Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Noua brățară de fitness Fitbit Luxe are carcasă din inox și ecran color

Publicat

pe

Fitbit a lansat noul său Fitbit Luxe – un tracker de fitness elegant destinat femeilor (predominant), care aduce pentru prima dată un ecran color în formatul de bandă de fitness. Cele mai recente articole de fitness Fitbit s-au concentrat pe furnizarea de valoare (Fitbit Inspire 2) sau oferirea mai multor tehnologii (Fitbit Charge 4) – dar Luxe este cu siguranță conceput pentru a oferi un dispozitiv elegant și mai ușor de purtat.

Fitbit Luxe este primul tracker Fitbit cu un ecran tactil color (AMOLED) vibrant, ușor de vizualizat, cu o gamă largă de fețe de ceas colorate. Luminozitatea ecranului se reglează automat cu un senzor de lumină ambientală trecând de la luminos la mai întunecat în funcție de zi sau de noapte, conform Universmartphone. La fel ca cea mai mare parte a concurenților săi, urmărește activitățile sportive zilnice, somnul, stresul, ritmul cardiac și multe altele, în timp ce afișează notificări de apel și text pe ecranul color. Are peste 20 de moduri de antrenament inclusiv funcția Smart Track.

Și nu doar ecranul primește tratament de lux. Carcasa Fitbit Luxe este fabricată din oțel inoxidabil, deci este un pas vizual și calitativ mare față de restul liniei de trackere de fitness Fitbit. Poate singura doleanță la acest elegant ceas de fitness este durată mica de viață a bateriei. Fitbit spune că poate fi folosit cinci zile între două încărcări. Este mult prea puțin față de concurență, Samsung Galaxy Fit 2 are o baterie cu o durată de viață de peste 15 zile, iar Huawei Band 3 Pro de aproape 14 zile.

Fitbit Luxe este un tracker fără butoane, iar comenzile se fac prin intermediul ecranului tactil OLED color. La fel ca ceasurile și trackerele sale anterioare, Fitbit Luxe va fi acceptat de smartphone-urile cu sistemul de operare iOS și Android.

Luxe vine, de asemenea, cu mai multe instrumente de monitorizare a stresului. De exemplu, vă oferă informații despre bunăstarea dvs. prin intermediul tabloului de bord cu indicatori de sănătate, care vă urmăresc ritmul de respirație, variabilitatea ritmului cardiac (HRV), ritmul cardiac în repaus (RHR) sau ciclul menstrual. Poate urmări variația temperaturii pielii și în curând, saturația oxigenului (SpO2) în aplicația Fitbit pentru a vă ajuta să identificați modificările care ar putea fi cauzate de stres sau oboseală crescută.

Brățara de fitness Fitbit Luxe vine cu o etichetă de preț de vârf: costă 150 de euro și va fi disponibilă în toată lumea începând din această primăvară.

Sursa foto: Fitbit

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite