultant, Trainer, Facilitator și Fondator Bucuria Dulapurilor Ordonate, ne-a vorbit despre „Cum să închizi persuasiv o vânzare importantă pentru tine”.

În introducere, Raluca a subliniat importanța poveștilor în procesul de vânzare. Poveștile ajung să vândă mult mai ușor un produs sau serviciu, iar poveștile sunt legate de cuvinte.

Apoi ne-a prezentat 6 metode de închidere persuasivă foarte eficiente:

• Presupozițiile lingvistice – ansamblul de cuvinte care îl introduce pe om în poveste;

• Povestea relevantă – ceea ce prezinți;

• Returnarea instantanee – când rezolvi o obiecție folosind cuvintele „tocmai de aceea… ”;

• Inversarea rolurilor – îl pui pe om în papucii tăi, „cum ar fi dacă tu ai fi în locul meu?”;

• Feedback-ul final – îi întrebi interlocutorul la final „dacă ar fi să schimb ceva pentru a închide mai repede… ce ar fi?”;

• Metoda Ben Franklin – îi prezinți seturile de DA și NU pentru a observa cantitativ avantajele.

Ca și presupoziții lingvistice ele pot fi de 3 tipuri:

• de Timp – ex. „în timp ce luați o hotărâre, doriți să luați loc?”

• de Context – ex. „copii vor fi încântați să vă vadă la volanul acestei mașini?”

• de Alegere – ex. „doriți acest model pe culoare albastră sau verde?”

Acestea ar trebui să fie aplicate doar în momentul în care simți și percepi că omul este mai mult decis decât indecis și merită acum să facă pasul final.

Mai multe despre Raluca și activitatea pe care o desfășoară, găsești aici: https://ralucabugariu.ro/.

 

Dcă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite