Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Actualitate

Program de sărbători la Primăria Timișoara

Publicat

pe

Angajaţii Primăriei Timişoara intră, anul acesta, mai devreme în vacanţa de Crăciun. Mai exact, funcţionarii publici vor fi liberi cu 9 zile înainte de marea sărbătoare.  Astfel, ultima zi de lucru cu publicul va fi vineri, 16 decembrie 2016, programul urmând să fie reluat în data de 9 ianuarie 2017.

 

Astfel, programul pe departamente este următorul:

 

Compartimentul Administrare Fond Funciar – ultima zi de program cu publicul este data de 16.12.2016, urmând să fie reluat în data de 09.01.2017.

Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară îşi suspendă programul cu publicul în perioada 21.12.2016-06.01.2017. Astfel, ultima zi de lucru va fi în data de 20.12.2016, acesta reluându-se în data de 09.01.2017.

 

Ultima zi de program cu publicul la Serviciul Autoritatea Tutelară este vineri, 16.12.2016, acesta urmând să fie reluat în data de 09.01.2017.

 

Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse – Biroul Locuinţe îşi va suspenda programul cu publicul începând cu data de 19.12.2016 şi îl va relua în data de 09.01.2017.

Excepţie în acestă perioadă va face Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre şi Coşerit din B-dul. 3 August 1919 nr. 17, care va funcţiona după următorul program:

-În perioada 19.12.2016-23.12.2016, 27-29.12.2016 şi 03.01.2017-06.01.2017 între orele 8.30-11.00, iar în intervalele 24-26.12.2016 şi 30.12.2016-02.01.2017 casieria va fi închisă.

Direcţia Comunicare

Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12) îşi suspendă programul cu publicul în data de 19 decembrie 2016 şi îl va relua în data de 9 ianuarie 2016.

Centrul de Informare Turistică va funcţiona, în perioada 16.12.2016-11.01.2017, după următorul program: luni-vineri 10-18, sâmbătă 10-14, duminică-închis.

Excepţie fac zilele de 24 decembrie şi 31 decembrie, când programul va fi între orele 10-14.

În zilele de 25 şi 26 decembrie 2016, precum şi 1 şi 2 ianuarie 2017, programul de lucru cu publicul va fi suspendat.

La Directia Urbanism ultima zi de program de lucru cu publicul va fi în data de 16.12.2016, acesta urmând să  fie reluat în data de 09.01.2017.

Serviciul Achiziţii Publice va prelua documentaţiile specifice termenelor şi procedurilor de achiziţii publice în toate zilele lucrătoare, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12, ghişeele 10 şi 11).

În perioada sărbătorilor de iarnă, respectiv în intervalul 19.12.2016-02.01.2017, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara va funcţiona după următorul program de lucru cu publicul:

 

La Serviciul de Evidenţă a Persoanelor

– conform programului existent (cu excepţia zilelor declarate libere)

La Serviciul de Stare Civilă

Din data de 19.12.2016 va funcţiona:

– Biroul Înregistrări Naşteri, conform programului existent

– Biroul Înregistrări Decese, conform programului existent

Ultima zi de oficiere a căsătoriilor va fi data de 23.12.2016.

 

În zilele declarate libere, respectiv 24, 26, 31 decembrie 2016 şi 2 ianuarie 2017, va functiona numai Biroul Înregistrări Decese, în intervalul orar 10.00-12.00.

 

Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara va lua măsuri pentru desfăşurarea programului de lucru cu publicul pe perioada sărbătorilor de iarnă 2016. Astfel,

ultima zi de program cu publicul va fi în data de 16.12.2016, programul de lucru fiind reluat în data de 09.01.2017, cu următoarele excepţii:

– Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport în perioada menţionată vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice;

– Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare, în perioada menţionată, va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale, activitatea fiind reluată începând cu data de 09.01.2017;

– Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara vor elibera în perioada menţionată certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Menţionăm că, cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în data de 16.12.2016, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluată din data de 09.01.2017. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eliberat  în baza evidenţei plăţilor existente la data de 16.12.2016.

Având în vedere dispoziţiile art. 159 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, conform cărora pentru bunul ce se înstrăinează proprietarul bunului trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăinează bunul, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal 2016 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile până la data de 31.12.2016.

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație

CULOAR VERDE pentru autobuze pe Bulevardul Take Ionescu din Timișoara

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara, prin Societatea Drumuri Municipale, începe amenajarea culoarului verde pentru autobuze pe Bulevardul Take Ionescu, una dintre cele mai importante artere de acces spre centrul orașului. Lucrările sunt executate după relocarea trecerilor de pietoni și a stației de transport public Aurel Popovici.

Intervențiile municipalității vizează creșterea vitezei de deplasare a mijloacelor de transport public și asigurarea predictibilității curselor pentru cei aproximativ 14.000 de călători care utilizează zilnic această rută. Proiectul prevede și semaforizare cu prioritate pentru autobuze în intersecțiile majore, ceea ce va conduce la reducerea timpilor de așteptare și la scurtarea duratei călătoriilor. Numărul de benzi pentru autoturisme va rămâne neschimbat, însă câteva locuri de parcare existente pe unele tronsoane ale bulevardului vor desființate pentru a permite amenajarea culoarului pentru transport public.

“Am reușit deja să modernizăm flota și să introducem aplicații prin care timișorenii pot afla exact când vine autobuzul. Dar acest lucru nu este suficient, dacă autobuzul ajunge în continuare după 15-20 de minute pentru că este blocat în coloane de mașini. Culoarul verde de pe Bulevardul Take Ionescu este pasul decisiv: va oferi autobuzelor prioritate și va asigura nu doar informare, ci și timpi reali de deplasare mai buni decât cei cu mașina personală. Acesta este modul prin care transportul public va deveni o alegere, nu o soluție de compromis”, a declarat viceprimarul Ruben Lațcău.

Intervențiile municipalității vizează, în prima etapă, tronsonul Strada Înfrățirii – Punctele Cardinale, direcția spre centru, și vor fi executate pe timp de noapte, pentru a limita impactul asupra traficului. Lucrările includ refacerea fundației drumului, acolo unde este necesar, precum și înlocuirea stratului de asfalt. Cetățenii care se parchează în zonă sunt rugați să elibereze locurile de parcare libere începând de luni, 5 octombrie 2025, ora 21:00, pentru a permite desfășurarea lucrărilor.

În prezent, pe tronsonul Punctele Cardinale – Take Ionescu – Piața Badea Cârțan – Simion Bărnuțiu – Piața V. Economu circulă autobuzele L11, L17, E4, E4B, M27, M30, M35, M46 și M11.

Foto: Primăria Timișoara

Citeste mai mult

Locale

S.C  MARTIN ELECTRICITY S.R.L anunță elaborarea PUZ realizarea centrală electrică fotovoltaică 11 MW pe sol Timișoara Nordd

Publicat

pe

S.C  MARTIN ELECTRICITY S.R.L, cu sediu social in judetul Timis,  Municipiul Timisoara, strada Salcamilor, nr.8, parter, camera 2 anunţă elaborarea planului urbanistic  “P.U.Z – REALIZARE CENTRALA ELECTRICA FOTOVOLTAICA 11MW PE SOL TIMISOARA NORD” amplasat in extravilanul Municipiului Timisoara,  nr. Cad. 419911,  nr. Cad. 403717,  jud. Timis şi declanşarea etapei de încadrare pentru obţinerea avizului de mediu pentru intocmire PUZ.

Consultarea planului urbanistic – PUZ,  se poate realiza la adresa: localitatea Timisoara, str.Piata Mocionii nr.2  jud. Timis, in zilele de luni-joi între orele 10:30 – 17.30; tel:0737508899

Comentariile şi sugestiile se vor transmite în scris la sediul APM Timiş, str. B-dul Liviu Rebreanu,  nr. 18-18A,  jud. Timis, în termen de 18 zile calendaristice de la data prezentului anunţ.

Citeste mai mult

Locale

Oilbox-uri pentru colectarea uleiului alimentar uzat, în 10 zone din Timișoara

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara, în parteneriat cu societatea OilRight S.R.L., continuă programul de colectare a uleiului alimentar uzat și suplimentează rețeaua de oilbox-uri cu încă zece containere. Proiectul urmează să fie supus votului într-o viitoare ședință a Consiliului Local.

Decizia municipalității răspunde solicitărilor timișorenilor și este susținută de rezultatele foarte bune obținute încă din primul an. Doar în perioada ianuarie – septembrie 2025, timișorenii au predat aproximativ patru tone de ulei alimentar uzat în cele șapte puncte de colectare existente.

Noile oilbox-uri vor fi amplasate în următoarele zone ale orașului:

Zona Spital Județean

Calea Martirilor – zona str. Mureș / str. Lidia

Soarelui – zona parc Lidia

Bălcescu / Iosefin

Lipovei – zona Piața I.I. de la Brad

Mehala – zona Piața Mehala

Vivalia Grand

Lipovei – Complex Denya Forest

Str. Uzinei colț cu str. Garofiței

Freidorf – zona Liceul Auto

Astfel, rețeaua de colectare va număra în total 17 oilbox-uri. Recipientele vor fi amplasate în proximitatea clopotelor de colectare a sticlei, pentru a fi ușor de găsit și utilizat de către cetățeni.

Municipalitatea încurajează timișoreni să colecteze uleiul alimentar folosit sau grăsimile în recipiente de tip PET bine închise și să le depună la cel mai apropiat oilbox. Uleiul colectat este valorificat de OilRight, fiind transformat în lumânări parfumate și materie primă pentru biodiesel, cu beneficii directe pentru un mediu mai curat. În același timp, programul susține crearea de locuri de muncă pentru persoane cu dizabilități.

Un singur litru de ulei poate contamina până la un milion de litri de apă, de aceea colectarea corectă a acestuia este esențială pentru protejarea mediului.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite