Ne găsiți și pe:

Business

Implementarea cu succes in 5 pasi ai unui sistem ERP

Publicat

pe

Cei mai multi manageri, atunci cand afacerea lor a ajuns sa creasca, se gandesc la implementarea unei solutii ERP. Dupa ce fac o cercetare de piata, discuta cu departamentele, practic nu ramane altceva de facut decat implementarea acestei solutii.

Cum se realizeaza acest lucru? In primul rand se cauta un distribuitor in care sa avem incredere si alaturi de care sa putem parcurge toti pasii, pentru ca implementarea, utilizarea si intelegerea acestei solutii sa fie un real success.

Fiecare pas in acest plan este foarte important pentru ca, in final, sa beneficiati de o solutie software ERP adecvata necesitatilor companiei, scalabila pe viitor si care va permite sa cresteti productivitatea activitatii.

Echipa Scribsoftware activeaza de peste 12 ani in implemtarea de soluții software pentru afaceri si a consiliat si asistat multi clienti pentru implementare ERP si de fiecare data a invitat reprezentantii tuturor departamentelor cheie sa asiste la discutiile legate de instalarea si configurarea solutiei ERP WinMENTOR.

Fie ca este vorba de o implementare a unei soluții ERP în productie, ERP distributie sau ERP servicii, conducătorii de departament de la contabilitate, productie, IT, logistica, vanzari si gestiune trebuie sa inteleaga modul in care se va schimba munca lor.

De aceea este bine ca aceste persoane sa fie consultate, iar feedback-ul lor sa fie inclus in lista de intrebari, specificatii si observatii pe care o veti inainta furnizorului de ERP.

Cei 5 pasi recomandati pentru o implementare de success a unei solutii ERP:

  1. Identificati problemele si stabiliti obiectivele

Un soft ERP are rolul de a automatiza activitatea companiei, de a integra bazele de date si a le coordona cu fluxul productiei. Insa mai presus de orice, are rolul de a elimina erorile, timpii morti cauzati de munca manuala si riscul pierderii de date sau de interpretare gresita a acestora.
Pentru a primi o solutie adecvata, trebuie sa aveti o imagine clara a situatiei existente (problemele cu care va confruntati) si a celei la care doriti sa ajungeti (obiectivele implementarii).

2. Stabiliti clar obiectul implementarii

Atunci cand demarati o negociere pentru a implementa un ERP, trebuie sa aveti o idee clara privind toate aspectele activitatii companiei care vor fi preluate de catre acesta, deoarece doar asa veti putea beneficia de o consiliere si o oferta completa si corecta, putand astfel sa stabiliti un calendar de implementare realist.

  1. Efectuati migrarea datelor

Este important sa vedem expertiza pe care implementatorul o are in domeniul migrarii datelor, deoarece daca acestea se pierd, vor fi greu de recuperat. De asemenea, daca importul nu este efectuat corect, este posibil ca datele din sistemele vechi sa nu poata fi citite de solutia ERP.
Dupa ce s-a realizat migrarea datelor, nu va mai fi necesar sa pastrati alte softuri de baze de date, deoarece softul ERP va asigura atat stocarea, cat si accesarea datelor ori de cate ori este necesar.

  1. Verificati infrastructura hardware

Intotdeauna, inainte de a implementa trebuie sa comunicati cu echipa de la IT sa vedeti daca aveti nevoie de upgradeuri sau alte computer performante care sa asigure functionarea eficienta a sistemului.

  1. Tranzitia si instruirea angajatilor

Tranzitia de la lucrul manual sau cu alte solutii software la lucrul cu WinMentor ERP nu se poate face instantaneu. Este necesar sa alocati o perioada de timp in care angajatii dumneavoastra vor fi instruiti si se vor acomoda cu softul ERP.

Scribsoftware va sta mereu la dispozitie cu sfaturi si solutii, dar si cu un sistem ERP performant, scalabil si usor de utilizat in orice gen de companie sau industrie.

Business

Educație Antreprenorială la bizz.club Timișoara

Publicat

pe

Marți, 27 octombrie 2020, a avut loc o nouă ședință hibrid bizz.club Timișoara!

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe (networking-ul fiind unul dintre pilonii de bază bizz.club).

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight & bizz.storming în cadrul căruia un membru bizz.club Timișoara și-a prezentat business-ul împreună cu cea mai mare provocare cu care se confruntă în acest moment.

De această dată, cel care a beneficiat de momentul de bizz.storming a fost Aurel Rusu de la GiftMuse. El a primit din partea colegilor cele mai practice soluții pentru a depăși provocarea și pentru a-și crește business-ul.

La momentul de Training l-am avut ca invitat special pe Gabriel Olteanu, CEO Lemonaid, și vice președinte pe Educație la bizz.club Timișoara, iar tema pe care a abordat-o a fost „Educație Antreprenorială la bizz.club”.

Acest moment a fost unul foarte important pentru membrii bizz.club Timișoara care au discutat și și-au exprimat așteptările cu privire la momentele educaționale pe următoarele 12 luni.

Cei prezenți au putut vota ce idee/speaker l-a impactat cel mai mult, care sunt subiectele de focus dorite pe dezvoltare personală și profesională, și care sunt trainerii/speakerii doriți în următoarele 12 luni.

În funcție de rezultatele obținute la aceste sondaje, echipa bizz.club Timișoara va planifica momentele educaționale pe viitor.

La final, Călin ne-a lansat provocarea de networking bizz.club din această săptămână: Recomandă un membru bizz.club la unul dintre clienții / prietenii / cunoștințele tale.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt! 🔝

Citeste mai mult

Business

Oportunitate de angajare. O companie are 1.000 de posturi disponibile

Publicat

pe

Compania de curierat Urgent Cargus a anunţat luni că recrutează curieri şi sortatori în hub-urile din România şi că vrea să angajeze peste 1.000 de persoane în toată ţara până la sfârşitul anului.

Posturile sunt disponibile în Bucureşti, dar şi în alte oraşe din ţară, în toate localităţile în care se află depozite Urgent Cargus. Cele mai multe poziţii de curieri şi sortatori sunt deschise în oraşele Bucureşti, Braşov, Timişoara, Arad, Oradea, Sibiu, Cluj, Iaşi, Constanţa, mai exact, peste 700.

„Începând de luna aceasta, Urgent Cargus recrutează peste 1.000 de persoane la nivel naţional, compania având deja o comunitate de peste 5.000 de angajaţi şi colaboratori, reprezentată de curieri şi personal în hub-urile si depozitele din întreaga ţară“, a anunţat compania.

Numărul mare de angajări vine în contextul în care volumele companiei au suferit creşteri de peste 33% în perioadele de pandemie şi izolare (aprilie iunie 2020 faţă de aprilie-iunie 2019).

De asemenea, compania se pregăteşte pentru Black Friday, cea mai mare campanie de discounting organizată în România, care promite să fie şi anul acesta un vârf atât pentru retaileri, cât şi pentru serviciile de curierat.

Citeste mai mult

Business

Bizz.club Timișoara. 7 metode prin care să-ți cucerești partenerii de afaceri

Publicat

pe

Marți, 20 octombrie 2020, a avut loc o nouă ședință HIBRID bizz.club Timișoara la care au participat 28 de persoane!

La momentul de Training l-am avut ca invitat special pe Călin Iepure, CEO bizz.club Romania, iar tema pe care a abordat-o a fost „7 Metode de a-ți Cuceri Partenerii de Afaceri”.

1. Practică Regula de 30 de Secunde & Abordarea Triplul A: Atenție, Afirmare, Apreciere

Majoritatea oamenilor oferă cel mult atenție, când ar putea oferi ceva mai mult pentru a stabili o legătură puternică cu ceilalți.

2. Cere-le Ajutor

Nu ezita să ceri ajutorul atunci când ai nevoie. Este semn că îi oferi încredere celuilalt, iar celălalt se va simți util și folositor.

3. Creează Experiențe Comune

Organizează ieșiri, evenimente, întâlniri în care să povestiți de-ale business-ului și nu numai.

4. Complimentează-i în Public

Pe lângă aprecierile personale, dacă ai ocazia, nu ezita să le faci complimete și publice partenerilor tăi. Va avea un efect pozitiv și mai mare asupra relației voastre.

5. Ascultă pentru a Înțelege

Dacă asculți să răspunzi, asculți pe jumătate. Încearcă mai degrabă să asculți mesajul celuilalt cu scopul de a-l înțelege. El va simți asta.

6. Descoperă-i Tipologia de Personalitate

Cu cât cunoști mai bine tipologiile de personalitate și le regăsești la oamenii cu care lucrezi, cu atât mai mult vei ști să te adaptezi stilului lor și vei ști să comunici pe limba lor.

7. Oferă Permanent Valoare

Nu înceta să oferi valoare. Acest lucru stă la baza oricărui parteneriat de lungă durată!

După acest moment consistent de Educație, a urmat un moment de bizz.storming. Ca de fiecare dată, un membru bizz.club Timișoara, a venit înaintea celor prezenți cu cea mai mare provocare cu care se confruntă în acest moment în business-ul lui.

De această dată Olimpiu Bulzan a fost cel care a beneficiat de acest bizz.storming în care a primit din partea colegilor cele mai practice soluții pentru a depăși provocarea și de a-și crește business-ul.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te acum GRATUIT pe site-ul https://timisoara.bizz.club/ la ședința de săptămâna viitoare! De ce să faci asta?

✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite