Ne găsiți și pe:

Business

bizz.club Timișoara. Limbajul HIPNOTIC în Negociere și VÂNZĂRI (Călin Iepure)

Publicat

pe

Marți, 18 mai, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Călin Iepure, CEO bizz.club România, ne-a vorbit despre „Limbajul HIPNOTIC în Negociere și VÂNZĂRI”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

 După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Diana Elena Ruse, de la Tempini România. Ea ne-a prezentat istoria Tempini prin intermediul unui videoclip de celebrare a 100 de ani de activitate! Tempini România aduce împreună colecții unicat de plăci din ceramică, creații ale marilor designeri italieni și pun la dispoziție o selecție de produse premium: gresie, faianță, tapet, parchet și obiecte sanitare. Mai multe detalii aici: https://tempini.ro/.

La momentul de training, invitatul nostru Călin Iepure, CEO bizz.club România ne-a vorbit despre puterea cuvintelor persuasive și „Limbajul HIPNOTIC în Negociere și VÂNZĂRI”.

Deși sună pompos, limbajul hipnotic este folosit în toate ariile vieții noastre, mai mult sau mai puțin conștient. Milton Hyland Erickson este unul dintre promotorii hipnozei care a adus acest limbaj și în terapia clinică. De asemenea și Programarea Neurolingvistică are elemente de hipnoză prin intermediul cuvintelor și sugestiilor folosite.

Astăzi Călin ne-a prezentat 9 tehnici pe care le poți folosi în negociere și vânzări:

1. Citirea Gândurilor – „Știu că te întrebi…”, „Știu că tu crezi…”

2. Judecata de Valoare – „Și este bine să te întrebi…”, „Este bine să fii atent…”

3. Cauză-Efect – „Dacă… atunci…”, „În timp ce… poți să…”, „Nu face… decât dacă vrei să…”

4. Comenzile Mascate (Presupozițiile) – „Poți să te decizi acum”, „Ai încredere în mine”

5. Întrebarea de Întărire – „… nu-i așa?”, „Vrei să…, nu-i așa?”

6. Falsa Alegere – „Azi la 16 sau mâine la 10?”

7. Postulatul Conversațional – „Îmi permiteți să continui?”, „Poți vizualiza asta?”

8. Setul de DA-uri – „Stați comozi? Respirați? Țineți picioarele pe podea?”

9. Comenzile Negative – „Nu vă gândiți la un elefant roz”

În final, Călin a subliniat Filozofia Dublei Victorii și folosirea acestor tehnici într-un mod etic și persuasiv pentru a-ți atinge obiectivele.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Restaurante Timișoara

Anunț finalizare implementare proiect „Granturi pentru capital de lucru acordate beneficiarilor” – SC JACK AMG SRL

Publicat

pe

SC JACK AMG SRL, cu sediul în localitatea Recas, Str. Rasaritului, nr. 6, camera 1, judeţul Timis, cod postal 307340, România, anunță finalizarea proiectului ”m2”, nr. Contract finantare M2-110, înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru acordate IMM-urilor”, din cadrul schemei de ajutor de stat instituită prin ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19.

Implementarea proiectului s-a derulat începând cu data semnării contractului de finanțare cu Agenția pentru IMM, Atragere de Investiții și Promovarea Exportului TIMIȘOARA M2-86/08.12.2020 până la data 16.06.2021.

Obiectivul general al proiectului vizează o creştere constantă a cifrei de afaceri şi veniturilor companiei, care să o propulseze printre cele mai competitive firme din sectorul său de activitate.

Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele: menținerea sau după caz, suplimentarea numărului de salariați înscrişi în cererea de finanţare, pe o perioadă de cel puţin 6 luni de la data acordării ajutorului de stat.

Valoarea totală a proiectului este de 544.982,70 lei din care:
Valoarea totală a grantului nerambursabil: 473.898,00 lei

Valoarea cofinanțării: 71.084,70 lei.

PROIECT COFINANȚAT DIN FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL COMPETITIVITATE 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19, precum şi ale Hotărârii Guvernului nr. 44/2020 privind organizarea și funcționarea Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, cu modificările și completările ulterioare

Restaurant Jack, www.restaurantjack.ro, 0721 531 546, Remetea Mare, Romania

Citeste mai mult

Business

Sedința bizz.club Timișoara. Totul despre Sales & Marketing Funnels cu Adrian Iacob

Publicat

pe

Marți, 11 mai, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Adrian Iacob, Reprezentant ClickFunnels, Fondator AISUCCES.ro, a abordat subiectul „Totul despre Sales & Marketing Funnels”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe și prezentarea de carte.

La începutul momentul de training, Adrian ne-a prezentat pe scurt experiența vastă pe care a acumulat-o și ce ne-a pregătit pentru astăzi.

Funnel-ul online este considerat cel mai bun agent de vânzări și este centrat pe 2 obiective:
1. Identificarea și calificarea potențialilor clienți pe care să-i convertesti ulterior în cumpărători;
2. Maximizarea coșului de cumpărături în cadrul unui proces de cumpărare.

Apoi, Adrian ne-a prezentat diferențele dintre Marketing și Vânzări. Deși ambele domenii au ca element comun COMUNICAREA, OBIECTIVELE sunt complet diferite.

MARKETING-ul are rolul de a trezi interesul și a atrage potențiali clienți către o anumită locație fizică sau online, iar VÂNZĂRILE au ca rol preluarea potențialului client și convertirea lui în cumpărător prin diferite tehnici de comunicare și persuasiune. Iar agentul de vânzări online este reprezentat de paginile funnel-ului: landing page, sales page, upsell page, thank you page, etc.

În funcție de scopul cu care a fost creat funnel-ul, acesta poate fi de marketing (Marketing Funnel) sau de vânzări (Sales Funnel).

Marketing Funnels pot avea 2 obiective: calificarea prospecților și crearea unei lista cu care se începe un proces de follow-up pentru construirea unei relații.

Iar Sales Funnels au ca obiectiv principal convertirea prospecților în clienți, prin achiziționarea anumitor produse / servicii, participarea la anumite evenimente, etc.

Adrian ne-a prezentat o sumedenie exemple la fiecare tip de funnel pentru a înțelege modul în care au fost construite și ce presupune din punct de vedere tehnic crearea acestora.

Ședința s-a încheiat cu o mică sesiune de întrebări și răspunsuri în cadrul căreia Adrian a răspuns punctual la întrebările adresate de participanți. Dacă ești interesat de acest subiect, îl poți contacta personal pe Adrian la contact@aisucces.ro sau la 0745 652 220.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?
✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Fonduri europene

Fonduri europene pentru reabilitarea termică a clădirilor. Cum puteți calcula eficiența energetică

Publicat

pe

Investiţiile în renovarea energetică a clădirilor reprezintă o prioritate pentru atingerea ţintelor României în privinţa reducerii emisiilor de carbon şi a creşterii eficienţei energetice.

Până în 2030, aproximativ 13 miliarde de euro vor fi alocați pentru renovarea clădirilor publice şi private, rezidenţiale şi nerezidenţiale care nu îndeplinesc standardele actuale privind consumul de energie, a anunțat ministrul Energiei.

În prezent, potrivit datelor europene, clădirile sunt responsabile pentru aproximativ 40% din consumul de energie al UE şi 36% din emisiile de gaze cu efect de seră, în timp ce numai 1% dintre acestea sunt supuse unor renovări eficiente din punct de vedere energetic în fiecare an. De aceea, Comisia Europeană a lansat, la sfârșitul anului trecut, inițiativa numită „Valul de renovări ale clădirilor”, prin care se vor lua numeroase măsuri, inclusiv prin intermediul planurilor naționale de relansare, care să stimuleze proprietarii de clădiri, dar şi autorităţile publice să deruleze lucrări de renovare energetică.

În România, sectorul rezidenţial are cea mai mare pondere a consumului de energie (aproximativ 81%), în timp ce toate celelalte clădiri la un loc (birouri, şcoli, spitale, spaţii comerciale) reprezintă 19% din consum.

„În cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă vor fi abordate renovările clădirilor publice şi private, de nivel moderat, pentru care reducerea minimă a consumului de energie şi a emisiilor de CO2 va fi de 30%, precum şi renovările aprofundate pentru care reducerea minimă a consumului de energie şi a emisiilor de CO2 va fi de 60%”, declara recent ministrul român al energiei, Virgil Popescu, după o reuniune informală cu omologii săi din statele UE.

Potrivit acestuia, conform strategiei naţionale de renovare pe termen lung, până în 2030, aproximativ 13 miliarde de euro vor fi investiți în renovarea clădirilor publice şi private, pentru a îndeplini angajamentele europene privind rata de renovare, reducerea consumului de energie şi a emisiilor de gaze cu efect de seră.

Un instrument util pentru cei care vor să afle cât de eficientă energetic este locuința în care locuiesc a fost creat în cadrul programului România Eficientă. Este vorba de un așa-numit Calculator de Eficienţă Energetică, accesibil la adresa http://calculator.romania-eficienta.ro/, care poate fi utilizat de toţi consumatorii casnici, indiferent de regiune ori de tipul locuinţei (casă sau apartament la bloc).

După ce parcurge trei paşi simpli – alegerea locaţiei, descrierea locuinţei şi tipul de consumator – utilizatorul poate vizualiza consumul mediu anual de energie, cheltuielile estimative aferente şi cantitatea anuală de emisii de dioxid de carbon, precum și pierderile de căldură din locuinţă sau ce economii poate obţine în urma renovării.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite