Ne găsiți și pe:
pergole retractabile

Business

Monitorizarea somnului ajunge în sfârșit pe Apple Watch

Publicat

pe

Apple Watch va putea în sfârșit să dispună de monitorizarea somnului. Ceasurile companiei americane fac acest lucru dar printr-o aplicație externă, însă Apple pare să fi decis să perfecționeze experiența utilizatorului prin integrarea acestei funcții.

Apple are o istorie lungă în materie de sănătate pentru ceasurile sale inteligente. Cu funcții precum măsurarea pulsului sau electro-cardiograma pe modele mai noi, detectorul de căderi și diverse alte caracteristici, care ar trebui să te facă să te miști mai mult. Cu toate acestea, o funcție de sănătate lipsea de pe smartwatch-urile Apple: monitorizarea somnului. Sau pentru a fi mai precis, o urmărire autonomă a somnului. Apple trebuia să facă acest lucru pentru că principalul său concurent în materie de smartwatch-uri – Samsung, are această caracteristică pe Galaxy Watch și alte modele ulterioare acestuia.

Apple Watch va putea în curând să vă urmărească somnul în mod nativ. Este într-adevăr posibil să instalați o aplicație de urmărire a somnului pe un Apple Watch. Și nu lipsesc opțiunile: putem menționa, printre altele, AutoSleep, Sleep++, Sleep Cycle sau Sleep Watch. Nu numai că aceste opțiuni nu sunt toate gratuite, dar sunt, de asemenea, slab optimizate. Unele necesită intervenția utilizatorului pentru a detecta începutul somnului și toate au un impact deosebit de important asupra bateriei, așa că trebuie să vă gândiți la reîncărcarea ceasului înainte de culcare.

Știam însă că Apple pregătea ceva pentru monitorizarea somnului. Mai ales că firma a achiziționat aplicația Beddit pentru monitorizarea somnului. Dar, conform PhonAndroid inginerii companiei Apple lucrează la o metodă de monitorizare a somnului care folosește, de această dată, doar senzorii Apple Watch.

Cunoscută sub numele de cod intern „Burrito”, aceasta va permite în mod nativ utilizatorilor care vor purta viitoarele Apple Watch să-și analizeze somnul. Sistemul va compila date de la senzori de mișcare, ritm cardiac și alți senzori. Datele de somn ale utilizatorului vor fi incluse direct în aplicația Sănătate.

Conform informațiilor se pare că Apple nu a găsit încă o formulă magică pentru a reduce impactul acestei funcții asupra autonomiei. Pentru a compensa puțin acest lucru, dacă activați funcția de urmărire a somnului, ceasul vă va avertiza când trebuie să fie încărcat pentru a putea monitoriza toată noaptea somnul.

În plus, Apple pare să fi conectat această caracteristică la alte aspecte ale experienței utilizatorului. De exemplu, că dacă ați programat o alarmă și vă veți trezi, ceasul o va cunoaște automat și va opri alarma de unul singur. În plus, de îndată ce ceasul detectează că vă aflați în pat, acesta poate activa automat modul Nu deranjați. Deocamdată nu se știe dacă această noutate va fi exclusivă pentru un posibil nou Apple Watch sau dacă alte modele vor beneficia și ele de acest lucru printr-o actualizare.

Citeste mai mult
Click pentru a comenta

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Bizz.club Timișoara. Cauzele eșecului în planificare, cu Emil Huzum

Publicat

pe

O nouă ședință Bizz Club Timișoara a avut loc, marți, 2 aprilie, la Hotel Zet din Timișoara.

Mircea Dobre şi-a prezentat firma – Harmony Home Care – o societate comercială care are ca şi obiect de activitate îngrijirea seniorilor care au nevoie de suport.

Momentul de educatie a fost susținut de Emil Huzum care a dezvăluit cauzele eşecului în planificare.

La ședința Bizz Club de marți au participat colegii de la filiala din UK.

Citeste mai mult

Business

Bizz Club Timișoara. Managementul riscurilor în organizații și avantajele folosirii panourilor fotovoltaice

Publicat

pe

Ședința Bizz Club Timişoara care a avut loc la Zet Hotel, a debutat cu prezentarea firmei Home Confort Energy.

Constantin Pătăşanu, unul dintre managerii societății, a prezentat avantajele folosirii panourilor fotovoltaice livrate şi instalate cu profesionalism de Home Confort Energy.

Momentul de educație a fost susținut de Răzvan Curcubătă, coach, trainer şi speaker motivațional. El a vorbit despre managementul riscurilor în organizații.

La sfârşitul şedinței a fost anunțata lansarea clubului BIZZ.CLUB Botoșani și un eveniment, marca BIZZ.CLUB la Baia Mare!

Săptămâna aceasta va fi organizat un singur eveniment prin zoom:

Vineri de la ora 15.00 DE LA MEMBRU BIZZ.CLUB LA PERFORMER ÎN BUSINESS, cu Mădălina Sandu

EVENIMENTELE BIZZ.CLUB din următoarele săptămâni:

* 26 martie 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Botoșani https://botosani.bizz.club/lansare-botosani

* 28 martie 2024 – BIZZ.CONNECT Baia Mare https://baiamare.bizz.club/evenimente/bizzconnect-baia-mare

* 5 aprilie 2024  – BIZZ.CLUB CONNECT Constanța https://constanta.bizz.club/bizzclub-connect

* 11 aprilie 2024 – BIZZ.CLUB Galați  https://galati.bizz.club/evenimente/influenta-networking-ului-in-afaceri

* 17 aprilie 2024 – Întâlnirea Francizaților Sighișoara

* 18 – 21 aprilie 2024 – BIZZ.CAMP 2024 Sighișoara https://bizz.club/bizzcamp-bootcamp-2024

* 25 aprilie 2024 – BIZZ.CONNECT Bacău https://bacau.bizz.club/afacere-clasica-sau

* 19 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB London

* 21 mai 2024 – Lansare BIZZ.CLUB Suceava

Cardul de inspirație de sāptămâna aceasta este:

Networkingul este o cultivare a unei relații reciproc avantajoasă, o relație dă-și-ia, câștig-câștig… Iar rezultatul final poate fi dezvoltarea unui grup mare și divers de oameni care ne vor recomanda continuu și cu bucurie altor parteneri de afaceri, în timp ce facem același lucru pentru ei. – Bob Burg_

Daca doriți să aflați cât mai multe răspunsuri, la întrebările legate de panourile fotovoltaice, o puteți face pe pagina: https://www.hcenergytm.com/

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Business

Branding si inteligența artificială la Bizz Club Timișoara

Publicat

pe

Sedința săptămânală a Bizz Club România a debutat cu prezentarea membrilor prezenți şi a invitaților.

Adriana Roman a prezentat firma Brand Influence, adresandu-se antreprenorilor care inteleg importanta unui brand personal.

Cine esti tu ca brand? este o intrebare esentiala in branding deoarece ne invita sa privim spre cine suntem ca oameni si ca experti, care e misiunea noastra, cum ne pozitionam diferit in piata si, in esenta, ce reprezinta brandurile noastre pentru oameni.

Brandingul, ca proces, este o calatorie de explorare a propriei relevante.

A fi relevant pentru o nisa, a cunoaste, in detaliu, publicul caruia ne adresam sunt elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa si le clarifice.

Asta pentru a eficientiza intreg procesul ulterior de marketare a brandului.

Care sunt beneficiile crearii unui brand personal?

– creste increderea publicului in brand

– realizezi mai facil parteneriate

– sustii dezvoltarea profesionala

– cresti nivelul de autoritate

– extinzi vizibilitatea de brand, a declarat Adriana Roman.

Momentul de educație a fost susținut de Cristian Predescu, general manager la Supermedical, care a vorbit despre a patra revoluție industrială – transformarea digitală şi inteligența artificială.

Olimpiu Bulzan, manager Colosseum Timișoara Ballroom

Citeste mai mult

Articole recente

TIMIȘOARA Vremea

Cele mai citite