Ne găsiți și pe:

Afaceri de succes in Timisoara

bizz.club Timișoara. Obiective și rezoluții pentru 2023 pentru cel mai bun an al tău, cu Adina Ardelean

Publicat

pe

Marți, 6 decembrie 2022, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia Adina Ardelean, Productivity Coach, ne-a vorbit despre „Obiective și rezoluții pentru 2023 pentru cel mai bun an al tău”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Cerasela Chiriac, de la INTER Broker de Asigurări. Ea ne-a povestit despre istoria INTER Broker, care a fost evoluția ei ca antreprenor și cum INTER Broker este astăzi un business de familie care a crescut ca în povești, cu mii de colaboratori și sute de angajați.

La momentul de educație, Adina Ardelean, Productivity Coach, ne-a vorbit despre „Obiective și rezoluții pentru 2023 pentru cel mai bun an al tău”.

Adina ne-a arătat cum să ne setăm obiective și rezoluții pentru anul care vine și cum să facem din anul viitor cel mai bun an al nostru.

Am învățat împreună cum ne putem seta obiective pe cele 4 arii: fizic, emoțional, mental și spiritual, astfel încât businessul nostru să crească și astfel noi să ne bucurăm de el.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință!

De ce să faci asta?
Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Afaceri de succes in Timisoara

Bizz.club Timișoara. „Scad vânzările, cresc salariile. Ce facem?”

Publicat

pe

Vineri, 3 februarie 2023, am avut o nouă sesiune de mentoring bizz.club, împreună cu mentorul nostru pe Managementul Echipelor, Ovidiu Toader, care a ne-a vorbit despre provocarea „Scad vânzările, cresc salariile. Ce facem?”.

În introducere, Ovidiu a ridicat problema inflației și a creșterii salariului minim pe economie. Dacă anul trecut în ianuarie făceai vânzări de 1 milion de lei, anul acesta datorită inflației trebuie să faci cu cel puțin 15% mai mult ca să rămâi la aceeași valoare. Iar în ceea ce privește creșterea salariului minim, practic antreprenorii sunt nevoiți să crească salariile la cei mai neperformanți oameni, și în consecință, și la cei performanți deoarece nici ei nu pot fi trecuți cu vederea.

Apoi ne-a oferit câteva soluții în privința acestor provocări. Una dintre ele ar fi să profităm de ocazia în care angajații cer mărire de salariu. Este semn că ei vor performanță, ar trebui să ne bucurăm și să fructificăm discuția spre: cum putem crește performanța echipei ca să facem mai mulți bani și să vă pot crește salariul?

O altă modalitate complementară cu cea de mai sus, este legată de principiul Pareto 80-20. Cu toții știm că 20% din efort ne aduc 80% din rezultate, însă ce uităm este că și 80% din efort ne aduc restul de 20% din rezultate. O greșeală pe care nu trebuie s-o mai facem este să îmbunătățim acele lucruri și procese de lucru care ne aduc doar 20% din rezultate, ci să ne concentrăm pe acele 20% din lucruri care ne aduc 80% din rezultate și să căutăm să facem cât mai multe din acelea, iar creșterea va fi cu adevărat vizibilă.

Așadar, atunci când membrii echipei vin la tine pentru creștere, (atenție!) bucurați-vă, deoarece ei sunt deja motivați, și profitați de oportunitatea de a prelua acele 20% proiecte care aduc 80% din rezultate și vă veți bucura de performanță în echipele voastre.

La final, a urmat o sesiune generoasă de întrebări la care Ovidiu ne-a oferit răspunsuri și soluții clare și practice, pe care le putem aplica imediat astfel încât performanța echipelor noastre să crească, mai ales în aceste vremuri de criză.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință din zona ta! De ce să faci asta?
Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

bizz.club Timișoara. Cum să proiectezi un traseu perfect pentru clienții tăi, cu Anca Jurj

Publicat

pe

Marți, 31 ianuarie 2023, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia Anca Jurj, Trainer și proprietar de franciză bizz.club Sibiu, ne-a vorbit despre „Cum să proiectezi un traseu perfect pentru clienții tăi”.

Această întâlnire a fost una deosebită deoarece am avut bucuria să-i avem alături de noi pe proprietarii de francize bizz.club din Sibiu și Baia Mare. Ședința a fost moderată de Mihaela Dărăban – co-proprietar de franciză bizz.club Baia Mare.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Călin Herta, avocat și co-proprietar al francizei bizz.club Baia Mare. El ne-a vorbit despre câteva principii ale lui în business, despre cum funcționează atunci când vine vorba de etica de business în meseria de avocat, și totodată, ne-a povestit care a fost parcursul lui antreprenorial, prezentându-ne și câteva dintre proiectele minunate din care face parte.

La momentul de educație, Anca Jurj, Trainer și proprietar de franciză bizz.club Sibiu, ne-a vorbit despre „Cum să proiectezi un traseu perfect pentru clienții tăi”.

Datorită prezentării ei am înțeles clar ce înseamnă Pâlnia Vânzărilor și momentele călătoriei clientului prin Pâlnia de Vânzări.

De asemenea, am aflat cât de important este să facem follow-up atunci când vine vorba de vânzări și cum să ne îmbunătățim procesul de vânzare ținând cont de emoțiile pe care le simte clientul în fiecare moment în care interacționează cu tine și cu brandul tău.

La final, colegii și-au asumat unele lucruri pe care le vor aplica în business-ul lor după această prezentare minunată.

Te așteptăm săptămâna viitoare pentru a putea discuta împreună despre Fonduri Europene.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință! De ce să faci asta?
✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

bizz.club timișoara. Cum atragi rapid bani în afacerea ta cu Adi Ploscaru

Publicat

pe

Marți, 24 ianuarie 2023, am avut o nouă sesiune de mentoring bizz.club, împreună cu mentorul nostru pe Finanțarea Afacerilor, Adi Ploscaru, care ne-a vorbit despre „Cum atragi rapid bani în afacerea ta”.

În cadrul acestei ședințe, Adi ne-a împărtășit soluții de finanțare rapidă a afacerii, cum să ne pregătim pentru „întâlnirea” de finanțare și cum să ne creștem șansele de finanțare.

Înainte de toate trebuie să ne gândim din start la un mix optim de finanțare, nu doar la o singură soluție de finanțare.

Soluțiile rapide de finanțare ce sunt la dispoziția companiilor sunt:

– Creditul furnizor

– Avansurile de la clienți

– Vânzarea activelor proprii

– Creditarea bancară / microcreditarea

– Banii de la proprietari / familie & apropiați

Mai departe, Adi ne-a oferit câteva sugestii în ceea ce privește pregătirea „întâlnirii” cu finanțatorul:

– Creează o poveste în jurul afacerii tale și implică finanțatorul ca fiind un personaj cheie din aceasta

– Fii într-o formă bună

– Fii punctual

– Fă-ți apariția la momentul potrivit

Cât despre indicatorii de performanță (KPIs) top 5 pe care îi analizează toți finanțatorii sunt:

– Cifra de afaceri

– Capitalizare

– Lichiditate

– Marja de profit (EBITDA)

– Capacitate de rambursare a datoriei

Fiecare punct din fiecare etapă de mai sus au fost dezvoltate și argumentate cu informații suplimentare de cătra Adi Ploscaru, iar la final a răspuns la întrebările adresate de toți membrii prezenți, oferind soluții și răspunsuri utile pentru antreprenorii din bizz.club.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință din zona ta! De ce să faci asta?
Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);

Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);

Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite