Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Actualitate

ANAF își invită contribuabilii în Spațiul Privat Virtual

Publicat

pe

Din data de 1 iunie, serviciul Spațiul Privat Virtual este disponibil, atât pentru persoanele fizice, direct sau prin împuternicit, cat şi persoanelor juridice sau entităţilor fără personalitate juridică prin reprezentant legal, prin reprezentant desemnat sau prin împuternicit.

Serviciile de comunicare electronică, respectiv, Comunicarea prin “Spaţiul privat virtual” şi Comunicarea prin serviciul “Buletinul informativ” sunt gratuite şi disponibile 24 de ore din 24.

Persoanele juridice sau alte entităţi fără personalitate juridică se pot identifica în Spațiul Privat Virtual astfel:

a) cu certificatul calificat al persoanei juridice sau al entităţii fără personalitate juridică;

b) cu certificatul calificat deţinut de persoana fizică reprezentant legal al persoanei juridice sau al entităţii fără personalitate juridică;

c) cu certificatul calificat deţinut de reprezentantul desemnat al persoanei juridice sau al entităţii fără personalitate juridică;

d) cu certificatul calificat deţinut de împuternicitul persoanei juridice sau al entităţii fără personalitate juridică.

Prin Spațiul Privat Virtual contribuabilii au acces la următoarele informații:

declaraţii fiscale întocmite de persoana fizică, persoana juridică sau altă entitate fără personalitate juridică, potrivit legii;

cereri adresate de persoana fizică, persoana juridică sau altă entitate fără personalitate juridică Ministerului Finanţelor Publice/Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală pentru obţinerea unor informaţii sau documente în legătură cu situaţia fiscală personală, cum ar fi: cerere de informaţii despre contribuţiile de asigurări sociale declarate de angajatori, cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală, cerere de eliberare a cazierului fiscal, cerere de eliberare a unei adeverinţe de venit, solicitarea unei opinii privind aplicarea legislaţiei fiscale, cereri de audienţă, sesizări, petiţii, reclamaţii, solicitări privind informaţiile publice şi altele asemenea;

acte administrative fiscale, acte de executare şi alte acte emise de Ministerul Finanţelor Publice/Agenţia Naţională de Administrare Fiscală în executarea legii, cum ar fi: decizii de impunere, notificări, somaţii şi altele asemenea;

documente sau acte emise de Ministerul Finanţelor Publice/Agenţia Naţională de Administrare Fiscală la cererea persoanei fizice, persoanei juridice sau altei entităţi fără personalitate juridică, cum ar fi: certificatul de atestare fiscală, adeverinţa de venit şi altele asemenea;

registrul documentelor electronice comunicate în ultimii 2 ani;

informaţii referitoare la istoricul acţiunilor;

informaţii cu privire la obligaţiile de plată ale persoanei fizice, persoanei juridice sau altei entităţi fără personalitate juridică;

informaţii cu privire la livrările/prestările şi achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional, conform datelor preluate din declaraţiile informative 394;

informaţii relevante, rezultate ca urmare a analizei de risc, în vederea înştiinţării contribuabililor în scopul conformării voluntare.

De asemenea prin Spațiul Privat Virtual contribuabilii au acces la „Situaţia obligaţiilor de plată la data de …..” – date ce sunt disponibile în SPV după data de 10 a lunii curente pentru luna anterioară.

Prin intermediul serviciului Buletin Informativ sunt comunicate o serie de informatii publice cum ar fi: Calendarul obligaţiilor fiscale, Noutăţi legislative, Campanii derulate, Ghiduri fiscale, Comunicate de presă, Anunţuri privind actele administrativ-fiscale,  Anunţuri de valorificare de bunuri din proprietatea privată a statului prin licitaţie, Anunţuri de valorificare a bunurilor sechestrate prin licitaţie, vânzare directă etc.,  Anunţuri de achiziţii bunuri şi servicii, Anunţuri de angajare, Anunţuri de interes general.

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Locale

Cântăreața Emilia Istvan, „Milli“, a decedat

Publicat

pe

Emilia Istvan, o cunoscută cântăreață din Timișoara, a decedat, joi, după ce a pierdut lupta cu o boală necruțătoare.

Emilia Istvan, „Milli“ cum îi spuneau apropiații este regretată de fani care îi transmit mesaje online.

„Nu o sa se mai nasca asa voce… o mare valoare.. pacat… Dumnezeu sa te ierte….“, a scis un fan, pe pagina de socializare a cântăreței.

ACTUALIZARE:

Priveghiul va avea loc pe strada Iuliu Grozescu nr. 16, Timișoara, începând de mâine 15.08.2025 ora 11:00 până în 18.08.2025 când va avea loc înmormântarea.

Citeste mai mult

Administrație

Primăria Timișoara va cumpăra 10 tramvaie noi cu fonduri europene

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara lansează licitația pentru achiziția a 10 tramvaie noi cu fonduri europene prin Programul Regional Vest 2021–2027. Măsura face parte din strategia Municipiului Timișoara de îmbunătățire a capacității, calității și atractivității transportului public, iar investiția contribuie la procesul de înlocuire completă a flotei cu aproape 200 de vehicule moderne și nepoluante.

„În ultimii ani, am modernizat flota de transport public a Timișoarei cu 90 de vehicule noi – toate achiziționate cu bani europeni. În plus, avem deja în livrare 33 de troleibuze moderne și suntem în licitație pentru încă 30 de autobuze electrice noi. Este o transformare fără precedent pentru mobilitatea din oraș. Iar rezultatele le vedem: jumătate din timișoreni folosesc și transportul public în deplasările lor zilnice în oraș. Acum adăugăm aceste 10 tramvaie de ultimă generație, care vor face transportul public mai atractiv și mai confortabil. Aceste tramvaie vor circula pe traseele din oraș care nu au încă tramvaie moderne, cum e linia 7 și 9”, spune primarul Dominic Fritz.

Noile tramvaie vor fi echipate cu tehnologii de ultimă generație: tracțiune electrică, frânare regenerativă, climatizare, sisteme de informare în timp real, Wi-Fi, supraveghere video și accesibilitate sporită. Acestea vor funcționa pe principiul „zero emisii de CO₂”, fiind parte integrantă a tranziției către un transport public nepoluant.

Prin reînnoirea flotei de tramvaie, municipalitatea urmărește reducerea emisiilor de CO₂ cu aproximativ 117.000 kg/an, îmbunătățirea confortului și siguranței pentru călători, reducerea zgomotului urban și a congestiei rutiere, creșterea eficienței serviciului public de transport și facilitarea accesului persoanelor cu dizabilități.

Proiectul „Asigurarea unui transport public local ecologic prin achiziția de tramvaie noi”, cod SMIS 341003, este finanțat prin Programul Regional (PR) Vest 2021-2027, Intervenția Regională 4.1 – Mobilitate urbană sustenabilă și este aliniat cu Obiectivul de Politică 2 al Uniunii Europene: o Europă mai verde, rezilientă și cu emisii reduse de carbon.

Valoarea totală a proiectului este de 135.680.920,20 lei (TVA inclus), din care 99.404.000,00 lei reprezintă finanțarea europeană, iar valoarea cheltuielilor neeligibile suportată din bugetul local este de 36.276.920,20 lei.

Firmele interesate pot depune ofertele până în data de 18.09.2025 pe sistemul electronic de achiziții la următorul link: https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/.

Citeste mai mult

Locale

Forțe de ordine suplimentare la Gara de Nord din Timișoara din cauza cerșetorilor și persoanelor fără adăpost

Publicat

pe

Inspectoratul de Poliţie Judeţean Timiş a instituit o zonă specială de siguranţă publică la Gara de Nord din Timişoara, din cauza cerşetorilor și a persoanelor fără adăpost, care „poate genera disconfort public şi incidente izolate”.

Măsura este valabilă până în 13 septembrie și constă în suplimentarea forţelor din ordine publică, investigaţii criminale şi rutieră, acţiuni comune cu alte structuri ale Ministerului de Interne, patrule mixte, controale zilnice şi monitorizare permanentă a zonei.

„În ultimele zile, în spaţiul public au fost vehiculate informaţii şi interpretări care pot crea o imagine distorsionată asupra activităţii şi implicării IPJ Timiş şi implicit Poliţia Municipiului Timişoara. În acest context, considerăm necesară prezentarea situaţiei reale, bazată pe date oficiale şi verificabile, pentru corecta informare a cetăţenilor. IPJ Timiş îşi concentrează activitatea, în mod prioritar, pe prevenirea, investigarea şi combaterea infracţiunilor cu violenţă, a celor contra patrimoniului, a evaziunii fiscale, a migraţiei ilegale şi pe creşterea gradului de siguranţă rutieră – domenii în care competenţele legale şi resursele specializate fac diferenţa în protejarea siguranţei cetăţenilor”, a precizat, marţi seară, într-un comunicat IPJ Timiş.

Măsura este valabilă până în 13 septembrie şi presupune suplimentarea forţelor din ordine publică, investigaţii criminale şi rutieră, acţiuni comune cu structurile MAI: SAS Timiş, Serviciul Criminalistic, Jandarmeria Timiş, Gruparea Mobilă de Jandarmi, Poliţia Transporturi, Poliţia de Frontieră, Brigada de Combatere a Criminalităţii Organizate şi Poliţia Locală Timişoara, patrule mixte, controale zilnice şi monitorizare permanentă a zonei.

IPJ Timiş a adăugat că Timişoara este un oraş recunoscut internaţional pentru siguranţă, în clasamentul Current Safety Index by City, în anul 2025, ocupând locul 31 în Europa, cu un Safety Index de 73, şi 59 la nivel mondial.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite