Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Locale

Comercianții se pot înscrie pentru vânzarea mărțișoarelor de 1 martie. În ce zonă sunt locațiile

Publicat

pe

Cetățenii interesați își vor putea depune documentele atât online, cât și fizic la Camera 12, la sediul Primăriei.

Înscrierile încep luni, 13 februarie, ora 08:30 și se încheie joi, 16 februarie, ora 15:00. În total vor fi disponibile 320 de locuri. Pentru a evita aglomerația la ghișee, Primăria Timișoara a pregătit o platformă online nouă pentru a asigura acest serviciu, disponibilă aici: https://pmt.ro/1-martie.

Toți cei interesați de obținerea unui loc pentru vânzarea de mărțișoare sunt încurajați să folosească aplicația online.

Persoanele fizice trebuie să prezinte actul de identitate, iar persoanele juridice trebuie să prezinte Certificatul Unic de Înregistrare (CUI) pentru a se înscrie.

Pentru zona centrală, în locațiile dedicate exclusiv artiștilor, este obligatoriu unul din următoarele documente doveditoare privind statutul de artist: carnetul de student de la o facultate de arte, diplomă de licență în specializarea arte, adeverință de membru al unei asociații meșteșugărești sau prezentarea codului CAEN 9003 pentru persoanele juridice.

Dorim, de asemenea, să ne asigurăm că chevalet-urile pentru comercializarea mărțișoarelor din zona centrală sunt prezentabile. Astfel, este necesar ca artiștii să pregătească un scurt memoriu tehnic și o simulare/o poză pentru a se înregistra.

Următoarele locații necesită documente suplimentare:

  • Piața Victoriei – 30 locuri – dedicat exclusiv artiștilor
  • Piața Libertății – 20 locuri – dedicat exclusiv artiștilor

Locațiile care necesită doar dovada identității sau a certificatului unic de înregistrare:

  • Ceas Floral (platou B-dul Proclamația de la Timișoara) – 10 locuri
  • Str. Mărășești (str. Brediceanu – str. Gh. Dima) – 20 locuri
  • Parcul Copiilor (platou B-dul Revoluției 1989) – 10 locuri
  • Piața A. Mocioni (platou Profi) – 10 locuri
  • B-dul Regele Carol I (str. Gen. I. Dragalina – str. I. Văcărescu) – 10 locuri
  • Piața Nicolae Bălcescu (în fața Liceului Grigore Moisil) – 15 locuri
  • B-dul Dâmbovița (platou vizavi de restaurant Nora) – 15 locuri
  • Calea Șagului colț cu str. Ana Ipătescu – 10 locuri
  • Piața Doina (platou) – 5 locuri
  • Școala Gimnazială 30 (platou) – 20 locuri
  • Calea Buziașului (platou Profi) – 15 locuri
  • str. Arieș colț cu B-dul Rebreanu (platou bănci) – 10 locuri
  • str. Daliei (str. Al. Vaida Voievod – str. L. Catargiu) – 10 locuri
  • str. S. Bărnuțiu – Calea Dorobanților (zona Modern) – 10 locuri
  • Piața Traian – 25 locuri
  • str. Sf. Ap. Petru și Pavel (vizavi de piață) – 10 locuri
  • Calea Aradului colț cu str. Liniștei (zona Piața Verde) – 10 locuri
  • Calea Torontalului (platou lângă bucla de tramvai) – 15 locuri
  • str. Circumvalațiunii colț cu Gh. Lazăr (platou Lensa) – 10 locuri
  • Cartier Dacia (parc) – 15 locuri
  • str. Gh. Lazăr colț cu B-dul Cetății (platou Profi) – 5 locuri
  • Calea Martirilor (platou Prospero) – 10 locuri

Plata online se va putea face doar cu cardul bancar. Plata cu numerar se va putea realiza doar la casieriile de la Camera 12.

Taxa de autorizare este de 73 de lei, la care se adaugă 6 lei pentru taxa de imprimat. Taxa de ocupare a domeniului public este de 3 lei/mp/zi pentru Piața Victoriei, Piața Libertății, Ceas Floral, str. Mărășești, Parcul Copiilor, respectiv 2 lei/mp/zi pentru restul de locații.

Locale

Colosseum Timișoara Ballroom anunță o seară spectaculoasă de Revelion 2025

Publicat

pe

Timișoara, România – Colosseum Timișoara Ballroom se pregătește să întâmpine Anul Nou cu un eveniment de neuitat pe 31 decembrie 2024.

Invitații vor avea ocazia să se bucure de o seară magică, alături de cunoscuta interpretă Rodica Canțîr și energicul DJ Sorin.

Evenimentul va începe la ora 19:30, cu primirea invitaților, urmată de un aperitiv festiv la 21:00.

Concertul live cu Rodica Canțîr va începe la 21:30, iar atmosfera va fi întreținută de DJ Sorin de la 22:30 până la miezul nopții, când va avea loc un toast de Anul Nou, însoțit de un impresionant foc de artificii.

Meniul va include o varietate de delicii, de la platouri cu aperitive, sărmăluțe bănățene, până la friptură delicioasă și un tort festiv.

De asemenea, invitații se vor putea delecta cu băuturi nelimitate pe parcursul serii.

Locurile sunt limitate, iar organizatorii recomandă rezervările cât mai curând posibil. Pentru detalii și bilete, cei interesați pot suna la 0742.274.120.

Colosseum Timișoara Ballroom promite o seară plină de surprize, muzică bună și distracție garantată.

Nu ratați cel mai spectaculos eveniment al anului!

Pentru detalii și meniul complet accesați link-ul de mai jos:

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1106257258173940&id=100063690294292&rdid=SSjKO3nOTPAdqeRE

Citeste mai mult

Locale

Horia Brenciu va cânta la deschiderea Târgului de Crăciun de la Timișoara

Publicat

pe

Târgul de Crăciun din Timișoara șe va deschide în 30 noiembrie și va fi organizat în trei piețe din centrul orașului: Piața Victoriei, Piața Libertății și Piața Sfântul Gheorghe.
Târgul va fi organizat în perioada 30 noiembrie 2024 – 5 ianuarie 2025.

La evenimentul de deschidere a târgului, de la ora 18.00, va cânta Horia Brenciu &HB Orchestra dar și Sancro Machado.

Odată cu deschiderea târgului, se vor aprinde în oraș și luminițele festive.

Peste 90 de căsuțe vor putea fi vizitate în centrul orașului, unde se pot găsi de la preparate tradiționale făcute în casă (brânzeturi, mezeluri, plăcinte, clătite sau alte mâncăruri) până la cadouri, decorațiuni, haine sau diverse obiecte lucrate manual.

Casa de Cultură a Municipiului Timișoara a anunțat că în fiecare seară, pe parcursul târgului, va avea loc un program artistic.

Foto: Facebook/Târgul de Crăciun Timișoara

Citeste mai mult

Locale

Poliția Piețelor, în acțiune. 20 de comercianți, amendați

Publicat

pe

Politiștii locali din cadrul Compartimentului Poliția Piețelor  au desfășurat, zilele trecute, o amplă acțiune în piețele agro-alimentare Piața de Gros și Volantă din zona Stadionului Dan Păltinișanu, cu scopul verificării documentelor care atestă calitatea de producător, dar și pentru a stabili dacă este efectuată verificarea metrologică a mijloacelor de cântărire, dacă sunt afișate documentele, dacă sunt completate carnetele de comercializare, dacă sunt efectuate analizele fito-sanitare prevăzute de legislația în vigoare, dacă este respectată sectorizarea în piețe, dacă sunt afișate etichetele  tipizate marcate corespunzător, dacă se menține curățenia în perimetrul locurilor de vânzare.

În cadrul acțiunii au fost verificați un număr de 53 de comercianți, fiind aplicate și 20 de sancțiuni în valoare de 21.600 lei, conform HCL 271/2023 și Legii 145/2014, pentru neafișarea documentelor de identificare, necompletarea zilnică a carnetelor, lipsa etichetelor de produs, lipsa verificării cântarelor, lipsa analizelor fito-sanitare, dar și pentru nerespectarea sectorizării în piață, fiind comercializate, în locurile destinate legumelor și fructelor, produse preambalate, precum mâncare de animale, sucuri, conserve, pământ de grădină, cărbuni etc.

Acțiunile continuă și în perioada următoare.

foto: Poliția Locală Timișoara

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite