Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Actualitate

Unde vom găsi lubeniță în Timișoara

Publicat

pe

Primăria Timişoara pune la dispoziţia celor interesaţi amplasamente pentru desfăşurarea comerţului stradal cu pepeni, în perioada 15.07.2016 – 30.09.2016.

Solicitările se primesc la sediul Primăriei Municipiului Timişoara – camera 12, ghişeul 8 si ghişeul 9. În cazul în care există mai multe cereri pe un amplasament, poziţiile vor fi identificate la faţa locului de către un reprezentant al Biroului Autorizare Activităţi Comerciale (vor avea întâietate deţinătorii Certificatelor de producător).

Documentele necesare:

 

    Cerere tip;

    Certificat de înregistrare (avand autorizat cod caen privind comercializarea legumelor sau fructelor);

    Certificat de producător (vizat la zi, fiind autorizat în vederea cultivării pepenilor);

    Planşa foto din care să rezulte standul de vânzare: tipul de mobilier utilizat, modul de expunere al pepenilor – criteriu de eligibilitate.

 

Taxa de ocupare a domeniului public se face în baza HCL 405/16.10.2015 privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale în Municipiul Timişoara pentru anul 2016. Aceasta se achită în totalitate la eliberarea avizului.

 

Suprafaţa maximă aprobată este de 6 mp. Se vor utiliza lăzi cu dimensiunea de 2*2*1,5 mp pentru depozitarea pepenilor şi masă cu cântar verificat metrologic la zi. Este interzisă depozitarea direct pe sol a mărfii.

De asemenea, se interzice amplasarea de corturi şi alte construcţii provizorii, cu excepţia umbrelelor  fără reclamă publicitară.

 

Fiecare comerciant va deţine avizul pentru desfăşurarea ocazională  a comerţului ambulant pe teritoriul municipiului Timişoara, eliberat de către Biroul Autorizare Activităţi Comerciale, în baza HCL 139/2011.

 

În cazul în care nu vor fi respectate condiţiile impuse în aviz, cât şi reglementările în vigoare, măsurile vor fi luate de către Poliția Locală, iar la sesizarea acestora Biroul Autorizare Activităţi Comerciale din cadrul Primăriei Timişoara va anula avizul.

 

1. Calea Buziaşului – platou

2. Calea Șagului colţ str. Ana Ipătescu;

3. Platou Dâmboviţa;

4. Calea Șagului colţ cu bd. Liviu Rebreanu;

5. Str. Mureş-platou Piaţa Doina;

6. Str. Mareşal Al. Averescu colţ cu str. Drubeta;

7. Str. Mareşal Al. Averescu colţ cu str. Martir Ferkel Şuteu

8. Str. Bucovinei colţ cu Aleea Viilor;

9. Piaţa Soarelui;

10. Calea Buziaşului Platou Nova Tim;

11. Str. Iosif Bulbuca-zona Spitalului Judeţean;

12. Piaţa Traian;

13. Calea Sever Bocu colţ cu str. Sf. Ap. Petru şi Pavel;

14. Calea Aradului colţ cu str. Liege;

15. Calea Sever Bocu vis a vis de Piaţa Nouă;

16. Calea Torontalului – platou;

17. Str. Andrei Şaguna colţ cu str.Tigrului;

18. Calea Bogdăneştilor colţ cu bd. Cetăţii;

19. Str. Cicumvalațiunii colţ cu str. Gh. Lazăr;

20. Str. Burebista;

21. Str. General Ioan Dragalina colţ cu bd. Gării;

22. Zona Steaua- pod Calea Șagului

23. Bd. Sudului vis a vis de parc

24. Calea Buziaşului colţ cu str. Matei Milo;

25. Str. Gh. Lazăr colţ cu bd. Cetăţii-platou

26. Str. Gheorghe Lazăr colţ cu str. Timiş;

27. Aleea FC Ripensia colţ cu str. Surorile Martir Caceu;

28. Bd. Dâmboviţa colţ cu str. Ana Ipătescu.

29. Calea Bogdăneştilor-zona Favorit;

30. Calea Lugojului – platou

31. Platou Ştrandul Tineretului;

32. Str. Avram Imbroane- zona UMT;

33. Calea Șagului – zona Baumax;

34. Bd. Cetăţii colţ cu str. Matei Basarab;

35. Calea Bogdăneştilor colţ cu str. Macilor;

36. Calea Sever Bocu colţ Aleea Martir Gh. Iosub

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație

Pregătiri pentru Târgul de Paști. Cum pot să se înscrie comercianții

Publicat

pe

Primăria Municipiului Timișoara organizează, prin Casa de Cultură a Municipiului, în perioada 23 martie – 23 aprilie 2025, cea de-a XVI-a ediție a Târgului de Paști.

În vederea derulării activităților comerciale, cei interesați pot depune dosarele de înscriere la sediul Casei de Cultură din Timișoara (str. Miron Costin nr. 2), în perioada 12-18 februarie 2025, între orele 10:00-13:00, sau le pot trimite pe adresa de e-mail: boe@ccmt.ro.

Pot participa:

Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – producători sau comercianți de produse nealimentare, cu specific pascal

Persoane juridice (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI) – producători sau comercianți de produse alimentare (cozonac, kürtos, plăcinte, langoși, prăjituri, dulcețuri de casă, siropuri, produse apicole, vin, cafea, sucuri, preparate fast-food, brânzeturi și produse tradiționale din carne, ciocolată, bomboane, zacuscă, conserve de casă etc.)

Artiști plastici meșteșugari (ONG, SRL, PFA, PFI, IF, ÎI)

Activități recreative

Formularul-tip de înscriere și regulamentul târgului se pot descărca de pe site-ul Casei de Cultură a Municipiului Timișoara (www.casadeculturatm.ro), precum și de pe pagina noastră de Facebook, începând de miercuri, 12 februarie 2025.

Pentru detalii și pentru orice informații suplimentare vă stăm la dispoziție la numărul de telefon 0711 056 054.

Citeste mai mult

Din țară

Klaus Iohanis predă mandatul de președinte al României lui Ilie Bolojan

Publicat

pe

Preşedintele Klaus Iohannis îşi încheie miercuri, la Palatul Cotroceni, cei zece ani de mandat în fruntea statului, cu prelungirea în urma anulării turului doi de scrutin, în urma unei demisii care reprezintă o decizie fără precedent până acum în politica românească, pentru un şef al statului.

Ceremonia de final de mandat va avea loc începând cu ora 12.00, când preşedintele îl va primi pe Ilie Bolojan, cel care va asigura interimatul funcţiei, până la alegerile prezidenţiale din luna mai.

Klaus Iohannis îl va întâmpina pe preşedintele care preia interimatul la Palatul Cotroceni, Ilie Bolojan, la Palatul Cotroceni, iar cei doi vor avea o discuţie.

Ulterior, Klaus Iohannis va merge pe Platoul Marinescu, unde sunt întâmpinaţi şefii de stat, în cadrul vizitelor oficiale, unde va avea loc ceremonia de final de mandat. Se va intona imnul naţional, preşedintele va saluta garda de onoare şi va părăsi Palatul Cotroceni.

La ceremonia de la Palatul Cotroceni nu va participa şi soţia preşedintelui, Carmen Iohannis.

Preşedintele Klaus Iohannis şi-a anunţat luni demisia din funcţia de preşedinte al României.

El a declarat, la Palatul Cotroceni, imediat după ce s-a pus în mişcare procedura de suspendare a Preşedintelui, că pentru a scuti România şi pe cetăţenii români de această criză, de această evoluţie inutilă şi negativă, demisionează din funcţie şi va pleca din funcţie pe 12 februarie.

Iohannis a mai spus că demersul de suspendare este nefondat, pentru că niciodată nu a încălcat Constituţia şi este un demers păgubos, pentru că toată lumea pierde, nimeni nu câştigă.

Citeste mai mult

Locale

FONDURI EUROPENE. Laboratoare moderne pentru studenții Universității de Vest din Timișoara

Publicat

pe

Aproape 15.000 de studenți ai celei mai mari universități din Regiunea Vest vor beneficia de condiții de studiu la cele mai înalte standarde, în urma unor investiții realizate cu ajutorul fondurilor europene, prin Programul Regional Vest. Reprezentanții UVT și cei ai Agenției pentru Dezvoltare Regională Vest au semnat contractul de finanțare pentru proiectul „Educație superioară de calitate: Dotarea, modernizarea și reabilitarea infrastructurii Universității de Vest din Timișoara”, în valoare totală de peste 5 milioane de euro.

Peste 40 de săli de studiu de la toate cele 11 facultăți ale instituției de învățământ superior urmează să fie modernizate și dotate cu echipamente de ultimă generație, astfel încât programele de studii să poată acoperi cât mai bine nevoile pieței muncii regionale.

Cea mai mare facultate a universității – cea de Economie și Administrare a Afacerilor va beneficia de investiții importante în infrastructură și dotări. Nu mai puțin de 32 de spații de învățare ale acesteia vor fi modernizate. Tot aici va fi creat un laborator hi-tech dedicat viitorilor economiști. El va fi dotat cu calculatoare All-in-One, display interactiv de mari dimensiuni și software performant.

Facultatea de Fizică va avea un laborator în domeniul Astronomiei și Astrofizicii, ce va fi dotat cu echipamente și tehnologii similare cu cele din industrie, ceea ce va facilita colaborarea cu alte laboratoare internaționale și va crește angajabilitatea studenților în domeniul astrofizicii.

Studenții Facultății de Matematică și Informatică vor beneficia de dotări care să îi pregătească pentru provocările viitorului tehnologic. Două dintre laboratoare vor fi dotate cu sisteme de realitate virtuală (VR) și echipamente de realitate augmentată (AR), computere de înaltă performanță, ecrane interactive, panouri smart, instrumente colaborative și software modern.

La facultatea de Științe ale Guvernării și ale Comunicării va fi amenajat și dotat un laborator de jurnalism, unde studenții vor beneficia de oportunități practice și experiențe reale care îi vor pregăti pentru provocările profesionale dintr-o industrie în continuă schimbare. Dotările din laborator le vor permite studenților să se familiarizeze cu instrumentele și tehnologiile folosite în jurnalismul modern, iar echipamentele din laborator îi vor ajuta la demonstrații practice, activități atractive și relevante.

Tot prin intermediul acestui proiect, Aula Magna va fi dotată cu VideoWall și sistem profesional de  sonorizare, iar alte patru amfiteatre în care învață elevi de la Facultățile de Economie și Administrare a Afacerilor; Litere, Istorie și Teologie; Matematică și Informatică; Sociologie și Psihologie; respectiv Educație Fizică și Sport vor fi modernizate și dotate cu echipamente sau mobilier.

Noile dotări de la nivelul universității vor permite actualizarea programelor de studiu, astfel încât acestea să răspundă nevoilor reale ale pieței muncii, iar absolvenții să facă mai ușor trecerea spre aceasta. În plus, vor fi dezvoltate două noi programe de masterat: „Sustainable Finance”, în cadrul Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor, ce va oferi 50 de locuri pentru studenți; respectiv „Comunicare publicitară în medii digitale”, în cadrul Facultății de Științe ale Guvernării și ale Comunicării, unde absolvenții ciclului licență vor avea la dispoziție 75 de locuri pentru a se specializa în domeniul amintit.

Investițiile în educație sunt esențiale pentru dezvoltarea regiunii noastre, iar acest proiect este un exemplu clar al modului în care fondurile europene pot sprijini formarea viitorilor specialiști. Noile dotări și modernizările din cadrul Universității de Vest din Timișoara vor îmbunătăți experiența de învățare a studenților și vor contribui la crearea unui mediu academic de nivel european, aliniat cerințelor pieței muncii. Ne dorim ca, prin astfel de proiecte, să oferim tinerilor resursele necesare pentru a deveni profesioniști bine pregătiți și competitivi, gata să aducă plusvaloare economiei regionale”, a declarat Georgiana Radac, Director, Direcția Generală Autoritate de Management PR Vest 2021-2027.

Aproape 5,1 milioane de euro vor fi investiți în proiect, prin Programul Regional Vest. Din această sumă, 4,4 milioane de euro sunt fonduri nerambursabile. Proiectul ar urma să fie implementat în următorii doi ani.

În total, ADR Vest va investi 21 de milioane de euro în universitățile din Regiunea Vest, prin PR Vest. Alte peste 90 de milioane de euro vor ajunge la grădinițele, școlile și liceele din regiune.

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite