Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

WhatsApp lansează propriul serviciu de plăți digitale, care va debuta în Brazilia

Publicat

pe

Trimiterea de bani începe să devină la fel de ușoară ca trimiterea unui text. De mai mulți ani WhatsApp lucrează la lansarea propriului serviciu de plată. Deși ne-am gândit întotdeauna că India va fi prima țară care va beneficia de acestă funcție, se pare că Facebook a încheiat un acord cu partenerii brazilieni pentru acest serviciu. Compania a anunțat că aduce plățile digitale alimentate de Facebook Pay pe WhatsApp în țara latino-americană.

WhatsApp Messenger este o aplicație gratuită de mesagerie disponibilă pentru Android și alte smartphone-uri, deținută de Facebook. Mai mult de 2 miliarde de oameni din peste 180 de țări folosesc WhatsApp pentru a ține legătura cu prietenii și familia, oricând și oriunde s-ar afla. WhatsApp este gratuit și oferă servicii de mesagerie și apelare, securizate și de încredere, disponibile pe telefoanele din întreaga lume. WhatsApp poate fi instalat și pe smartwatch-uri.

Spre deosebire de Statele Unite, mulți oameni din alte țări se bazează pe WhatsApp pentru mult mai mult decât doar text. WhatsApp Business este foarte mult utilizat de proprietarii de magazine mici care folosesc funcții precum Cataloage pentru a-și prezenta produsele, conform AndroidPolice.

Ca atare, nu trebuie decât ca Facebook să adauge plăți în combinație – clienții pot plăti produsele chiar prin WhatsApp. În timp ce tranzacțiile utilizator-utilizator între prieteni și familie sunt gratuite, întreprinderile vor trebui să plătească o mică taxă pentru primirea de bani, similar modului în care funcționează terminalele de carduri obișnuite în magazine.

Pentru a face plățile cât se poate de sigure, WhatsApp necesită un PIN special de șase cifre sau amprentă digitală pentru autorizare. La început, sunt compatibile doar cardurile de debit sau de credit de la Banco do Brasil, Nubank și Sicredi în rețelele Visa și Mastercard, iar compania lucrează și cu Cielo. WhatsApp promite să aducă serviciul în viitor mai mulți parteneri.

Funcția de plată prin WhatsApp a început să fie lansată pentru utilizatorii din Brazilia, iar WhatsApp spune că așteaptă „cu nerăbdare să-l aducă tuturor pe măsură ce mergem înainte”. Așteptăm ca serviciul să fie disponibil la nivel global și, cât mai repede și în România.

Sursa Foto: WhatsApp 

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite