Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Când vor începe nunțile anului 2021. Organizatorii de evenimente au soluții

Publicat

pe

Șapte din zece nunți planificate în 2020 au fost anulate sau amânate. Cei mai mulți tineri își doresc în continuare să își organizeze evenimentele în 2021 sau în 2022. În acest context, Asociația Furnizorilor din Industria Nunților propune testarea tuturor invitaților înainte de a întră în restaurante.

Sunt trei scenarii propuse Guvernului pentru organizarea evenimentelor, verde, galben și roșu, în funcție de situația epidemiologică.

Alin Caraman, președinte AFIN: „Dacă vorbim de scenariul roșu, cum e acum, propunerea noastră e că nunțile să poată avea loc după 15 mai, în situațiile în care toți participanții sunt într-una din cele trei categorii: sunt vaccinați, au trecut prin Covid sau sunt dispuși să facă teste“.

Organizatorii de evenimente propun că numărul de invitați să fie stabilit în funcție de spațiul pus la dispoziție.

Adina Dănescu, patron de săli de evenimente: „Avem în jur de 100 de nunți, spre deosebire de 2019, când aveam 200. Ar începe pe 15 mai. Distanță o putem rezolva, să păstrăm 2 metri între mese, ringurile vor rămâne mult mai largi. N-o să mai putem face cu același număr. Cu siguranță vor fi mai mici evenimentele. De obicei mai creșteam prețurile, în funcție de economie, dar a rămas totul la fel și am făcut și reduceri, de la 10 la 20%“.

Patronii de restaurante din Timișoara au făcut, încă de anul trecut, modificări la spațiile de evenimente astfel încât evenimentele în familie să se poată desfășura în cele mai bune condiții cu respectarea măsurilor sanitare.

„La Colosseum Timișoara avem un spațiu mai mult decât generos pentru a organiza evenimente cu păstrarea distanțării. Anul trecut am amenjat o grădină de vară, tot pentru evenimente, astfel încât dispunem de cele mai bine condiții pentru nunți și botezuri în siguranță. Nimeni nu dorește să riște și să aibă pe conștiință oameni bolnavi, însă trebuie să ținem cont de faptul că sunt evenimente din viața oamenilor, evenimente prețioase care nu pot fi amânate la nesfârșit. Nu putem să le luăm oamenilor bucuria unei nunți, unui botez…Cred că la acest lucru ar trebui să se gândească, în primul rând, factorii de decizie“, au explicat reprezentanții Colosseum Timișoara.

Premierul Florin Cîțu a spus că se discută despre o revenire la normalitate pentru evenimentele de familie, precum nunțile și botezurile, după 1 iunie.

70 la sută din cuplurile care au vrut să se căsătorească în ultimul an și-au amânat nunțile.

Ceilalți au făcut ceremonii restrânse, acasă, cu familia. Industria nunților a funcționat în ultimele 12 luni la 5% din capacitate.

Foto: Restaurant Colosseum Timișoara

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite