Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Actualitate

Loteria Vizelor pentru 2017, suplimentată

Publicat

pe

Statele Unite au suplimentat lista câştigătorilor de la Loteria Vizelor pentru 2017 cu 7.700 de persoane selectate din toată lumea. Peste o mie de români care au aplicat pentru loterie în 2015 sunt îndemnaţi de ambasada Statelor Unite să verifice situaţia cererii lor pe singurul website oficial.

 

Dacă au fost selectaţi, trebuie să completeze cât mai repede un formular online pentru a fi programaţi la interviu. Cei care se vor califica trebuie să primească vizele până în septembrie anul viitor.

 

„În data de 6 septembrie 2016, Departamentul de Stat al SUA a selectat un număr suplimentar de 7.700 de câştigători ai Loteriei Vizelor din întreaga lume, pentru anul 2017 (DV-2017). Dacă v-aţi înscris la Loteria Vizelor în octombrie 2015, vă rugăm să folosiţi numărul unic de confirmare pe singurul website oficial pe care puteţi verifica situaţia înscrierii dumneavoastră (Entrant Status Check), www.dvlottery.state.gov, pentru a vedea dacă vă număraţi printre câştigătorii selectaţi în această rundă suplimentară. Participanţii câştigători sunt încurajaţi să completeze de urgenţă formularul online DS-260 pentru a li se putea programa un interviu la Ambasadă înainte de ultima zi a programului, 30 septembrie 2017.

 

În cadrul programului Loteria Vizelor DV-2015, au fost selectaţi 1.068 de români câştigători. Până în prezent, la Loteria Vizelor DV-2016 au fost selectaţi 626 de români, iar Ambasada SUA este ocupată cu interviurile câştigătorilor şi cu emiterea vizelor de imigrare pentru cei selecţionaţi şi familiile lor, astfel încât aceştia să poată deveni rezidenţi permanenţi în Statele Unite. Pe 6 septembrie, Departamentul de Stat a trimis un mesaj unui număr total suplimentar de 7.700 de persoane selectate din întreaga lume, solicitându-le să verifice situaţia înscrierii lor la: www.dvlottery.state.gov.

 

Persoanele selecţionate în cadrul Loteriei Vizelor 2017, care se califică şi membrii familiilor lor trebuie să primească vize înainte sau în data de 30 septembrie. În plus, dacă toate cele 50.000 de vize de imigrare DV se vor emite înainte de această dată, programul se va încheia mai devreme. Participanţii „selectaţi” trebuie să acţioneze acum pentru că procesul de solicitare a vizei de imigrare poate fi unul de durată. Participanţii trebuie să păstreze în continuare numărul de confirmare până la sfârşitul procesului de solicitare a vizei. Veţi avea nevoie de numărul de confirmare pentru a avea acces la informaţii pe toată durata procesului de solicitare a vizei de imigrare prin Entrant Status Check.

 

Departamentul de Stat nu va solicita nici un fel de plată cu excepţia taxei de solicitare a vizei de imigrare, care se va plăti la interviu, DOAR la Ambasada sau Consulatul SUA. Orice entitate care solicită plata unei sume de bani prin Western Union sau online pentru participarea la Loteria Vizelor din partea Guvernului SUA este frauduloasă.

 

Doar website-urile cu domeniul „.gov” sunt website-uri oficiale ale Guvernului SUA. Multe alte website-uri (al căror nume se încheie cu „.com”, „.org” sau „.net”) oferă informaţii sau servicii de imigrare sau viză. Departamentul de Stat nu susţine, nu recomandă şi nu sponsorizează informaţiile sau materialele prezentate pe aceste website-uri. Fiţi prudenţi dacă vi se solicită informaţii personale prin e-mail”, conform unui comunicat al ambasadei SUA.

 

Sursa: DIGI24.ro

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Locale

Skatepark, zonă de cățărări și pumptrak, în Parcul Central din Timișoara

Publicat

pe

Proiectul pentru construirea unui nou skatepark, născut din colaborarea dintre Primăria Municipiului Timișoara și comunitatea locală, urmează să fie donat municipiului. Documentația elaborată de firma SUBCONTROL SRL, pe baza consultărilor cu pasionații de sporturi urbane, va fi supusă votului consilierilor locali.

Investiția este împărțită în trei zone: skatepark-ul propriu-zis, o zonă de cățărare cu scenă pentru evenimente și o zonă de pumptrack. Conceptul a fost elaborat în parteneriat cu AnonimTM și actori ai comunității underground din Timișoara și răspunde nevoilor comunității locale de skateri, bikeri și rolleri.

„Timișoara așteaptă un skatepark adevărat de 20 de ani deja și îl va avea. Cu sprijinul și implicarea comunității locale avem un proiect matur pe care urmează să îl implementăm. Am prevăzut în bugetul pe anul acesta peste 1 milion de lei pentru a demara proiectul. Nu construim doar un complex sportiv, ci un spațiu pentru comunitate. Vreau să le mulțumesc tuturor celor care s-au implicat în acest proiect și care l-au adus atât de aproape de a deveni realitate”, a anunțat primarul Timișoarei, Dominic Fritz.

Dotat cu o varietate de amenajări adaptate pentru toate nivelurile de experiență, inclusiv rampe înclinate mici și rampe de lansare, scări, piramide și pătrate adânci, acesta va avea și o zonă de tip bowl, iluminat public, alei de acces, spațiu verde de împrejmuire și locuri pentru odihnă. Zona de cățărări va putea fi folosită și pentru organizarea de festivaluri de muzică și diverse evenimente. Noul skatepark din Parcul Central va putea găzdui competiții oficiale și se va întinde pe o suprafață de aproximativ 4.250 mp.

Documentația care stă la baza proiectului a obținut toate avizele necesare pentru demararea investiției. Următoarea etapă pentru realizarea investiției este demararea licitației pentru lucrările de proiectare tehnică și execuție. Valoarea este de 15.004.943,84 lei (cu TVA), bani de la bugetul local, iar termenul de finalizare este de 12 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.

Citeste mai mult

Locale

Campionatului Național Women Rally – Bosch Car Service și Parada „The Distinguished Gentleman’s Ride“, la Timișoara. Restricții de circulație

Publicat

pe

Primăria municipiului Timișoara anunță că la solicitarea ACS Women in Motorsport, Comisia de Circulație a aprobat rezervarea parcării Iancu Huniade (Parcarea Modex) de joi, 16 mai 2024, ora 22:00, până vineri, 17 mai 2024, ora 21:00, în vederea desfășurării Etapei I a Campionatului Național Women Rally – Bosch Car Service 2024 Timișoara.

În Piața Iancu Huniade se va organiza ceremonia festivă de start, în timp ce competiția propriu-zisă va avea loc sâmbătă, 18 mai, pe un traseu special amenajat la Shopping City Timișoara, unde vor avea parte de probe de viteză și agilitate care le vor pune la încercare abilitățile la volan.

De asemenea, duminică, 19 mai 2024, începând cu ora 16:00,  va avea loc Parada „The Distinguished Gentleman’s Ride“, la care vor participa aproximativ 50 de motocicliști. Participanții vor pleca din incinta FABER, pe următorul traseu: splaiul Peneș Curcanul 4-5, strada Piața Badea Cârțan, bulevardul Take Ionescu, strada Martin Luther,  bulevardul  I. C. Brătianu,  strada Michelangelo,  bulevardul Vasile Pârvan,  podul Mihai Viteazu, strada 20 Decembrie, bulevardul Ferdinand I,  bulevardul Republicii, strada Sf. Ioan, Strada Gheorghe Dima,  Piața Mărăști,  calea Alexandru Ioan Cuza,  Piața Consiliul Europei,  Calea Aradului, calea Sever Bocu,  bulevardul Antenei, strada Popa Șapcă,  bulevardul Take Ionescu, strada Simion Bărnuțiu,  strada Samuel Micu Klein,  splaiul Peneș Curcanul 4-5, FABER.

Reprezentanții Primăriei Timișoara recomandă șoferilor să folosească rute alternative pe perioada desfășurării evenimentelor.

Citeste mai mult

Locale

„Kinder Expo“, produse și servicii pentru copii cu vârsta de până la 10 ani

Publicat

pe

Primul eveniment din vestul țării dedicat femeilor însărcinate, bebelușilor și copiilor cu vârsta de până la 10 ani, va avea loc în Timișoara, între 17 și 19 mai la Centrul Regional de Afaceri Timișoara.

Kinder Expo reunește o gamă completă de produse și servicii: de la cărucioare și scaune auto, la  servicii medicale,  mobilier, produse alimentare, îmbrăcăminte,  accesorii, cursuri gratuite, locuri de joacă, ateliere și workshop-uri, precum și tombole și multe alte surprize.

La târg vor participa peste 40 de firme din toată țara, reprezentând branduri cunoscute la nivel mondial, precum: Cybex, Britax Romer, Joie, Nuna, Philips Avent, Chicco, Baby Zen, Hartan Mercedes Benz, Bugaboo, furnizori de servicii medicale: Regina Maria, Medlife, Biogenis, Lifeline, Neoped, Eda Dent, Besmax, Arc Dental, Clinica Boia, firme de mobilier: Dada Shop, Lumea Piccolo, produse din industria alimentară: Maresi, YaYa Food, cărți, școli și grădinițe, îmbrăcăminte, accesorii și produse destinate îngrijirii copiilor.

În cadrul evenimentului se vor desfășura, pe parcursul celor trei zile, 15 cursuri susținute de persoane acreditate (Curs puericultură, Curs de siguranță auto și prim ajutor, Fă din nașterea ta o pveste by moașa Cami, Somnul bebelușului etc).

Organizatorii plănuiesc, în zona exterioară a spațiului expozițional, activități pentru copii (tobogane gonflabile, tras cu arcul, jocuri, atelier tip art therapy), bineînțeles dacă condțiile meteorologice vor fi favorabile. În interior va fi amenajat un spațiu de joacă pentru copii, unde vor avea loc workshop-uri (atelier de gătit, atelier de pictat, face painting, atelier de sculptat, teatru de păpuși, dansuri, etc.)

Toți vizitatorii târgului și participanții la cursuri, pe baza biletelor de intrare,  vor avea șansa de a câștiga, în cadrul tombolei expoziției, produse și servicii oferite de către expozanți, valoarea premiilor fiind de peste 8.000 euro.

Costul unui bilet de acces este de 25 de lei și poate fi achiziționat la intrarea în expoziție. Accesul la cursuri este permis în baza biletului de intrare din ziua respectivă. Copiii cu vârsta mai mică de 14 ani au acces gratuit.

Expoziția Kinder Expo poate fi vizitată între 17 și 19 mai după următorul program:

Vineri și sâmbătă între orele 10:00 și 20:00

Duminică între orele 10:00 și 19:00

Toate detaliile Evenimentului sunt disponibile și pe link-urile:

Facebook/Kinder.Expo

Instagram/kinder.expo

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite