Ne găsiți și pe:

Business

Implementarea cu succes in 5 pasi ai unui sistem ERP

Publicat

pe

Cei mai multi manageri, atunci cand afacerea lor a ajuns sa creasca, se gandesc la implementarea unei solutii ERP. Dupa ce fac o cercetare de piata, discuta cu departamentele, practic nu ramane altceva de facut decat implementarea acestei solutii.

Cum se realizeaza acest lucru? In primul rand se cauta un distribuitor in care sa avem incredere si alaturi de care sa putem parcurge toti pasii, pentru ca implementarea, utilizarea si intelegerea acestei solutii sa fie un real success.

Fiecare pas in acest plan este foarte important pentru ca, in final, sa beneficiati de o solutie software ERP adecvata necesitatilor companiei, scalabila pe viitor si care va permite sa cresteti productivitatea activitatii.

Echipa Scribsoftware activeaza de peste 12 ani in implemtarea de soluții software pentru afaceri si a consiliat si asistat multi clienti pentru implementare ERP si de fiecare data a invitat reprezentantii tuturor departamentelor cheie sa asiste la discutiile legate de instalarea si configurarea solutiei ERP WinMENTOR.

Fie ca este vorba de o implementare a unei soluții ERP în productie, ERP distributie sau ERP servicii, conducătorii de departament de la contabilitate, productie, IT, logistica, vanzari si gestiune trebuie sa inteleaga modul in care se va schimba munca lor.

De aceea este bine ca aceste persoane sa fie consultate, iar feedback-ul lor sa fie inclus in lista de intrebari, specificatii si observatii pe care o veti inainta furnizorului de ERP.

Cei 5 pasi recomandati pentru o implementare de success a unei solutii ERP:

  1. Identificati problemele si stabiliti obiectivele

Un soft ERP are rolul de a automatiza activitatea companiei, de a integra bazele de date si a le coordona cu fluxul productiei. Insa mai presus de orice, are rolul de a elimina erorile, timpii morti cauzati de munca manuala si riscul pierderii de date sau de interpretare gresita a acestora.
Pentru a primi o solutie adecvata, trebuie sa aveti o imagine clara a situatiei existente (problemele cu care va confruntati) si a celei la care doriti sa ajungeti (obiectivele implementarii).

2. Stabiliti clar obiectul implementarii

Atunci cand demarati o negociere pentru a implementa un ERP, trebuie sa aveti o idee clara privind toate aspectele activitatii companiei care vor fi preluate de catre acesta, deoarece doar asa veti putea beneficia de o consiliere si o oferta completa si corecta, putand astfel sa stabiliti un calendar de implementare realist.

  1. Efectuati migrarea datelor

Este important sa vedem expertiza pe care implementatorul o are in domeniul migrarii datelor, deoarece daca acestea se pierd, vor fi greu de recuperat. De asemenea, daca importul nu este efectuat corect, este posibil ca datele din sistemele vechi sa nu poata fi citite de solutia ERP.
Dupa ce s-a realizat migrarea datelor, nu va mai fi necesar sa pastrati alte softuri de baze de date, deoarece softul ERP va asigura atat stocarea, cat si accesarea datelor ori de cate ori este necesar.

  1. Verificati infrastructura hardware

Intotdeauna, inainte de a implementa trebuie sa comunicati cu echipa de la IT sa vedeti daca aveti nevoie de upgradeuri sau alte computer performante care sa asigure functionarea eficienta a sistemului.

  1. Tranzitia si instruirea angajatilor

Tranzitia de la lucrul manual sau cu alte solutii software la lucrul cu WinMentor ERP nu se poate face instantaneu. Este necesar sa alocati o perioada de timp in care angajatii dumneavoastra vor fi instruiti si se vor acomoda cu softul ERP.

Scribsoftware va sta mereu la dispozitie cu sfaturi si solutii, dar si cu un sistem ERP performant, scalabil si usor de utilizat in orice gen de companie sau industrie.

Business

O nouă ediție a Programului Tezaur. Cetățenii pot investi în titluri de stat

Publicat

pe

Persoanele fizice pot investi de miercuri, 1 iulie 2020, în 4 noi emisiuni de titluri de stat în cadrul Programului Tezaur, cu scadenţe la 1, 2, 3 şi 5 ani, cu dobânzi de 3,5%, 4%, 4,25% şi 4,75%, potrivit unui comunicat al Ministerului Finanţelor Publice.

Instituţia menţionează că, prin randamentele oferite, aceste emisiuni reprezintă o variantă de economisire avantajoasă pentru români.

Titlurile de stat pot fi cumpărate: între 1-31 iulie de la unităţile Trezoreriei Statului; între 1-29 iulie prin Compania Naţională Poşta Română pentru mediul rural şi 1-30 iulie pentru mediul urban prin Compania Naţională Poşta Română.

Sunt eligibile persoanele fizice care au împlinit vârsta de 18 ani la data efectuării subscrierii. A fost eliminată plafonarea sumelor care pot fi investite de persoanele fizice în cadrul acestor emisiuni.

Investitorii au posibilitatea anulării subscrierilor deja efectuate prin depunerea unei cereri doar în perioada de subscriere.

Titlurile de stat lansate începând cu data de 1 iulie 2020 sunt în formă dematerializată şi au valoare nominală de 1 leu. Dobânda este plătită la termenele prevăzute în prospectul de emisiune. De asemenea, titlurile de stat emise în cadrul Programului Tezaur sunt transferabile şi se pot răscumpăra în avans.În cazul decesului, dreptul de proprietate asupra titlurilor de stat se transferă moştenitorilor, care prezintă documentele legale care le atestă calitatea.

Emiterea titlurilor de stat pentru populaţie va continua pe parcursul anului 2020, iar maturităţile pentru fiecare emisiune vor fi stabilite în funcţie interesul manifestat de investitori.

„Alternativa de economisire a Ministerului Finanţelor Publice se bucură de un interes crescut al românilor, având în vedere că veniturile provenite din dobânzi sunt neimpozabile”, precizează sursa citată.

Prospectul de emisiune şi eventuale modificări ale acestuia vor fi publicate pe www.mfinante.gov.ro, www.datoriepublica.mfinante.gov.ro, https://www.comunicatii.gov.ro, https://www.posta-romana.ro.

Citeste mai mult

Business

Oferte de vacanță pentru copii. Creative Kids Center, la Chișoda

Publicat

pe

Descopera noul sediu Creative Kids Center!  Suntem entuziasmati sa va anuntam ca ne-am mutat in noul sediu!
Va invitam sa redescoperiti Creative Kids Center, o locatie destinata exclusiv copiilor situata in Chisoda pe strada Murelor, Nr. 35!

Cu aceasta ocazie am dat START-ul inscrierilor la clubul de vacanta „Happy Summer Club” unde ii poti oferi copilului tau o vacanta de neuitat.

Iata cateva activitati care vor face zilele de vara pur si simplu minunate:

vom organiza ateliere educative si de creatie;

vom explora si descoperii lumea in care traim distrandu-ne;

facem miscare / sport in aer liber, facem plaja, mergem la piscina;

vom indragi cititul;

povestim si reconstituim si astfel imbunatatim ceea ce stim;

facem mini-proiecte pe diverse teme;

efectuam temele de vacanta;

indragim limba engleza jucandu-ne;

bucatarim;
multe jocuri si iesiri in aer liber.

Perioada: 1 iulie – 01 septembrie

Program L-V: 08.00-17.30

Inscrie-ti copilul pentru minim doua saptamani si primesti prima zi gratuita!

Oferta speciala!!! Se ofera un discount de 20% la abonamentul lunar pentru copilasii inscrisi pana in 3 Iulie. Fratii au reducere! 10% discount suplimentar pentru al doilea copilas din familie.

Locuri limitate!!!

Inscrierile se fac la sediul clubului #CreativeKidsCenter de pe Str. Murelor, Nr. 35 – Chisoda (Com. Giroc).

Informatii puteti obtine la numarul: 0758/240.177.

Descopera noul sediu Creative Kids Center!

Suntem entuziasmati sa va anuntam ca ne-am mutat in noul sediu!!! Va invitam sa redescoperiti Creative Kids Center, o locatie destinata exclusiv copiilor situata in Chisoda pe strada Murelor Nr.35!Cu aceasta ocazie am dat START-ul inscrierilor la clubul de vacanta “Happy Summer Club” unde ii poti oferi copilului tau o vacanta de neuitat.Iata cateva activitati care vor face zilele de vara pur si simplu minunate:-vom organiza ateliere educative si de creatie;-vom explora si descoperii lumea in care traim distrandu-ne;-facem miscare / sport in aer liber, facem plaja, mergem la piscina;-vom indragi cititul;-povestim si reconstituim si astfel imbunatatim ceea ce stim;-facem mini-proiecte pe diverse teme;-efectuam temele de vacanta;-indragim limba engleza jucandu-ne;-bucatarim;-multe jocuri si iesiri in aer liber.Perioada: 1 iulie– 01.SeptembrieProgram L-V: 08.00-17.30Varsta +5 ani Inscrie-ti copilul pentru minim doua saptamani si primesti prima zi gratuita!Oferta speciala !!! Se ofera un discount de 20% la abonamentul lunar pentru copilasii inscrisi pana in 3 Iulie. Fratii au reducere! 10% discount suplimentar pentru al doilea copilas din familie.Locuri Limitate!!!Inscrierile se fac la sediul clubului #CreativeKidsCenter de pe Str. Murelor, Nr. 35-Chisoda (Com. Giroc).Informatii puteti obtine la numarul: 0758/240.177. Nu rapi nici o secunda din fericirea copilului tau!

Publicată de Creative Kids Center pe Marţi, 23 iunie 2020

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara – Cluj, online. Oportunități de dezvoltare a afacerilor

Publicat

pe

Şedința online, comună, bizz.club Timișoara-Cluj a avut 25 de participanți care au vorbit despre EFICIENȚĂ!
După schimbul de referințe între membrii, a urmat momentul de Spotlight, prezentat de Darius Boca de la BDV.Bestauto. El a împărtășit cum a influențat contextul din ultimele luni afacerea lui și cum a reușit să stabilizeze nivelul de lichiditate.

A urmat momentul de Training susținut de Ștefan Burchilă de la Enviso1. Acesta a vorbit despre eficiența personală a antreprenorilor.

Ștefan este pasionat de îmbunătățire continuă și a dezvăluit că mereu caută să lucreze într-un mod cât mai eficient. El a sugerat celorlalți antreprenori implementarea unui instrument foarte puternic – Metoda 5S.
O metodologie de organizare și păstrare a ordinii, curățeniei și clarității locului de muncă (și nu numai) în 5 pași: sortare, aranjare, curățenie, standardizare, susținere.

Pentru o implementare de succes a metodei 5S, Ştefan Burchilă a sugerat trei întrebări simple la care trebuie să răspundă antreprenorul: „ce ar trebui păstrat? unde ar trebui păstrat? cum ar trebui păstrat?”

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința online de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Elisei Profir

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite