Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Implementarea cu succes in 5 pasi ai unui sistem ERP

Publicat

pe

Cei mai multi manageri, atunci cand afacerea lor a ajuns sa creasca, se gandesc la implementarea unei solutii ERP. Dupa ce fac o cercetare de piata, discuta cu departamentele, practic nu ramane altceva de facut decat implementarea acestei solutii.

Cum se realizeaza acest lucru? In primul rand se cauta un distribuitor in care sa avem incredere si alaturi de care sa putem parcurge toti pasii, pentru ca implementarea, utilizarea si intelegerea acestei solutii sa fie un real success.

Fiecare pas in acest plan este foarte important pentru ca, in final, sa beneficiati de o solutie software ERP adecvata necesitatilor companiei, scalabila pe viitor si care va permite sa cresteti productivitatea activitatii.

Echipa Scribsoftware activeaza de peste 12 ani in implemtarea de soluții software pentru afaceri si a consiliat si asistat multi clienti pentru implementare ERP si de fiecare data a invitat reprezentantii tuturor departamentelor cheie sa asiste la discutiile legate de instalarea si configurarea solutiei ERP WinMENTOR.

Fie ca este vorba de o implementare a unei soluții ERP în productie, ERP distributie sau ERP servicii, conducătorii de departament de la contabilitate, productie, IT, logistica, vanzari si gestiune trebuie sa inteleaga modul in care se va schimba munca lor.

De aceea este bine ca aceste persoane sa fie consultate, iar feedback-ul lor sa fie inclus in lista de intrebari, specificatii si observatii pe care o veti inainta furnizorului de ERP.

Cei 5 pasi recomandati pentru o implementare de success a unei solutii ERP:

  1. Identificati problemele si stabiliti obiectivele

Un soft ERP are rolul de a automatiza activitatea companiei, de a integra bazele de date si a le coordona cu fluxul productiei. Insa mai presus de orice, are rolul de a elimina erorile, timpii morti cauzati de munca manuala si riscul pierderii de date sau de interpretare gresita a acestora.
Pentru a primi o solutie adecvata, trebuie sa aveti o imagine clara a situatiei existente (problemele cu care va confruntati) si a celei la care doriti sa ajungeti (obiectivele implementarii).

2. Stabiliti clar obiectul implementarii

Atunci cand demarati o negociere pentru a implementa un ERP, trebuie sa aveti o idee clara privind toate aspectele activitatii companiei care vor fi preluate de catre acesta, deoarece doar asa veti putea beneficia de o consiliere si o oferta completa si corecta, putand astfel sa stabiliti un calendar de implementare realist.

  1. Efectuati migrarea datelor

Este important sa vedem expertiza pe care implementatorul o are in domeniul migrarii datelor, deoarece daca acestea se pierd, vor fi greu de recuperat. De asemenea, daca importul nu este efectuat corect, este posibil ca datele din sistemele vechi sa nu poata fi citite de solutia ERP.
Dupa ce s-a realizat migrarea datelor, nu va mai fi necesar sa pastrati alte softuri de baze de date, deoarece softul ERP va asigura atat stocarea, cat si accesarea datelor ori de cate ori este necesar.

  1. Verificati infrastructura hardware

Intotdeauna, inainte de a implementa trebuie sa comunicati cu echipa de la IT sa vedeti daca aveti nevoie de upgradeuri sau alte computer performante care sa asigure functionarea eficienta a sistemului.

  1. Tranzitia si instruirea angajatilor

Tranzitia de la lucrul manual sau cu alte solutii software la lucrul cu WinMentor ERP nu se poate face instantaneu. Este necesar sa alocati o perioada de timp in care angajatii dumneavoastra vor fi instruiti si se vor acomoda cu softul ERP.

Scribsoftware va sta mereu la dispozitie cu sfaturi si solutii, dar si cu un sistem ERP performant, scalabil si usor de utilizat in orice gen de companie sau industrie.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite