Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Afaceri de succes in Timisoara

Bizz.club Timișoara. „Scad vânzările, cresc salariile. Ce facem?”

Publicat

pe

Vineri, 3 februarie 2023, am avut o nouă sesiune de mentoring bizz.club, împreună cu mentorul nostru pe Managementul Echipelor, Ovidiu Toader, care a ne-a vorbit despre provocarea „Scad vânzările, cresc salariile. Ce facem?”.

În introducere, Ovidiu a ridicat problema inflației și a creșterii salariului minim pe economie. Dacă anul trecut în ianuarie făceai vânzări de 1 milion de lei, anul acesta datorită inflației trebuie să faci cu cel puțin 15% mai mult ca să rămâi la aceeași valoare. Iar în ceea ce privește creșterea salariului minim, practic antreprenorii sunt nevoiți să crească salariile la cei mai neperformanți oameni, și în consecință, și la cei performanți deoarece nici ei nu pot fi trecuți cu vederea.

Apoi ne-a oferit câteva soluții în privința acestor provocări. Una dintre ele ar fi să profităm de ocazia în care angajații cer mărire de salariu. Este semn că ei vor performanță, ar trebui să ne bucurăm și să fructificăm discuția spre: cum putem crește performanța echipei ca să facem mai mulți bani și să vă pot crește salariul?

O altă modalitate complementară cu cea de mai sus, este legată de principiul Pareto 80-20. Cu toții știm că 20% din efort ne aduc 80% din rezultate, însă ce uităm este că și 80% din efort ne aduc restul de 20% din rezultate. O greșeală pe care nu trebuie s-o mai facem este să îmbunătățim acele lucruri și procese de lucru care ne aduc doar 20% din rezultate, ci să ne concentrăm pe acele 20% din lucruri care ne aduc 80% din rezultate și să căutăm să facem cât mai multe din acelea, iar creșterea va fi cu adevărat vizibilă.

Așadar, atunci când membrii echipei vin la tine pentru creștere, (atenție!) bucurați-vă, deoarece ei sunt deja motivați, și profitați de oportunitatea de a prelua acele 20% proiecte care aduc 80% din rezultate și vă veți bucura de performanță în echipele voastre.

La final, a urmat o sesiune generoasă de întrebări la care Ovidiu ne-a oferit răspunsuri și soluții clare și practice, pe care le putem aplica imediat astfel încât performanța echipelor noastre să crească, mai ales în aceste vremuri de criză.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință din zona ta! De ce să faci asta?
Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Afaceri de succes in Timisoara

Bizz club Timișoara. Instrumente de digitalizare a proceselor de bussines cu Dorin Andreica

Publicat

pe

Articol de Olimpiu Bulzan

Sedinta de marți a Bizz Club Timişoara a debutat cu o prezentare a instrumentelor de digitalizare a proceselor în bussines, prezentată de Dorin Andreica, managing partener la Soft Net Consulting.

A continuat Călin Iepure, CEO al Bizz Club România, care a prezentat BIZZ.CONECT Game – un joc prin care participanții fac networking intenționat pentru a se cunoaşte mai bine şi a se sprijini reciproc.

Membrii Bizz.Club Timişoara vor avea parte şi săptămâna aceasta de două evenimente online.

Marți, de la ora 19.00, Mentorare: Cum să-ți remodelezi creierul pentru a face mai mulți bani, cu Monica Ion

Planificare, cashflow și profitabilitate

Vineri, 15 septembrie 2023, de la ora 18.00

Educație: Cum să folosesti profitabil facebook în afacerea ta?*, cu Paul Ardeleanu

Social Media For Brands

P.S. Inspirational Meeting Card of the week: Vezi lucrurile la timpul prezent, chiar dacă ele există în viitor – Larry Ellison, co-fondator

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

bizz.club timișoara. „Automatizare și auto-management în vânzări” cu Răzvan Nicoară

Publicat

pe

Marți, 14 martie 2023, a avut loc o nouă ședință BIZZ.CLUB Timișoara, în cadrul căreia Răzvan Nicoară, Business Strategy Consultant & Strategy Coach și Business Evangelist pentru MiniCRM România, ne-a vorbit despre „Automatizare și auto-management în vânzări”.

Aceasta a fost prima ocazie în care ne-am întâlnit la noua locație, Hotel NH, Timișoara, o locație mult mai mare și foarte primitoare în care ne-am putut întâlni o mare parte din membri împreună cu cei 5 invitați.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Aurel Rusu, de la INVESTEO. El ne-a vorbit despre cum este structurat businessul lui, care sunt cei 5 piloni ai afacerii și ne-a împărtășit câteva lucruri despre cum putem deveni investitori la bursa din România.

La momentul de educație, Răzvan Nicoară, Business Strategy Consultant & Strategy Coach și Business Evangelist pentru MiniCRM România, ne-a vorbit despre cum ne putem digitaliza afacerea, cum am putea să ne setăm un mindset de creștere, atunci când vine vorba de creșterea vânzărilor și totodată automatizând lucrul acesta.

Două insight-uri importante de la Răzvan:

– procesul de vânzare este un proces prin care îmi fac o relație, vânzarea este doar o consecință

– clienții nu se câștigă și nu se pierd, se câștigă și se pierd oportunitățile, iar ce ai de făcut este să verifici de fiecare dată ce oportunități noi poți să aduci în fața clientului tău

De asemenea, ne-a vorbit despre cum putem reactiva clientul și care este diferența dintre avatarul de client și profilul clientului – avatarul se folosește mai mult în marketing, iar profilul clientului este cel care se folosește în vânzări.

BIZZ.CLUB are un parteneriat solid cu MiniCRM și membrii BIZZ.CLUB vor beneficia de o mulțime de lucruri din partea MiniCRM datorită acestui parteneriat.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință! De ce să faci asta?
Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Afaceri de succes in Timisoara

bizz.club timișoara. „Top 7 mituri despre francize”, cu Paul Voicu

Publicat

pe

Marți, 7 martie 2023, am avut o nouă sesiune de mentoring bizz.club, împreună cu mentorul nostru pe Francize, Paul Voicu, care ne-a vorbit despre „Top 7 mituri despre francize”.

În introducere, Paul și Călin au creat cadrul ședinței în ceea ce privește ce înseamnă o franciză, cât de flexibilă ar trebui să fie și cum ar trebui să se organizeze business-ul astfel încât să creeze un context de dezvoltare pentru fiecare franciză.

Apoi Paul ne-a prezentat cele mai întâlnite 7 mituri despre francize și de ce nu sunt adevărate.

  1. Limitează creativitateaeste încurajată adaptarea conceptului la specificul pieței locale în care operează francizatul
  2. Franciza este ușoară – simplă da, dar ușoară nu, este vorba despre antreprenoriat unde nu există garanție 100%, trebuie să-ți asumi un risc
  3. Este scump să investești într-o franciză – depinde pe de o parte de taxa de franciză și de costul investiției, iar pe de altă parte de beneficiul pe care îl aduce
  4. Trebuie să ai experiență anterioară – poți fi format ca francizat, nu este nevoie de experiență (de multe ori experiența poate fi un impediment)
  5. Alegere limitată a domeniului – nu există limitări, doar trebuie să identifici franciza care ți se potrivește
  6. Mai bine singur – ești gata să reinventezi roata sau să cauți un parteneriat?
  7. Poți deveni milionar prin franciză – munca ta de-abia începe după deschiderea francizei

La final, participanții au putut adresa întrebări privind acest subiect al francizelor, iar răspunsurile lui Paul au fost clarificatoare.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință din zona ta! De ce să faci asta?
Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite