Ne găsiți și pe:

Business

Sedința bizz.club Timișoara. Totul despre Sales & Marketing Funnels cu Adrian Iacob

Publicat

pe

Marți, 11 mai, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Adrian Iacob, Reprezentant ClickFunnels, Fondator AISUCCES.ro, a abordat subiectul „Totul despre Sales & Marketing Funnels”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe și prezentarea de carte.

La începutul momentul de training, Adrian ne-a prezentat pe scurt experiența vastă pe care a acumulat-o și ce ne-a pregătit pentru astăzi.

Funnel-ul online este considerat cel mai bun agent de vânzări și este centrat pe 2 obiective:
1. Identificarea și calificarea potențialilor clienți pe care să-i convertesti ulterior în cumpărători;
2. Maximizarea coșului de cumpărături în cadrul unui proces de cumpărare.

Apoi, Adrian ne-a prezentat diferențele dintre Marketing și Vânzări. Deși ambele domenii au ca element comun COMUNICAREA, OBIECTIVELE sunt complet diferite.

MARKETING-ul are rolul de a trezi interesul și a atrage potențiali clienți către o anumită locație fizică sau online, iar VÂNZĂRILE au ca rol preluarea potențialului client și convertirea lui în cumpărător prin diferite tehnici de comunicare și persuasiune. Iar agentul de vânzări online este reprezentat de paginile funnel-ului: landing page, sales page, upsell page, thank you page, etc.

În funcție de scopul cu care a fost creat funnel-ul, acesta poate fi de marketing (Marketing Funnel) sau de vânzări (Sales Funnel).

Marketing Funnels pot avea 2 obiective: calificarea prospecților și crearea unei lista cu care se începe un proces de follow-up pentru construirea unei relații.

Iar Sales Funnels au ca obiectiv principal convertirea prospecților în clienți, prin achiziționarea anumitor produse / servicii, participarea la anumite evenimente, etc.

Adrian ne-a prezentat o sumedenie exemple la fiecare tip de funnel pentru a înțelege modul în care au fost construite și ce presupune din punct de vedere tehnic crearea acestora.

Ședința s-a încheiat cu o mică sesiune de întrebări și răspunsuri în cadrul căreia Adrian a răspuns punctual la întrebările adresate de participanți. Dacă ești interesat de acest subiect, îl poți contacta personal pe Adrian la contact@aisucces.ro sau la 0745 652 220.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?
✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Afaceri de succes in Timisoara

bizz.club Timișoara. Cum să dai Culoare Vieții de Antreprenor cu Adriana Dobriceanu

Publicat

pe

Marți, 18 Ianuarie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia Adriana Dobriceanu, CEO Rofix Color Design, ne-a vorbit despre „Cum să dai Culoare Vieții de Antreprenor”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight împreună cu Nicolas Valentin Neculai, de la Continental Berries SRL.

El ne-a povestit despre noile investiții pe care le face pentru creșterea zonei în care se află și ne-a arătat cum construiește un parc unic în România pentru a dezvolta un ecosistem de care să se bucure românii. Parcul se va numi BerryLand unde membrii bizz.club sunt invitați în momentul în care va fi deschis.

Nicolas ne-a mai arătat cum a crescut business-ul și cum după ce a venit din Spania a reușit să aducă valoare zonei din care face parte.

 La momentul de training, Adriana Dobriceanu, CEO Rofix Color Design, ne-a vorbit despre „Cum să dai Culoare Vieții de Antreprenor”.

Într-un interviu moderat de Călin Iepure, Adriana ne-a vorbit despre cum a ajuns să fie un antreprenor de succes, de la o tânără ambițioasă care își punea foarte multe ținte și își dorea să schimbe lumea.

Ea a creat o echipă puternică și a ajuns la o cifră de afaceri impresionantă, aici în Timișoara.

Adriana ne-a povestit și despre cum poți să-ți alegi partenerii de afaceri potriviți, și totodată ne-a spus că urmează să lanseze la nivel național și să reprezinte Benjamin Mur, unul dintre cei mai puternici producători de culori din Statele Unite ale Americii.

 La momentul „Cartea Săptămânii”, Laszlo Fodor ne-a vorbit despre cartea „Lifespan” (David Sinclair), o carte care îți arată cum poți să trăiești mai mult și cum să-ți prelungești viața, apoi a făcut o frumoasă paralelă despre ce înseamnă creșterea antreprenorială și a companiei tale, având grijă de respectarea principiilor din această carte.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Business

bizz.club timișoara, prima ședință din 2022. TOP 5 obiecții și cum să răspunzi la fiecare cu Călin Iepure)

Publicat

pe

Marți, 11 Ianuarie, a avut loc prima ședință bizz.club Timișoara din acest an, în cadrul căreia Călin Iepure, CEO bizz.club România, ne-a vorbit despre „TOP 5 Obiecții și cum să răspunzi la fiecare”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight împreună cu Cristian Sbera, de la Mateo Living și Ds Refurbish. Într-un dialog cu Călin Iepure, Cristian ne-a povestit despre evoluția lui profesională în antreprenoriat, cum a trecut de la statutul de angajat la antreprenor, care a fost parcursul lui antreprenorial, cum a ajuns să coordoneze 2 business-uri și cum l-a ajutat bizz.club în tot acest parcurs.

La momentul de training, Călin Iepure, CEO bizz.club România ne-a vorbit despre „TOP 5 Obiecții și cum să răspunzi la fiecare”.

Călin ne-a prezentat ce sunt obiecțiile și cum trebuie privite acestea, pentru a putea fi tratate într-un mod cât mai eficient.

Mai mult, a subliniat faptul că obiecțiile sunt un simptom și este important să găsim cauza care provoacă acest simptom pentru a fi tratată.

Apoi, Călin ne-a arătat care sunt TOP 5 Obiecții din toate domeniile și cum le putem răspunde, oferindu-ne formulări cuvânt-cu-cuvânt, pentru a avea șanse cât mai mari de succes.

La finalul întâlnirii, s-a programat și o sesiune de Business Game cu antreprenorii din Timișoara.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Business

Primul Târg de Nunți din acest an, la Timișoara. Industria nunților speră într-o revenire în 2022

Publicat

pe

În acest weekend, din 7 până în 9 ianuarie, la Centrul Regional de Afaceri din Timișoara, după aproape doi ani de incertitudine, are loc primul târg de nuntă din pandemie.

Cel mai afectat domeniu de criza covid a fost fără îndoială domeniul organizării evenimentelor private. Firmele participante la târg vin cu speranța că în 2022, ca urmare a vaccinării și imunizării, evenimentele vor avea loc în condiții normale. Predictibilitatea a lipsit cu desăvârșire în toată această perioadă.

Cu toate acestea evenimentele frumoase necesită timp de planificare și organizare, de aceea respectând condițiile sanitare, târgul vine ca o gură de oxigen pentru această industrie sufocată la propriu și la figurat.

Firmele participante sunt în mare majoritate din zona de vest a țării dar ne bucurăm de prezența unor nume sonore din capitală și a unor brand-uri de lux de peste hotare. Cătălin Botezatu va reprezenta brandul de costume bărbătești Viggo iar designer-ul spaniol Felix Ramiro s-a bucurat de inițiativa de la Timișoara și a pregătit cu minuțiozitate colecția noului an.

Designerii de la Valerie Mariage vor să le facă o surpriză mireselor și le dau șansa de a proba rochia Prințesei Diana sau rochiile frumoselor ei succesoare Kate Middleton sau Megan Markle. Rochiile sunt reproduse de designerii noștri și pot fi probate la târg.

Cum pandemia ne-a apropiat de natură și ne-am acomodat foarte bine în locuri liniștite în afara orașului, în târg este prezent un hambar pentru evenimente locat în zona deluroasă de sat a județului Timiș.

Acesta propune nunți mai atipice cu meniu bufet sudez și live cooking show în serile de vară, în jurul focului de tabără.

La târg participă și Colosseum Ballroom Timișoara și Oala cu Potol și Bridal Flower, concepte cunoscute deja în domeniu, care oferă servicii de cea mai bună calitate în ceea ce privește organizarea de evenimente.

Oferta târgului acoperă toate segmentele necesare unei nunți reușite și chiar poate depăși tiparele prin propuneri inedite cum ar fi cea de pictor la nuntă, care la finalul evenimentului va înmâna tabloul nunții.

Orarul de vizitare a târgului este următorul:

7.01, vineri 13.00-17.00

8.01, sâmbătă 10.00- 20.00

9.01, duminică 10.00- 17.00

Intrarea la eveniment se face pe bază de certificat Covid. Prețul de intrare este de 10lei/bilet, masca este obligatorie. Simbolic, afișul târgului prezintă o mireasă cu mască, în spiritul conștientizării situației sanitare existente dar totodată, masca e brodată cu fluturi, semn al speranței și al bucuriei de a planifica evenimente frumoase.

Gazdele evenimentului: Razvan Popescu de la Radio Zu, Cuza și Emi de la Noaptea târziu.

Organizatori: Rayna Decor, Carmen Caragea (tel. 0723984506), în parteneriat cu Camera de Comerț și Industrie Timiș

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite