Ne găsiți și pe:

Business

APIA: Cererile pentru accesarea Programului Național Apicol se depun până în 2 august

Publicat

pe

Cererile de plată pentru accesarea Programului Naţional Apicol (PNA) se pot depune până la data de 2 august 2021 inclusiv, având în vedere că termenul limită de 31 iulie 2021 este zi nelucrătoare, a anunţat, luni, Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA).

Valoarea sprijinului financiar alocat anului 2021 pentru Programul Naţional Apicol este de 59,215 milioane de lei.

APIA precizează că numai solicitanţii care au depus cererea de intenţie până la data de 31 mai 2021, respectiv formele asociative apicole legal constituite pentru măsura A „Asistenţă tehnică pentru apicultori şi organizaţiile de apicultori”, şi apicultorii pentru acţiunile C.4. „Achiziţionarea de mijloace de transport apicol fără autopropulsie – remorcă apicolă/pavilion apicol şi mijloace fără autopropulsie de încărcare-descărcare a stupilor în pastoral”, respectiv D.3. „Achiziţionarea de accesorii apicole de către stupinele de elită/multiplicare” au dreptul să depună cererea de plată prin care vor solicita sprijin pentru acelaşi produs/produse din cererea de intenţie.

Plata sprijinului financiar se va efectua de către APIA după controlul tuturor cererilor de plată şi după centralizarea sumelor eligibile pentru verificarea încadrării în plafonul alocat pentru fiecare măsură.

Acţiunile finanţate prin Programul Naţional Apicol în anul 2021 sunt grupate în cinci măsuri, prima măsura vizând asistenţa tehnică pentru apicultori şi organizaţiile de apicultori, care include submăsurile de consultanţă în apicultură; promovarea apiculturii şi a produselor apicole; organizarea de cursuri de perfecţionare în apicultură; achiziţia de către formele asociative de echipament pentru procesarea cererii; achiziţia de către formele asociative de echipament pentru ambalarea mierii.

A doua măsură vizează combaterea agresorilor şi a bolilor specifice stupilor, în special a varoozei, fiind finanţată achiziţionarea de medicamente pentru tratarea varoozei şi nosemozei.

Cea de a treia măsură din cadrul PNA se referă la raţionalizarea transhumanţei/stupăritului pastoral (submăsuri: achiziţionarea de cutii în vederea înlocuirii cutiilor uzate în urma deplasării în pastoral; achiziţionarea de accesorii apicole: colector polen, colector propolis, uscător polen, încălzitor miere, topitor de ceară, maturator; achiziţionarea de unelte apicole şi echipamente de protecţie- echipament apicol de protecţie, afumător, daltă apicolă, furculiţă pentru descăpăcit, cuţit pentru descăpăcit, sită filtrare miere; achiziţionarea de mijloace de transport apicol fără autopropulsie – remorci/pavilioane apicole şi mijloace fără autopropulsie de încărcare-descărcare a stupilor în pastoral.

Potrivit APIA, a patra măsură vizează asistenţă pentru repopularea şeptelului apicol din Uniune, respectiv achiziţionarea de mătci şi/sau familii de albine; achiziţionarea de produse proteice solide pentru familii de albine de către stupinele de elită şi de multiplicare; achiziţionarea de accesorii apicole de către stupinele de elită şi de multiplicare.

Ultima măsură pentru care apicultorii pot cere finanţare se referă la îmbunătăţirea calităţii produselor în vederea unei mai bune valorificări a produselor pe piaţă, respectiv decontarea analizelor fizico-chimice/reziduuri care să ateste calitatea mierii.

Programul Naţional Apicol pentru perioada 2020 – 2022 are drept scop îmbunătăţirea producţiei şi comercializării produselor apicole prin acordarea apicultorilor de sprijin financiar.

Business

Scări interioare care să se potrivească cât mai bine cu decorul locuinței

Publicat

pe

Dacă dorești o casă cu etaj sau mansardă, atunci cu siguranță va trebui să iei în calcul amenajarea unei scări interioare care să se potrivească cât mai bine decorului locuinței tale.

Ține cont din ce material sau ce formă urmează să fie realizată scara ta interioară pentru a fi în armonie deplină cu arhitectura casei.

În afara rolului utilitar pe care-l au, scările interioare sunt, fără doar și poate, unul dintre cele mai proeminente elemente din decorul casei, fiind în sine o componență importantă de design.

Intră pe www.mateoliving.ro și descoperă tendințele în materie de trepte, balustrade sau scări de interior.

Pentru detalii și orice informații suplimentare, te rugăm sa ne contactezi la numărul de telefon: 0756 713 706

Citeste mai mult

Business

bizz.club timișoara. Cele 5 abilități ale unui antreprenor cu Dana Ogrean

Publicat

pe

Marți, 19 Iulie, a avut loc o nouă ședință bizz.club Timișoara, în cadrul căreia Dana Ogrean, School Business Manager, ne-a vorbit despre „Cele 5 abilități ale unui antreprenor”.

La începutul ședinței, toți participanții s-au prezentat pe ei și business-urile lor din perspectiva a ceea ce oferă unic clienților lor, apoi a avut loc schimbul de referințe.

După deschiderea ședinței și prezentarea participanților a urmat momentul de Spotlight susținut de Călin Iepure, CEO bizz.club, ne-a prezentat câteva idei și lecții pe care le-a notat de la întâlnirea cu John Maxwell care a fost în România în aceste zile. Câteva din aceste idei sunt:
1. Diferența dintre oamenii care au succes și cei care nu au succes se rezumă la modul în care ei gândesc;
2. Ce ai face dacă greșeala ar fi posibilă, dar ai ști că ți-ar aduce un rezultate pozitiv?
3. Nu ai cum să fii bun din prima! Când faci ceva prima dată, e mai mult cu scopul de a învăța și de a te perfecționa.
(pentru mai multe idei, vezi postarea făcută de Călin pe facebook)

La momentul de educație, Dana Ogrean, School Business Manager, ne-a vorbit despre „Cele 5 abilități ale unui antreprenor”.

Dana ne-a povestit cum a avansat în carieră, cum a ajuns în domeniul antreprenorial și care au fost cele 5 abilități ce au ajutat-o să se dezvolte într-un ritm accelerat.

Acum administrează o organizație ce se ocupă cu educația copiilor care care a introdus și domenii mai puțin întâlnite, cum ar fi robotica, codare pe calculator și matematică avansată.

Mulțumim colaboratorilor: Oala cu Potol pentru micul dejun și Hansen Ergonomics Studio Timișoara pentru găzduire.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință! De ce să faci asta?
✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Business

bizz.club timișoara. Cum să-i faci pe clienții tăi să se îndrăgostească de brandul tău cu Călin Biriș)

Publicat

pe

Marți, 12 iulie, am avut o sesiune de mentoring bizz.club, împreună mentorul nostru pe marketing, Călin Biriș, care ne-a vorbit despre „Cum să-i faci pe clienții tăi să se îndrăgostească de brandul tău”.

În introducere, Călin ne-a adresat întrebarea: „Ce este brandul unei firme? Ce înseamnă el?”. Brandul este ce spun oamenii despre tine atunci când nu ești de față. Practic este percepția clientului asupra produselor și serviciilor tale, asupra a ceea ce faci și ce nu faci.

În primă fază este foarte important să știi care este clientul tău pentru a putea construi mesajele de marketing / ofertele în funcție de nevoile pe care i le împlinești prin produsele și serviciile tale, iar apoi trebuie să te asiguri că ceea ce oferi este calitativ și aduce valoare clienților tăi.

Călin a făcut apoi o paralelă între relațiile de dragoste și relațiile cu clienții, adaptând cele 5 limbaje ale iubirii (după cartea lui Gary Chapman). Așadar, iată cum poți aplica aceste limbaje în business:

1. Declarațiile – oferă-i un mesaj special de mulțumesc (video sau în scris) după ce a achiziționat ceva de la tine (ex. un email, un bilețel/scrisoare, mesaj), și fii disponibil pentru clienți prin chat & email;

2. Timpul petrecut împreună – întâlniri 1-2-1, evenimente, implicarea clientului în procesul de construire a produsului/serviciului;

3. Darurile – materiale cadouri (e-book-uri, mini-cursuri), mici cadouri în coletele voastre, surprize neașteptate;

4. Serviciile – ce puteți oferi în plus față de ce i-ai oferit deja;

5. Contactul fizic – îmbrățișări, evenimente care facilitează relaționarea fizică și comunicarea face-to-face, evernimente distractive (meciuri de fotbal, ieșit la alergat, activități, etc.).

Toate acestea merită făcute frecvent și consecvent. Astfel îi vom face pe clienții noștri să se îndrăgostească de noi și de ceea ce le oferim! ❤

La final, Călin ne-a arătat cum putem și măsura acest lucru cu ajutorul NPS (net promoter score) și a răspuns la întrebările punctuale ale celor prezenți.

Dacă vrei și tu să participi la astfel de sesiuni valoroase, click pe BUTONUL alăturat și înscrie-te GRATUIT la următoarea ședință din zona ta! De ce să faci asta?
✅ Vei afla informații cel puțin la fel de interesante (Educație);
✅ Te vei putea prezenta pe tine și afacerea ta (Networking);
✅ Vei putea cere recomandări exact pe nevoile tale (Sprijin reciproc).

Beneficiile unei astfel de comunități asupra creșterii tale și a afacerii pe care o conduci s-ar putea să te surprindă permanent, iar drumul tău spre succes va fi mai scurt!

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite