Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Transferuri de bani cu ajutorul telefonului, pentru clienții CEC Bank

Publicat

pe

Banca de stat CEC Bank a anunţat, luni, că lansează serviciul Card2Card pentru transferul rapid de bani de pe mobil între carduri bancare, dezvoltat pe platformele organizatiilor de carduri.

Conform unui comunicat de presă, serviciul poate fi accesat prin aplicaţia dedicată Card2Card Transfer, sub forma unui portofel digital, disponibilă atât pentru telefoanele cu sistem de operare Android, cât şi pentru telefoanele cu iOS. Transferurile de bani prin intermediul Card2Card Transfer vor permite utilizatorilor de carduri bancare să iniţieze trimiteri de bani, solicitări de bani către/de la numere de telefon editate de utilizator, care sunt/nu sunt salvate în agenda telefonului.

Se pot transfera rapid sume de bani în lei şi în euro din/către carduri emise de instituţii financiar – bancare din România şi din străinătate (Italia, Spania, Franţa, Germania, Marea Britanie, Scoţia, Irlanda, Ţara Galilor, Olanda, Belgia, Suedia, Norvegia, Danemarca, Finlanda, Austria). Pentru clienţii utilizatori de carduri Visa emise de CEC Bank, transferurile de bani se pot realiza şi prin aplicaţia CEC Pay, lansată de curând de bancă.

Totodata, CEC Bank anunţă disponibilitatea plăţilor contactless la orice terminal din România sau străinătate care acceptă astfel de plăţi prin dispozitivele smartwatch folosind cardurile Visa înrolate în wallet-urile Fitbit Pay şi Garmin Pay.

„În prezent, telefoanele mobile au ajuns sa fie folosite mai des decât computerele pentru navigarea pe internet. În acelaşi timp, transferurile de bani de la persoană la persoană continuă să fie populare – de la împărţirea notei la restaurant, până la sumele pentru membri ai familiei sau împrumuturi”, a explicat Bogdan Neacşu, Director General – Preşedinte CEC Bank.

Pentru a putea activa serviciul de transferuri Card2Card, utilizatorii trebuie să descarce aplicaţia Card2Card Transfer, disponibilă atât pentru clienţii CEC Bank, cât şi pentru clienţii altor instituţii financiar – bancare, să se autentifice şi să adauge atât carduri bancare, cât şi carduri de fidelitate, emise de diferiţi comercianţi.

„Datele noastre arată că una din 10 plăţi în magazine este realizată în prezent cu un card Visa din portofele mobile, dovadă că românii îşi doresc să facă plăţi rapid, comod şi în siguranţă cu dispozitive mobile. Plăţile contactless prin smartwatch, care integrează opţiunea Pay, sunt adaptate consumatorilor cu un stil de viaţă modern şi încurajează libertatea de mişcare, oferind în acelaşi timp un nivel de securitate foarte ridicat. Mai mult, clienţii CEC Bank care îşi înrolează cardul Visa în portofelul digital CEC Pay vor putea trimite şi primi bani, în timp real, de la rude şi prieteni, atât în ţară, cât şi în străinătate, prin intermediul platformei de plăţi Visa Direct”, a declarat Cătălin Creţu, General Manager pentru România, Croaţia, Slovenia şi Malta în cadrul Visa.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite