Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Bizz club Timișoara, online. Oportunități de dezvoltare a afacerilor

Publicat

pe

La ultima ședința online comună bizz.club Timișoara-Cluj, au paeticipat 23 de persoane care  au vorbit despre vânzări.

La începutul ședinței, toți participanții au răspuns la două întrebări legate de acest subiect: „Cum crezi că se vor schimba vânzările tale după era COVID-19?” și „Cu ce te vei diferenția pe viitor?”. După care a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind și unul dintre cei trei piloni de bază ai bizz.club).

‍ Apoi a urmat un moment de Training extrem de valoros susținut de Angel Răducanu, care a vorbit despre „Era Vânzărilor după COVID-19”.

În introducere, Angel a subliniat importanța controlului asupra TIMPULUI pe care-l avem la dispoziție – singura resursă irecuperabilă. Doar așa vei putea avea control asupra activităților, vânzărilor și banilor tăi.

Cât despre vânzările din această perioadă, el ne-a prezentat observațiile lui despre ce s-a schimbat cel mai mult – Clientul: este mai reticent, reduce costurile, dorește mai multă valoare, este mai greu de găsit, dorește re-negociere, s-a mutat în online și caută recomandări.

Există soluții? Întotdeauna! Angel ne-a recomandat următoarele:

✔️ Fii atent la piață și la clienții tăi (dacă nu te ocupi tu de ei, concurența o va face);

✔️ Crește prezența în online și activează toți clienții vechi;

✔️ Cere recomandări de la clienții actuali și cei vechi;

✔️ Plănuiește pentru viitor („și asta va trece!”);

✔️ Fii atent la nevoia de consum de piață (adaptare);

✔️ Caută motive de cumpărare pentru client, NU argumente de vânzare.

 

A doua parte a training-ului a fost despre productivitate și cum putem obține rezultatele pe care ni le dorim. Aici Angel ne-a oferit câteva modalități de creștere a productivității, având de fapt mai multă grijă de timpul nostru:

✔️ Măsoară-ți / notează-ți (sincer) activitățile zilnice pentru a ști ce să păstrezi și ce nu;

✔️ Dezvoltă competențe / abilități noi, sau îmbunătățește ce știi deja;

✔️ Continuă obiceiurile bune pe care le ai, iar pe cele mai puțin bune înlocuiește-le;

✔️ Nu te lăsa distras de la premiu de cea mai mare concurență: cu tine însuți;

✔️ Nu lăsa nimic la întâmplare în viața ta (mai ales timpul);

✔️ Notează task-urile și prioritizează-le: principiul Pareto 80/20, metoda A.B.C.D.E.:

A = activitate ce trebuie s-o faci (consecințe mari)

B = activitate ce ar trebui s-o faci (consecințe mai slabe)

C = activitate care ar fi plăcut s-o faci (fără consecințe)

D = activități pe care le poți delega

E = activități pe care le poți elimina fără să conteze deloc

✔️ După ce ai stabilit prioritățile, e timpul să acționezi;

✔️ Evită multitasking-ul. Dacă vrei să fii eficient, focusează-te pe un singur lucru (tehnica pomodoro).

 

La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Invită unul dintre colegi la o cafea și descoperiți ariile în care puteți colabora (one-to-one).

 

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum gratuit pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința online de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

 

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Pentru înscrieri click bizz club timisoara

 

Citeste mai mult

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite