Ne găsiți și pe:

Locale

Primăria Timișoara va cumpăra 7 tramvaie noi cu fonduri europene

Publicat

pe

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management pentru POR, prin Agenţia pentru Dezvoltare Regională Vest, în calitate de Organism Intermediar pentru POR şi Municipiul Timişoara au semnat contractul de finanţare nerambursabilă cu nr. 4586/23.07.2019 pentru proiectul „Înnoirea flotei de tramvaie – etapa I”.

Proiectul urmează să fie implementat pe o perioadă de 48 luni, până în data de 31 iulie 2023, valoarea totală a acestuia fiind de 96.378.421,30 lei (T.V.A. inclus), din care asistenţa nerambursabilă totală este de 79.388.436,62 lei.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă sporirea gradului de confort pentru călători, a vitezei medii de deplasare şi a accesibilitătii tramvaielor, astfel încât transportul public să devină mai atractiv, încurajând renunţarea la autoturismele private, creându-se condițiile pentru reducerea emisiilor de echivalent CO2 din transport.

Obiectivele specifice ale proiectului constau în:

1. Achiziţia unui număr de 7 tramvaie noi, eficiente energetic şi adaptate nevoilor persoanelor cu mobilitate redusă.

2. Creşterea vitezei comerciale a transportului public cu tramvaiul.

3. Creşterea confortului şi a siguranţei pasagerilor.

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Locale

Se spală străzile din Timișoara. Când trebuie eliberate parcările

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timişoara anunță reluarea programului de spălare a străzilor şi îi roagă pe timişoreni să elibereze parcările și carosabilul în vederea lucrărilor de salubrizare (măturat mecanic, măturat manual, ras la rigolă manual, spălat manual și mecanic).

Acțiunile vor avea loc între 24 și 29 februarie, între orele 8.00 – 18.00.

Program curățenie străzi zona nord AICI.

Program curățenie străzi zona sud AICI.

Citeste mai mult

Locale

Primăria Timișoara a cumpărat 7 sirene de alarmare a populației. Când vor fi testate

Publicat

pe

Ca urmare a îndeplinirii contractului de achiziţie a 7 sirene de înştiinţare – alarmare a populaţiei, în perioada 18 februrie – 28 februarie 2020 se deruleazã operaţiunea de amplasare a acestora, fapt pentru care se vor efectua şi testări ale noilor sirene în acest interval.

Aşadar, atenţionăm populaţia că vor fi şi unele momente de activare a sirenelor pentru testări pentru câte un  foarte scurt interval.

Pentru completarea și reconfigurarea sistemului de înștiințare – alarmare a municipiului a fost necesarã achiziționarea a șapte sirene electronice de 600W și a 20 de sirene electronice de 1200W, care să asigure la un număr relativ mic de sirene pe ansamblu (39 unități pentru tot sistemul) transmiterea semnalelor de alarmare şi a mesajelor vocale la o presiune acustică superioarã față de nivelul maxim al zgomotului ambiental cu cel puţin 6dB.

Prin hotãrâre a consiliului local s-a decis cumpărarea, în prima fază, a 7 sirene electronice de 1.200W, cu o valoare totală de 412.000 lei, cu TVA inclus.

Citeste mai mult

Locale

Vrei să vinzi mărțișoare în Timișoara? Ce trebuie să faci pas cu pas

Publicat

pe

Începând din 18 februarie2020 până în 21 februarie 2020 se pot depune cererile în vederea obţinerii avizului pentru desfăşurarea comerţului stradal pentru comercializarea mărţişoarelor, felicitărilor şi altor miniaturi reprezentative.

Se acordă o singură locaţie pentru fiecare solicitant, pe o suprafaţă de 2 mp.

Cererile se vor înregistra la sediul Primăriei Municipiului Timişoara, camera 12, ghişeele 8 şi 9, actele necesare fiind:
– cerere tip obţinută de la ghişeele 8 sau 9, camera 12;
– copie buletin de identitate, carte de identitate  sau copie act  firmă (copie Certificat Unic de Înregistrare). Pentru locaţiile din Piaţa Victoriei, solicitanţii trebuie să deţină copie C.U.I./Carte de Identitate/buletin  cu domiciliul în Timişoara, carnet student (Facultatea de Arte Plastice), carnet meşteşugar eliberat de Asociaţia Meşteşugarilor şi Comercianţilor Tradiţionali şi o simulare fotografică a exponatelor prezentate spre vânzare pe panouri tip şevalet.

Taxa de autorizare de 69 de lei, taxa de imprimat 6 lei şi taxa de ocupare a domeniului public-3 lei/mp/zi în zona A sau 2 lei /mp/zi în zona B, se achită anticipat pe toată perioada de autorizare, la momentul înregistrării cererii la casieria camerei 12, după emiterea notei de plată de la ghişeul 8 sau 9, făr posibilitatea restituirii acestor taxe.

Perioada de comercializare este 27.02.2020-2.03.2020, în următoarele locaţii:
ZONA
A – Piaţa Victoriei;
A – Ceas Floral – bd. Proclamaţia de la Timişoara – platou;
A – str.Mărăşeşti;
A – Piaţa A. Mocioni- platou
B – Parcul Copiilor (bd. Revoluţiei 1989) – platou
B-bd. Regele Carol I ( de la str. I.Văcărescu până la str. Gen.I.Dragalina);
B – Piaţa Nicolae Balcescu;
B – Dîmboviţa – platou;
B – Calea Şagului colţ cu L.Rebreanu (ARTA TEXTILĂ);
B – Calea Şagului colţ cu str. L.Rebreanu (PROFI);
B – în faţa Pieţei Doina – platou;
B – Calea Martirilor colţ cu str. Naturii;
B – Piaţa din zona Soarelui;
B – Calea Buziaşului -platou;
B – zona Spitalului Judeţean ( str.Arieş);
B – str. Daliei (între str. Al Vaida Voievod şi L.Catargiu);
B – str.S.Bărnuţiu – Calea Dorobanţilor (zona Modern);
B – Piaţa Traian;
B – Calea Sever Bocu;
B – str. Sf. Apostoli Petru şi Pavel;
B – Calea Aradului- str. Liege;
B – CaleaTorontalului – platou;
B – str.Circumvalaţiunii – platou;
B – zona Piaţa Dacia;
B – str.Gen.Dragalina – bd. Gării.
B – Aleea FC Ripensia

Obligațiile comercianților:
– Operatorii economici au obligaţia de a deţine la locul de vânzare  Avizul pentru desfăşurarea comerţului stradal, eliberat de Biroul Autorizare Activităţi Comerciale şi Gestiune Spaţii  Publicitare, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menţionate în aviz. Încalcarea prevederilor legislaţiei în vigoare atrage sancţionarea contravenţională a  persoanei sau reprezentantului firmei, de către agenţii constatatori, precum şi retragerea avizului de către emitent.

– Salubrizarea permanentă a amplasamentului ocupat este obligatorie, încălcarea acestei prevederi ducând la retragerea Avizului eliberat de autoritatea locală a municipiului Timişoara.

– Cedarea dreptului de folosinţă a amplasamentului ocupat în zonele menţionate de către deţinătorul avizului altei persoane, duce la retragerea Avizului şi la sancţionarea contravenţională a faptei.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite