Ne găsiți și pe:

Administrație

OPORTUNITĂȚI de angajare. Concurs pentru ocuparea unor funcții de conducere la Primăria Timișoara

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara organizează un concurs de recrutare, cu proba scrisă în data de 20 mai 2022, pentru ocuparea pe durată nedeterminată a 9 de funcții publice de conducere vacante.

„Căutăm lideri eficienți, dinamici și integri, cu experiență în management, pentru a gestiona unele dintre cele mai importante departamente ale Primăriei Timișoara. Scoatem la concurs postul de grădinar șef pentru a readuce strălucirea parcurilor de odinioară, cel de director executiv Relații comunitare, pentru a restabili legături cu cetățenii orașului sau cel de director executiv al Direcției Incubator Proiecte, care va creiona viitoarele proiecte pe fonduri europene ale Timișoarei. Îi invit pe toți profesioniștii care vor să se implice în administrarea acestui oraș să vină alături de noi”, a declarat primarul Timișoarei, Dominic Fritz.

Posturile scoase la concurs acoperă domenii diverse de activitate, și anume:

  • Director executiv la Direcția Relații Comunitare – absolvenți de științe economice sau juridice, administrative, științe ale comunicării, sociologie, psihologie și științe comportamentale
  • Direcția Infrastructura Verde – absolvenți de arhitectura peisajului/domeniul de licență arhitectură, specializarea amenajarea și planificarea peisajului /domeniul de licență urbanism sau specializarea peisagistică/domeniul de licență horticultură/agricultură
  • Director executiv la Direcția Incubator de Proiecte – absolvenți de științe economice sau juridice, administrative, arhitectură, urbanism
  • Șef serviciu la Serviciul Autoritate Tutelară – studii absolvite în una din specializările cuprinse în domeniul științelor juridice
  • Șef serviciu la Serviciul Amenajare Peisagistică, Biodiversitate și Ape – studii absolvite în una din specializările cuprinse în domeniul: arhitectură – specializarea arhitectura peisajului, domeniul de licență urbanism – specializarea amenajarea și planificarea peisajului, ori în domeniul de licență horticultură – specializarea peisagistică
  • Șef serviciu la Serviciul Documentații Proiecte – absolvenți de științe economice sau juridice, administrative, arhitectură, urbanism
  • Șef birou la Biroul Reabilitare Cartiere Istorice și Monumente – absolvenți de arhitectură
  • Șef birou la Biroul Eficientizare Energetică Blocuri – absolvenți de înginerie civilă, inginerie energetică, inginerie mecanică, ingineria materialelor, drept, economie, finanțe, management
  • Șef birou la Biroul Construcții Civile – absolvenți de inginerie civilă, specializarea construcții civile, industriale și agricole

Pentru cele nouă posturi scoase la concurs, candidații trebuie să îndeplinească cerințele privind vechimea în muncă și să aibă studii universitare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în una din specializările specifice postului ocupat.

De asemenea, aceștia trebuie să aibă studii universitare de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educației naționale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare.

La acestea se adaugă probe suplimentare eliminatorii de testare a competențelor lingvistice de comunicare în limbi străine sau competențele în domeniul IT.

Dosarele de înscriere pot fi depuse în perioada 18 aprilie – 9 mai  2022.

Mai multe informații despre acest concurs puteți găsi aici:

Administrație

Campania „Timișoara decide!“. Votați cele mai bune proiecte de buget participativ

Publicat

pe

Transformă proiectul preferat în realitate. Votează-l în cadrul campaniei “Timișoara decide!”

Au mai rămas 10 zile în care puteți alege proiectele propuse de timișoreni pe care doriți ca Primăria Municipiului Timișoara să le pună în practică în prima campanie de buget participativ. Peste 5000 de persoane au susținut deja proiectele pe care le-au considerat cele mai bune dintre cele dintre cele selectate pentru etapa de vot.

Primăria Municipiului Timișoara alocă 3 milioane de lei pentru 5 domenii cheie: orașul mobil, orașul verde, orașul relaxat, orașul comunităților, orașul digital. Proiectele care nu s-au încadrat în aceste categorii sunt catalogate ca fiind „alt domeniu”.

Cum puteți vota pentru proiectele favorite?   

Vă invităm să parcurgeți lista de proiecte și să le susțineți pe cele care au impact în zona în care locuiți sau corespund cu preferințele voastre. Puteți alege maximum 5 proiecte, de la cele pentru amenajare spații verzi, la locuri de joacă, terenuri de sport sau altele. Înregistrați-vă online pe platforma Decidem și votați proiectele preferate. Un click pe butonul alocat pe site-ul Primăriei Municipiului Timișoara (www.primariatm.ro) vă conduce, de asemenea, către platforma de vot a campaniei Decidem. Veți aloca un vot unic fiecărui proiect ales: https://decidem.primariatm.ro/bp/proiecte

Dacă doriți să votați fizic, puteți face acest lucru la Serviciul de Guvernanță Participativă și Management Cartiere din cadrul Primăriei Municipiului Timișoara. Adresa este Piața Victoriei nr. 5 (lângă Prospero).

În 18 iulie, vor fi anunțate rezultatele votului.

Bugetul Participativ a fost aprobat la finalul anului 2021, cu un calendar complet până la jumătatea acestui an. În luna martie a început etapa de depunere și au fost depuse 113 propuneri de proiecte. În perioada aprilie-iunie, toate propunerile au trecut printr-un proces de evaluare a eligibilității, derulat de către Comisia Bugetului Participativ, comisie compusă din aparatul de specialitate al Primăriei Municipiului Timișoara și reprezentanți ai societății civile. Apoi a urmat analiza tehnică, juridică și financiară. În perioada 7-14 iunie a fost perioada de soluționare a contestațiilor.

Citeste mai mult

Administrație

Carmen Proteasa, noul consilier personal al primarului Timișoarei

Publicat

pe

Carmen Proteasa, expertă în politici educaționale și științe politice, se alătură grupului de consilieri personali ai primarului Timișoarei

Carmen Proteasa, expertă în politici educaționale, cercetare educațională și management de proiect se alătură, de marți, grupului de consilieri personali ai primarului Timișoarei, Dominic Fritz, ea luând locul Danei Lazăr, care s-a retras din funcția deținută pentru a ocupa o funcție de execuție în cadrul Direcției de Asistență Socială a Municipiului Timișoara. Dublă absolventă de Automatică și Calculatoare și Psihologie, Dana Lazăr s-a ocupat de managementul unor proiecte importante precum înființarea Asociației pentru Promovarea Timișoarei.

Carmen Proteasa a absolvit Facultatea de Științe Politice din cadrul Școlii Naționale de Științe Politice și Administrative București și are o diplomă de Master în Strategii Inovative ale Învățării, obținută în cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației – Universitatea București.

Înainte de a prelua funcția de consilier personal al primarului Timișoarei, ea a lucrat ca manager de proiect în cadrul Asociației pentru Valori în Educație unde, printre altele, a coordonat un program național de formare de directori de școli.

„Carmen Proteasa va prelua relația primăriei cu directorii de școli, pentru a răspunde mai bine nevoilor extrem de multe care vin din această direcție, dar și pentru a gestiona mai bine resursele pe care le avem la dispoziție. De asemenea, ea va lucra la conceperea unor noi politici educaționale care să vină în beneficiul timișorenilor”, a declarat primarul Timișoarei, Dominic Fritz.

Citeste mai mult

Administrație

Actrița Olga Török devine vocea Primăriei în relația cu timișorenii

Publicat

pe

Începând de luni, 4 iulie, vechea centrală analogică a Primăriei Timișoara va intra în pensie și va fi înlocuită de o centrală digitală nou-nouță. Vocea care îi va ajuta pe timișoreni să obțină informațiile de care au nevoie sau să intre în legătură cu anumite departamente și direcții îi aparține cunoscutei actrițe timișorene Olga Török.

Noua centrală digitală este complet automatizată, însă pentru situații neprevăzute timișorenii pot intra în contact și cu un operator uman, care să îi direcționeze către departamentul care le poate soluționa problema.

Pentru a vizualiza meniul de opțiuni de apel accesați următorul link: https://contact.primariatm.ro/

„Trecem din era analogică în era digitală într-un sector important al relației cu cetățenii. Cu ajutorul noii tehnologii vrem să eliminăm situațiile în care cetățenii sună la primărie și nimeni nu răspunde, și în același timp ne dorim să avem o evidență mai bună a departamentelor unde e nevoie să schimbăm modul de lucru sau să suplimentăm personalul. Nu va fi perfect din prima zi și vom face ajustări constante. Le mulțumesc tuturor celor care lucrează constant pentru a îmbunătăți relația administrației noastre cu cetățenii și, totodată, îi mulțumesc Olgăi Török pentru că s-a implicat voluntar în acest proiect”, a spus primarul Dominic Fritz.

Câteva avantaje ale noii centrale digitale sunt:

1. Un singur număr de contact pentru a intra în legătură cu Primăria: 0256 969. De aici, apelurile sunt redirecționate către departamentul responsabil de problema cetățeanului;

2. Se înregistrează / contabilizează apelurile preluate/nepreluate. Această vizibilitate pe care nu o aveam până acum ne ajută să luăm măsuri de îmbunătățire a comunicării cu cetățenii;

3. Timișorenii pot lăsa mesaje pentru a fi contactați;

4. Centrala poate fi folosită și pentru comunicarea internă, atât telefonic, cât și în scris (chat), permițând inclusiv crearea de grupuri de comunicare pentru rezolvarea unor situații de urgență în care sunt implicate mai multe direcții/departamente (de exemplu, în cazul unor evenimente meteo severe);

5. Noul sistem permite crearea de rapoarte la intervale regulate pentru a monitoriza traficul și calitatea comunicării prin servicii de voce cu primăria;

6. Sistemul va identifica automat procedurile defectuoase, ceea ce va permite perfecționarea proceselor de comunicare cu cetățenii. Astfel, sistemul va permite monitorizarea interacțiunilor dintre timișoreni și angajații Primăriei Timișoara și îmbunătățirea lor, acolo unde acest lucru este necesar.

Valoarea investiției este de aproximativ 120.000 de lei (TVA inclus).

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite