Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Apple iPhone 11 Pro / Max se vinde bine, Samsung crește producția de ecrane OLED

Publicat

pe

Samsung a crescut producția de afișaje OLED produse de subsidiara sa Samsung Display, datorită succesului comercial al noii serii Apple iPhone 2019. Desigur ne referim aici doar la modelele Apple iPhone 11 Pro și Apple iPhone 11 Pro Max, al căror ecran este echipat cu această tehnologie OLED. Modelul mai mic al seriei Apple, iPhone 11 folosește în continuare un display LCD. Potrivit site-ului italian HDBlog, obiectivul Samsung ar fi să furnizeze companiei Apple până la 50 de milioane de ecrane suplimentar până la sfârșitul anului.

Mai precis, în al treilea trimestru din 2019 – care s-a încheiat la sfârșitul lunii septembrie – Samsung a furnizat companiei Apple 22,2 milioane de ecrane OLED. Livrările sunt de ecrane cu dimensiunea 5,85 și 6,46 inch. Samsung este de mai mulți ani principalul furnizor de ecrane OLED pentru smartphone-urile Apple iPhone.  Dincolo de concurența dintre cele două companii, afacerile sunt afaceri dacă fiecare companie în parte este mulțumită de această colaborare.

Samsung Display a livrat în ultimele luni din anul acesta mai multe ecrane companiei americane. 39 de milioane de unități au fost livrate în iulie, 8,4 milioane de unități în august și 9,9 milioane în septembrie. Totalul de ecrane livrate este cu 40% mai mare decât estimările inițiale de 6,9 ​​milioane. Apple preferă ecranele OLED Samsung pentru calitatea, fiabilitatea și culorile lor extraordinare. Mai multe dintre smartphone-urile Samsung folosesc aceste ecrane. Galaxy S8, Galaxy S9, Galaxy S10, Samsung Galaxy Note 9 și cea mai recentă serie Galaxy Note 10, printre altele, sunt dotate cu ecrane OLED.

Samsung nu este singurul furnizor de OLED-uri pentru iPhone, chiar dacă este unul majoritar (are în jur de 90%). Apple mai primește ecrane OLED și de la LG Display. Acesta furnizează o parte din display-urile pentru Apple iPhone 11 Pro Max. Din informațiile din interiorul companiei Apple, afișajele produse de LG Display nu se ridică la nivelul celor produse de Samsung Display.

Previziunile pentru următoarele luni sunt de 9,8 milioane în octombrie și 5 milioane în noiembrie, în timp ce pentru decembrie încă nu există informații concrete. Rezultă că totalul ar trebui să fie cuprins între 40 și 50 de milioane de afișaje.

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite