Ne găsiți și pe:

Business

Când vor începe nunțile anului 2021. Organizatorii de evenimente au soluții

Publicat

pe

Șapte din zece nunți planificate în 2020 au fost anulate sau amânate. Cei mai mulți tineri își doresc în continuare să își organizeze evenimentele în 2021 sau în 2022. În acest context, Asociația Furnizorilor din Industria Nunților propune testarea tuturor invitaților înainte de a întră în restaurante.

Sunt trei scenarii propuse Guvernului pentru organizarea evenimentelor, verde, galben și roșu, în funcție de situația epidemiologică.

Alin Caraman, președinte AFIN: „Dacă vorbim de scenariul roșu, cum e acum, propunerea noastră e că nunțile să poată avea loc după 15 mai, în situațiile în care toți participanții sunt într-una din cele trei categorii: sunt vaccinați, au trecut prin Covid sau sunt dispuși să facă teste“.

Organizatorii de evenimente propun că numărul de invitați să fie stabilit în funcție de spațiul pus la dispoziție.

Adina Dănescu, patron de săli de evenimente: „Avem în jur de 100 de nunți, spre deosebire de 2019, când aveam 200. Ar începe pe 15 mai. Distanță o putem rezolva, să păstrăm 2 metri între mese, ringurile vor rămâne mult mai largi. N-o să mai putem face cu același număr. Cu siguranță vor fi mai mici evenimentele. De obicei mai creșteam prețurile, în funcție de economie, dar a rămas totul la fel și am făcut și reduceri, de la 10 la 20%“.

Patronii de restaurante din Timișoara au făcut, încă de anul trecut, modificări la spațiile de evenimente astfel încât evenimentele în familie să se poată desfășura în cele mai bune condiții cu respectarea măsurilor sanitare.

„La Colosseum Timișoara avem un spațiu mai mult decât generos pentru a organiza evenimente cu păstrarea distanțării. Anul trecut am amenjat o grădină de vară, tot pentru evenimente, astfel încât dispunem de cele mai bine condiții pentru nunți și botezuri în siguranță. Nimeni nu dorește să riște și să aibă pe conștiință oameni bolnavi, însă trebuie să ținem cont de faptul că sunt evenimente din viața oamenilor, evenimente prețioase care nu pot fi amânate la nesfârșit. Nu putem să le luăm oamenilor bucuria unei nunți, unui botez…Cred că la acest lucru ar trebui să se gândească, în primul rând, factorii de decizie“, au explicat reprezentanții Colosseum Timișoara.

Premierul Florin Cîțu a spus că se discută despre o revenire la normalitate pentru evenimentele de familie, precum nunțile și botezurile, după 1 iunie.

70 la sută din cuplurile care au vrut să se căsătorească în ultimul an și-au amânat nunțile.

Ceilalți au făcut ceremonii restrânse, acasă, cu familia. Industria nunților a funcționat în ultimele 12 luni la 5% din capacitate.

Foto: Restaurant Colosseum Timișoara

Business

Sedința bizz.club Timișoara. Totul despre Sales & Marketing Funnels cu Adrian Iacob

Publicat

pe

Marți, 11 mai, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia invitatul nostru special Adrian Iacob, Reprezentant ClickFunnels, Fondator AISUCCES.ro, a abordat subiectul „Totul despre Sales & Marketing Funnels”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe și prezentarea de carte.

La începutul momentul de training, Adrian ne-a prezentat pe scurt experiența vastă pe care a acumulat-o și ce ne-a pregătit pentru astăzi.

Funnel-ul online este considerat cel mai bun agent de vânzări și este centrat pe 2 obiective:
1. Identificarea și calificarea potențialilor clienți pe care să-i convertesti ulterior în cumpărători;
2. Maximizarea coșului de cumpărături în cadrul unui proces de cumpărare.

Apoi, Adrian ne-a prezentat diferențele dintre Marketing și Vânzări. Deși ambele domenii au ca element comun COMUNICAREA, OBIECTIVELE sunt complet diferite.

MARKETING-ul are rolul de a trezi interesul și a atrage potențiali clienți către o anumită locație fizică sau online, iar VÂNZĂRILE au ca rol preluarea potențialului client și convertirea lui în cumpărător prin diferite tehnici de comunicare și persuasiune. Iar agentul de vânzări online este reprezentat de paginile funnel-ului: landing page, sales page, upsell page, thank you page, etc.

În funcție de scopul cu care a fost creat funnel-ul, acesta poate fi de marketing (Marketing Funnel) sau de vânzări (Sales Funnel).

Marketing Funnels pot avea 2 obiective: calificarea prospecților și crearea unei lista cu care se începe un proces de follow-up pentru construirea unei relații.

Iar Sales Funnels au ca obiectiv principal convertirea prospecților în clienți, prin achiziționarea anumitor produse / servicii, participarea la anumite evenimente, etc.

Adrian ne-a prezentat o sumedenie exemple la fiecare tip de funnel pentru a înțelege modul în care au fost construite și ce presupune din punct de vedere tehnic crearea acestora.

Ședința s-a încheiat cu o mică sesiune de întrebări și răspunsuri în cadrul căreia Adrian a răspuns punctual la întrebările adresate de participanți. Dacă ești interesat de acest subiect, îl poți contacta personal pe Adrian la contact@aisucces.ro sau la 0745 652 220.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?
✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Fonduri europene

Fonduri europene pentru reabilitarea termică a clădirilor. Cum puteți calcula eficiența energetică

Publicat

pe

Investiţiile în renovarea energetică a clădirilor reprezintă o prioritate pentru atingerea ţintelor României în privinţa reducerii emisiilor de carbon şi a creşterii eficienţei energetice.

Până în 2030, aproximativ 13 miliarde de euro vor fi alocați pentru renovarea clădirilor publice şi private, rezidenţiale şi nerezidenţiale care nu îndeplinesc standardele actuale privind consumul de energie, a anunțat ministrul Energiei.

În prezent, potrivit datelor europene, clădirile sunt responsabile pentru aproximativ 40% din consumul de energie al UE şi 36% din emisiile de gaze cu efect de seră, în timp ce numai 1% dintre acestea sunt supuse unor renovări eficiente din punct de vedere energetic în fiecare an. De aceea, Comisia Europeană a lansat, la sfârșitul anului trecut, inițiativa numită „Valul de renovări ale clădirilor”, prin care se vor lua numeroase măsuri, inclusiv prin intermediul planurilor naționale de relansare, care să stimuleze proprietarii de clădiri, dar şi autorităţile publice să deruleze lucrări de renovare energetică.

În România, sectorul rezidenţial are cea mai mare pondere a consumului de energie (aproximativ 81%), în timp ce toate celelalte clădiri la un loc (birouri, şcoli, spitale, spaţii comerciale) reprezintă 19% din consum.

„În cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă vor fi abordate renovările clădirilor publice şi private, de nivel moderat, pentru care reducerea minimă a consumului de energie şi a emisiilor de CO2 va fi de 30%, precum şi renovările aprofundate pentru care reducerea minimă a consumului de energie şi a emisiilor de CO2 va fi de 60%”, declara recent ministrul român al energiei, Virgil Popescu, după o reuniune informală cu omologii săi din statele UE.

Potrivit acestuia, conform strategiei naţionale de renovare pe termen lung, până în 2030, aproximativ 13 miliarde de euro vor fi investiți în renovarea clădirilor publice şi private, pentru a îndeplini angajamentele europene privind rata de renovare, reducerea consumului de energie şi a emisiilor de gaze cu efect de seră.

Un instrument util pentru cei care vor să afle cât de eficientă energetic este locuința în care locuiesc a fost creat în cadrul programului România Eficientă. Este vorba de un așa-numit Calculator de Eficienţă Energetică, accesibil la adresa http://calculator.romania-eficienta.ro/, care poate fi utilizat de toţi consumatorii casnici, indiferent de regiune ori de tipul locuinţei (casă sau apartament la bloc).

După ce parcurge trei paşi simpli – alegerea locaţiei, descrierea locuinţei şi tipul de consumator – utilizatorul poate vizualiza consumul mediu anual de energie, cheltuielile estimative aferente şi cantitatea anuală de emisii de dioxid de carbon, precum și pierderile de căldură din locuinţă sau ce economii poate obţine în urma renovării.

Citeste mai mult

Business

Noua brățară de fitness Fitbit Luxe are carcasă din inox și ecran color

Publicat

pe

Fitbit a lansat noul său Fitbit Luxe – un tracker de fitness elegant destinat femeilor (predominant), care aduce pentru prima dată un ecran color în formatul de bandă de fitness. Cele mai recente articole de fitness Fitbit s-au concentrat pe furnizarea de valoare (Fitbit Inspire 2) sau oferirea mai multor tehnologii (Fitbit Charge 4) – dar Luxe este cu siguranță conceput pentru a oferi un dispozitiv elegant și mai ușor de purtat.

Fitbit Luxe este primul tracker Fitbit cu un ecran tactil color (AMOLED) vibrant, ușor de vizualizat, cu o gamă largă de fețe de ceas colorate. Luminozitatea ecranului se reglează automat cu un senzor de lumină ambientală trecând de la luminos la mai întunecat în funcție de zi sau de noapte, conform Universmartphone. La fel ca cea mai mare parte a concurenților săi, urmărește activitățile sportive zilnice, somnul, stresul, ritmul cardiac și multe altele, în timp ce afișează notificări de apel și text pe ecranul color. Are peste 20 de moduri de antrenament inclusiv funcția Smart Track.

Și nu doar ecranul primește tratament de lux. Carcasa Fitbit Luxe este fabricată din oțel inoxidabil, deci este un pas vizual și calitativ mare față de restul liniei de trackere de fitness Fitbit. Poate singura doleanță la acest elegant ceas de fitness este durată mica de viață a bateriei. Fitbit spune că poate fi folosit cinci zile între două încărcări. Este mult prea puțin față de concurență, Samsung Galaxy Fit 2 are o baterie cu o durată de viață de peste 15 zile, iar Huawei Band 3 Pro de aproape 14 zile.

Fitbit Luxe este un tracker fără butoane, iar comenzile se fac prin intermediul ecranului tactil OLED color. La fel ca ceasurile și trackerele sale anterioare, Fitbit Luxe va fi acceptat de smartphone-urile cu sistemul de operare iOS și Android.

Luxe vine, de asemenea, cu mai multe instrumente de monitorizare a stresului. De exemplu, vă oferă informații despre bunăstarea dvs. prin intermediul tabloului de bord cu indicatori de sănătate, care vă urmăresc ritmul de respirație, variabilitatea ritmului cardiac (HRV), ritmul cardiac în repaus (RHR) sau ciclul menstrual. Poate urmări variația temperaturii pielii și în curând, saturația oxigenului (SpO2) în aplicația Fitbit pentru a vă ajuta să identificați modificările care ar putea fi cauzate de stres sau oboseală crescută.

Brățara de fitness Fitbit Luxe vine cu o etichetă de preț de vârf: costă 150 de euro și va fi disponibilă în toată lumea începând din această primăvară.

Sursa foto: Fitbit

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite