Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

bizz.club Timișoara. Limbajul HIPNOTIC în Negociere și VÂNZĂRI (Călin Iepure)

Publicat

pe

Marți, 18 mai, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Călin Iepure, CEO bizz.club România, ne-a vorbit despre „Limbajul HIPNOTIC în Negociere și VÂNZĂRI”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

 După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Diana Elena Ruse, de la Tempini România. Ea ne-a prezentat istoria Tempini prin intermediul unui videoclip de celebrare a 100 de ani de activitate! Tempini România aduce împreună colecții unicat de plăci din ceramică, creații ale marilor designeri italieni și pun la dispoziție o selecție de produse premium: gresie, faianță, tapet, parchet și obiecte sanitare. Mai multe detalii aici: https://tempini.ro/.

La momentul de training, invitatul nostru Călin Iepure, CEO bizz.club România ne-a vorbit despre puterea cuvintelor persuasive și „Limbajul HIPNOTIC în Negociere și VÂNZĂRI”.

Deși sună pompos, limbajul hipnotic este folosit în toate ariile vieții noastre, mai mult sau mai puțin conștient. Milton Hyland Erickson este unul dintre promotorii hipnozei care a adus acest limbaj și în terapia clinică. De asemenea și Programarea Neurolingvistică are elemente de hipnoză prin intermediul cuvintelor și sugestiilor folosite.

Astăzi Călin ne-a prezentat 9 tehnici pe care le poți folosi în negociere și vânzări:

1. Citirea Gândurilor – „Știu că te întrebi…”, „Știu că tu crezi…”

2. Judecata de Valoare – „Și este bine să te întrebi…”, „Este bine să fii atent…”

3. Cauză-Efect – „Dacă… atunci…”, „În timp ce… poți să…”, „Nu face… decât dacă vrei să…”

4. Comenzile Mascate (Presupozițiile) – „Poți să te decizi acum”, „Ai încredere în mine”

5. Întrebarea de Întărire – „… nu-i așa?”, „Vrei să…, nu-i așa?”

6. Falsa Alegere – „Azi la 16 sau mâine la 10?”

7. Postulatul Conversațional – „Îmi permiteți să continui?”, „Poți vizualiza asta?”

8. Setul de DA-uri – „Stați comozi? Respirați? Țineți picioarele pe podea?”

9. Comenzile Negative – „Nu vă gândiți la un elefant roz”

În final, Călin a subliniat Filozofia Dublei Victorii și folosirea acestor tehnici într-un mod etic și persuasiv pentru a-ți atinge obiectivele.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite