Ne găsiți și pe:

Internațional

Samsung a lansat o nouă serie extraordinară: Galaxy S21

Publicat

pe

Recent la evenimentul său virtual Galaxy Unpacked 2021 Samsung a lansat seria Galaxy S21. Au fost lansate trei modele, Galaxy S21, Galaxy S21+ și Galaxy S21 Ultra. Multe din specificațiile și caracteristicile acestor trei modele au fost știute înainte de lansare. Acum au fost confirmate și doar puține surprize au apărut.

Toate cele trei smartphone-uri au relativ același design ca predecesorii lor din seria Galaxy S20. Au fost puține modificări, în special la partea din spate, la modulul foto. Samsung Galaxy S21 are spatele din „Glasstic”, o combinație de material plastic și sticlă produsă de Samsung. Doar Galaxy S21 Ultra și Galaxy S21+ au spate din sticlă, este Corning Gorilla Glass Victus. Finisajele sunt la fel, toate cele trei telefoane au un finisaj neted mat pe spate, în genul telefoanele din seria Note 20.

Noile smartphone-uri Samsung din seria Galaxy S21 vin cu noul procesor Samsung Exynos 2100 sau Snapdragon 888 de la Qualcomm, în funcție de regiune. În România toate modelele vor fi disponibile cu Exynos 2100. Galaxy S21 și Galaxy S21+ au 8GB de memorie RAM și 128 sau 256GB de stocare. Galaxy S21 Ultra vine cu 12 sau 16GB RAM și în plus cu spațiu de stocare de până la 512GB. Niciunul dintre telefoanele din seria Galaxy S21 nu acceptă stocare extensibilă. Software-ul din toate cele trei telefoane este Android 11 cuplat cu Samsung One UI 3.1.

Galaxy S21 un ecran de 6,2 inch (15,75 cm), Galaxy S21+ are 6,7 inch (17,02 cm) iar Galaxy S21 Ultra un ecran cu diagonala de 6,8 inch (17,27 cm). Toate au ecrane Dynamic AMOLED 2X cu rata de actualizare de 120Hz și un scaner de amprente în ecran.

Toate trei modelele sunt certificate IP68, au difuzoare stereo și nu au mufă de 3,5 mm pentru căști. Galaxy S21 Ultra este primul telefon din seria Galaxy S care acceptă stiloul Samsung S-Pen. S Pen-ul nu este inclus în cutie, trebuie cumpărat separat!

Designul modulului foto spate este complet nou, numit de Samsung Contour Cut. Galaxy S21 și Galaxy S21+ au camerele identice la spate, dar și în față. Este o combinație de 12MP + 12MP + 64MP, ultima fiind cu teleobiectiv. Frontal au o cameră de 10MP. Galaxy S21 Ultra este mai bune dotat, vine cu patru camere pe spate. Camera principală și cea cu unghi ultra-wide sunt de 108 și respectiv 64MP. Mai are două camere de 10MP, capabile de zoom 3x și 10x. Toate cele patru camere spate de pe Galaxy S21 Ultra au OIS. Camera frontală este aceeași de pe Galaxy S20 Ultra, are 40MP.

Galaxy S21 are o baterie de 4.000mAh, Galaxy S21+ una de 4.800mAh iar Galaxy S21 Ultra una de 5.000mAh. Cele trei telefoane acceptă încărcare rapidă prin cablu de 25W, încărcare rapidă fără fir de 15W și încărcare inversă PowerShare.

Galaxy S21 vine în Phantom Violet, Phantom Gray, Phantom Pink și Phantom White, Galaxy S21+ în Phantom Violet, Phantom Silver și Phantom Black, iar S21 Ultra în Phantom Black, Phantom Silver, Phantom Titanium, Phantom Navy, Phantom Brown. Toate modelele au conectivitate 5G și Wi-Fi 6E.

Pre-comenzile pentru seria Galaxy S21 au început deja și vor fi onorate până înainte de 29 ianuarie. Seria Galaxy S21 va fi disponibilă la liber începând cu 29 ianuarie. Prețurile pornesc de la 849 euro pentru Galaxy S21, 1.049 euro pentru Galaxy S21+ și 1.249 euro pentru S21 Ultra.

Sursa foto: androidauthority.com

Internațional

ACTUALIZARE. Lista statelor cu risc epidemiologic crescut

Publicat

pe

Comitetul Naţionale pentru Situaţii de Urgenţă a actualizat, vineri seară, lista statelor şi zonelor considerate ca fiind cu risc crescut epidemiologic. Bulgaria, Kosovo, Palstina şi Paraguay au fost introduse pe listă, iar Marea Britanie şi Africa de Sud au fost păstrate pe listă din cauza noilor tulpini, considerate mai periculoase.

CNSU a adoptat, vineri seară, Hotărârea numărul 15, în care a fost actualizată lista statelor şi zonelor considerate ca fiind cu risc crescut epidemiologic.

Au fost introduse Bulgaria, Kosovo, Palstina şi Paraguay şi au ieşit elveţia şi Portugalia.

Marea Britanie şi Africa de Sud au fost păstrate pe listă din cauza noilor tulpini, considerate mai periculoase. Chiar vineri autorităţile au confirmat în România primele două cazuri de infectare cu noua tulpină din Africa de Sud, iar numărul czurilor cu tulpina din Marea Britanie a ajuns la 200.

Citeste mai mult

Internațional

Viitoarele căști wireless Sony WF-1000XM4 cu un design inedit

Publicat

pe

Sony a lansat căștile WH-1000XM4 anul trecut. Compania lucrează acum la o nouă versiune wireless a căștilor numită WF-1000XM4. Înainte de lansare, designul căștilor Sony WF-1000XM4 a apărut online și este diferit de predecesorul său. Conform imaginii WF-1000XM4 va veni cu un inel circular auriu în exteriorul căștilor, nu este clar dacă este sau nu un buton funcțional sau nu.

Conform MySmartPrice, viitoarele căști WF-1000XM4 de la Sony arată o continuare frumoasă a modelului anterior, cu un design mai subțire și mai elegant. Noul design este diferit de designul mare care iese din urechea utilizatorului și, în schimb, merge cu un stil mai modern de căști care se potrivesc mai bine în ureche – similar cu Galaxy Buds Pro de la Samsung. Designul general al căștilor este, de asemenea, mai rotunjit și mai compact în comparație cu Sony WF-1000XM3.

Imaginea scursă prezintă un inel cu accente de auriu, cum am scris mai sus.. Probabil va trebui să așteptăm un anunț oficial Sony pentru a afla scopul său – fie că este vorba despre un port de încărcare, un set de microfoane pentru anularea activă a zgomotului sau complet altceva. Din ce vedem în fotografiile apărute, totul este o îmbunătățire considerabilă față de vechile căști.

Sursa citată mai precizează că viitoarele căști wireless Sony WF-1000XM4 vor avea anularea activă a zgomotului (ANC) mai bună în comparație cu modelul WF-1000XM3. Setul Sony WF-1000XM4 va veni echipat cu un nou procesor de reducere a zgomotului. În plus, va veni și cu tehnologia Bluetooth 5.1 / 5.2.

Sunt informații și despre o durată de viață îmbunătățită a bateriei și o calitate superioară a sunetului. În ceea ce privește autonomia, căștile ar trebui să garanteze până la 6 ore de ascultare, pe lângă cele 18 ore de baterie ale carcasei.

În acest moment, nu există informații despre data lansării noilor căști wireless Sony WF-1000XM4. Compania niponă nu a anunța nimic până în acest moment despre acest set audio. Tot ce putem face este să facem o predicție pe baza lansărilor anterioare Sony. Ne amintim că WF-1000XM3 a ajuns la vânzare în 5 august 2019. În acest fel estimăm o fereastră de lansare tot în august pentru noile căști Sony. Rețineți că WF-1000XM4 ar putea avea, de asemenea, întârzieri de fabricație din cauza COVID-19, care a afectat deja mai multe alte lansări, inclusiv Apple AirPods 3.

Nu se știe cât va costa Sony WF-1000XM4, dar am fi surprinși dacă compania s-ar abate prea mult de la prețul modelului precedent. Când a fost lansat Sony WF-1000XM3 costă în jur de 260 de euro, deși prețurile au mai scăzut de atunci. Ne așteptăm ca Sony să vizeze un preț similar pentru WF-1000XM4.

Sursa foto: mysmartprice.com

Citeste mai mult

Internațional

Peste 100 de milioane de oameni la nivel global poartă un smartwatch Apple

Publicat

pe

Peste 100 de milioane de oameni la nivel global dețin acum un Apple Watch. Cifra de 100 de milioane de utilizatori a fost atinsă în luna decembrie 2020. Acum sigur a fost deja depășită. Datele au fost publicate de Neil Cybart de la Above Avalon. Above Avalon este o companie care se concentrează pe analiza Apple din perspectiva Wall Street și Silicon Valley. A fost fondată de Neil Cybart.

Apple și-a lansat ceasul inteligent în aprilie 2015. De atunci, datele analizate de Neil Cybart sugerează că traiectoria de creștere a bazei de utilizatori a fost constantă, cu o mare creștere în 2020. Cei peste 30 de milioane de oameni noi care au început să poarte un Apple Watch în 2020 aproape depășind rata de adoptare a utilizatorilor în perioada 2015-2017.

Neil Cybart a privit, de asemenea, Apple Watch ca un procent din baza de utilizatori iPhone, pe care l-a considerat un proxy bun pentru dimensiunea potențială de piață pentru Apple Watch. Trebuie avut în vedere că este necesar un „iPhone” pentru a utiliza ceasul Apple. Pe baza datelor sale, via Universmartphone, Cybart consideră că aproximativ 10% dintre utilizatorii ‌iPhone‌ din întreaga lume purtau un Apple Watch până la sfârșitul anului 2020.

Întrucât SUA a fost și este o cetate Apple Watch de ani de zile, adoptarea în Statele Unite a smartwatch-urilor Apple a fost mai mare în comparație cu cifrele globale. La sfârșitul anului 2020, aproximativ 35% dintre utilizatorii ‌iPhone‌ din SUA purtau un Apple Watch. Aceasta este o rată de adopție șocant de puternică, care ar trebui să servească drept apel de trezire pentru concurenții Apple interesați de spațiul purtabil. Samsung este cel care vine puternic din urmă, are mute smartwatch-uri excelente și a lansat în toamnă un foarte bun Samsung Galaxy Watch 3. Trebuie luat în considerare și baza foarte mare de utilizatori de smartphone-uri Samsung Galaxy.

În ansamblu, Neil Cybart consideră că cifrele arată că ceasurile inteligente Apple Watch este a patra forță Apple după ‌iPhone‌, iPad și Mac, iar la traiectoria actuală a vânzărilor va depăși utilizatorii de Apple MacBook în 2022. Privind în perspectivă, Cybart consideră că „nimic nu oprește adoptarea la scară mult mai mare în timp” și prezice că 35% dintre utilizatorii de ‌iPhone‌ din întreaga lume vor purta într-o zi un Apple Watch.

Fondatorul Above Avalon sugerează că Apple Watch ar putea progresa și mai mult dacă Apple l-ar deschide utilizatorilor care nu sunt iPhone. Neil Cybart sugerează că funcțiile viitoare ale smartwatch-urilor ar putea include: autentificarea extinsă a identității utilizează dincolo de Mac-uri și, cel mai recent, iPhone-uri; progrese în monitorizarea sănătății; și ca o locație ideală pe corp pentru a descărca resursele legate de tehnologii bazate pe față, cum ar fi ochelarii inteligenți.

Apple nu a dezvăluit niciodată cifrele oficiale de vânzări pentru Apple Watch și, în schimb, încorporează dispozitivul în categoria Wearables, Home și Accessories (cunoscută anterior ca categoria „Altele”), care include și HomePod mini și toate modelele AirPods , inclusiv Max AirPods.

Cu toate acestea, pe baza ultimului raport al câștigului Apple, categoria a adus venituri record în primul trimestru fiscal din 2021 (al patrulea trimestru calendaristic), atingând 13 miliarde de dolari. Este o creștere față de 10 miliarde de dolari în trimestrul trecut, reflectând o creștere în procente de 30%.

Sursa foto: Apple

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite