Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

bizz.club Timișoara. Călin Iepure: Cum să vinzi limonadă sau cum să-ți faci planul de business cu ajutorul BMC

Publicat

pe

Marți, 20 aprilie, a avut loc o nouă ședință comună bizz.club Timișoara și Cluj-Napoca, în cadrul căreia invitatul nostru special Călin Iepure, CEO bizz.club România, Trainer, Speaker & Antreprenor, ne-a vorbit despre „Cum să vinzi limonadă sau cum să-ți faci planul de business cu ajutorul BMC”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe și prezentarea de carte.

‍ La începutul momentului de training, Călin ne-a vorbit despre ce înseamnă un model de business și cum orice hârtie/șervețel cu idei poate deveni un plan de business viabil.

Un model de business înseamnă a crea, a livra și a capta valoarea! Pe baza acestui model poate fi creat orice business. Iar un business model canvas este unealta prin care se poate crea și analiza modelul de business.

Pentru ca procesul de creare a oricărui plan de business să fie mai ușor, Călin ne-a prezentat jocul The Business Games, un Business Model Canvas (BMC) cu ajutorul căruia poți crea un plan de business cu ușurință.

Și pentru a beneficia de un demo al acestui joc, am creat împreună un plan de business pentru un stand de limonadă.

Iată elementele de care se ocupă acest joc:

1. Segmentele de clienți – Definește grupurile diferite de oameni sau organizații pe care afacerea urmărește să le adreseze sau să le deservească;

2. Propunerea de valoare – Descrie setul de produse și servicii care creează valoare pentru diferitele segmente de clienți;

3. Canale – Modul în care compania dialoghează și ajunge la segmentele sale de clienți pentru a-și prezenta propunerea de valoare prin cele 5 etape: Promovare, Evaluare, Achiziție, Livrare, Post-Vânzare;

4. Relația cu clienții – Tipurile de relații pe care compania le stabilește cu anumite segmente de clienți. Relațiile pot fi determinate de următoarele motivații: atragerea de clienți, fidelizarea clienților, creșterea vânzărilor;

5. Fluxuri de venituri – Banii pe care îi generează compania de pe urma fiecărui segment de clienți;

6. Resurse cheie – Cele mai importante active pentru a face să funcționeze modelul de business;

7. Activități cheie – Cele mai importante lucruri pe care o companie le poate face pentru a oferi un plus de valoare clienților săi;

8. Parteneriate cheie – Rețeaua de furnizori și parteneri care determină funcționarea modelului de afaceri;

9. Structura de costuri – Toate costurile efectuate pentru a opera compania (fise, variabile, etc.).

The Business Games mai conține și o mulțime de întrebări și acțiuni prin care crearea unui plan de business să fie cât mai completă, structurată și ușor de implementat!

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite