Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Actualitate

Cine a închiriat peste 5.000 mp în viitoarea clădire de birouri din Openville

Publicat

pe

Grupul IULIUS anunţă semnarea unui parteneriat cu Autoliv România, subsidiară a Autoliv, producător suedez de elemente de siguranță auto, pentru închirierea a aproximativ 5.100 mp în clădirea de birouri clasa A United Business Center 2 (UBC 2) din ansamblul multifuncţional Openville Timişoara.

„Prin acest parteneriat, centrul de inginerie din Timişoara al Autoliv România îşi va consolida operaţiunile de engineering. Spaţiul generos închiriat ne va permite să susţinem creşterea în domeniul IT (automotive) proiectată pe termen lung şi, totodată, să le oferim angajaţilor noştri un mediu de lucru deosebit, dar şi beneficiile și facilitățile pe care ansamblul mixt Openville le include”, a declarat Ionel Fierbinţeanu, Country Manager Autoliv România.

Noua locaţie a centrului de inginerie Autoliv din Timişoara va fi inaugurată în toamna acestui an, atunci când se vor încheia lucrările de amenajare a clădirii UBC 2, care are 11 etaje şi o suprafaţă total închiriabilă de 18.000 mp. Aceasta este prima din cele şapte imobile office pe care grupul IULIUS le dezvoltă, în prezent, în cadrul proiectului urbanistic din proximitatea Iulius Mall Timişoara.

UBC 2 va respecta normele pentru certificarea LEED, fiind dotată cu sisteme, aparatură şi echipamente de ultimă generație, cu un consum redus de energie, selectate special pentru a se alinia standardelor clădirilor verzi. În plus, beneficiile pentru angajaţi vor fi multiple, datorită poziţionării într-un ansamblu multifuncţional: locuri de parcare, acces la servicii şi zonele de shopping, restaurante, cafenele, parc, precum şi promoţii şi discount-uri special gândite pentru aceştia.

 Împreună cu partenerii și asociații săi, Autoliv Inc. are în jur de 64.000 de angajați în întreaga lume și 80 de puncte de lucru, situate în 27 de țări. În plus, compania are mai multe centre tehnice și 20 de locații pentru efectuarea testelor de impact, mai multe decât oricare alt furnizor din domeniul sistemelor de securitate pentru automotive.

Compania este prezentă în România din anul 1997, iar din 2006 la Timișoara. În centrul de inginerie din oraşul de pe Bega se dezvoltă și testează software pentru sisteme de siguranță auto, precum Radar, Vision și Night Vision, airbag-uri și centuri de siguranță.

Grupul IULIUS investeşte peste 220 milioane de euro în proiectul multifuncţional Openville, din proximitatea Iulius Mall, al doilea ansamblu de tip mixed-use din portofoliul companiei, după Palas Iaşi. Construcţia a început în septembrie 2015, cu lucrările la clădirea office UBC 2. Printre chiriaşii imobilului se mai numără Ness Software Engineering Services şi policlinica REGINA MARIA.

Openville va avea o suprafaţă total construită de 594.000 mp, iar Iulius Mall Timişoara va fi parte integrată. Cea mai mare pondere o va avea componenta office, cu o suprafaţă totală de peste 131.000 mp închiriabili. Pe segmentul de retail, Openville va aduce peste 100 de noi magazine, restaurante şi cafenele tematice, cinema multiplex cu 15 săli, fresh market, patru săli pentru evenimente, cel mai mare loc de joacă şi alte opţiuni pentru petrecerea timpului liber. În plus, timişorenii vor avea la dispoziţie şi cel mai mare parc suspendat din România, spaţiu verde de peste 55.000 mp.

Prima fază de dezvoltare va fi finalizată în ultimul trimestru din 2017 şi va cuprinde 80.000 mp de birouri clasa A, zona de retail şi parcul. A doua etapă va presupune dezvoltarea de spaţii office până la suprafaţa de 131.000 mp, în funcţie de cerinţele pieţei.

 

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Locale

Barometrul Calitatea Vieții în Timișoara. Cum puteți să vă exprimați părerea

Publicat

pe

„Barometrul Calitatea Vieții în Timișoara”, realizat de Primăria Municipiului Timișoara, în parteneriat cu Universitatea de Vest din Timișoara este încă disponibil pentru completare on-line. Sondajul sociologic reflectă calitatea vieții în Timișoara și acoperă toate ariile vieții în oraș iar completarea lui nu durează mai mult de 10 minute.

Ancheta sociologică este concepută de Facultatea de Sociologie și Psihologie din cadrul Universității de Vest din Timișoara și măsoară gradul de mulțumire față de întreținerea clădirilor istorice, a pistelor de biciclete, starea drumurilor, a iluminatului public sau transportului în comun.

Cel mai recent raport, referitor la datele Barometrului Calității Vieții în Timișoara 2023, a arătat că aproape 70% dintre timișoreni cred că Timișoara se îndreaptă într-o direcție bună, în creștere față de anul 2022 (65,7%) și cea mai ridicată din 2016, când a fost realizat primul raport. Barometrul Calității Vieții are ca scop furnizarea de date empirice relevante pentru administrația publică locală și toți ceilalți actori instituționali implicați în viața orașului privind situația și dinamica socială din comunitatea locală, în scopul orientării politicilor publice și proiectelor strategice locale, în context regional și național.

Barometrul este realizat conform normelor metodologice din domeniu și asigură anonimizarea datelor persoanelor care oferă răspunsuri. Instrumentul de cercetare utilizat în cadrul „Barometrului Calitatea Vieții în Timișoara” este dezvoltat de un grup de cercetători în sociologie, psihologie, științe economice, geografie socială și științe ale comunicării de la Universitatea de Vest din Timișoara.

Sondajul se poate completa până în data 20 ianuarie 2025, la adresa online: https://e-uvt.questionpro.com/a/TakeSurvey.

Citeste mai mult

Locale

NEMULȚUMIRE. Primăria Timișoara trece serviciile de salubrizare la Societatea Drumuri Municipale

Publicat

pe

Municipalitatea intenționează să preia în regie proprie serviciile de salubrizare stradală. În ultima perioadă calitatea serviciilor de curățenie stradală a fost nesatisfăcătoare, reclamații privind coșuri de gunoi adesea pline, praf pe străzi și trotuare murdare fiind înregistrate în platforma dedicată și la managerii de cartier.

“Chiar dacă în ultimii ani am văzut o îmbunătățirea a curățeniei din Timișoara, recunosc că sunt nemulțumit de cât de curat este orașul. Am decis să propun Consiliului Local să preluăm serviciul de salubrizare înapoi la municipalitate tocmai pentru a avea un mai mare control asupra modului în care se face curățenie în oraș. Pentru banii pe care îi plătim anual din bugetul local, din taxele și impozitele timișorenilor, Timișoara trebuie să arate mai bine”, a declarat primarul Dominic Fritz.

Ca urmare a feedback-ului negativ al timișorenilor la adresa actualului operator și a unei evaluări detaliate a serviciilor prestate de acesta, Primăria Timișoara a luat constant măsuri, respectiv nu a recepționat toată suprafața planificată pentru curățenie. În aceste condiții, municipalitatea inițiază primul pas pentru asigurarea serviciilor de salubrizare prin intermediul Societății Drumuri Municipale (SDM). Două proiecte de hotărâre vor fi supuse votului în următoarea ședință a Consiliului Local: unul privind studiul de oportunitate și unul privind mandatarea AGA SDM pentru a iniția demersuri pentru noile servicii.

Odată aprobate proiectele de hotărâre, municipalitatea poate parcurge următoarele etape, astfel încât schimbarea operatorului să nu afecteze continuitatea serviciilor după mijlocul lunii martie, când expiră contractul cu societatea Brantner Servicii Ecologice. Ofertele depuse în cadrul procedurii de achiziție publică a municipalității pentru servicii de salubrizare, inclusiv de către Brantner, au fost inadmisibile.

Timișoara nu este singurul municipiu care a decis preluarea serviciilor de salubrizare în regie proprie: recent, Primăria Reșița a anunțat același demers începând cu luna martie a acestui an.

Citeste mai mult

Din țară

ATENȚIE! Escrocherie prin WhatsApp. Recomandările polițiștilor

Publicat

pe

O nouă metodă de înșelătorie este activă, prin WhatsApp, transmit reprezentații Inspectoratului Județean de Poliție Timiș, care recomandă vigilență maximă din partea utilizatorilor aplicației.

„Această metodă de înşelătorie implică persoane cu intenţii rău voitoare care vă contactează, pretinzând că sunt prieteni, membri ai familiei sau chiar reprezentanţi ai unor instituţii. Ele vor solicita un cod de verificare pe care l-aţi primit prin SMS, invocând diverse motive (precum o «eroare tehnică» sau «necesitatea urgentă de ajutor»). După ce le furnizaţi codul, aceştia pot prelua controlul asupra contului dumneavoastră de WhatsApp şi îl pot utiliza pentru a înşela alte persoane sau pentru alte scopuri”, a precizat IPJ Timiş, luni, într-un comunicat de presă.

IPJ Timiş a transmis unele recomandări:

„- Fiţi precauţi la mesajele primite de la numere necunoscute sau chiar de la contacte salvate. În această schemă, infractorii se prezintă ca fiind persoane cunoscute sau oficiali şi vă cer să trimiteţi un cod de verificare pe care l-aţi primit prin SMS.

– ⁠Nu divulgaţi niciodată coduri de verificare WhatsApp. Acestea sunt folosite pentru a securiza contul dvs., iar furnizarea lor poate permite infractorilor să preia controlul contului.

– ⁠Verificaţi întotdeauna identitatea persoanei care vă contactează. Dacă primiţi cereri neobişnuite sau urgente, apelaţi direct persoana respectivă pentru a confirma autenticitatea mesajului.

– ⁠Activaţi autentificarea în doi paşi pe WhatsApp. Aceasta adaugă un nivel suplimentar de securitate şi previne accesul neautorizat la contul dvs., chiar dacă cineva obţine codul de verificare.

– ⁠Nu daţi curs cererilor financiare sau promisiunilor suspecte. Escrocii pot încerca să vă convingă să faceţi plăţi rapide sau să trimiteţi bani sub pretexte false.

– ⁠Educaţi-vă familia şi prietenii. Informaţi-i despre această metodă de fraudă pentru a preveni alte incidente”.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite